MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Boussaboun baalt van situatie bij Feyenoord

30 augustus 2006 | in Sport | 9 Reacties

Ali BoussabounAli Boussaboun laat in het Algemeen Dagblad duidelijk merken dat hij baalt van de huidige situatie bij Feyenoord. De Rotterdammers zitten voorin met de problemen, maar desondanks lijkt er voor de Marokkaan opnieuw geen basisplek weggelegd. Zelfs na de verkoop van Kalou en Kuyt is Boussaboun nog niet in beeld gekomen voor een basisplaats. “Ik ben blijkbaar niet meer nodig”, concludeert hij.

Feyenoord lijkt zo druk bezig met de zoektocht naar een nieuwe spits, dat het Ali Boussaboun helemaal over het hoofd lijkt te zien schrijft ook FCUpdate.nl. De spits, die vorig jaar overgenomen werd van NAC Breda, speelt sinds enkele weken zijn wedstrijdjes in Jong Feyenoord. “Of ik ook als centrumspits kan spelen? Natuurlijk. Ik heb tenslotte mijn contract bij Feyenoord afgedwongen toen ik bij NAC in de punt van de aanval speelde”, aldus de Marokkaan.

Er zijn 9 reacties

  1. tarik
    30 augustus 2006 om 01:24 uur.

    ik snap niet dat koemantje geen kans geeft aan REDBULL ali B
    waroom haal je zo een spits als je toch geen kans geeft
    gun m zo snel mogelijk anders kan je fluiten naar landskampion
    dit seizoen!!!!!!!!!!! (KOEMANTJE)

  2. Ben salah
    30 augustus 2006 om 04:36 uur.

    TZZZZZZZZZZZZZZZZZ..

    Ali verdient beter dan deze dooie competitie!!!!!!!!!!!

  3. trab
    30 augustus 2006 om 05:17 uur.

    Hé Tarik, Koeman had em destijds niet aangetrokken, maar zijn voorganger Ruud Gullit op advies van Wotte! Ali B zal zich beter moeten manifesteren op en buiten het veld. Ik als Marokkaan ben niet echt gecharmeerd van deze voetballer.
    Maar….toch vind ik het nu wel tijd dat hij een kans verdient, aangezien die lange bejaarde PiAir (behoudens zijn vrije trappen) er momenteel niks van bakt.

    Misschien kan die zijn mooie momenten uit de Den Haag Connection tijd weer terugvinden. Ik hoop het. Met een betere mentaliteit zal hij het wel redden, maar niet klagen als een Hollander. Gewoon werken op z’n Kuijt, of geduld op z’n Boukari!!!

  4. farid
    30 augustus 2006 om 05:57 uur.

    van feyenoord snap ik geen bal van bousaboun heeft vorig jaar ook genoeg laten zien dat hij makellijk mee kan

  5. Administrator
    30 augustus 2006 om 11:07 uur.

    Zojuist gelezen op V-STYLE.NL: Boussaboun gewild bij Nederlandse clubs

    …Enkele Eredivisieclubs zouden Boussaboun wel willen huren van de Rotterdamse club. Ex-club NAC Breda, RKC Waalwijk en FC Twente zouden de Marokkaan op huurbasis aan de selectie willen voegen…

    Het komt dus goed.

  6. Henk -Rotterdam
    31 augustus 2006 om 08:00 uur.

    Bij Feijenoord kopen ze tegenwoordig liever spelers in die met een rollator naar binnen strompelen in plaats van met een heli worden ingevlogen.
    Ik ben zelf ook fan van deze club maar het gaat wel erg slecht nu .en Ali verdient gewoon beter dan wat er nu gebeurdt.
    Ook het halen van Danny Buys is geen oplossing.
    Koeman moet maar eens goed bij zich zelf te raden gaan en Ali gewoon een echte kans geven anders gaat er weer een bepaald type speler verloren

  7. mona
    01 september 2006 om 03:04 uur.

    ik vind dat hij gewoon in de basis moet komen die jongen heb genoeg laten zien ze zijn hem zo kwijt als ze zo doorgaan

  8. ***
    01 september 2006 om 11:25 uur.

    Moet hij maar niet voor Feyenoord kiezen. Als ik prof voetballer zou zijn zou feyenoord de laatste club zijn waarvoor ik zou kiezen. Echt een club van niks. Ik hoop voor hem dat hij snel wat anders vindt

  9. Xtream
    02 september 2006 om 10:37 uur.

    Ach ja het is al zo’n chaos bij die club, het zal me niet verbazen als ze niet eens weten bij Feyenoord dat Boussabon op hun loonlijstje staat. Maar jah wat verwacht je van een club die gerund wordt door enerzijds een stelletje graaiers/boeven die deze club flink in de schulden hebben gewerkt. En anderzijds door een groep achterlijke idioten die blijkbaar geen enkel verstand van voetbal hebben. De ene miskoop na de andere, wanbeleid ten top en niemand die zich voor deze toestanden hoeft te verantwoorden. Van den Herik moet opdonderen!!!