MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Selectie Marokko Africa Cup bekend

06 januari 2006 | in Sport | 120 Reacties

De Marokkaanse bondscoach Mohamed Fakhir heeft zijn voorselectie bekendgemaakt voor de Africa Cup. De keuzeheer selecteerde 28 spelers onder wie Ajax’ Nourdin Boukhari en Feyenoord’s Ali Boussaboun. Marokko speelt op maandag 9 januari in Rabat een oefenduel tegen de Democratische Republiek Congo. Op 21 januari spelen de AtlasLions hun eerste wedstrijd op de Africa Cup tegen Ivoorkust.

De Marokkaanse voorselectie: Keepers: Mustapha Chadili (Moghreb Tetouan), Tarek Jarmouni (Royal Armed Forces), Nadir Lamyaghri (Wydad Casablanca), Noureddine Souieb (Chabab Mohammedia)

Verdedigers: Talal El Karkouri (Charlton Athletic), El Armine Erbate (Qatar SC), Nouredine Naybet (Tottenham Hotspur), Abdeslam Ouaddou (Rennes), Houcine Ouchela (Royal Armed Forces), Walid Regragui (Racing Santander)

Middenvelders: Hafid Abdessadek (Royal Armed Forces) , Soufiane Alloudi (Raja Casablanca), Gharib Amzine (Troyes), Youssef Chippo (Al Wakra) , Badr El Kaddouri (Dynamo Kiev) , Noureddine Kacemi (Grenoble) , Houssine Kharja (AS Roma), Mohamed Madihi (Wydad Casablanca), Hicham Mahdoufi (Olympique Khouribga), Youssef Safri (Norwich City), Mohamed Yaacoubi (Osasuna) , Moncef Zerka (Nancy)

Aanvallers: Hicham Aboucherouane (Lille OSC), Mohamed Armoumen (Kuwait SC), Nourdine Boukhari (Ajax), Ali Boussabon (Feyenoord) , Marouane Chamakh (Girondins Bordeaux) , Youssef Hadji (Stade Rennes)

Er zijn 120 reacties

  1. trab
    06 januari 2006 om 09:58 uur.

    Goede selectie! Alleen ik mis Bouaouzan van Sparta, Sektioui van AZ en Zairi van Sochaux…………Deze drie i.p.v. Armoumen, Kacemi en een keeper!!!!!!! Met name bouaouzan die kan een topper worden, geef em de kans en tijd, daarnaast een goeie jongen. Teveel over zich heen gehad.

  2. Mohtje el
    07 januari 2006 om 12:35 uur.

    Goede selectie! Alleen ik mis Bouaouzan van Sparta, Sektioui van AZ en Zairi van Sochaux…………geef ze een kans,

  3. jaouad
    07 januari 2006 om 02:32 uur.

    ja vind ik ook zairi had er bij gemoeten maar ja dat bepalen wij niet he

  4. Marokino
    07 januari 2006 om 02:19 uur.

    Parr Ewa safi geen Zairi en Sektioui dat zijn spelers waar je wat aan hebt. Zairi staat zelfs in de belangstelling voor Feyenoord ( mogelijke opvolger van Kalou). We zullen zien

  5. Olie_sheikh
    07 januari 2006 om 02:38 uur.

    gelukkig is die zairi thuis gebleven. Een goede selectie.

  6. Piricola
    07 januari 2006 om 04:27 uur.

    Goede selectie hoor, alleen mis ik Mokhtari ,maar zairi mag lekker thuis op zijn bank zitten want die is een ego!

  7. hassan
    07 januari 2006 om 08:50 uur.

    ik vind die FAKHIR maar nix hij selecteert mokhtari zairi sektioui en bouaouzan da kan tog niet willi wili

  8. hassan
    07 januari 2006 om 08:50 uur.

    hij selecteert allen maar slechte

  9. karim
    08 januari 2006 om 01:03 uur.

    Of t een goede selectie is moet nog blijken. Deze trainer heeft geen lef, heeft zijn kaarten gezet op oude versleten profs. Waar blijven de jonge snelle en zeer technisch begaafde voetballers die marokko tijdens wk tot 20 jaar vertegenwoordigeden? Verdediger Rabeh, aanvallers Lajour en Elzhar om maar es n paar namen te noemen. En wat dacht je van Bourkadi die geweldige keeper? Neem m mee als 2e keeper zou k zeggen.
    Ik weet t, t is makkelijker praten, maar… die beker moet maar es n keer mee naar marokko.

  10. pipo
    08 januari 2006 om 04:56 uur.

    wat een kont selectie tfoe tfoe tfoe nog altijd die vriendjes politiek

  11. Khalid
    08 januari 2006 om 12:44 uur.

    Is een goeie selectie inchallah komen ze ver in het toernooi!!

  12. naamloos
    08 januari 2006 om 07:25 uur.

    tzz voor die selectie helemaal naar de balle netzoals die trainer, hij bakt er egt nix van:(

  13. moha
    08 januari 2006 om 10:02 uur.

    geen goede selectie keeper helemaal niks marokko heeft zo al problemen met keepers
    hij had mbark bousoufa van kaa gent(belgie)
    moeten oproepen
    middenveld mist ook, een paar spelers en vanachter spitsen

  14. ja0ouad
    09 januari 2006 om 10:47 uur.

    zairi zit er wel bij zegt ie zelf op z`n eigen site of is het een oude.. ikweet niet

  15. Youssef
    09 januari 2006 om 12:54 uur.

    Ik vind t zelf een redelijke selectie, ik mis allees Sektioui in die selectie, en ik snap ook niet waarom spelers als Armoumen worden geroepen, echt schandalig, zule spelers moeten maar thuis op de bank lekker zitten en de kans aan andere betere spelers om deel te nemen aan de CAN.
    Maar ja, inshallah komt t goed met ons Fakhir waarop ik trots ben, hij moet ook de kans krijgen, hij heeft echt een heel zware taak, hij nam de selectie pas 2 weken voor de start van het tornooi; dus van hem moeten we niet veel verwachten en het is terecht, ik hoop inshallah dat ons Marokko de verassing zou kunnen zijn in de CAF, en alles wat er komt zal goed zijn het belangrijkste voor mij is het bowen van een goede selectie die deel kan nemen in de olympishe spelen in China in 2008, en de WK in Zuid-Afrika in 2010.
    We wensen ons leewen heel veel succes!!! dima dima Maghreeeeeeeeeeeeb

  16. brahim
    09 januari 2006 om 02:15 uur.

    Dat jullie nog aandacht besteden aan die losers, die pas op het laatste moment alles verpesten. Tunesia vs maroc, de gelijkmaker. Ik heb nog nooit zo een vreemde goal gezien. 5 klungels + keeper en nog gaat de bal erin, tfoe. Ik ga nooit meer naar die mogooltjes kijken. Bespaar jullie moeite, die wijsneuzen bakken er toch niks van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Voor de wedstrijd staan ze uren voor de spiegel (haren doen) ipv warming up. sukkels!!!!!!!!!!!!

  17. Rachid
    09 januari 2006 om 04:29 uur.

    Stiekum zijn jullie toch weer zoals de hollanders, graag alle maroc spelers in nederlandse dienst moeten mee.
    Is toch weer een rare manier van chauvinisme.
    Integratie op onze eigen manier. hahaha

  18. Marokino
    10 januari 2006 om 01:12 uur.

    Mijn ideale opstelling:

    Sinouh

    El Karkouri Ouaddou Naybet Regragui

    Kharja Chippo Safri

    Hadji Chamakh Boussabon

    Wissels: Bourkadi, Zairi, Mokhtari, Boukhari, Bouaouzan, Sektioui, Yacoubi, Zerka, Diba, Kissi

    Maar goed! dat is mijn mening!!!

