MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Nourdin Boukhari weg bij Ajax

17 januari 2006 | in Sport | 9 Reacties

Volgens Sportfan.NL gaat Nourdin Boukhari Ajax aan het einde van het seizoen verlaten. Boukhari, die in 2002 de overstap van Sparta naar Ajax maakte, krijgt geen nieuw contract in Amsterdam. In de wedstrijd tegen NEC (1-1) gisteren, werd hij constant uitgefloten door een deel van de Ajax-aanhang. Volgens technisch directeur Martin van Geel hebben de reacties van het publiek geen enkele invloed op het besluit gehad. Beide partijen zijn het erover eens dat het beter is een nieuwe weg in te slaan.

Boukhari speelde zestig competitiewedstrijden voor Ajax, waarin hij zeventien keer scoorde. Een vaste waarde bij Ajax werd hij echter niet. De Amsterdammers verhuurden hem in het seizoen 2003/2004 nog aan NAC Breda.

Er zijn 9 reacties

  1. Amsterdammer
    17 januari 2006 om 03:38 uur.

    wel jammer.

  2. Nihad
    17 januari 2006 om 03:46 uur.

    Goed nieuws. Heeft niet het niveau voor Ajax.

  3. trab
    17 januari 2006 om 04:25 uur.

    Boukhari is een goede zaalvoetballer, en daar blijft het dan ook eigenlijk bij. Oke, eventueel een clubje als NAC is interessant voor hem. Dit zullen de meeste mensen vinden, waaronder ik deels.
    Jammer, ik vind dat hij een bijzonder goede mentaliteit met zich meebrengt. Dat heeft Blind ook kunnen beamen! Maar Ajax is voor deze jongen net te hoog gegrepen, komt gewoon kwaliteit tekort. Ik wens em veel succes, en mag je een x tegen Ajax scoren, dan kunt je i.i.g. die nepsupporters stil krijgen. Heel veel succes jongen.

    P.S. Serieus als je meer snelheid hebt gehad (dit is een persoonlijke suggestie maar er zullen mensen die het zeker met mij eens zijn!!) dan was je de beste geweest bij Ajax Amsterdam. Ik zeg dit als liefhebber van jouw voetbaltechniek. Neem anders een atlethiek-training om je afzetting op de grond te verbeteren. Je zult er veel aan hebben, nu je in de groei van je carriere zit. Doe hier wat mee aub!!!!!!!!!!!!!!

  4. Kraal
    17 januari 2006 om 10:33 uur.

    Hey pietjes 17 doelpunten uit 60 wedstrijden, ik weet niet van jullie maar hij blijkt toch een heel rendabel bankzitter te zijn

  5. chakib
    18 januari 2006 om 10:54 uur.

    mensen haten boukhari hij moet blijven maar beter naar een andere team waar hij basis staat insaelah

  6. khalid
    18 januari 2006 om 05:29 uur.

    hey draris. waarom zo negatief over een marokaan. jullie altijd met jullie comentaar ovr marroko. maar als je het hebt over de skere vannisterrooi zeggen jullie. wajaaw 3la goeie speler. allemaal landeveraders komt toch voor elkaar op. en bougharie heeft nu meer kans op succes. wat gaat hij doen bij die skere ajax. let op ookal is ie weg ajax verliest toch

  7. Mohamed Tetouani
    24 januari 2006 om 01:47 uur.

    Boukhari moet naar de Spurs, daar past ie echt goed bij!
    EL Hamdaoui, Naybet, Davids en Mido ( ex Ajax), daar kan ie zich echt thuis voelen en beter gaan spelen, zelfvertrouwen wordt ook groter.
    Martin Jol: ‘Duty calls!’

    Nordin, sterkte a Riffi djena

  8. ali
    25 januari 2006 om 12:26 uur.

    jammer, want hij speelde dr goed bij ajax
    maar eerlijk gezegd hiuj moet bij psv spelen dat is voor hem een goei3e club!
    bij psv kan hij zich daar goed mee bereiken!
    willem 2 willehm huren ik denk als ze hem huren hebben,
    ze goeie kansen !

  9. anouar
    20 april 2006 om 10:17 uur.

    Hij moet gewoon naar arsenal daar past ie goed bij met zn spel is net als die van arsenal