MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Pedofiele Belg in Marokkaanse cel

13 juni 2006 | in Maatschappij, Marokko | 13 Reacties

Voor een rechtbank in Agadir is een 59-jarige Belgische pedofiel veroordeeld tot zes maanden cel. Dat verneemt de Belgische site ‘Het laatste Nieuws‘ uit gerechtelijke bron. De Belg zou de pedofiele feiten met een zestienjarige bekend hebben. De man heeft een villa in Agadir waar hij begin juni werd opgepakt. De Marokkaanse concierge van de villa kreeg twee maanden cel. Hij bekende dat hij zijn werkgever tot drie keer toe had gezien met jongeren en had nagelaten dit aan de politie te melden.

Er zijn 13 reacties

  1. migo
    13 juni 2006 om 09:19 uur.

    waarom geen levenslang voor deze varken, wel levenslang voor voor mensen die hun beste doen voor hun religie.
    wat idioten zijn die marokkaase overheid.

  2. ***
    13 juni 2006 om 10:55 uur.

    Saoedi-Arabie zou wel raad weten met dit soort viespeuken. Maar ja, Marokko wil weer de slijmbal gaan spelen bij het Westen dan krijg dit soort lage straffen.

  3. samir
    13 juni 2006 om 11:53 uur.

    saoedie’s komen zelf naar agadir voor de mannelijke prostituees,ze zijn de grootste zwijnen .

  4. Henk -Rotterdam
    13 juni 2006 om 12:05 uur.

    Ongeacht waar ze vandaan komen er is maar een straf en dat is levenslange opsluiting en verbanning uit de maatschappij.. De gene die dit doen hebben hun rechten verspeeld,ze zijn op goedkope wijze uit op het zich bevredigen van hun gore lustgevoelens en maken daarbij gebruik van jongeren die makkelijk te beinvloeden zijn vanwege de economische situatie. Als men dit geen keihard halt toe roept wordt Marokko dadelijk net zo’n oord als Thailand.

  5. yassin
    13 juni 2006 om 04:54 uur.

    we moeten laten zien dat dit soort mensen niet welkom zijn in marokko ze moeten levenslang krijgen en niet 6 maanden lachertje jihadstrijders krijgen levenslang pedofielen krijgen niks marokko gaat achter uit je kan bijna als daar doen straks wordt het thailand 2 ik zou ze liever zien opgehangen net als in iran

  6. said
    13 juni 2006 om 09:05 uur.

    schand voor marokkaans overheid , zo genaamd mensen richten waar is de richten van marokkanen??, waar is de richten van t kind ??

  7. rachidddd
    13 juni 2006 om 09:24 uur.

    inchallah zullen zij branden tot de menden uit de hemel komen, 4 ever dus

  8. karim
    13 juni 2006 om 11:15 uur.

    eeey, jullie snappen ook niks van die zogenaamde rechtsysteem van de morakkaanse regering, als die pedo’s levenslang zouden krijgen dan komt geen ene fucking toerist meer naar marokko en ik dacht dat marokko juist in 2010 een bepaalde percentage wil behalen. vandaar die lage straf.

  9. hassanhasson
    14 juni 2006 om 11:37 uur.

    ik zeg; castreren!!! en de zaadballen ritueel verbranden!!!

  10. Henk -Rotterdam
    14 juni 2006 om 02:14 uur.

    Ik denk dat als de Marokaanse regering daadwerkelijk optreed tegen deze schoften er wel meer touristen komen omdat 99% van de Nederlanders hier geen enkele binding mee willen hebben, Ik begreep van de Belgische teletekst dat de schoft 16 jaar heeft gehad en dat komt beter in de buurt. Ook zou hij een huis hebben in Agaedir(sorry als ik het fout schrijf) nou dat is makkelijk dan -verkopen en het geld naar de familie en naar de slachtoffers van deze schoft. Goed optreden doet helpen.

  11. farid
    14 juni 2006 om 08:34 uur.

    tjonge wat een wereld

  12. farid