  19. karimo
    10 januari 2006 om 01:33 uur.

    zairi zit er wel bij, hij is er laat bij gekomen!!!

  20. annouri
    10 januari 2006 om 10:20 uur.

    ik vind zairi een van de peste voetballers van de marokkaanse elftal.

  21. karim
    10 januari 2006 om 11:06 uur.

    ik mis khalid fouhami, toch wel 1 van de beste keepers van marokko op dit moment. voor de rest prima toch?! alhoewel ramzi altijd nuttig kan zijn op t middenveld.

  22. North-African
    10 januari 2006 om 11:08 uur.

    Paar van jullie zijn echt Marokaanse haters echte mongolen..
    je moet juist voor Marokko zijn het is een goede selectie dus ik weet wat jullie praten als jullie kunnen voetballen laat dan dan maar zien en ga dan niet zitten mopperen.
    Mensen hebben geen vertrouwen meer.. Levenloos hoe jullie over marokko praten.

  23. Mo
    10 januari 2006 om 01:54 uur.

    Goede selectie behalve, bouaouzan moet er bij en
    tarik sektioui. Zairi is al geselecteerd. Ze moeten ook jonge spelersin zetten zoals, rabeh , benzouien….

  24. Marokino
    10 januari 2006 om 09:59 uur.

    Zairi was gisteren goed hoor (Maandag) mensen vinden hem gaar?
    Inshallah gaan ze ver komen op het Afrika Cup, ze hebben wat goed te maken .

  25. MrFlipmo
    11 januari 2006 om 01:23 uur.

    KOM OP ZEG EEN BEETJE ZELF VERTROUWEN MAG OOK WEL!!!!!!!1
    MAROKKO GAAT MET DE AFRIKA CUP NAAR HUIS DAT WEET IK HONDERD PROCENT IK BEN HELDERZIENDE EN GELOOF MIJ FINALE MAROKKO-NIGERAE 2-1 ONTHOUD DIT EN IN DE HALVE FINALE MAROKKO-TUNESIE 3-0 ( ZE GAAN EHT RECHT ZETTEN)

  26. soufyan
    11 januari 2006 om 02:48 uur.

    eh ik zeg een ding dit is mijn opstelling wat ik het liefsr wou

    verdediging oudou naybat elkarkouri reqraqi

    middevelders kharja chippi safri

    aanvallers chammakh hadji zairi

  27. soufyan
    11 januari 2006 om 02:48 uur.

    wie is het er mee eens

  28. moha
    11 januari 2006 om 08:48 uur.

    goed alleen mot ge chippi veranderen in Mohamed Yaacoubi

  29. khalid
    12 januari 2006 om 07:15 uur.

    hey wat is de website van de trainer waar hij zairi erbij heeft gedaan

  30. khalid
    12 januari 2006 om 07:21 uur.

    en moghtari moet zeker bij de selectie hij is een soort mascotte van goalsssssssssss

  31. yesr
    13 januari 2006 om 01:34 uur.

    dit is de beste opstelling van marokko vind ik dan

    verdedegin:oudou, naybat, elkarkouri, reqraqi

    middenveld:boukhari links, chippo centrum, moha rechts

    aanval:boussabon links. centrum chamakh, zairi rechts

  32. yesr
    13 januari 2006 om 01:53 uur.

    ik twijfel nog aan die choach marokko is zeker een titel kanidaat ik heb vertrouwen in de team hij moet wat jongere spelers de kans geven ik denk als jong marokko tegen de eerste speelt zal jonge marokko wel winnen en waarom pakt hij weer die verslete spelers weer aissati geef ik wel een kans samen met affelay en al die andere jonge spelers

  33. rachid
    13 januari 2006 om 02:45 uur.

    mooie selecrie maar waar is zairi hij is goed
    maar ze winnen het toernooi wel

  34. mootje
    13 januari 2006 om 03:21 uur.

    Zairi zit er gewoon bij, alleen hoop ik wel dat hij ook speelt!

    Marokko moet nou eens de cup gaan winnen hoor, de laatste keer was in ’86…………………..Komt goed allemaal

  35. tzzzzz
    13 januari 2006 om 05:48 uur.

    de laatste keer was in de jaren 70, niet in 86 vrienddddd….

  36. soufyan
    13 januari 2006 om 08:09 uur.

    hahaha ashabi ik hoop dat marokko wint ik wil ook dat marokko wint maar kijk naat tunesie en bijv naar kameroen die eto heeft een van de beste voetballers maar ja marokko wint de afrik acup 2006 inshallah

  37. Mohamed Tetouani
    13 januari 2006 om 08:42 uur.

    Mensen die klagen over Zairi is echt ongeloofelijk, die jongen is technisch begaafd en bezit over de benodigde kwaliteiten die je als vleugelaanvaller kan hebben. Zijn jullie de wedstrijd tegen Kenia vergeten? ( 5-1)
    De beste kwalificatiewedstrijd van onze Leeuwen, waaronder Zairi.
    Voor mij toen man of the match en sterker nog, man of the Lions!
    Maar goed, we moeten niet te veel kritiek hebben, one Leeuwen gaan het zeker ver schoppen inshallah in dit toernooi, met of zonder el Fakhir.
    De jongens zijn nog jong en vers, en weten hoe ze een balletje aardig kunnen raken.
    Tunisia daarin tegen is een gemend, politiek team, met verschillende nationaliteiten.
    Maar wij moeten het hebben van ons trots, en daarom mijn beste broeders gaan wij dit toernooi winnen inshallah.
    HAVE FAITH!

  38. berber bouyach
    14 januari 2006 om 12:59 uur.

    tozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz waar is boukhari en sektoui. Deze trainer heeft helemaal geen kans van slagen en die team jammer genoeg ook niet ivoorkust gaat ons boren en khadaffi heeft mohammed 6 in zijn macht dus libie gaat ons ook verslaan en ja egypte dat is de thuis land en jullie weten die finale nog in en tegen tunesie. Kortom marokko is waardeloos geworden er moeten meer berbers in het spel komen en bouhkari moet een vaste waarde worden.

    Asselam oe aleikoem broeders en zusters

  39. Jaber
    14 januari 2006 om 02:17 uur.

    Waarom vraagt hij de jonge spelers hier in nederland voordat nederland ze vraagt bijv. affelay of aisatti zometeen is het nog te laat. Of die andere jonge spelers van Marokko die deden het ook goed tijdens hun wk waarom haalt hij hun niet. Verder mis ik nog sektioui, Bouaouzen en Mogtari in de selectie. En als keeper Sinouh. De meeste spelers en keepers die in de selectie zitten ken ik niet. Ik hoop dat ze het goed doen in Egypte.

  40. khalid
    14 januari 2006 om 03:54 uur.

    ee jongen wat zeur je over kaddafi . je moet onze koning noit onderschatte en hij doet ze best voor ons en wees een beetje dankbaar. en dat boukhari in dit toernooi niet speelt betekent niet dat hij nooit in het elftal meer speelt. en laat affelay en aissati met rust want ze hebben al voor jong oranje gekozen en ik denkt dat ze nooit meer voor marooko gaan spelen. het zijn een stel landveraders. en er zijn genoeg jonge spelers

    Thalas

  41. khalid the berber
    14 januari 2006 om 03:56 uur.

    en marooko speelt vandaag tegen zimbamwe. 4-0 marokko en een hatrick van chamak goaaaaaaaaaaaaaaal! weet iemand nog hoelaat jhet is?

  42. khalid nador
    14 januari 2006 om 04:26 uur.

    wees niet zo negatief man

  43. DanTe
    14 januari 2006 om 06:32 uur.

    He mensen, Marokko heeft geen team, slechte trainer slechte spelers:/ Ik wil dit elftal niet zien spelen, Zaki was duizend keer beter maar kreeg te vaak ruzie omdat hij harde trainingen gaf, mensen neem geen moeite om te kijken marokko komt niet eens de eerste ronde door?!

