MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Fortuyn had seks met minderjarigen

08 december 2005 | in Politiek | 27 Reacties

Pim Fortuyn had seks met minderjarige Marokkaanse jongens. Dit staat in één van de uiterst vertrouwelijke rapporten van de AIVD die Peter R. de Vries in handen heeft meldt de Telegraaf. De uitgelekte rapporten staan op diskettes die onlangs zijn gevonden door iemand die een auto kocht van een medewerker van de Regionale Inlichtingendienst Rotterdam.

De meest gevoelige informatie in de rapporten betreft volgens Peter R. de Vries de LPF en Pim Fortuyn: “De inlichtingendienst had bijzonder veel belangstelling voor de escapades van Fortuyn en stelt vast dat hij seksuele contacten had met minderjarige Marokkaanse jongens”, aldus De Vries.

Er zijn 27 reacties

  1. Amsterdammer
    08 december 2005 om 11:32 uur.

    Als dit waar zou blijken te zijn, dan ben ik wel benieuwd naar de reacties van beschaafd Nederland. Was Pim ook niet weer tot de grootste Nederalnder gekozen?

  2. koen
    08 december 2005 om 01:43 uur.

    Als ik me goed herinner was daar iets mee, namelijk dat het eigenlijk Willem van Oranje had moeten zijn geworden, maar dat een paar duizend cruciale stemmen niet waren meegeteld.

  3. jos kerstholt
    08 december 2005 om 02:02 uur.

    Als het klopt wat ze zeggen hadden ze Pim Fortuys destijds al lang aangeklaagd. Aangezien dit laatste niet gebeurd is, is het volgens mij niet meer dan een ordinaire lastercampagne om met name de LPF een hak te zetten.

  4. Mo
    08 december 2005 om 02:34 uur.

    Vandaar dat ie zei ”de islam is een achterlijke cultuur”, zijn cultuur is beschaaft te noemen: sex met minderjarigen van hetzelfde geslacht! Als ie nog zou leven dan was dit nooit aan de licht gekomen of zou het het bedekt word…zo zie je maar

  5. trab
    08 december 2005 om 04:08 uur.

    He kom op jos, wees eens helder over de feiten. In die tijd toen Pim Fortuyn nog leefde, als ik het me goed herinner, had hij zelf gezegd in een uitzending van Nova bij hem thuis, dat hij sex zou hebben met moslims. Het zou me dan niet verbazen dat het dan ook minderjarigen geweest zouden zijn, aangezien dat over het algemeen genomen een zeer beinvloedbare, kwetsbare groep is. Ach ja, een normale Nederlander als jij, zou dat natuurlijk in alle toonaarden ontkennen. Ik ken Nederlanders door en door, en moet zeggen dat zij daar niet vies van zijn.

  6. Kiko
    08 december 2005 om 09:43 uur.

    Waarheid komt altijd boven water!! zo zie je maar.

  7. Mohamed
    08 december 2005 om 09:48 uur.

    Ach wat zijn we weer hypocriet! En natuurlijk betreft het weer laster van links Nederland. Pimmetje mag erg blij zijn dat hij er niet meer is.

  8. Toth
    08 december 2005 om 11:26 uur.

    Ik vind de omstandigheden waaronder die diskettes in handen zijn gekomen van de heer de Vries, nog zo’n politiek gevaar dat door de AIVD ongetwijfeld onder het vergrootglas zal worden gelegd, zeer frappant.

    Ik vind de inhoud van de diskettes met naar verluid kinderlijke titels als “de vuile was van D66” voor een professionele dienst eigenlijk nogal ongeloofwaardig. Ik begrijp dat de AIVD door de heer de Vries te dreigen met vervolging indien onthulling van “staatsgeheimen” (op diskettes die rondslingeren in een lease-auto) de diskettes geloofwaardig wil maken en bovendien iedereen erg nieuwsgierig naar de “infiltratie in milieuactiegroepen, in Molukse groeperingen, bij links-extremisten en onderzoeken naar ‘lokale bestuurders’, ‘oud-PvdA politici’ en ‘zeer compromitterende’ informatie over ‘seksuele escapades’ van Pim Fortuyn met ‘Marokkaanse jongetjes’.” Oude, irrelevante informatie van 1995 tot 2002 volgens de Volkskrant, waarin ook gemeld wordt dat de lease-bakken man van de AIVD ze niet terug wou en ze ook niet kwijt was.

    Ik ben erg sceptisch hierover, ik snap echter niet wat de bedoeling hiervan is, maar dat het geen zuivere koffie is voel ik aan mijn theewater.

  9. inayat
    09 december 2005 om 12:00 uur.

