MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokkaanse AH medewerkers mishandeld

07 september 2006 | in Maatschappij | 13 Reacties

Marokkaanse AH medewerkers mishandeldTwee Marokkaanse medewerkers van een Albert Heijn vestiging in Den Haag, zijn dinsdag door een groep van tien ‘Scheveningse jongeren’ mishandeld. Volgens het Algemeen Dagblad viel de groep de winkel tegen sluitingstijd binnen en werkte de 18-jarige Marokkaanse caissière tegen de grond. Hierna werd zij in elkaar geslagen en werden ook een mannelijke kassamedewerker en twee klanten mishandeld.

De verwondingen van de jonge vrouw waren zo ernstig dat ze naar het ziekenhuis werd gebracht. Inmiddels is ze weer thuis. De kassajongen, die nog last heeft van een wond achter zijn oor, is gisteren niet gaan werken.

Naar de beweegredenen van de aanvallers is het voorlopig gissen schrijft de krant. Een theorie die in de buurt veel te horen is, luidt dat die Scheveningse jongeren op zoek waren naar Marokkaanse medewerkers van de AH. „Maar de mensen die ze nu te pakken hebben genomen, zijn er helemaal niet bij betrokken,’’ aldus de bedrijfsmanager. De politie is nog op zoek naar de daders aan de hand van de beelden die de camera’s in het AH-filiaal hebben vastgelegd.

Er zijn 13 reacties

  1. Riffia
    07 september 2006 om 12:34 uur.

    nou als het Marokkanen waren geweest die iemand hadden mishandeld dan stond het op de voorblad van de Telegraaf en de gesprek van de dag… ik hoor nu niemand erover alleen maghreb.nl

  2. Youssef
    07 september 2006 om 12:39 uur.

    Stel je voor dat het andersom was?!

  3. Yasmine_
    07 september 2006 om 01:17 uur.

    Ben benieuwd of het vanavond te zien is op rtl4 of sbs!!!

  4. Saida
    07 september 2006 om 01:25 uur.

    Of dat Wilders kamervragen gaat stellen

  5. zoon van alhoceima
    07 september 2006 om 02:28 uur.

    beste lezers

    wat mankeert u .

    wij zijn moslims en moeten geduld hebben.
    en allah zei: isbiro wa inan allaho maha asabierien.
    geduld mensen….. met alles allah is groot.
    deze hufters zullen zo snel mogelijk gestraft worden.

    allah straft heel snel.

  6. Henk -Rotterdam
    07 september 2006 om 03:07 uur.

    Het is bekend,nu hoor en zie je niemand roepen en schreeuwen dat het zo niet langer kan,en Wilders die zwijgt nu helemaal want dit kan volgens hem waarschijnlijk niet.
    En al die Nederlanders die z.g. “vrienden van de medelanders “zijn doen ook hun mond niet open.
    Nee dit land gaat echt naar de klote,dat is bereikt met de tweedeling en de sensatiepers,meelopers en andere rechtse ballen.

  7. krimo
    07 september 2006 om 03:19 uur.

    al die racisten aan de rechter kant kijken 1 richting uit, waardoor ze niet willen zien wat er aan de andere kant gebeurt.

    het is altijd hetzelfde verhaal. als het een marokkaan betreft die de dader is dan is het gelijk nieuws van de dag. nu is het maar een marokkaans meisje die in elkaar is geramd door een groepje hollanders. en de telegraaf bericht op de voorpagina over paris hilton dat een glaasje teveel achter het stuur plaats heeft genomen, ik zie de koppen op de voorpagina al voor me als het marokkaanse daders waren die een nl meisje haden geslagen met tien man. ach jah voor lief nemen en slikken die hap…

  8. Aziz
    07 september 2006 om 03:57 uur.

    Wraak komt er zeker.

  9. trab
    07 september 2006 om 06:23 uur.

    Volgend x mogen ze mij bellen dan zal ik die gasten eerst kaal scheren (mochten ze nog niet kaal zijn), een nazi-kapsel geven! Vervolgens aan de kapstok hangen!!!

  10. marokkino
    07 september 2006 om 07:19 uur.

    Wraak komt zeker! Ewa ja binnenkort krijg je op de voorpagina van de geweldige jodenkrant de telegraaf; Marokkaanse winkeldieven terroriseren scheveningse passanten op de boulevard die onderweg waren voor hun wekelijkse boodschappen in de AH.

  11. SAMADIE
    07 september 2006 om 07:38 uur.

    ik stel mijn vraag via deze weg aan minister dunerkaba,
    de media heeft het bericht verkeerd bericht, het was een groep marokanen dat onschuldige hard werkend dames in elkaar heeft geslagen, zo moetem hhet land uit ziet ik zei het al..

    aldus geert wilders

  12. maroc_connection