    DanTe

  44. karim
    14 januari 2006 om 10:05 uur.

    jah vindt ik ook al die domme fout van die man het is ook een beetje vriendjes politiek wand je laat het niet bij zitten maar dat hij niet gewoon alle speler in zet en die niet zo fanatiek zijn er uit zet!!:D

  45. yesr
    14 januari 2006 om 11:05 uur.

    wat denkt die choach als ik choach ben van marokko ben ik alles tzzzzzzz hoopt hij geef die jonge spelers nou een kans in plaats van die versleten spelers terug te halen als hij in plaats van die oude jonge spelers of in ieder geval die oude spelers reserve te laten dan zouden ze veel beter spelen maar in ding is gewoon zeker marokko blijft en is een titel kanidaat

  46. DanTe
    15 januari 2006 om 09:18 uur.

    Yesr, denk je nou echt dat hij titel haalt, sorry vriend je hebt geen verstand van voetbal, sorry ben gewoon eerlijke jongen nee mang marokko gaat slechtste tournooi spelen ooit in Egypte, speleres staan niet voor lul aan het end maar trainer, ze hadden een franse trainer moeten kiezen die goed kan puzzelen en geen amateur die niet weet wat ie doet, ik bepaal de regels in Marokko niet maar ik hoop dat ze snel die trainer wegschuiven en plaats laten maken voor een echte trainer die verstand heeft van schaken en puzzelen en die weet waar kwaliteit van spelers ligt en niet deze trainer met een iq van een parkiet..hehe jammer ik schaam me rot als marokaan :/

  47. yesr
    15 januari 2006 om 11:22 uur.

    eeh DanTe misschien heeft marokko een slecht team maar als je egypte vergelijkt met marokko dan is marokko veel beter egypte heeft maar twee spelers Ghaly (feyenoord) en Mido (Tot Hutspur) en liebje bijna niemand kent hun dus marokko heeft een zwaar grootte kans om door te gaan

  48. azro nedha
    15 januari 2006 om 11:10 uur.

    hey mensen waar hebben jullie het over, dit elftal zal het niet ver schoppen,al zijn het de beste spelers van de wereld. en waarom niet? nou ik zal het vertellen;als je een middenvelder hebt en je zet hem op linkshalf nou vul maar in ! dus ik bedoel er mee dat je speler op zijn plaats moet opstellen en niet anders en dat doen die marokkaanse trainers niet!!! want ze hebben geen verstand van voetballen hoe kan hij nou spelers uit het middenoosten halen! en in europa hebben we talent zat kijk naar aissati, afalay en endiba etc; tot slot waarom moesten ze die phillipe trousiere ontslaan die was goed bezig. Maar ja ik blijf volhouden dat al die voorzitterschap in zijn geheel slecht bezig is!! Een nieuw bond en heel nieuwe organsatie neer zetten die verstand heeft van voetballen, Dit zou marokko wel goed doen. Dan komt het goed geloof mij. Plus wij kunnen niet zonder europees trainers er zij heel veel marokkaanse trainers geweest die er niets van gebakken hebben. Mohim thellaw en veel geluk allemaal>>>>>>>>>>

  49. DanTe
    15 januari 2006 om 11:44 uur.

    man je bent echt maf yesr en hoeso liefje? haah wel aardig tuurlijk wil ik dat se doorgaan maar is geen mooi voetbal te simpel te traag gewoon 4 klasse voetbal knvb meer niet, deze trainer word grootste loser der losers en ik ben jouw getuige Yesr?! Messtal heb ik gelijk dus als jij denkt dat se kans maken toppie anders geef me gewoon 100 euro :)!

    Just shut the fuck up:)!

  50. Mohamed Tetouani
    16 januari 2006 om 02:11 uur.

    Die el Fakir msha fiha echt! Die gast heeft helemaal geen verleden!
    Zien jullie van Basten Kluivert of Zenden terugroepen? Nee tuurlijk niet!
    Want die jongens hebben hun tijd gehad.
    Die Fakir leeft te veel in het verleden, gaat ie Chippo terughalen tez!! man!
    Zeker weer een eigen goal scoren net als in 98 waardoor we de volgende ronde misliepen en 2 kostbare punten lieten liggen tegen die stink Noren!
    Of voor open goal missen tegen Senegal waardoor we niet naar het WK gingen van 2002. AlleMAAL DOOR DIE CHIPPO de ZEB! Dat doet pijn jongens, die naam wil ik niet meer eens spellen.
    Weg met die klosjare, haal jong bloed zoals Nabil en Zhar, prachtige voetballer en Zouchou met zijn uitstekende schot. Hermach en Bendamou mogen er ook bij.
    Kom op drari en Fakir en Chipp, pss..
    maar toch sta ik achter mijn land, of course

  51. azro nedha
    16 januari 2006 om 02:49 uur.

    je hebt gelijk DanTe deze trainer heeft geen verstand van voetballen laat staan een elftal neer zetten en de CAF winnen deze TRAINER gaat ons voorschut zetten ipv vertegenwoordigen op het afrika cup let maar op kijk maar naar de laatste wedstrijd tegen zimbabwe met moeite gewonnen onterecht gewonnen.

  52. Jamal Bouhamroen
    16 januari 2006 om 04:12 uur.

    Ewa safi 3la selectie djal zwammel. tfoe 3la babahoem…..Wat is dit??. Speles van marokaanse leger. Zitten paar boeten tussen die niet eens een bal kunnen aannemen. Zoveel goede marokkaanse spelers in europa en elders…alatief alatief. snap deze lemgharka niet!!…Zo zullen ze nooi naar shie toernooi gaan…waloe…Zo worden nog ondersteboven gevoetbalt door somaaaall…

  53. yesr
    16 januari 2006 om 05:50 uur.

    eeh dante je hebt wel een beetje gelijk oke maar oke marokko heeft geen prachtig team het kan beter ik snap ook niet dat onbekende trainer van marokko is ik ken zijn naam zelf niet maar als je marokko vergelijkt met libje of zimbabwe of congo of angola of togo of zambia of guina of gana ik kan zo wel doorgaan dan heeft marokko zeker wel een kans om de halve finale te halen of misschien wel meer

  54. soufyan
    16 januari 2006 om 06:34 uur.

    eh zairi speelt wel jongens hij speelde laats tegen zimbabwe dus hij is er gewoon bij

  55. soufyan
    16 januari 2006 om 06:38 uur.

    eh shippo is goeie voetballer hoor en eerlijk gezegt is die aanvaller armoumin wel goed toen hij er in kwam tegen congo had hij meteen gescoort en nu deed hij het weer tegen zimbabwe eh jullie moeten vertorouwen hebben in ons land

  56. edenaar
    16 januari 2006 om 09:23 uur.

    ej luister naar soufyan heb moed in je land marokko is wel goed en tege congo winnen ze met 3-0 en tege zinwabwe 1-0 maak tog nie uit ze winnen tenminste heb vertrouwen en tege ivoorkust kunnen ze wel winnen let maar op ze gaan wel van ze winne en heb moed voor de lions!!!!!

