MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokko – Kameroen zonder supporters

13 november 2005 | in Sport | 9 Reacties

Het vriendschappelijke duel tussen Marokko en Kameroen wordt toch gepeeld. Eerder hadden de autoriteiten gemeld dat de wedstrijd niet door kon gaan, omdat de overheid niet kon instaan voor een ordentelijk verloop van de wedstrijd. De organisatie heeft nu besloten om de wedstrijd zonder publiek door te laten gaan op 15 november, in de buurt van Parijs.

Er zijn 9 reacties

  1. Olie_sheikh
    13 november 2005 om 04:20 uur.

    Schandalig. Ik was van plan om naar toe te gaan.

  2. faouaz
    13 november 2005 om 05:01 uur.

    hoelaat en welke kanaal stuur naar faouaz800@msn.com

  3. ABDEL
    13 november 2005 om 05:10 uur.

    Waarom komen ze dan niet gewoon hier ergens in nederland spelen, waar het wel gewoon rustig is……De spelers worden nu afgestraft zonder enige geldige reden….Strange

  4. schalkwijk
    14 november 2005 om 01:05 uur.

    walla slaat nergens op. die rellen zijn daar toch niet omdat er slecht gevoetbald word ofzo tazz wou der heen man

  5. Amsterdammer
    14 november 2005 om 08:59 uur.

    Hier in Nederland rustig, ik zou dat maar niet te hard opzeggen…..voor de wedstrijd afloopt, loopt het veld al vol met onze mocrotjes…..en evrnielingen schuwen ze echt niet weg….erg triest allemaal hoor.

  6. asilah2006
    15 november 2005 om 01:28 uur.

    Duidelijk!!!!

    Na dat wij marokkaantjes Alweer hebben bewezen dat we netjes op onze plaats kunnen blijven zitten en al ons al zeker niet schuldig maken aan vernielingen, zullen de clubs hier zeker in een rij staan om hun stadion beschikbaar te stellen.triest gewoon dat een stel debielen het voor de ëchte “Marokko fans verpesten

  7. ilias
    15 november 2005 om 03:30 uur.

    heelaat ? en op welke kanaal

  8. ilias
    15 november 2005 om 03:32 uur.

    hoelaat ?? en op welke kanaal aleen mensen die het weten!!!
    mijn msn ilias_de_mafia@hotmail.com

  9. ali
    15 november 2005 om 06:13 uur.

    Mensen wie weet toevallig hoelaat het duel wordt gespeeld? bij voorbaat dank