MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokkaanse rechter verhoort Samir A.

31 januari 2006 | in Maatschappij | 15 Reacties

Een Marokkaanse rechter, die in Marokko het onderzoek leidt naar de aanslagen in Casablanca, is naar Nederland gekomen om terreurverdachten Samir A. en Ismail A. te verhoren. Het is voor het eerst dat een buitenlandse rechter zich mengt in het Hofstadproces. Dat schrijft het Algemeen Dagblad. De onderzoeksrechter, Abdelkader Chentouf, zou vooral geïnteresseerd zijn in contacten van de Hofstadverdachten met een Marokkaanse terreurcel.

Er zijn 15 reacties

  1. Youssef
    31 januari 2006 om 12:00 uur.

    Wettelijk mag dat niet volgens mij, nee toch??! of wel soms?

  2. mias
    31 januari 2006 om 12:59 uur.

    Ik zou zeggen doe dat op zijn Marokkaans, en neem hem mee voor verder
    verhoor naar Kenitra.

  3. larby
    31 januari 2006 om 01:54 uur.

    Wettelijk wat mag niet ik geef je een raad mee er is geen recht en vooral in marokko niet enigste recht is als je veel macht en geld hebt kan je doen wat je wil heb je dat niet ghadie mahnoek oela eliehdaem.

  4. nicole
    31 januari 2006 om 02:22 uur.

    wat heeft een rechter van marokko hier mee te maken,wat een achterlijke land is nederland,begrijp dat veel marokkanen naar belgie komen,en ook nederlanders,kutland met een achterlijke regering

  5. rachid
    31 januari 2006 om 06:52 uur.

    weet je wat het is, de islaam zal toch overwinnen

  6. amore
    31 januari 2006 om 08:20 uur.

    je hebt helemaal gelijk nicole nederland is aan rotten liever vanadaag vetrekken dan morgen,het is hel op aarde geworden

  7. fadoua
    31 januari 2006 om 09:20 uur.

    wat heeft kenitra daar mee te maken??

  8. Marokino
    31 januari 2006 om 11:55 uur.

    wat teh fuck maken jullie druk om, dat er een marokkaanse rechter er zich mee bemoeit, maak je ergens anders druk om ( dat er marokkanen achteruit raken) ga jongeren helpen ofzo, laat dat maar aan de grote jongens over!!

  9. Saida
    01 februari 2006 om 11:18 uur.

    Neemt deze rechter ook zijn martelbrigade mee?

  10. Marokino
    01 februari 2006 om 04:08 uur.

    Duhhh tuurlijk verhoren op zijn marokkaans hahahahhaa
    slopen die handel

  11. B.Nougeaine
    02 februari 2006 om 07:12 uur.

    volgens mijn gaat om de aanslag in casblanca daarom is de marokkaans rechter hier in nl om meer achter te komen

  12. mias
    02 februari 2006 om 12:51 uur.

    In Kenitra is een beruchte gevangenis die in de tijd perk van Hassan II werd gebruikt
    voor het opsluiten van zijn tegenstanders. Of te wel de voorvechters van de democratie
    en de vrijheid (die mensen hebben heel wat te verduren gaat). Het schijnt dat velen van
    Hun in deze gevangenis zijn overleden.

    Ik vind het gepast om nu de rollen om te draaien : De tegenstanders van die democratie en vrijheid daar op te sluiten.

  13. anas
    02 februari 2006 om 05:20 uur.

    inderdaad nederland is te amerikaans geworde alee proberen met zijn kak regering echte slijmballen zijn dat .maar ja het is jullie fout marrokanen jullie hebben de holanders te veel tijd gegeven en mee de soep laten proeven .

  14. anas
    02 februari 2006 om 05:24 uur.

    en ja die trut van die hirsi ali haar k**** is bewerkt in soumalie of waar dan ook DAT IS CULTUUR EN NIKS te maken met het GELOOF en zij is met alles begonne zij heeft hier het vuurtje opgestooks die verbrande bitch en die lompe nederlanders trappen daar in jullie zijn fout bezig . ik had nederland graag maar nu niet meer zeker niet meer met hun regels en wetten tjonge toch .allemaal men klote kusse man belgie is de max ben blij dat ik in belgie geboren ben

  15. Weermis
    02 februari 2006 om 06:10 uur.

    Beste mensen,

    Dit is precies wat verdonk wil. Ons erkennen dat we Marokkanen zijn. Wat doet een marokkaanse rechter hier terwijl Samir over de Nederlandse nationaliteit beschikt. Dit is weer puur een misleidende vorm. Mensen worden hier weer simpel bij een groep gestopt. Ik zou zeggen Samir, hou je mond dicht Marokko moet zijn eigen problemen oplossen binnenshuis.
    Mensen geloof niet te veel wat bladen melden. Doe je ogen goed open en gebruik je hersens mischien zie je dan de waarheid.