  57. azro nedha
    17 januari 2006 om 01:10 uur.

    hey mensen we staan allemaal op een lijn maar we verschillen van spellers.
    Maar gelukkig hebben we het allemaal over gooie spelers die niet gezien worden door de bond of wie dan ook.
    Kijk we hebben het allemaal over die mohamed fhakir of zo iets hij komt in mijn wordenboek nog niet eens voor laat staan dat mensen hem kennen.
    Maar ja we moeten hem niet gaan afkraken we moeten de bond aanspreken die heeft hem benoemd tot choas van marokko.
    De hele bond zit me dwars die mensen maken helemaal niks klaar alleen het geld die ze krijgen onder mekaar delen.
    Ik vraag me af of ze wel verstand van voetbal hebben die mensen die zich voorzitters van de bond noemen.
    In iederegeval die choas heeft geen verstand van het selecteren van spelers,maar waarom ziet de bond het ook niet wat wij allemaal zien. Hoe kunnen ze toe staan dat boukari van een topclub naar huis wordt gesturen en de bond zegt niks van en zo geldt het ook voor tarik seketoui,assati en afalay en diba en maachi en bouazan.
    Dit zijn groot fouten mensen laat maar tot van basten afalay selecteerd dan ken marokko lekker kijken hoe hij prachtig speeld voor nederland dan krijgen ze spijt oh waarom hebben we hem niet gezien.
    ik dacht dat ze geleerd hadden van hun fouten khalid boulahrouz hebben ze ook zo maar gratis afgeven bij nederlands elftal Marco van Basten is er blij mee met khalid.
    En onze choas meneer fhakir gaat naar middenoosten spelers halen.
    Is het nou niet de omgekeerde wereld mensen.
    De spelers die naar middenoosten gaan zijn bezig om hun caraire af te bouwen maar meneer Fhakir ziet ze als steren van middenoosten.
    MENSEN ALLES KOMT GOED IN SA ALLAH OOIT WORDEN WE GEZIEN WE ZIJN VERGETEN DOOR MAROKKO SPELERS VAN NEDRELAND.,

  58. erkan akkaya
    17 januari 2006 om 10:12 uur.

    Beste kardaslar,

    Ik wens jullie allereerst veel succes met de Africa cup, insallah winnen jullie hem! Allereerst begrijp ik die maroc.profs als Aissati, Affelay etc. niet die niet voor hun eigen land kiezen maar voor nederland. Ze worden door de invloed onder druk gezet en kiezen uiteindelijk voor het grote oranje straks. Waarom man? Net als die Yildirim van ons. Die zie je nooit meer in oranje hoor! Gelukkig kan hij nog voor Turkije spelen omdat het geen officiele interland was tegen Engeland waar hij zijn debuut maakte. In Duitsland zie je al die jonge Turkse spelers kiezen voor Turkije gelukkig, Turkse trots, vaderlandsliefde geven uiteindelijk de doorslag. Hoe is dat bij jullie? Ik weet dat jullie ook van je land souden en ervoor zouden sterven maar Marokko zou als voetballand al zo ver moeten zijn. Na het WK in de VS dacht ik dat Marokko echt zou doorbreken internationaal maar het kwam maar niet. Ik denk dat er sprake is van vriendjespolitiek inderdaad, de marokkanen in het buitenland moeten goed gescout worden en op jonge leeftijd al vastgezet worden om voor hun eigen land te spelen. Nu zijn Aissati, Affelay lievelingen, zogenaamde knuffelmarokkanen, maar de rest noemen ze teringvolk etc.. Hoe kan je dan sympathie hebben voor Oranje? Ik heb de Feyenoordaanhang zelf tegen een taxichauffeur horen roepen:”Kanker Ali!!!!” terwijl er wel 3 arabieren spelen bij Feyenoord!! Hoe schijnheilig kun je zijn man!!! Kies voor je eigen land, daar word je toch wel geaccepteerd uiteindelijk.

    Selam Aleikum broeders….
    Erkan Akkaya

  59. hassan
    17 januari 2006 om 10:40 uur.

    he die bondscoach is gevaarlijk hij
    selecteer ali bousabon gewoon

  60. yesr
    17 januari 2006 om 12:24 uur.

    we moeten vertrouwen hebben in ons team maar een ding doet die coach verkeerd hij maakt het zich zelf moeilijk hij moet de team stereker maken en niet zwakker we zien wel wat voor opstelling hij van daag gaat neerzetten tegen angola om 8uur nederlandse tijd

  61. DanTe
    17 januari 2006 om 07:09 uur.

    Een team 1 taak…World Wide Maroc Pride, ben marokaan blijf marokaan hou van me volk hou van voetbal en hoop dat marokko kampioen word maar neem niet moeite om te kijken…(a)

  62. adil
    17 januari 2006 om 10:26 uur.

    CHIPPO van kenitra is er bij dus das al een heel goede selectie

  63. chakib
    18 januari 2006 om 11:50 uur.

    haha marokko(Y)

  64. DanTe
    18 januari 2006 om 02:37 uur.

    Zo marokko heeft gisteren redelijk gespeeld was mooi heb het niet gesien, maar heb later in avond samenvatting gesien. ?!

  65. HaKim
    19 januari 2006 om 01:54 uur.

    als ik trainer was geweest hadik het heel anders aangepakt,er lopen genoeg profesionele marokaanse voetballers rond,wie komen er in de selectie spelers uit 2de divi’sies die niet eens ee bal kunnen trappen,kijk naar aisatti,affalay,zairi is wel oke naybet,haji,bassir moet ook zeker terug komen die man heeft talent,nordin boukari der uit,serieus je kan het marokaanse elftal een dreamteam van maken de keuze ligt in de trainers hand alleen doet er niks mee boelshit of niet

  66. Monir ElBAHJA
    19 januari 2006 om 11:39 uur.

    Mensen goedendag!!

    Om te beginnen met het African Nations Cup 2006 wil ik heel kort zijn. Vergeet het!! Schrijf het op je deur zodat je het elke morgen ziet, en zucht het hierna van je af!! Dit zeg ik omdat voetbal niet iets is waar men in 2 tot 4 maanden tijd een complete idiology kunt veranderen of omgooien. Zelfs de weledele heer Hiddingoe san had er 1,5 jaar voor nodig bij Zuid-Korea ( trouwens die gasten wisten pas 1 week wat voetbal is en sturen heel ZUID-EUROPA naar huis.. Ga maar na Portugal, Italie en ESpanja dat is de gevestigde orde mensen ) Wij praten hier over congo mali en consorten dat zijn inderdaad de zwakere broeders in onze afrikaanse gezelschap. Maar ok. wat ik wil aangeven is dat als er wat moet gebeuren dat het niet gaat om aisatti of affelay maar om ORGANISATIE en LANGETERMIJNSPLANNING.. dit zijn inderdaad 2 woorden waar wij als marokanen problemen mee KUNNEN krijgen.. daarom pleit ik voor het volgende marokaanse voetbalbond……

    GEEF LOUIS VAN GAAL 100 MILJOEN ( we verkopen de apen wel hihi )
    GEEF hem de VOLLEDIGE MACHT om het marokaanse voetbal in goede banen te leiden en om competitief als internationaal hoge ogen te gooien.. Dat is het enige.. je zal zien dat we terug zullen komen op het WK en onze LEEUWENTROTS ver zal uitsteken boven welke GODDELIJKE CANARIE DAN OOK!!!!!!!!!

    Mensen ik heb marokko in mijn hart net zo diep als jullie maar we moeten verder kijken dit gepriechel en gefreubel brengt ons alleen maar verder en verder weg van enige nternationale voetbaleuforie in eigen land!!!!

    Een trotse en geinteresseerde RAS MAROKAAN

  67. mohammed.a
    20 januari 2006 om 09:52 uur.

    Hij heeft een goeie selectie geselecteerd allen mis ik een mokthari en zairi als hij wilt passen dan inschallah komen ze ver nu nog afwachten toto morgen dan tegen ivoorkust.

  68. mohammed.a
    20 januari 2006 om 09:54 uur.

    ik zeg eerlijk edenaar heeft helemaal gelijk zet em op maroc maroc maroc!!!

