MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokkanen hacken Israëlische websites

29 juni 2006 | in Internet, Marokko | 26 Reacties

In het licht van de inval die Israël gisteren in de Gazastrook deed, heeft een groep Marokkaanse hackers honderden Israëlische websites onder vuur genomen. De Marokkanen hebben de websites gehacked en korte tekstberichten achtergelaten als “Hacked by Team-Evil Arab hackers u KILL palestin people we KILL Israel servers”. De websites van onder andere Israëlische banken, ziekenhuizen en autofabrikanten waren urenlang niet te bereiken. De hackers claimen vanuit Marokko te werken, zo meldt c-i-n.nl. De Marokkaanse groep begon al in 2004 met het hacken van Amerikaanse regeringswebsites en had toen berichten achtergelaten die beledigend zouden kunnen zijn voor joden.

Er zijn 26 reacties

  1. karim
    29 juni 2006 om 01:55 uur.

    zozo gaat goed met onze ict boys in marokko, daar ben ik dan echt trots op als marokkaan, jongens studeerze en inchaallah komt het ooit nog goed.

  2. Nihad
    29 juni 2006 om 02:55 uur.

    Internet-hoolie’s….

  3. AbdelRahman
    29 juni 2006 om 03:52 uur.

    Ik heb een alibi 🙂

    AbdelRahman uit Brussel, ik bedoel Marokko 😉

  4. marokkino
    29 juni 2006 om 06:42 uur.

    hahhahaa lachen man!
    beter

  5. Youssef
    29 juni 2006 om 08:22 uur.

    Is een manier om te laten zien wat Marokkanen VAN MAROKKO kunnen. Voor degenen die denken dat Marokkanen in Marokko niks kunnen en minder modern en opgeleid zijn, lees maar het bericht, Martokkanen hacken websites van de overheiv van VS, nu banek, volgens mij kunnen ze die ook overvallen, maar zo zijn we niet, het was zo simpel, de bedoeling was gewoon het Marokkaanse stem laten horen dat wij niet mee eens zijn met wat de israelishe met ons broers en zusters doen, hoe ze hun martelen, vernederen…
    Wij zijn niet anti-joden, Addinoe lillah, maar we zijn een anti israel, de terroristische land!

  6. Saida
    29 juni 2006 om 09:45 uur.

    Hebben ze behalve geiten ook kompjoeters in Marokko?!

  7. trab
    29 juni 2006 om 09:51 uur.

    Saida! jouw grap is lelijk, daar kan ik helaas niet om lachen. Wel om de actie van deze computergenies!!

  8. Marokino
    29 juni 2006 om 11:38 uur.

    Gruwelijk

  9. Saida
    30 juni 2006 om 11:00 uur.

    trab

    Ben je altijd zo grappig of doe je alsof?

  10. Mike
    30 juni 2006 om 12:49 uur.

    @trab

    Een grap lelijk? Is dat een grap?
    Nou nou een kunst hoor om websites plat te krijgen. D’r is niks simpelers dan een dDos (wat den normale mensch onder hacken verstaat) uitvoeren.

    Je moet alleen achterlijk zijn en een behoorlijke haat in je hebben om zoiets te doen.

  11. AbdelRahman
    30 juni 2006 om 01:55 uur.

    Ja Mike, om de website van Israelische banken of Amerikaanse Overheidssite’s te hacken moet je een simpele dDos uitvoeren.

    I mean, get the f*ck outta here!

    AbdelRahman uit Brussel

  12. Gambit
    30 juni 2006 om 03:21 uur.

    wahahahaha een simpele dDos, riiight

  13. farid
    03 juli 2006 om 05:13 uur.

    wat is daar haat aan mike via de pc is beter dan uitvoeren is niet die ratte uit isreal het is hun land niet eens wat wil je is dat geen haat onschuldige mensen gaan per bosjes neer roep het maar tegen de joden ,,,,terwijl het minste geloof is echt waar ratte die daar oorlog voeren en de realiteit veranderen op tv zo dat de mensen hun gaan geloven

  14. Henk -Rotterdam
    03 juli 2006 om 06:09 uur.

    Kunnen we Mike niet om een bijdrage vragen zodat hij ook een boom kan planten in Marokko.kan hij uitrusten onder die boom in zijn vakantie want hij zit vol van stress zo als uit zijn opmerkingen blijkt.