    Nou Toth (hierboven)
    Je kan vinden wat je wilt, maar Pim blijft een vieze Pedo. Want dat heeft hij zelf toe gegeven.

  10. imad-eddine
    09 december 2005 om 01:07 uur.

    Peter r. de Vries moet die informatie gewoon openbaar maken, omdat het zo een belanmgrijk onderwerp is. Ik hoop niet dat ie daarin tegengehouden zal worden.
    Ik vind Peter r. de Vries een integere man en vind dat ie goed werk doet. Ik denk dat ik op hem ga stemmen, mocht ie daadwerkelijk mee gaan doen aan de verkiezigen van 2007.

  11. Toth
    09 december 2005 om 06:47 uur.

    Dat betwist ik ook niet. Maar dat is het punt juist. Zoals je zelf zegt: we weten dat allang. Wat ik zeg is dat ik grote twijfels heb over het hoe en waarom van deze diskette’s en wil bijvoorbeeld ook wel graag weten wie deze diskettes heeft aangeleverd bij de Vries. Voorzover ik kan zien staat er geen informatie op – de Fortuynfiles incluis – en voorzover er nu iets over gezegd is dat niet allang openbaar is.

    Dus wat moet een “geheim agent” met die rotzooi op diskettes in zijn lease-bak? Af en toe lezen op zijn laptop? Kunnen er uberhaupt nog diskettes in die dingen?

    Er schijnen echter namen te staan op die diskettes, die alhoewel de Vries allang heeft gezegd dat hij die niet openbaar maakt, de AIVD toch probeert de nieuwsgierigheid extra te wekken door te dreigen met vervolging voor het verspreiden van “interessante” staatsgeheimen. Ik kan daar voor mezelf geen eetbare soep van koken.

  12. Amsterdammer
    09 december 2005 om 09:33 uur.

    Jos,
    Misschien was de AIVD bang om de Dutroux taferelen en de onvoorzienbare gevolgen ervan naar NL te importeren. Dus dan maar in de doofpot.

  13. jos kerstholt
    09 december 2005 om 10:30 uur.

    Trab,

    Sex met moslims is toch niet strafbaar? Je hebt het over feiten en vervolgens zeg je ‘als ik het me goed herinner’ en even verderop ‘het zou me dan niet verbazen’. Trab, dit zijn geen feiten!
    Als het duidelijk gemaakt kan worden dat Pim sex heeft gehad met minderjarige jongens dan veroordeel ik dat ook maar ik wil eerst bewijzen zien voordat ik iemand veroordeel. Dat jij alle nederlanders nu weer op één hoop gooit zegt meer wat over jou en niemand weerhoud je toch om een ander land op te zoeken?

    Eerst feiten dan pas veroordelen!!

  14. jos kerstholt
    09 december 2005 om 10:33 uur.

    Amsterdammer,

    Als je bedoelt dan iemand bewust gelekt heeft omdat het anders in de doofpot zou komen, dan ben ik benieuwd welke feiten er allemaal naar boven komen. Ik heb al wel begrepen dat de AIVD haar boekje ver te buiten is gegaan met het bespioneren van allerlei groeperingen.

    Achterkamertjespolitiek, doofpotten daar hou ik sowieso niet van. Zalken die niet kunnen moeten gewoon veroordeeld worden ongeacht wie dit gepleegd heeft.

  15. Amsterdammer
    09 december 2005 om 12:10 uur.

    Ik ben ook benieuwd naar een diskette omtrent de AEL.

  16. Terror
    09 december 2005 om 07:46 uur.

    In de diskette omtrend de AEL komt aan het licht hoe abu jah jah sext met Rita Verdonk:-)

  17. Kiko
    10 december 2005 om 02:21 uur.

    Ja van een ouwe fiets moet je het leren

  18. trab
    10 december 2005 om 07:19 uur.

    Jos,

    Fff correctie op z’n plaats. Nederlanders zoals jij zijn er niet vies van. Net zoals andere bevolkingsgroepen zijn er natuurlijk ook goede Nederlanders. Maar zo goed als ze zijn, laten ze zich niet zo meeslepen door dit achterbakse gedoe. En het zou mooi zijn als Peter “maestro” R.de Vries
    de vinger op de zere plek zou leggen!!! Dus openbaar maken die feiten AUB. Dan kan Jos ook “eerst zien dan geloven.” Verder, ik ga mijn goede Nederlandse vrienden niet in de steek laten. Dus ik blijf hier!!!

  19. Nordin
    11 december 2005 om 09:06 uur.

    Wazup!!!