  69. DanTe
    20 januari 2006 om 10:56 uur.

    Ik hoop dat marokko morgen wint gun het elftal wel maar de trainer niet vind hem superslecht, jammer dat de marokaanse voetbalfans hem niet elke keer affluiten dan weet ie dat ie moet oprotten, ewa andere mogelijkheid weet ik niet.

  70. ishak
    20 januari 2006 om 04:31 uur.

    ik vind het maar een flut elftal egt tazzz zairii waar is hijjj boukarii sektoui bouzauan tazz hun verliezen seker

  71. ishak
    20 januari 2006 om 04:37 uur.

    er lopen top spelers rond hakim heeft gelijk hun pakken allen die van 2de divisie affaly aisatti zaiiri basir rebehh mokthari sektoui boussanbon mustapha hadji yousouf hadji keeper die van wk onder de 20 boukhari hij kan een wereld team maken die zelfs tegen brazielle op kan en een keer tegen nederland en zeker wint maar deze trainer heeft als seker links af geslagen in plaats van rechts aff KOM TOCH EENS OP SEG tsssss

    maar togg hoop ik voor ze dat se winnen in assahalah marokko komm opp

  72. zakaria of te wel zaki-b
    20 januari 2006 om 04:38 uur.

    kijk di emohammed fakhir die heeft sommige spelers op genomen die nog amper balbeheersing hebben laat staan ze3ma scoren hij kijkt ook nije naar europa kijk wlewke spelers hij vervangt voor sektioui en boukhari en mokhtari spelers uit marokko ok dat kan maar kweet nie of jullie marokko vs angola hebben gezien sommige spelers hebben nog nooit een bal aangeraakt(.) en ze gaan dan vast houden en vies spelen daar moet hij naarr kijken want dat zijn geen spelers wolah zelfs op amteurbasis spelen de F-jes beter…..maar jah hij is de bondscoach nije ik dus ….jah..

  73. mocro
    20 januari 2006 om 08:54 uur.

    ewa safi met deze selectie komt marokko niet ver wallah maar we hopen wel dat marokko het zo halen het de kans is 0,00001%

  74. osamir
    21 januari 2006 om 11:52 uur.

    tfoee, marokkane steuen eige ploeg niet eens,
    al zoude ze amateurs late voetballe, j hoort ze te steune, en achter te staan,
    maar dat is probleem, onbetrouwebare fans,
    daar ligt et aan, als marok wint, iedreen voor marokko
    verliest marokko, ineens zijn et almaal kklijers,
    voor wie moete se dan voetballe, ze krijge gnoeg betaald,
    en voor jullie voetballe ???? ga ze maa eerst steune, agter staan
    miss bereike se dan wel wat

  75. razan inesh
    21 januari 2006 om 03:06 uur.

    chamakh is egt goed man
    hahahahaaha

  76. yassin
    21 januari 2006 om 05:43 uur.

    nou ja zeg sektoui&boukari niet spelen snap ik niet dit is jaar is hun beste jaar en dan komt die fakhir met die chippo van hem die is oud man ?

  77. yesr
    21 januari 2006 om 05:55 uur.

    eeh wanne wedstrijd zeg die coach die kan egt nie een opstelling neerzetten en van wisselen.baktie helemaal niets van boussabon 8 minuuten voor tijd wisselt hij hem en abousherwan 5minuuten voor tijd en wat speelde hadji toch slecht man ik snap niet dat hij basis staat

  78. mocro
    21 januari 2006 om 09:14 uur.

    salaam marokko was goed vandaag maar helaas is er geen doelpunt gevallen na al die acties van marokko ik ging huilen toen ik de eindstand zag 1-0 een onverdiende panelty asahbi maar inshalah inshalh winnen ze van egypte inshalah maar die coach wallah hij bakte er niks van boussaboun laatste 8 min zairi ik zag hem daar niet eens chippo jonges asahbi hij is 40 jaar als hij naar nederland kom kan hij gelijk om pension vragen alleen vriendjespolitiek boussaboun verdiend heel wedstrijd te spelen dan zul je zien naast chamakh en hadji wallah er komen heel mooie prestatie te voor schijn maar wanneer spelen ze dinsdag man en nu wasaamoe haleikom warahmatoe lahi tahala wa barakatoh

  79. DanTe
    22 januari 2006 om 10:22 uur.

    Marokko is bij de eerste ronde eruit, het is niet anders ook beter want dan kan je deze trainer weg. Dat jullie nog het voetbal kijken, ik sei al eerder het is 4 e klasse knvb.

  80. azro nedha
    22 januari 2006 om 12:11 uur.

