MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Nominatie voor Ismail Aissati

25 januari 2006 | in Sport | 11 Reacties

Ismail Aissati kan vanavond verkozen worden tot Utrechts Sporttalent van het jaar. De PSV-middenvelder is een van de genomineerden. Van augustus tot en met november konden Utrechters hun favoriete sporter voordragen voor de Sportprijzen. De onafhankelijke Adviescommissie Utrechtse Sportprijzen heeft op grond van deze voordrachten een advies geschreven voor het college van burgemeester en wethouders.

Aissati brak dit seizoen door bij de Eindhovenaren. Samen met zijn ‘grote broer’ Afellay maakte Aissati grote indruk in de Champions League. De middenvelder was bij zijn debuut de jongste Nederlander ooit in de Champions League.

Er zijn 11 reacties

  1. Noureddine
    25 januari 2006 om 04:33 uur.

    Wordt goede voetballer insallah.
    Goede aanname en controle

  2. azro nedha
    25 januari 2006 om 11:30 uur.

    Ik wens hem veel geluk en ik hoop dat hij wordt ondekt door die marokkaans bond.
    die hem en afellay niet hebben geselecteerd.

  3. Choukri
    25 januari 2006 om 11:43 uur.

    Is gewoon een topvoetballer

  4. Amsterdammer
    26 januari 2006 om 09:34 uur.

    Ben erg trots op hem. en zo zullen er nog veel meer volgen inshallah.

  5. mokerrr
    26 januari 2006 om 10:58 uur.

    ik wens hem ook het beste maar hij moet voor marokko voetballen
    !!!!!!!!!!!!!!!!! maarokko gaat voor … en niet nl … als het goede voetballer zijn zijn ze nederlanders.. maar sodra er weer wat ergss zijn het gewoon kutmarokanen.!

  6. Youssef
    26 januari 2006 om 11:11 uur.

    Ik hoop dat ie uiteindelijk voor Marokko zou kiezen, want hij is de speler die we echt hard nodig hebben, en ik denk persoonlijk dat ie de kans zou krijgen om voor Marokko nog te komen, Fathi Jamal had dat beloofd, hij is maar opzoek naar talenten die in grootste eurpese competities spelen, en die nog steeds een Marokkaanse bloed hebben

  7. warda
    31 januari 2006 om 06:26 uur.

    zozozozo die is goed bezig. zo moet het ook. inshalla gaat het lukken. wens je veel sterkte

  8. ibrahim ramdani
    15 februari 2006 om 01:43 uur.

    aissati een goede voetballer hamdoellah ga zo verder brother

  9. houssain-aissati
    22 februari 2006 om 07:51 uur.

    ik heb veel van u geleerdt. en ik hoop dat er zo veel zoals je zijn. ik ben men best aant doen voor een toekomst…. inchalah. veel succes met u PSV. je hebt er voor gekozen!!!!
    ik ben van antwerpen.. Belgié

  10. Hamid
    09 maart 2006 om 09:19 uur.

    Dit is het bewijs dat als je praktiseert en doet wat allah zegt dan kun je zelfs bergen verzetten, het begint met het geloven in en dan maakt allah het voor je mogelijk In Sha Allah al__l__ll Akbar…..

  11. Nordin jeugdvriend