MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Werkbezoek Maij-Weggen aan Marokko

16 maart 2006 | in Maatschappij, Overheid | 12 Reacties

Van 20 tot en met 24 maart brengt een delegatie onder leiding van Commissaris van de Koningin Hanja Maij-Weggen een werkbezoek aan Marokko. De delegatie bestaat o.a. uit burgemeesters van steden met veel inwoners van Marokkaanse afkomst. Doel van dit bezoek is meer inzicht te krijgen in de culturele, sociale en religieuze achtergrond van de Marokkaanse gemeenschap. In het kader van haar voorbereiding op dit bezoek ontving de Commissaris op 6 februari imams en andere vertegenwoordigers van moskeeën in Brabant. Ze liet zich door hen uitgebreid informeren over de rol en de activiteiten van de moskeeën in Brabant en in Marokko. Er werd ook kort van gedachten gewisseld over de positie van jongeren met een Marokkaanse achtergrond in Brabant.

Er zijn 12 reacties

  1. kris
    16 maart 2006 om 12:26 uur.

    Duidelijk dat PvdA aan de macht is. Lekker van ons belastinggeld op reis en vervolgens lopen propageren dat iedereen zich maar aan de allochtonen moet aanpassen. En als je dat niet doet ben je een racist, want allochtonen zijn zielig en moeten geknuffelt worden. Maar problemen oplossen ho maar. braaak

  2. Inayat
    16 maart 2006 om 12:46 uur.

    hahaha wat een domme reactie hierboven van kris. Vrind:Maij-Weggen is van het CDA. Je hebt zeker de klok horen luiden dom varken. Ga die klepel maar zoeken. Whahaha, alweer zo een typische uitspraak van een poep figuur..

  3. Henk
    16 maart 2006 om 02:47 uur.

    Iniayat, waarom reageer op zulke figuren,dat is zonde van je tijd en het is nutteloos om ze te proberen iets bij te brengen,zijn ove rhet algemmen aanhangers van Wilders/Pastors en CS. Die reis had jaren gelden al moeten gebeuren had veel ellende voorkomen.

    Groeten

  4. kris
    16 maart 2006 om 02:54 uur.

    ^^ Typisch een uitspraak van een marokkaan met een uitkering. Gebruikt elk loze argument wat ie maar kan vinden. Veel te bang dat ie zich straks aan ons moet aanpassen.

  5. Toth
    16 maart 2006 om 04:33 uur.

    Als jij model staat voor ‘ons’ kris, dan lijkt me het laatste wat iemand zou moeten doen aanpassen, tenminste niet als iedereen wil eindigen als een knuffelloze zielige zuurpruim met de aaibaarheidsfactor van een grindtegel en het probleemoplossend vermogen van een seriezelfmoordenaar in de cockpit van een Jumbojet.

  6. chris
    16 maart 2006 om 05:49 uur.

    kris mout tferka3 tartek

  7. youssie
    16 maart 2006 om 07:32 uur.

    he kris hahahahah wat ben jij een grappige clown ahhahahahah.

  8. realist
    16 maart 2006 om 09:33 uur.

    Kris

    Je bent niets meer dan een zielig gefrustreerd hollandertje die zijn denkbeelden niet kan verwezenlijken haahhaaahaahaa.
    Ik geniet er van als ik een domme hollander hoor spreken, hij weet niet eens van welke partij deze politicus is en Iniyat als allochtoon neem ik aan weet het wel.
    Wie moet er hier nu nou inburgeren.
    HHAAAAHHHAAAAHHAAAHHAAHHHAHHAAAAA

    KUT-HOLLANDER

  9. casawi
    16 maart 2006 om 09:58 uur.

    ik luister naar andre hazes en drink bier eet ook varkensvlees en ga sinds kort met kris zijn zus naar bed, want ze vind dat ik me goed aanpas hier in nederland….. als ik die gleuf maar binnen kom

  10. abdel
    16 maart 2006 om 10:09 uur.

    heey..Kris, even tussen ons he, maar als je wilt dat WE aan jou moeten aanpassen. Wil je dan aub op je grammatica letten. Het is..moeten geknuffelD met een D op het eind. Maar ach…het wil wel wat zeggen over jouw niveau. School niet afgemaakt dus geen werk dus de schuld van DE allochtoon. Bekend verhaal van alle racisten.

  11. Younes
    17 maart 2006 om 04:54 uur.

    Inderdaad Abdel, geknuffeld met een D! Arme Kris, niet verder gekomen dan de basisschool en een IQ van een visstick!

    Daarom broeders en zusters, een Dua voor Kris! Yarbie leer Kris zijn eigen taal, leer hem grammatica, leer hem een sollicitatiebrief schrijven, leer hem rekenen, leer hem de politieke-partijen van Nederland zodat Kris niet meer als een visstick door het leven gaat! Amin

  12. prinses
    30 augustus 2006 om 12:52 uur.

    ik heb echter gemerkt dat mensen anonieme racisten willen zijn.. ook op andere sites kom je veel verschillende opmerkingen tegen waarvan je denkt .. what the fuck is dit??

    tgaat nergens heen .. maar ik geniet ook van elke opmerking, dat betekent dat hun harten pijn doet van irritaties en dat zij echt verbitterd zijn..

    bah ik walg van zulke hollanders .. ik heb buren waarvan je denkt echt toppie .. maar hier zijn ze echt achterbaks..

    ma is goed ga zo door .. haha
    je hebt er alleen jezelf mee want je gaat toch niet verwachten dat ik me ooit druk ga maken om een witte scheet die ik hoor want stinken doe je tog al..
    laat ons lekker profiteren.. van jullie vrouwen van jullie centjes .. van de overheid.. je voelt het in je bloed dat als je jezelf vergelijkt met ons dat je je met ons wilt vergezellen maar dat wij dat nie accepteren een man zonder ballen als jij…

    gegroet..