MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Komedie over vier Marokkaanse vrienden

30 december 2005 | in Amusement, Media | 13 Reacties

De bioscoopfilm Shouf Shouf, Habibi was zo’n succes, dat een vervolg niet kon uitblijven. Die is er nu, niet als bioscoopfilm, maar als televisieserie. Vanaf zondag zendt de VARA twaalf weken lang Shouf Shouf! de serie uit, om 19.00 uur op Nederland 3. In de serie kunnen we zien hoe het verder gaat met Ap, de Marokkaanse hoofdrolspeler uit de film. Ook in de serie worden de hoofdrollen gespeeld door Mimoun Oaïssa, Mohammed Chaara, Mimoun Ouled Radi en Leo Alkemade. Nieuw in de serie is Maryam Hassouni, bekend van Dunya & Desie.

Was in de film Ap’s familie het belangrijkste, nu draait het vooral om zijn zijn vrienden Mussi, Rachid en Hollandse Robbie. In hun worsteling met oude en nieuwe culturen maken ze grappige dingen mee.
1 JAN. NED3, 19.00 uur

Er zijn 13 reacties

  1. Amsterdammer
    02 januari 2006 om 09:38 uur.

    Het was een waardeloze serie………………De film was echt toppie, maar met deze serie hebben ze het echt verkloot gewoon…..vindt het zo jammer, helaas……………..had er blijkbaar meer van verwacht.

  2. fouad
    03 januari 2006 om 12:36 uur.

    vind het wel leuke serie en het is wel lachen maar ja ieder ziijn mening ik hoop insaelah dat ik in die vervolg kan mee doen

  3. sanaatje
    12 januari 2006 om 11:24 uur.

    haha ja lachen ik vind dit een goede stap voor de marokkaanse generatie dus kom op entertaint the leipe mocroes…. oproep voor alle marokanen: volgen iedere zondag ik garandeer je tis echt lachen!!

  4. fadoua
    17 januari 2006 om 10:09 uur.

    ik vind dat het vervolg ervan ‘chouf chouf paradise’ echt overdreven met die vieze dingen
    de eerste was veel beter maar ze zijn allebei grappig

  5. Nima
    21 februari 2006 om 04:04 uur.

    Ik vind hem echt toppie 😀

  6. mocrootje
    02 juli 2006 om 03:09 uur.

    he,ik vind chouf chouf habibi egt een leuke film maar snitzel paradijs egt vies maar wel grappig (soms) en mimoun oaissia is myn neef 1 en als jullie me niet geloven ga maar vragen aan iemand ofie de agternaam van zijn moerde kent en dat ourahou en dat is ook myn agternaam ousalamoulikom allemaal

  7. jamal antwerpen
    29 november 2006 om 02:33 uur.

    was echt super series, vond het echt super lachen!
    das het beste serie dat ik ooit gezien heb echt! zou zegen nog series!!!

  8. ouafae
    02 februari 2007 om 11:52 uur.

    ewaa,
    k vind de film shouf shouf habibi ook leuk en die schnitzel paradij wat minder net als mocrootje
    die mimoun oaissa is ook myn neef dus wou ff vragen aan die mocroo als ze dit leest 😛
    wie ze is?
    myn achternaam is ook ourahou wahahha
    thallazz

  9. mocro
    25 februari 2007 om 11:50 uur.

    ik vind chouf chouf habibi vet cool man maar ik vind snitselparadijs maar gewoon daar lach je een paar keer mee maar de rest trekt op niks maar chouf chuof habibi
    is kapot leuk echt ik ga die films nooit vergeten

  10. nuoletje
    25 februari 2007 om 11:53 uur.

    hey chouf chuof habibi is een vet cool film man ik kan niet zonder ik moet da elk dag kijken mensen die lezen kijk naar chouf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!chouf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    habibi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  11. mimoen
    28 februari 2007 om 01:01 uur.

    hey lievhebers hoe gaat het met men fens
    he ik hou van julie dat weten julie toch
    die stemen zijn vet cool
    best bedankt

  12. amina