MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Minister Van der Hoeven naar Marokko

02 juni 2006 | in Marokko, Overheid | 12 Reacties

Minister Van der Hoeven brengt van dinsdag 6 juni tot vrijdag 9 juni een werkbezoek aan Marokko. Zij verricht onder meer de opening van Nimar, een nieuw instituut voor hoger onderwijs en onderzoek in Rabat. Daarnaast voert zij gesprekken met collega-ministers in Marokko, brengt zij een bezoek aan een rijksschool en zal zij op de universiteit van Casablanca een lezing houden over islam en onderwijs.

Er zijn 12 reacties

  1. rifi
    02 juni 2006 om 03:34 uur.

    ik hoop dat zij naar de norden gaat nador alhoceima in plaats van casablanaca en rabar daar hebben wij niks aan

  2. moh
    02 juni 2006 om 03:40 uur.

    heb jij universiteit in Nador of al houciema?wat moet ze daar doen??

  3. rifi
    02 juni 2006 om 03:49 uur.

    zonder nador en alhoceima was jij niet naar europa gekomen amaafkees.

  4. Fatima
    02 juni 2006 om 04:13 uur.

    Waarom combineert de minster het noodelijk deel niet met een bezoek aan het zuiden. Dan zou ze ook kunnen pleiten voor het vestigen van universiteiten en andere onderwijsinstellingen aldaar. Wellicht kan dan ook gedacht worden aan het bedrijfsleven…

  5. Mohammed Ali
    02 juni 2006 om 05:08 uur.

    Huh, Rifi… Zonder Nador en Al Hoceima was jij niet naar Europa gekomen??? Wat slaat dat nou weer op…. Het noorden van Marokko bestaat niet alleen uit Al Hoceima en Nador, amafkees dbesah!!

  6. Mohammed Ali
    02 juni 2006 om 05:09 uur.

    Fatima, jouw voorstel is goed.. Ik hoop dat ze dat ook inzien!

  7. mtiwi
    02 juni 2006 om 08:40 uur.

    Rifi sukkel,

    Lees wat er staat: Minister Van der Hoeven brengt van dinsdag 6 juni tot vrijdag 9 juni een werkbezoek aan Marokko. Zij verricht onder meer de opening van Nimar, een nieuw instituut voor hoger onderwijs en onderzoek in Rabat. Daarnaast voert zij gesprekken met collega-ministers in Marokko, brengt zij een bezoek aan een rijksschool en zal zij op de universiteit van Casablanca een lezing houden over islam en onderwijs.

    Ze heeft dus dingen te doen, anders gaat ze er niet zomaar.

    Waarom moet alles gerelateerd worden aan RIF. Dat haat ik zou van je!

  8. moh
    02 juni 2006 om 11:33 uur.

    Riffijanen moet alleen maar geld sturen naar Marokko that s it .universiteit ,onerwijs nee joh hebben ze niet nodig.

  9. Riffi3XL
    03 juni 2006 om 06:53 uur.

    Mgharba zijn echte rascisten.
    In Nador en Al Hoceima heb je trouwens wel universiteiten.
    1 in Al Hoceima en 2 in Nador.

  10. moh
    03 juni 2006 om 10:14 uur.

    riffi3xl niet liegen je hebt heel maal geen unversiteit in al houciema ook niet in Nador volgens mijn ben jij geen echte Riffi

  11. Saida
    03 juni 2006 om 10:34 uur.

    Zij gaat daar een lezing geven over Islam?

  12. micromocro
    04 juni 2006 om 02:07 uur.

    euh moh , hij is helemaal ni aan het liegen er is er 1 recent gebouwd in selouane en sinds september 2005 operationeel

    http://www.bladi.net/forum/47961-une-premiere-universite-region-nador.html

    die van hoceima bestaat zelfs langer …. 94 ofzo…..