MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Wordt Fouradi het nieuwe FunX talent?

13 juli 2006 | in Marokko, Muziek | 10 Reacties

FunXBij radiozender FunX kun je elke week op nieuwe ‘talentz’ stemmen. Deze week kun je o.a. kiezen uit Fouradi met het nummer ‘Marokkaanse Schoonheid’. Het duo Fouradi bestaat uit de broers Mootje en Brahim. De boys dropten hun eerste mixtape op een Hoge School in Amsterdam in 2004.

Sindsdien is Fouradi uitgegroeid tot een spetterde act die uitverkochte shows geeft. Het Amsterdamse duo heeft zelfs al een platencontract gekregen in Nederland. De track Marokkaanse Schoonheid werd al honderden keren gedownload.

Er zijn 10 reacties

  1. Amsterdam west
    13 juli 2006 om 01:36 uur.

    Ik heb jullie nummers ook gehoord. En ik vind jullie echt heel goed. tbarkellah 3likom. Ga zo door en kijk uit naar jullie veel belovende toekomst.

  2. Mocro_girl
    14 juli 2006 om 11:07 uur.

    KK HARD..!!

  3. Fatimzahra
    21 juli 2006 om 10:05 uur.

    Ik kan niet wachten om jullie album in huis te halen!!
    Wist eerst niet van jullie bestaan af, maar nu ik het weet…… verslaafd ou saffie!!!
    Nou jongens, tbarkallah 3liekoum en ik kijk uit naar meer!
    Liefs,
    Fatimzahra

  4. Najima
    24 juli 2006 om 07:56 uur.

    Sorry wil totaal niet lullig doen, maaarr er zitten zware gramaticale fouten in hun teksten!!!!
    het is geen HARDE feit, maar HARD feit!!!
    maar als je dat ervan maakt dan klopt de zin weer niet:s

    maar goed voor de rest leuk nummer!
    tbarkallah

  5. esma
    15 oktober 2006 om 10:23 uur.

    die jongens zijn helemaal topiee!!!

  6. mariam
    15 oktober 2006 om 10:25 uur.

    die jongens zijn helmaal topie en ze zijn lekkerdingtjes hvj

  7. GP
    04 november 2006 om 01:43 uur.

    yo ik ken fouradi ze neefje dit zit bij mijn op school maar die neefje is geen rapper maar toen ik fourdai hoorde ik dacht zo wtf hij is kk goed en hij is chil eey fouradi latters ..;)

  8. Naiimmaa
    19 januari 2007 om 12:21 uur.

    Lijster is ff ze hebben goede teksten alleen vind ze een beetje zielig met die tekst marokkaanse schoonheid… Marokkaanse schoonheid maar er komen alleenmaar dommen blondienaass in beeld tazz

  9. JaSmiiN
    03 maart 2007 om 07:59 uur.

    HeJj .. fOurAdii iiS The BESt.. ii loVe Hem.. Heb em iiN et egt geZiejn En sta 10 keer Ofz Met em OP de foto:D en hij Gaf me steets een knuffel:D en wou me bijna Kus geve xD egt te coOl

  10. nn_girly
    14 augustus 2007 om 11:46 uur.

    hey
    fouradi
    IS DE BEST
    HIJ KAN GOED RAPPEN
    EN GOEDE LIEDJES SCHRIJVEN !!!!!!!!
    ken bijna al z’n liedejes……….
    luister zi elke dag nu ook !!! safff dat was het dan
    doei