MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokko onderuit tegen Mali

29 mei 2006 | in Marokko, Sport | 10 Reacties

Het Marokkaanse nationale team is er niet in geslaagd om te winnen van Mali. Marokko, dat door Mohamed Fakhir wordt geleid, verloor de vriendschappelijke wedstrijd met 1-0 in het Stade Colombe. Het enige doelpunt in de wedstrijd werd door Frederic Kanoute in de 69ste minuut gescoord. De wedstrijd maakt deel uit van de voorbereidingen van Marokko voor de kwalificaties van de Afrika Cup 2008 in Ghana.

Er zijn 10 reacties

  1. trab
    29 mei 2006 om 05:25 uur.

    Zoals gewoonlijk!!!!!

  2. Marokino
    29 mei 2006 om 07:12 uur.

    Tfoe, kloozat van die FAKHIR

  3. samadie
    29 mei 2006 om 07:19 uur.

    die fakhir wordt de ondergang van de marokaanse voetbal dat net een in een stijgende lijn zat.

  4. abdelilah
    29 mei 2006 om 07:28 uur.

    ZOALS ALTIJD MISGIEN IS DE VOLGENDE GENERATIE BETER

  5. riffi3XL
    30 mei 2006 om 03:21 uur.

    Zelfs Malta wint van Mali.

  6. ***
    30 mei 2006 om 02:49 uur.

    Met deze coach schieten we niks op dus ontslaan die gast, maar ja welke coach moet je dan nemen, want Europese trainers zullen denk ik niet zo snel voor de Marokkaanse bond willen werken na die situatie met Troussier, ze zijn namelijk veeleisend en daar houd de marokkaanse bond niet van.

  7. tzzzz
    30 mei 2006 om 05:54 uur.

    het was maar een oefenwedstrijd, en bijna alle spelers waren van de marokkaanse competitie, dus geen zorgen…maar ik zou wel een andere trainer nemen want deze bakt er niks van.

  8. Aker3ie
    01 juni 2006 om 07:07 uur.

    hhaahha deze mensen zijn zo dom shit eey hahahaha

    het was een DIKKE C-team!!!! uit qatar en al die shit en marokkaanse comp.

    mali speelde met : kanoute(sevilla)… sissoko(liverpool) etc..

  9. farid
    02 juni 2006 om 11:13 uur.

    ik weet niet wat met morokaans voetbal is hoor eigenlijk moeten ze heel goed zijn kwa techniek en overzicht maar blijven altijd hangen

  10. mootje