MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Hind: Idols valt flink tegen

24 januari 2006 | in Amusement, Muziek | 11 Reacties

De Marokkaanse ex-kandidate van idols Hind, vindt dat de zangkwaliteit van de huidige editie flink tegenvalt. “Drie jaar geleden waren er meer mensen die konden zingen. Zuiverder vooral.” Ook over de jury van Idols is Hind negatief. “Het oordeel van de jury klopt niet meer bij wat ik zie. Ze zijn poeslief voor de deelnemers. Het moet harder” zegt ze vandaag in de Telegraaf.

Bij de eerste editie van Idols behaalde Hind een derde plaats. Sindsdien gaat het goed met de zangeres en timmert ze flink aan de weg. Aanstaande zaterdag begint ze aan een theatertour die haar door heel Nederland brengt.

Er zijn 11 reacties

  1. layla
    24 januari 2006 om 11:05 uur.

    ja omdat zei 3e is geworden heeft ze makkelijker praten en ze neukt brainpower geen wonder, en een marokkaan dat is ze niet , niet naar mijn meningggggg in ieder geval

  2. Youssef
    25 januari 2006 om 02:17 uur.

    Een Marokkaan?wie?Hind, ja deeeeeeuh, met alle respect aan iedereen, maar zij is maar een vuil…, persoonlijk vind ik haar nix
    Wat we als Marokkanen in NL nodog hebben is taleneten voor wat betereft Economie, Sport en oem maar op, en niet zomaar een zangeres die ons geen voordelen als gemeenschap zal opleveren

  3. Choukri
    25 januari 2006 om 11:45 uur.

    Ik vind dar ze gewoon ondankbaar is door achteraf te roepen dat idols maar niks is
    Zonder Idols was ze nu nog niks

  4. Zahra
    26 januari 2006 om 07:35 uur.

    Typisch Mgarba, iedereen afkraken die af te kraken valt. Ik zou zeggen jongens, werk aan jullie attitude. Als Hind een jongen was geweest zouden jullie dit niet gezegd hebben huh? Dan zouden de meiden (als hij er goed uit ziet) maar al te graag een beschuitje met hem willen eten, en de jongens zouden hem tof vinden, en zouden het hele rottige Idols-gebeuren op de voet gevolgd hebben en maar hopen dat hij zou winnen. 100%.

    Jullie moeten niet zomaar oordelen over andere mensen. Hind heeft toevallig meegedaan met Idols dus mag ze daar toevallig best een menig over hebben.

    Zolang jullie niet met Idols hebben meegedaan (en geloof me, jullie willen allemaal mooi kunnen zingen, en als jullie de kans hadden gehad om te vechten om de nr. 1 zanger(es) van Nederland te kunnen worden hadden jullie de kans met handen en voeten aangepakt. En alleen Allah weet hoe jullie daar dan mee om zouden zijn gegaan. 100% dat er Marokkanen zijn die helemaal zouden zijn doorgedraaid door dat beetje roem en zichzelf nog meer voor paal zouden hebben gezet.

    Wat dat betreft denk ik dat Hind onder de druk en zware omstandigheden (zeker voor een Marokkaanse) zich heel goed heeft weten te redden.

    layla zei,
    on januari 24th, 2006 at 11:05 pm

    ja omdat zei 3e is geworden heeft ze makkelijker praten en ze neukt brainpower geen wonder, en een marokkaan dat is ze niet , niet naar mijn meningggggg in ieder geval

    Nou Layla, volgens jou neukt Hind met Brainpower, en is ze niet marokkaans, en dat noem jij dan een “mening”? Als ik even onbeleefd zou mogen zijn, maar als jij denkt dat dát vrijheid van meningsuiting inhoudt, dan denk ik niet dat jij iets kunt betekenen voor de maatschappij waar wij in leven. Dan denk ik dat je inderdaad gewoon in Marokko had moeten blijven om in de keuken te staan.

    Youssef zei,
    on januari 25th, 2006 at 2:17 pm

    Een Marokkaan?wie?Hind, ja deeeeeeuh, met alle respect aan iedereen, maar zij is maar een vuil…, persoonlijk vind ik haar nix
    Wat we als Marokkanen in NL nodog hebben is taleneten voor wat betereft Economie, Sport en oem maar op, en niet zomaar een zangeres die ons geen voordelen als gemeenschap zal opleveren.

    Dat noem jij respect? Respect voor iedereen zeg je, nou blijkbaar niet! Ik denk dat jullie nog heel veel moeten leren over wat respect en vrijheid van meningsuiting nou eigenlijk inhoudt.