    Sallam mensen hier zijn we dan wat vond jullie van het prestatie van het elftal.
    Wat ontbrak gisteren ga nou niet zeggen die speler had moeten spelen of die speler of wie dan ook maar kijk verder dan jullie neuzen lang zijn.
    Dat is de beslissing van de bond en niet van de coach of wie dan ook.
    Ik heb al ieder in mijn berichten verklaard dat het niet aan de coach ligt maar aan de bond.
    Ik kan het weten ik volg de nationale elftal al vanaf mijn jeugd ik ben zelfs in stadions geweest in marokko voor de kwaliefikatie wedstrijden voor de wk en enz:
    En het is altijd het zelfde lied alleen de spelers van de familie die een hoog funktie hebben in marokko die worden geselecteerd en anders niet .
    Mijn broer heeft contact met de broer van mokhtari en mijn broer vroeg van waarom is mokhtari niet geselecteerd en de antwoord was d…………….. en vul het zelf in en het meeste hier weten het al daarom zeg ik wij waren met Zaki veel beter af echt ik meen het al is hij niet de juiste man op de juiste plaats maar hij is wel de eerste coach die maar liefst meer dan 5 spelers van het noorden van marokko heeft geselecteerd dat moeten we niet vergeten .
    Lees de bericht van MONIR EIBAHJA die ziet het ook dus ga nou niet .
    zeggen van die speler of die speler moet er in of er uit.
    Weet je wat er gisteren iemand zei hij was een van die ouwe speler van 1976 HET WERD AAN HEM GEVRAAGT VAN WAT IS JE COMANTAAR EN OP ZIJN BEURT ZIJ HIJ JA DE SPELERS KUNNEN MET ELKAAR NIET OPSCHIETEN NOU IK VOND HET DE GROOTSTE ONZIN DIE DER IS ALLE LANDEN VAN DE WERELD SPELEN MET SPELERS VAN VERSCHILENDE COMPETIETS. EN MENEER DE MAROKKAAN ZEGT ZE KUNNEN NIET MET ELKAAR SPELEN WANT HET ZIJN SPELERS VAN NEDERLAND EN VAN FRANKRIJK EN BELGIE ENZ: ENZ: HOE KAN HIJ NOU ZO IETS ZEGGEN HIJ MAG BLIJ ZIJN DAT WE MAROKKAANSE SPELERS ROND LOPEN OP DE EUROPEES BODEMS LOPEN SOMIGE LANDEN DROMEN DAAR VAN EN MENEER GAAT DAAR ZIJN EIGEN DRUK OVER MAKEN.
    NOU IK ZOU TEGEN HEM ZEGGEN VAN STEL DE MAROKKAANSE SPELER VAN DE MAROKKAANSE COMPETIE. KIJK DAN HOE VER JE KOMT MET JE AMATEUR VOETBAL.
    MENSEN WAT IK GISTEREN GEZIEN HEB WAT DIE COACH KLAAR MAAKTE IK WERD GEK HOE KAN JE NOU W8 MET WISSELEN VAN JE SPELERS AL JE ACHTER STAAT PAS DE LAATSTE 6 MIN. BRENGT HIJ EXTRA AANVAL IN STOMME COACH KIJK DIE FOUTEN BEDOEL IK NOU MAAR HIJ WORD NIET OPMAT GEROEPEN VAN JOH WAT DOE JE NOU DOE NORMAAL OF GA FIETSEN ALLEMAAL ZAKKEN VULLERS. WAT DOET DIE CHIPPO EN KHARJA NOU DAAR MAN WALLAH ALS IK EEN KEER DE COACH MAG SPELEN DAN ZET IK DAAR EEN GEWELDIGE ELFTAL NEER.
    Dat spreekt toch van zelf iedere mens die een beetje verstand van voetbal heeft kan een moooie eltal neer zetten mat al die talent die we hebben op de europees nivo.
    MAAR MENSEN IK BEN ERG ZIEK VAN DEZE BOND WALLAH EEN EN AL CORUPTIE ECHT DUS M6 MOET EEN KEER MAAR LANGS DIE BOND LOPEN EN EEN SCHOONMAAKBEURT HOUDEN DAN ZULLEN JULLIE ZIEN, OF ZE GAAN IN EEN KEER VERANDEREN OF ZE VLIEGEN ER UIT LIEVER DER UIT ZE HEBBEN ONS LANG GENOEG VOOR DE GEK GEHOUDEN.
    IK ZEG MAAK JULLIE JE EIGEN NIET DRUK WANT DAT HEB IK AL JAREN GEDAAN EN IK BEN EEN TROUWE FAN VAN MAROKKO ECHT WALLAH IK HEB ZELFS NOG ALLE KAARTEN VAN DE WEDSTRIJDEN DIE IK GEZIEN HEB BEWAARD ZELFS IN MAROKKO HEB IK NOG IK BEN HELEMAAL GEK VAN HET MAROKKAANSE ELFTAL IK ZIT NOU ACHTER MIJN LAP TOP EN ALS IK MIJ OGEN IETS OMHOOG DOE DAN ZIE IK DE FOTO DIE SAMEN HEB GEMAAKT MET HADJI EN BASIER EN NAYBET ADIL RAMZI ENZ: ENZ: DUS IK HEB HEEL WAT MIJ GEMAAKT WALLAH.
    MOOI VOETBAL HEB IK VANAF 1986 NIET MEER GEZIEN DAT WAS MEXICO ZO LANG VOLG IK HET MAROKKAANSE VOETBAL. IK HOU OP MET SCHRIJVEN MIJN BROEDERS IK WEET DAT JULLIE OOK HEEL VEEL VAN HET MAROKKAANSE VLAG HOUDEN DAT WEET IK ZEKER MAAR EFF TERUG OP ONZE TURKSE BRODER DIE ZIJ OVER HET KIEZEN VAN HET TURKS OF ORANJE OF HET MAROKKAANSE ELTAL DE MAROKKAANSE SPELERS ZIEN HET GEWOON DAT HET NIKS IS OM VAN HET MORKAANSE ELTAL TE KIEZEN HOE GRAAG DAT ZE HET OOK WILLEN EN AF EN TOE LEES IK DE SPELERS DIE VOOR HET ORANJE KIEZEN WORDEN LANDVERADERS GENOEMD DAT IS DE GROOTE ONZIN OM ZO IETS TE ZEGGEN .
    JA HUN HEBEN GEEN KEUZ OF MOETEN ZE WACHTEN TOT DIE GEKKE BOND HUN SELECTEERD NOU DAN KUNNEN ZE LANG WACHTEN DENK JULLIE NOU ECHT DAT KHALID BOULAHROUZ GELUKKIG IS MET HET KEUZE DIE HIJ GEMAAKT HEEFT NOU IK DENK HET NIET MAAR DIE JONGHE GAAT NIET WACHTEN TOT HIJ 36 JAAR IS ECHT NIET DAT DOET GEEN EEN SPELER DUS IK GEEF HEM GELIJK.
    EN TROUWENS AFELAYA EN AISSATI HEBBEN NOG NIET DEFENITIEF VOOR ORANJE GEKOZEN DUS ZE KUNNEN NOG STEEDS VOOR HET GROOTE MAROKKO KIEZEN MAAR OF MAROKKO ZE OPROEPT IS DE VRAAGT.
    MENSEN WE WACHTEN AF EN TOT ZIENS IN SA ALLAH .

  81. mocro
    22 januari 2006 om 10:09 uur.

    helemaal gelijk perfecte antwoord

  82. azro nedha
    23 januari 2006 om 01:07 uur.

    nou mensen nog iets te vertellen over onze nationale elftal hoe gaan ze het doen dinsdag tegen de gastland egepty

  83. mocro
    23 januari 2006 om 06:00 uur.

    nou ik denk dat marokko met een heel goeie team staat in het veld en goed geconsentreed en niet te laten worden afgeleid door die publiek en ze gaan het inshalah goed doen

  84. I Love morocco
    23 januari 2006 om 06:23 uur.

    heey JOngens….Jullie kunne het wel schudden wie hou Jullie nou voor de gek jezelf ja….Vertel me Vertel me eens Waneer heeft Marokko Ooit gewonne vertel het me….Waneer heeft hij Wk gehaald waneer heeft hij Cup afrika gehaald…Jullie Houden jullie zelf Voor de gek weetje waar marokko Goed in is in Verliezen daar zijn ze goed in…..Maroco gaat terug naaar de oeroudheid…terwijl Wel alle europianen arabieren naar Voren gaan en verstand hebben van alles gaat Marokko naar achter niet hij gaat naar Voren maar Naar achter….Ik schaam me kapot ik schaam me dood….Hoe kun je nou verleizen tegen ivoortkust hallo je was 2 jaar gelden de 2 e van Cup aferika en dan Verlies je opeens tegen een zielige CLubje….Tunesia lacht ze zker al uit schandalig….waarOm Tunesia vertel me waarOm Tunesia….ze winne en gaan door…ze gaan al door naar de 2 e ronde…en Marocco Ja je ziet het zelf Ze halen amper De 1 ronde ik schaam me dood ik zie nu al Hoe Tunesia marocco Uitlacht….en Trouwens ik wist Niet dat het zo Makelijk is om een Couch zomaar te halen uit ik weet niet waar,,,,de Volgende keer Halen ze een Couch van de straat,Wat gaat marocco doen wat Jullie zeggen we moeten marocco steunen enzo dat hebben we wel meer dan 10 jaar gedaan dan worden we het zat we worden het zat dat marocco steeds verLiessd….we hbben ze gesteund 10 jaar lang maar ze hebben Tot nu toe nog Niks bereikt,,,Niks Jullie HOuden jullie zelf Voor de gek,,,,ik HOu van marokko en ik gUn het hem dat hij wint maar deip van binne weet ik dat marocco veriesddd…het heeft geen nut meer ook al Halen ze HOnderde Cochen ze hbben geen verstand….alleen als ze eenFranse Halen of zaki hij heeft ze teminste bij de finale gehaald….Komt deze dikzak Trainer hij bakt er niks van hij heeft geen verstand hij weet geen Raad wat Hij Moet doen wie Laat ze Spelers 8 min binne Hoe kan Hij 2keer maar wisselen dat is Toch schandalig ik schaam me kapot Diep van Binne hoop Ik dat ze winne maar ik weet wel beter MarOcco is voor niks geslaaagddd…..ik kan wel Huilen maar dat helpt niet….het enige wat Helpt de steun van allah
    Ik zeg Jullie 1 ding Niet te veel BLij zijn Voordat je heet weet Hoor je de klap al….en zeg maar daaaag marocco want vergeet het maar dat ie doorgaat wnat ze gaan naar Huis….je kan morgen wel Voor de Lol kijken hoor tegen egypte maar ik weet wel beterr….

  85. Mohamed Tetouani
    24 januari 2006 om 01:54 uur.

    Aboo!
    I love Marokko is kei gek…
    Lebes al khawa ..
    tratak m3ek

  86. I Love morocco
    24 januari 2006 om 04:08 uur.

    Mohammed Tetouan

    Ik ben niet gek ik zeg de waarheid en ik weet dat de waarheid Hard aan Komt….Ik weet dat je het niet wilt geloven maar diep van Binne weet je dat ik gelijk heb…..