    Weet je, 1 ding wat ik heb geleerd is, of je nou een Nederlander, Turk, Marokkaan, Surinamer, Chinees of wat dan ook bent, het gaat uiteindelijk allemaal om het geld. En in deze wereld, of je in Nederland of Marokko woont, heb je geen geld dan stel je niks voor en trapt iedereen over jou heen. Heb je veel geld, dan profiteer je van de aangepaste ziekenfonds premie, betaal je minder belasting door allerlei aftrekbare kosten, kun je mensen omkopen om snel een vergunning te krijgen, opeens is niets illegaal, krijg je door je rijkdom aanzien enz.

    Dus wat Pim heeft uitgespookt, kan me niet schelen, of het rechtvaardig is of niet, kan me niet schelen. Wat wel belangrijk is, is dat ik niet zelf de dupe ben van deze gestoorde wereld. Of de Nederlanders mij hier weg wil hebben, fak it, je kan hoog of laag springen, ik blijf toch hier. Dit land en de rest van Europa zal uiteindelijk een smeltkroes zijn, hoeveel racisten er ook zijn, die kun je toch weer omkopen met geld. Dus Nederland is niet alleen maar van de autochtone Nederlanders, maar ook van mij, elke vierkante meter is ook van mij, al eet ik koeskoes en marmita, dit land is van mij, al ben ik geen fan van Frans Bauer, maar eerder van Cheb Mami, dit land is van mij.

    Dus al die zinloze discussies slaan nergens op, respecteer je mij, dan respecteer ik je ook, maar wacht effe, ik respecteer geld wel meer dan jou, want een Nederlander is wel heel gek op geld…ze gaan zelfs de wereld rond varen om ergens geld los te peuteren, al zijn het maar van arme mensen.

    Dus keep smiling, want after the rain, the sun is shining!

  20. Toth
    11 december 2005 om 10:08 uur.

    Okay, ik heb de uitzending gezien, een aantal vragen zijn afdoende beantwoord en ben minder sceptisch, maar dat betekent tegelijkertijd dat ik nou heb ik nog veel meer vragen heb die ook nog een stuk dringender zijn.

  21. Amsterdammer
    12 december 2005 om 12:04 uur.

    Ik miste de grote kopteksten in kranten over de uitzending van PrdV…..waar blijven de reacties van de achterban van onze vieze Pimmetje?
    Het is goed dat ie al weg is, dat scheelt weer beveiliging en Zalm die heeft al geen geld meer.

  22. Amsterdammer
    12 december 2005 om 01:35 uur.

    Effe Brahim Bourzik mailen over de standbeeld van Pimmetje, misschien kan hij daar vragen over stellen bij de gemeenteraad van Rotterdam.

    Maar wat ik nu werkelijk niet snap, is dat Pim en consorten strafbare feiten begingen, waar onze staatbechermers; de AIVD; van op de hoogte waren, maar dat daar niets tegen gedaan werd. Hoe kan dit?

  23. Kiko
    12 december 2005 om 04:24 uur.

    Het is een hollander he

  24. Don
    12 december 2005 om 05:29 uur.

    Wat een reacties weer. Er komt een onbetrouwbare vent die zn zooi verliest, tussen twee haken, en niet eens beveiligd, ligt er 2 jaar en hij mist het niet? Dan komt hij met aantijgingen, waarvan Peter R al twee dingen in een paar seconden onderuit schopt, dus wat niet WAAR BLIJKT TE ZIJN. Wie zegt dan dat de rest wel waar is? Nooit onderzocht. Wat kunnen mensen toch mega dom en simpel reageren op dit nieuws, niet eerst kijken en onderzoeken, nee alles klakkeloos aannemen. How fucking dumb can you be. Oordeel als je weet. Voor de rest, denk dat veel mensen liever Pim hadden dan Rita verdonk, Pim wilde de 26000 asielzoekers gewoon hier houden.

  25. Amsterdammer
    13 december 2005 om 08:24 uur.

    Geen Pim en geen Verdonk, geef mij maar Ahmed Marcouch.

  26. Den Haag
    13 december 2005 om 09:43 uur.

    Beste Don,
    Ik begrijp wel waarom Pimmetje de 26000 asielzoekers hier wilde houden: Hij is waarschijnlijk dol op minderjarige zwakke allochtoontjes en hij wel aan zijn trekken blijven komen. Ik heb te doen met die Marokkaanse jongetjes die hij welbewust verkrachtte. Hun frustratie zal straks ook nog een keer geuit gaan worden. Ik hou mijn hart vast voor de gevolgen!

  27. Cheb Mami
    20 oktober 2006 om 05:38 uur.

    cheb mami…

    I Googled for something completely different, but found your pageÂ… and have to say thanks. nice read….