    Choukri zei,
    on januari 25th, 2006 at 11:45 pm

    Ik vind dar ze gewoon ondankbaar is door achteraf te roepen dat idols maar niks is
    Zonder Idols was ze nu nog niks

    Choukri wat moet ze dan, hun k*ntjes likken? Excuses voor het feit dat ik me heb gepermitteerd me ietwat onbeleefd op te stellen tegen 2 mensen, maar ik ben ook maar een mens, als ik die onzin van jullie lees schaam ik me gewoon voor mijn eigen volk.

    Thallah.

  5. trab
    26 januari 2006 om 07:56 uur.

    Hey Layla lekker belangrijk, wie zij neukt. Wie neuk jij dan wel niet vroeg of laat. Dat bepaalt zijzelf en dat bepaal jij ook nu of later!
    Voor de rest is zij wel ondankbaar. Zij mag blij zijn dat Idols haar carriere een springplank heeft. Brainpower kan haar daarbij ook helpen.
    Voor de Marokkaanse gemeenschap kan zij niet veel betekenen. Wie dat zijn, dat is ieder individu zelf. Wij als Marokkanen, jongen of meisje, moeten allemaal ons steentje bijdragen!!!!

  6. Walid
    02 februari 2006 om 10:39 uur.

    ze heeft een grote bek en ze gunt anderen niks !

    en ondertussen ligt brain power bovenop haar

  7. hanane
    03 februari 2006 om 09:51 uur.

    Typisch inderdaad, dat ALiI B het doet met zijn BRECHJE, daar praat niemand over dan is het geen vieze …. maar nu het een vrouw is…
    Laat haar toch dit komt gewoon voort uit pure jaloezie!!!

  8. said
    21 februari 2006 om 01:40 uur.

    even voor de duidelijkheid ik zie niks marokkaans in hind. ja, ze mag dan wel marokkaanse kleding dragen en arabische muziek maken maar verder heeft ze niks met marokko te maken. het moet vanuit het hart komen en bij haar is het duidelijk te zien dat dat niet zo is.

    maat toch voel ik me geinspirreerd door en heb ik veel bewondering voor wat ze doet

    peace,

  9. mamush
    17 februari 2007 om 10:54 uur.

    said zoals je het zo zegt heeft geen 1 marokkaan in nederland iets met marokko te maken,want zeg nou zelf…….ben je zo erg trots op je mede marokkanen hier dan????
    zoals youssef bv :
    Wat we als Marokkanen in NL nodog hebben is taleneten voor wat betereft Economie, Sport en oem maar op.

    ja we hebben inderdaad heel veel taleneten nodig,wat dat ook mogen zijn en oem maar op.
    sorry hoor maar als er 1 groep hier productief is en niet alleen marokkanen maar van meerdere rassen dan zijn dat de vrouwen,want die zie je toch vrij weinig de hele dag in een theehuis rondhangen of op scooters heen en weer racen……ja lekker productief……hebben we heel wat aan als gemeenschap

  10. Anoniem
    21 september 2007 om 02:16 uur.

    Het heeft niks met respect of misgunnen of wat dan ook te maken. Hind is en blijft een half Marokkaanse. In mijn ogen (mijn mening dus!) is zij gewoon een Nederlandse die heel graag een Marokkaanse wil zijn. Maar ja ”Wannabe but never Gonna be!!” En het feit dat er wordt gezegd dat als het een jongen was dat er niet over gesproken zou worden, dat is niet helemaal waar. Ze is gewoon onrespectvol bezig. En maar blijven roepen dat ze Marokkaanse is. Please!! Ze is begin 2006 betrapt door de politie samen met Brain op een industrieterrein terwijl ze de liefde aan het bedrijven waren. Dan heb ik zoiets van boek dan een hotelletje want op deze manier (omdat je maar blijft roepen dat je je Marokkaans voelt en bent) de andere (nette, respectvolle) marokkaanse meiden te kijk zet. Kortom echt Nederlands gedrag. Ze kent geen schaamte.

  11. Fathima
    16 november 2007 om 06:12 uur.

    Tonge jonge ….. Wat lullen jullie toch over Marokkaans zijn ,,,,, Zie ik in dit bericht niet eens terug komen 😉

    @Anoniem
    En hoezoooo nette jonge marokkaanse meiden te kijk zetten….. Alsof Hind de gehele meiden bende van Marokko vertegenwoordigd ……Je bent ckerz ook iemand die zegt dat alle NL chicks h**** zijn? Wake up dear