MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Miss Engeland voor het eerst Islamitisch

04 september 2005 | in Geloof | 15 Reacties

Miss Engeland 2005De 18-jarige Hammasa Kohistani, geboren in Uzbekistan en opgegroeid in Afghanistan, is gisteravond gekroond tot Miss Engeland. Het is de eerste keer dat een vrouw met een Islamitische achtergrond de titel Miss Engeland mag dragen. Opmerkelijk hieraan is dat zij een andere moslimvrouw, de Brits-Iraakse Sarah Mendly, versloeg.

De 23-jarige Sarah Mendly was tot zaterdagavond de favoriet van velen. Sarah MendlySommige fanatieke moslims waren echter alles behalve trots op de vrouw van Iraakse afkomst, ze eisten dat Mendly zich terugtrok uit de verkiezing. Behalve Hammasa en Mendly namen nog twee ander dames met een Islamitische achtergrond deel aan de schoonheidswedstrijd. Hammasa, die ook al een Bollywood rol kreeg aangeboden, zal Engeland in december vertegenwoordigen bij de Miss World championships in China.

Er zijn 15 reacties

  1. Nieuwe Miss Engeland in Bollywood » Bollywood.NL nieuws
    04 september 2005 om 12:12 uur.

    […] Het is de eerste keer dat een vrouw met een Islamitische achtergrond de titel Miss Engeland mag dragen. “Ik schrijf geschiedenis en ik ben daar blij om. Hopelijk ben ik niet de laatste” aldus de brunette. Hammasa, ook wel bekend als Miss Maya van het Aziatische modehuis dat haar heeft gesponsored, kreeg meteen een rol aangeboden in een nieuwe Bollywood film. Welke film dat is n of zij die rol heeft geaccepteerd is nog niet bekend. […]

  2. elaha
    06 september 2005 om 12:59 uur.

    hallo
    ik ben elaha,ik kom uit afghanistan.
    ik woon nu in nederland.

    ik wil even dit zeggen kareena kapoor je bent de best

  3. IMAN
    08 september 2005 om 06:38 uur.

    asalamualaikum,
    hi… it’s me iman.
    i don’t know your language but i understand a little bit, i’m from INDONESIA.
    I just want to know, are you really from afghanistan???

    are you moslem?

  4. arezou
    11 september 2005 om 04:33 uur.

    ik wil zeggen dat hritik is de beste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik vind ze ook mooi!!

  5. youaof & rafi
    19 september 2005 om 03:25 uur.

    hallo cheeks!
    .

  6. naazo
    01 november 2005 om 11:47 uur.

    hi ik ben een afghaanse meid een wil even zeggen dat ik heel erg trots ben op mijn landgenoot. Arezou Ja meid its a afg girl want ze is achter familie van mij

  7. Amsterdammer
    01 november 2005 om 12:37 uur.

    Ben jij ook zo mooi als haar?

  8. Mohammed
    11 december 2005 om 06:37 uur.

    AS,

    She can do whatever she wants. we can only advise her, its her duty to protect her booty in non-islamic state. As a muslim she should know what is right and wroung. Its her decision and her family to decide if she cares. Other we as muslims should care only about our self. Advising is good enough.

    JK

  9. Namrata
    11 december 2005 om 05:48 uur.

    Hiiii Every body…

    I can really say that i am proud of this girl who takes the chalange to do something that a lot of us can’t dream about…..ok maybe it is not the right way if you look only that she is a moslim…but I think to be a good moslim you must have respect for others and then comes the other things………..

    I looking forward to see the new movie of ASH- rai (umrou jaan)

    Bye

  10. adel
    18 februari 2006 om 12:38 uur.

    Dam man she is hot she is my sister wahahah

  11. morsal
    12 april 2006 om 04:07 uur.

    salam bar shoma hamwatanan.

    het is echt schaaaaaaaaaaaaaaaaaaam want we weten now allemal dat zij niet moslim is maar gewoon( galqi of parjami) ik schaam me dood voor haar.ik ben een moslim meisje en ik zal dat nooit doen, ik wil dee beste chirurg van ned. of europa worden zo wil ik mijn vaderland trots maken.
    zij kon misschien de beste arst van engeland worden of de beste advocaat enz. maar niet miss engeland dat is echt schaaaaaaaaam .

  12. Latifa
    26 november 2007 om 05:25 uur.

    ze moet vooral doen waar ze goed in is!

  13. sayid tamim bahar
    02 december 2007 om 10:55 uur.

    hey
    are you afghani ?
    ohhh your looking beauty

    but we heat you becouse we love our muslim ladies not like you

    be happy wish you happines but also think what will happen after your death.
    what will be your answer to almighty god

    thanks

  14. farida
    09 december 2007 om 03:54 uur.

    salam bar shoma,
    nazar man in ast .ke in dochtar albata missengeland qabele in ra dasht wa nasib shod.
    oas in ke degaran chi astan wa chi mekhahand in masala bahs nest .
    in kar behtar az an mosolmanhay ke fgan az islam mezanad wa poshte parda hazaran hazar fajahat mekonad. man barahe in dochtar wa amsalane shan moafaqeat mekhaham wa salam

  15. farzin
    15 december 2007 om 07:42 uur.

    heey als goed msn farzin_93@hotmail.com