MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokko – Zimbabwe: 1-0

15 januari 2006 | in Sport | 14 Reacties

Marokko heeft gisteren met 1-0 gewonnen van Zimbabwe, tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Marrakech. De in Koeweit voetballende Mohamed Armoumen maakte het enige doelpunt in de laatste minuut van de saaie wedstrijd. Deze werd gespeeld ter voorbereiding van de African Nations Cup in Egypte, welke op vrijdag a.s. start. De Atlas Lions coach Mohammed Fakhir heeft echter een probleem vanwege blessures. Zowel Jaouad Zairi als Abdelsam Ouadou verlieten de wedstrijd met een blessure en zullen waarschijnlijk niet meteen mee kunnen doen met het Marokkaanse elftal.

Er zijn 14 reacties

  1. maghrebie23
    15 januari 2006 om 06:34 uur.

    en nu die 2 geblesseerd zijn, halen ze zeker 2 vervangers uit de franse 3e divisie voor ze in de plaats, schele honden dat ze in nederland duitsland of belgie komen kijken

  2. Mohamed Tetouani
    16 januari 2006 om 02:01 uur.

    Lekker is dat, waarom speelt die Fakir niet met het B- elftal, daar zijn de reserves toch voor? 3ed tegen die lompe Zimbabwanen. Tuurlijk krijg je dan blessures!
    Nu missen we onze ervare lange boomstam achterin (Ouado) en een uitstekende technische Marokaanse Ronaldo (Zairi)!
    Tfoe 3la bnedem.
    Begint al lekker he jongens>!

  3. khalid nador
    16 januari 2006 om 05:57 uur.

    ja wel man maar klaag niet zo . praatjes vullen geen gaatjes. had maar gestudeerd voor coach was jij dan nu degene die stond in fakhir de schoenen

  4. anouar.g
    16 januari 2006 om 10:24 uur.

    eeeh ik had een vraagje;hoelaat begint marokko angola morgen?????

  5. Esselhi N ouerzazate
    17 januari 2006 om 02:57 uur.

    Zo Mooie start van onze african nationscup tazzz…zairi weg..ouadou weg…najaa hij moet eens Sektoui in gaan schakelen of franse clubs of andere belgische of nederlandse clubs gaan bekijken..want so word het niks

  6. Mo
    17 januari 2006 om 03:05 uur.

    het begint om 20.00 Inchaallah op TVM of el maghrebia

  7. jaouad
    18 januari 2006 om 02:43 uur.

    k**r marokko kan niet eens voetballen man hoe willen ze het in de africa cup doen k**r kneuzen kunnen niet eens een normale actie in zetten domme spelers uit 10 divisie ofso wat is dat en heb je nog die liliputer moha tzzzz schande wollah kijk nooit meer tfoe 2-2 angola

  8. iliass
    18 januari 2006 om 08:47 uur.

    ewa inshahallah doen ze het deze jaar beter
    en inshahallah ontmoeten ze niet weer Tunesie

  9. naima
    18 januari 2006 om 03:50 uur.

    shit man waarom nou zairi hij heeft al lang niet meer gespeeld.

  10. naima
    18 januari 2006 om 03:50 uur.

    waarom zairi

  11. khalid
    18 januari 2006 om 05:33 uur.

    hey ji met die joad.wat voor comentaar heb je. denk j ze gaan altijd winnen. verliezen hoort erbij. en wat moha betreft hij is een goeie speler en ga jij net als hem voetballen

  12. mocrozina
    27 januari 2006 om 08:58 uur.

    waarom nou mn sgatje zairi hij isgewoon met zijn beste vriend chamack de beste nou zairi maak r wat van en zorg ervoor dat maroc met de africa cup naar huis gaat.

  13. soufian
    27 januari 2006 om 09:01 uur.

    hee jaouad wat denk je dat je zo over maroc praat zo praat je niet over je eigen land oke ga jij maar oranje volgen of tunis naar wk wij kijke wel maroc

  14. Fayrous
    08 februari 2006 om 12:49 uur.

    tjaah man jammer dat we niet hebben gewonen of b3da ergens hoger stonden.. maar gelukkig was chamack te zienn zo mooi owhow en die koppie dan en nog eens goed voetballen woehow.. hij was gewoon goedd!!!..