    Vandaag Gaan ze spelen en je ziet het zelf….ZE gaan veriezen….let goed op en dan ga je zeggen dat Ik gelijk heb.
    Nou veel sucses he

  87. osamir
    24 januari 2006 om 04:35 uur.

    IVOOR KUST HEEFT DE BESTE SPELERS VAN AFRIKA (basisspelers bij chelsea, parma etc),
    MAROKKO HAD GELIJK MOETE SPELE, IS NIET GLEUKT,
    SE SPEELDE WEL GOED, EGYPTE WORD SO AFGMAAKT INSHA ALLAH, EN IN GESCHIEDENIS IS 15 KEER GESPEELD TEGEN EGYPTE, 2 keer verloren, 7 keer gewonnen, de rest gelijk.
    Statestieken liegen niet, moehiem we zien straks

  88. brahim
    24 januari 2006 om 05:18 uur.

    fuck maroc
    ik ben voor oranje. Waarom besteden jullie nog aandacht aan die losers. ik ben marokkaan en hou van maroc, maar wat voetbal betreft, mijn hele leven wordt ik al door die atlas-kittens teleurgesteld dus ik ben voor oranje en fuck maroc. ze gaan tegen egypte geheid verliezen, zeker 100% . nogmaals fuck die atlas kittens.
    marokkanen zijn goed in stelen, liegen, bedriegen en hard(weg)lopen. zie elkaroesh. maar voetbal?? fuck hun nogmaals

    ede, veldhuizen MMB

  89. mocro
    25 januari 2006 om 02:23 uur.

    tfoe tfoe tfoe 3la marokkaanse voetbal elftal 0-0 klaar marokko mag de jkoffers weer gaan pakken een week in egypte verblijfen 2 jaren geleden finale gehaald en nu in de eerste ronde uitgeschakeld tfoe 3lihom typisch marokkanen op een tornooi gaan ze heel goed voetballen en 2 jaar later worden ze in de eerste ronde al uitgeschakeld nogmaals tfoe 3la ALTLAS LIONS wa ka ze zijn atlas schapen geen leeuwen en ook IBRAHIM ka wat jij zeg dat is nog dommer ik ben voor oranje als ivoorkust tegen oranje speelt ga ik voor ivoorkust ook al hebben ze van maroc gewonnen tfoe 3la mountaghab el maghribie met vriendelijke groeten een teleugestelde marokkaan

  90. Monir Elbahja
    25 januari 2006 om 03:42 uur.

    Salaam mensen…..

    Damn man wat een ongecontroleerd zooitje brandhout loopt er toch op de velden… Een Coach die bedruipt van de ANGST.. geloof me die gast heeft zweetplekken zo groot als middelandse zee.. En dat heeft natuurlijk weer effect op het wisselbeleid van de beste man.. Spelers rennen als kippen zonder kop het veld in.. kijk naar Dhr Boussaboun normaal weet hij wel wat vrijlopen is en wat ruimte maken is maar dit keer waren het alleen hopeloze looplijnen van de man.. Maar ok genoeg samengevat…

    WAAAAAAAAAA BNEDEM.. Vergeet dit marokaanse elftal mensen, het gaat te ver om te denken dat wij nog kans maken.

    Teleurgestelde Mocro.. ( eerder eindigde ik met rasmarokaan maar tv kijken doet pijn de laatste tijd mensen.. )

    Ps. azro nedha!! Je hebt wel een interessante kijk op voetbal dat klopt maar ik wil niet zo ver gaan om te zeggen de bondscoach is goed hij selecteert mensen uit het noorden…. Dat is gewoon klinklare onzin.. dat is bijna hetzelfde als de bond doet met mensen van hogere rang.. Je weet toch… Het gaat gewoon om Orde en Beleid binnen de voetbalorganisatie in marokko.. Het talent dient zich vanzelf aan en volgens eenn juiste opleidingsstructuur komt het allemaal in orde met spelers en taltentjes in marokko… legaal valt er in marokko veel meer geld te behalen met voetbal.. Dus of je nu uit het topje van de berg komt in Rif.. of je komt uit het zuidelijkste olijfboompje van de Sous.. als je een balletje trapt met talent is DAT DE DOORSLAG… Meer niet…

    Ciao…

  91. faouaz
    25 januari 2006 om 09:48 uur.

    marokko heeft er voor gesterden gevochten en alles gdaan maar marokko heeft een goeie team maar wij marokanen worden znel boos als wij niet kunnen winnen van egypte hey maar egypte speelt thuis en met hu eigen publiek maar een ding wil ik seggen dat jarmouni de kepper moet blij ven en naybed moet gwoon weg en dan is het goed en bouhkari teru9 en we hpen gwoon dat egypte verliest van ivoor kust en wij winnen can libie allah allah akbar help onz

  92. Tunisiano
    25 januari 2006 om 10:59 uur.

    Whahahahahhahahaha

    MrFlipmo zei,

    on januari 11th, 2006 at 1:23 am

    KOM OP ZEG EEN BEETJE ZELF VERTROUWEN MAG OOK WEL!!!!!!!1
    MAROKKO GAAT MET DE AFRIKA CUP NAAR HUIS DAT WEET IK HONDERD PROCENT IK BEN HELDERZIENDE EN GELOOF MIJ FINALE MAROKKO-NIGERAE 2-1 ONTHOUD DIT EN IN DE HALVE FINALE MAROKKO-TUNESIE 3-0 ( ZE GAAN EHT RECHT ZETTEN)

    kijk die domme uitspaken van je man ,
    ik heb het echt te doen met die marokanen altijd bla bla bla bla bla eindstand POEP GRAA ,
    ik ben er zelf ook niet blij om dat magrheb verliest maar door je van te voren rijk te rekenen . Marokko moet die domme trainers ontwijken en gewoon een normale goeie trainer halen en de juiste spelers selecteren
    schande dat Zairi niet speelt. en dan zogenaamd wisselen in de 88ste minuut tfoeee wat voor trainers zijn dit ???????????
    en die zogenaamde voetbal bond moet een keer haar werk doen en dat is spelers opsporen en volgen en daarna selecteren

    ik kan zeggenb dat mij veel kijk plezier is ontnomen immers in een afrika cup hoort marokko gewoon thuis in de 2 ronde minimaal.
    en egypte speelde gewoon goed maar die van Ivoorkust was gewoon pech en gebrek aan afmakers (of die zitten natuurlijk op de bank Zairi)
    en een goed middenveld Magreb moet gewoon 4-3-3 spelen met een kazen coach mischien wil ruud gullit nog proberen. of of koop gewoon wat Brazilianen in……

    1 ding is zeker Africa en marokko dus is 100% Voetbal

  93. Tunisiano
    25 januari 2006 om 11:01 uur.

    YES YES ..YES
    PAGITA and HARIRA ..

  94. azro nedha
    25 januari 2006 om 11:26 uur.

    Salam mensen ik weet dat jullie allemaal teleurgesteld zijn net zo als ik.
    Maar ja wat ik gezien heb hebben jullie ook gezien dus ik hoef niet veel te zeggen.
    Ik wilde alleen antwoord geven aan Monir Elbahja dus je bent het niet met me eens laat het maar.
    Dan gaan ik niet in diskusie met jou ik zeg dat de bond de dienst uit maakt en jij zegt dat het niet zo is.
    Dan heb jij niet naar de uitspraak van ZAKI gekeken wat hij zei .
    Hij zei de bond maakt uit welke spelers dat ik moest opstellen ze hadden voor hem 12 spelers uitgezogd en hij moest het doen met die spelers want die waren van hogere handen (families) dus talent komt nooit aan de beurt Monir Elbahja.

