MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Najib Amhali: niet meedenken met Verdonk

01 december 2005 | in Amusement, Politiek | 8 Reacties

De Marokkaanse cabaretier Najib Amhali heeft een voorstel van minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk om mee te praten over integratie afgeslagen. Amhali heeft samen met een aantal andere mensen een brief van de minister gekregen. “Ons is gevraagd om het stil te houden”, vertelt de cabaretier die momenteel te zien is in ‘Vendetta’, de cabaretvertolking van de Godfather-films. “Ik zou het nooit doen, want ik ben het niet eens met haar beleid en ik ben op mijn eigen manier bezig met integratie” aldus Najib op Nieuws.NL.

Er zijn 8 reacties

  1. ME
    01 december 2005 om 10:24 uur.

    goed zo Najib

  2. Toth
    01 december 2005 om 10:30 uur.

    Een van Verdonk’s shiny smoeltjesparade down, ah wat jammer. Het is te hopen voor haar dat anderen wel een ego hebben die groot genoeg is om het gezond verstand te verduisteren.

  3. yugo
    03 december 2005 om 09:45 uur.

    geweldig najib ben trots op je laat ze maar anderen voor het karretje want daar zijn we wel goed voor .. mischien dat er nog mensen bij het IND zijn voor haar promotie team

  4. Oussama
    03 december 2005 om 06:59 uur.

    Verdonk heeft gewoon gelijk. Ook Najib durft dat niet toe te geven, wellicht omdat hij bang is voor negatieve reacties uit de Marokkaanse gemeenschap. In dit land is een hetze tegen Verdonk. Iedereen is echter bang om zich uit te spreken tegen de contra-productieve en haatzaaiende werking van met name de radicale Islam en haar radicale imams. Samir A. komt met zijn walgelijke plannetjes er bij die linkse geitewollensokken reachters nog mee weg ook met zijn collectie aan wapens en zijn terreurplannen.

    Op dit moment staat de wereld in de fik en dat is zeker niet alleen de schuld van Bush (die net als Rita als zondebok fungeert), maar veel meer nog van de onverdraagzaamheid van de fundamentalistische islam die zelfs haar eigen moslim-broeders en anders gelovigen (oftewel in hun ogen “ongelovigen”) in Irak, Jordanie en Afganistan op walgelijke wijze middels aanslagen afslacht.

    Als Rita niet haar werk kan uitvoeren wordt het hier snel even eng en erg als een fundamentalistische moslimstaat met haar sharia. Iedereen die het niet eens is met mij moet maar eens in Iran gaan wonen. Kijk eens hoe gezellig het daar is t.o.v. Nederland!

  5. Geldermalsen.nl
    04 december 2005 om 12:04 uur.

    Spreekt van zelf n`es pas?
    We hebben nog een lange weg te gaan.
    ????

  6. SCO
    06 december 2005 om 03:46 uur.

    HAHA oke dan NAJIB je bent eecht een GOED voorbeeld
    DE BEST of THE bestT!!

    GO najib nu ben ik voor 150% je FAn en nog andere 100000000 marokane en turken ..!

    keep up te good work najib

  7. Farik
    06 december 2005 om 07:48 uur.

    Ik ben het 1000% eens met Oussama,en die kut marokkanen die niet willen aanpassen en misdrijven plegen moeten terug naar eigen land als NL niet goed is .want die verpast het voor de goede burger.

    Groetjes

  8. trab
    08 december 2005 om 06:08 uur.

    hij is MAN