MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokkaanse bondscoach naar Nederland

16 april 2006 | in Sport | 9 Reacties

Volgens voetbalzone.nl bezoekt de Marokkaanse bondscoach Mohamed Fakhir binnenkort diverse Europese landen om Marokkaanse spelers te beoordelen en eventueel te selecteren. Hij meldt dat ook Nederland op het programma staat om Ibrahim Affelay en Ismael Assiatti te bekijken. Naast Nederland worden ook België, Duitsland en Frankrijk bezocht. Zowel Assiatti (17) als Affelay (20) zijn inmiddels geselecteerd voor een jeugdteam van Oranje of hebben er al voor gespeeld. Maar omdat zij nog niet in een officiële wedstrijd voor het Nederlands elftal zijn uitgekomen, mogen zij nog wisselen van land. Naast de twee talentvolle PSV-middenvelders gaat bondscoach Fakhir en diens assistent Samir Ajjam ook de Belgische verrassing Moubarak Boussoufa beoordelen.

Er zijn 9 reacties

  1. chest
    16 april 2006 om 11:48 uur.

    Die Fakhir moet opdonderen!!! Willem van Hanegem zou een prima coach zijn voor het marokkaans elftal

  2. Hicham
    17 april 2006 om 08:06 uur.

    Ja lekker…. Totdat bijna alle competities voorbij zijn in Europa, dan komt meneer even langs…..typisch mgharba.

  3. Marokino
    17 april 2006 om 11:15 uur.

    Wat!!! Heeft hij zijn biezen nog niet gepakt.
    Tar Tar jeh trainer

  4. tzzz
    17 april 2006 om 02:52 uur.

    hij komt gewoon lekker vakantie nemen zehma profesioneel, als ze niet oppassen loopt hij ook weg net als die jeugt spelers van t jeugd wk… hahahahaha…

  5. Yassin
    17 april 2006 om 07:09 uur.

    Hij is gekomen om hier spelers te slecteren voor de aankomende oefenpot tegen Amerika.. en de spelers die hij wilt bekijken spelen nog play offs en amstel cup finale….maar oke geloof me ik ben de eerste die het zegt…nu klagen jullie allemaal ..maar als hij zometeen een goede team samenselecteeerd zal over 2 jaren gezegd worden …dima dima fakhir…met andere gun hem de tijd want zelfs crijf zou niks doen binnen 2 weken wat gaan doen..

  6. Mourad
    17 april 2006 om 07:53 uur.

    hoezo dan? wie zijn er weggelopen dan en waarheen?

  7. sinsinbad
    17 april 2006 om 08:15 uur.

    IS Beter dat ie komt dan dat ie niet komt a domme wichten .. Dit mag wel vaker gebeuren..aleen door een andere COACH SI VOUs PLAIT we hebben niks aan die FAR rabat trainer spelers uit europa zijn anders bedeeld en denken anders over voetbal en spelen anders dan spelers die hij lang heeft gecoacht .. Dus eigenlijk mag er wel iemand komen maar graag een andere COACH liever die van RAJA maar toch goed dat ze iemand sturen! laterzzz

    ONZE TIJD KOMT WEL MGARBA heb ondertussen niet zo n kritiek op elkaar

  8. Yassin