    MENSEN MAAK JE NIET DRUK LATEN WE METSEN ALLE BIDDEN NAAR ALLAH DAT HIJ DIE BOND OPROLT EN DAN EEN GOOIE BOND NEER ZETTEN DAN ZULLEN WIJ GENIETEN VAN PRACHTIG VOETBAL WA SM WR BR

  95. TUnsI
    26 januari 2006 om 12:38 uur.

    marOkko is gewOon poep ZehmA atlaS lionS ahaha beter atlaS schapeN man hun kunne nie eenS scOreN man waar is leven marOkanen alleen prate tunesie wint die beker onthoud dat maar goed;)

  96. mocro
    26 januari 2006 om 07:07 uur.

    TUnsI zei,

    on januari 26th, 2006 at 12:38 pm

    marOkko is gewOon poep ZehmA atlaS lionS ahaha beter atlaS schapeN man hun kunne nie eenS scOreN man waar is leven marOkanen alleen prate tunesie wint die beker onthoud dat maar goed;)

    a tunsi kijk om jou heen en kijk hoeveel marokkanen hier in nl wonen achter de beeldscherm heb je wel grote mond a dind yemak wa jij heb groote praatjes op msn ook eh zebi inshlah gaat die tunesie gewoon de kwart finale weg a zemmer ga leven zoeken e oprotten van deze site want het is een mocro site walah sir kawad

  97. Monir Elbahja
    27 januari 2006 om 03:36 uur.

    Salaam…..

    Even snel dit peeps…: Azro Nedha lees mijn vorige commentaar nog eens rustig door. Neem er een lekkere theetje en koekje bij.. Ik spreek je niet tegen kerel..

  98. Monir Elbahja
    27 januari 2006 om 03:37 uur.

    Ey… tunsie

    Snap niet hoe jij door de controle bent gekomen kerel…. Sjezus wat een niveau…. ZHME3 KARAK Vriend.. Ga steentjes gooien….

  99. marokaantje
    28 januari 2006 om 08:02 uur.

    ik hoop dat marokko dees keer gaat hale ik ben een meisje ma ik ben gek op voetbal

  100. mocro
    28 januari 2006 om 08:06 uur.

    tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz en nog eens tazzzzzzzzzzzzzzz egypte3-1ivoorkust
    marokko0-0 libie hahahahahahahaahaha tfoe 3la marokko ze zijn nu definitief uitgeschakkeld besaha voor ivoorkust en egypte en lekker hopelijk slaan ze die trainer zo hard dat zijn maag uit zijn mond komt ewa over 2 jaar weer inshalah zien we onze marokko weer spelen en hopelijk met een goeie trainen ik wens de marokkaanse spelers en goede reis terug naar marokko

  101. azro nedha
    29 januari 2006 om 12:17 uur.

    NOU MESEN DE AVONTUUR IS VOOR BIJ VOOR ONZE LIONS MAAR JA GOED DE BOND IS DE BOOS DOENDE.
    MAAR Monir Elbahja GEEN PROBLEEM JONGE HET IS MAAR CHAT MEER NIET WAT JOU DWARS ZIT ZIT MIJ OOK DWARS EN WAT JOU VERDRIET IS IS HET OOK DE MIJNE ENZ;

  102. mocro
    29 januari 2006 om 03:02 uur.

    het is over en uit met onze maghrib

  103. nawfel
    01 februari 2006 om 06:12 uur.

    hmm, mehlish :-s, eiglijk das afgang eh !! ma bon, ahja we was topschutter van marokko?? oei, ,iemand gescoord, haha, kel heshma :-s

  104. adlan
    09 april 2006 om 07:34 uur.

    goeie selectie hoor alleeen ik mis sektioui zairi kissi en fouhami

  105. tarik
    06 mei 2006 om 07:56 uur.

    marokko heeft de beste gespeeld aleen zaire was gebleserd en ouado ging niet spelen maar marokko speelde goed beter dan iedereen hadji deed zij best mmaar het lukde niet darom was marokko weg marokko gaat afrika cup 2008 spelen en zal winen insa allah en dan zul je zien.

  106. abdelmalik
    29 mei 2006 om 12:00 uur.

    abdelmalik
    slm
    mijn mening is bondcoach moet buiten
    hij selecteert amteurs van eigen land die niet kunnen voetballen gezien tegen mali wa was dat allemaal waar is zairi bousaboun hadji e noem maar op hij moet weg die vetzak

  107. soufian
    10 juni 2006 om 09:33 uur.

    ik vind die fakir nix bij mali zete hij de nepste speleres op het veld hij
    is een bolle vetzak en een sukel

  108. adlan
    29 juli 2006 om 11:25 uur.

    fakher moet er uit dan komt het goed

  109. brahim
    10 augustus 2006 om 04:14 uur.

    wat een goei seletie waarom laten julie zairi niet spelen hij is wel beter dan die andere spelers en vooral beter dan chippo en trouwens wrm halen julie niet ibrahimaffelay en esatie en die marokaanse in intermilan dat noem je pas een goeie selectie

  110. Lotfi
    10 augustus 2006 om 04:52 uur.

    brahim intermilan heeft geen marokkaanse speler maar je bedoelt AS-ROMA die heeft Hosin Kharja

  111. Lotfi
    10 augustus 2006 om 05:21 uur.

    tzzzzzzzzzzzzzzzz affalay zei in een intervieuw dat hij twijfelt tussen maroc. of Ned. elftal.
    Wat een koe !!!

    wat een BITCH met een bal en een oranje tenu is hij omgekocht !

    En over boulahrouz moet we helemaaal niet over praten! Wat een bitch!

  112. rachid
    07 oktober 2006 om 07:11 uur.

    TAZZ HELA – – – – – TRAiner –hij -moet -meeR -EUROPEES\S\PELER\SHALEEN -D\IEHEBBEN -MEER -TALENET -EN -TAechn\ie\k

  113. beste voetbaler van den haag
    29 maart 2007 om 01:30 uur.

    die trainer is verot hij mot gewoon ideze spel spelen

    hadji chamak zairi
    bousaboun
    bousoufa safri chippo

    basirr

  114. zouhair
    01 april 2007 om 10:28 uur.

    ik ben zouhair een keeper
    ik ben 12 jaar
    mijn grootste wens is dat ik lid wordt van marookaanse elf tal
    als je tips hebt van keeper of zo stuur dan een email naar aziznero@hotmai.com

  115. mocro taza
    12 december 2007 om 03:59 uur.

    hop maroc hop maroc in challah marocco gaat ver in afrika

  116. mocro taza
    12 december 2007 om 04:00 uur.

    ken ook marokko de beste in de wereld voetbalers inchallah okbaslma thalla dima marocco

  117. Mocro
    06 januari 2008 om 01:22 uur.

    Goéde selectie!Maar ik mis nog 2 spelers : namelijk Mbark Boussoufa van RSCA Anderlecht en Jaouad Zairi van FC Girondins Bordeaux!Maar we zullen zien of deze de goeie keuze is van de bondscoach!

    Alé , Mocro’s , laat zien dat jullie echte voetballers zijn!
    SUCCESS!

  118. Hind
    10 januari 2008 om 09:10 uur.

    Waar blijft Jaouad Zairi van van FC Girondins Bordeaux?

  119. MAGRIBIATHEBEST
    27 februari 2008 om 06:31 uur.

    WTF wat poepen jullie allemaal over marokko hendes magrib blijf zo door gaan alleeen hadden jullie de laatste wedstrijd mochtari er eerder in moeten zetten maar ik zech 1 ding over die trainer van marokko die France man hij mag de pot op maar dat is mijn mening ik weet niet wat jullie ervan vinden

  120. KARIM CASAOUI