MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Touriya Haoud gaat met Greg Vaughan

05 december 2005 | in Amusement, Film | 12 Reacties

Actrice en fotomodel Touriya Haoud heeft een relatie met Hollywoodacteur Greg Vaughan. De twee hebben elkaar ontmoet op een feestje van een wederzijdse kennis, een producer in de Amerikaanse stad Los Angeles. De manager van Haoud bevestigde dit woensdag.

De 32-jarige Vaughan is te zien als Lucky Spencer in de Amerikaanse televisieserie ‘General hospital’. Ook speelde de acteur in series als ‘Charmed’ en ‘The young and the restless’ en hij vertolkte een bijrol in ‘Beverly Hills 90210’. Greg, die net als zijn vriendin zijn carrière begon als fotomodel, stond in 2002 in de lijst van het Amerikaanse tijdschrift People als één van de meest sexy mannen ter wereld.

Er zijn 12 reacties

  1. Kiko
    05 december 2005 om 07:33 uur.

    En dan ??
    Ze is niet eens Marokkaans, nou ja een kwart maar!!!

  2. jim
    06 december 2005 om 12:12 uur.

    Wat is dit nu voor nieuws die vrouw is half macedonisch ze spreekt geen berbers of marokaans arabisch en verslind tig mannen zoals alle oost blok vrouwen doen dit is geen boodschap kom met nuttig nieuws.

  3. mientje
    06 december 2005 om 09:40 uur.

    Beste volk,

    dit begint een beetje te lijken op amerikaanse onzin nieuws. wat kan ons dat nou schelen al gaat ze met een aap. Ik vind dat het geen zin heeft dit soort gelul want iedereen doet toch waar die zin in heeft, en deze wereld is toch al zo’n beetje naar de klote met al die nonsens.

  4. chajsa
    07 december 2005 om 10:20 uur.

    Touria is niet kwart, maar half marokaans en half macedonisch en ook spreekt zij wel marokaans. Waar maken ” velen ” zich druk om?? Is het omdat zij geen Nederlands is? Of is het de jaloezie omdat zij het al in een hele korte tijd heeft weten ver te schoppen? Wat is nou werkelijk het probleem?? Tja, een marokaanse schone, de mooie marokaanse meiden kunnen er ook niets aan doen dat ze over het algemeen de mooiste volk zijn!!

    Ga je ergens anders druk om maken luitjes….

  5. trab
    08 december 2005 om 05:45 uur.

    Kom op chajsa. Je kunt ook overdrijven hheeeeeeeeeeee. Ik als marokkaanse jongen ben het totaal (op 1 punt na) niet met je eens. Totaal niet mee eens met het feit dat je Marokkaanse meiden het mooiste volk vind. Schoonheid is niet etnisch bepaald. Verder, Touria is half macedonisch. Ze heeft half de schoon heid van een macedonische en niet vol Marokkaanse. Dus ja onzin natuurlijk. Maar die laatste zin is natuurlijk helemaal juist.

  6. sam
    27 januari 2006 om 03:42 uur.

    al is ze een turk!!!!
    whatever

    ene.. Touriya is niet lelijk, maar absoluut ook geen schoonheid.

  7. plien
    27 januari 2006 om 08:33 uur.

    Ze doet het om de “fame”, handig zo’n bekende acteur trouwen..

  8. STR
    05 februari 2006 om 04:22 uur.

    Plien.. en dat kan jij weten natuurlijk!!! Pfffff

  9. vato loco
    28 februari 2006 om 08:25 uur.

    now,ik vind marokaanse vrouwen de mooiste vrouwen van de hele wereld.

  10. Turia
    06 maart 2006 om 09:47 uur.

    Wat een negativiteit allemaal mensen. Doe eens een keertje positief. Touriya staat toch bekend als Marokkaanse, ook al is ze halfbloed. Ik vind het een prachtige vrouw ook al heeft ze weinig herseninhoud. Als ik haar schoenen zou staan zou ik ook met die vent gaan. Niet zo heilig doen allemaal.

  11. amore
    07 maart 2006 om 10:36 uur.

    chasja
    wat ver schopen je licham verkopen waar blijft onze wwarden
    nu wordt zij hollywood slet want zo gaaat daar in usa
    met iederen in bed duiken voor rol te krijgen, van mij kan zij
    haar paasport inleveren iki schaam voor haar in haar famellie
    ik heb lever een mooi vrouw die goede gedekt is dan zo
    plyboy girl ga weg,zolang ze haar benen wijdt houd schopt ze
    ver,daar gaat in die wereld

  12. Turia