  15. Said .
    06 juli 2006 om 11:23 uur.

    gewoon door gaan Allah insar rayat al islam , karib kabla bahid

    inschaha Allah

    magribia

  16. Said .
    06 juli 2006 om 11:58 uur.

    Saida, jij bent zelf een geit en jij bent geen Marokkaanse jij bent lihoudia

  17. قراصنة العرب
    07 juli 2006 om 11:03 uur.

    Praat over je zelf…ik ben wel anti joden

  18. قراصنة العرب
    07 juli 2006 om 11:14 uur.

    Diegene die zei dat je website kan plat liggen met DOS heeft ongelijk., Want er moeten tientallen mensen dat gelijkertijd doen,. Zodat hun server plat ligt en als nog zal dat niet werken.. Website worden tegenwoordig gehackt met Mysql en en lekken zoals die het laatst is ontdekt bij PHPNUKE admin.php. Ik heb een israielische website gehackt http://www.afikgan.co.il beslama

  19. hassanhasson
    07 juli 2006 om 11:57 uur.

    het is jammer dat het niet mogelijk is om de brain van de uitvinders van rasicme en de machinemoordenaars, de Israielirs. te hacken en dan ergens in de noordpool dumpen.

  20. Maghreb Magazine » Israelische hackers nemen wraak
    18 juli 2006 om 03:32 uur.

    […] Uit vergelding voor een aanval van Marokkaanse hackers op Israelische websites, hebben Israelische hackers een Marokkaanse hosting provider aangevallen en 380 sites vernietigd. Dat schrijft Security.NL. De websites werden verwijderd en vervangen door een pagina met de tekst: “We support SamsonBlinded. Team Good.” […]

  21. user
    06 december 2006 om 08:15 uur.

    hy ..het is niet leuk om te horen dat jullie siten hebben gehackt ,maar ja ..
    wie kan m uitlegen hoe ik een site kan hacken ,heb het met dos gebrobeerd ,maar lukt niet…
    ik kn ook hacken ,maar siten nog nooit gehackt.
    wie me uilegt hoe een site te hacken is.leg ik hem of haar ook uit hoe je hotmail knt hacken ..

    hiet is mijn email let-op-hk@hotmail.com

    adios

  22. Racistje
    25 januari 2008 om 10:53 uur.

    haha grappig dat als een stelletje marokanen een site kunnen hacken van de overheid ze meteen denken dat ze de bom zijn weten jullie wel hoe makkelijk je dat soort sites met een ennkele sql injectie kunt kraken zo moeilijk is t feitelijk helemaal niet stelletje noobs iemand met ook maar een beetje ict ervaring weet dat elke site een poort nodig heeft om online te blijven bijv PHP secure zet daar een sql in en klaar^^

  23. ECHTE KAASKOP
    07 juli 2009 om 10:52 uur.

    @Racistje

    Je hebt het fout oetlul. Jij bent even dom als die Marokkaanse script kiddies. PHP secure en zet daar een SQL in? Waar heb jij het over.

    Ga eerst maar even lezen wat SQL is, en hoe SQL injection en inclusions werken voordat je termen gebruikt die nergens op slaan.

    Greetz,
    PROUD HOLLANDER

  24. ithem
    08 juli 2009 om 08:06 uur.

    hahah

    Lache man ! is goed ze verdienen kernbomen op zich wat maakt het uit als er een paar joden minder zijn !!!!!
    ik vind het niet erg ! jullie .??
    🙂

  25. mof
    30 augustus 2010 om 07:24 uur.

    ithem, je hebt zaagsel in je schedel en schijt uit je bek! Leer bovendien eerst eens foutloos nederlands schrijven.

  26. MuslimUnited
    31 augustus 2010 om 02:04 uur.

    Israëlische misdaden veroordelen en alle joden haten zijn 2 dingen. Leer die 2 uit elkaar halen en noem jezelf pas dan een moslim. Want jullie zijn moenafiqoen (hypocrieten!!). Islam leert ons geen haat tegenover welk volk dan ook, volg het voorbeeld van onze geliefde Profeet (vzmh) Moge Allah jullie vergeven voor jullie haat tegen een volk van Allah, 1 vd volkeren vh boek.