MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Miss Marokko Nederland wordt presentatrice

23 september 2006 | in Amusement, Media | 57 Reacties

Miss Marokko Nederland - Nabila Marhaben | foto: André SjouermanNabila Marhaben, winnares van de eerste Miss Marokko Nederland verkiezing, gaat vanaf 30 september De Kids Top 20 presenteren. Het programma is elke zaterdagmorgen om 10.00 uur bij Jetix te zien. Begin volgend jaar zal Nabila tevens haar eerste single gaan uitbrengen.(Foto: André Sjouerman)

Vanwege haar spontane en goede presentatie talenten en tevens haar zang en danskwaliteiten is Nabila na een uitgebreide casting ronde gedurende de laatste maanden uitgekozen als nieuwe presentatrice. Zij zal derhalve Kim-Lian vervangen die afgelopen jaren dit programma heeft gepresenteerd.

Nabila Marhaben is op 5 december 1983 in Purmerend geboren. Op drie jarige leeftijd had Nabila haar eerste professionele fotoshoot. Daarin poseerde zij in een traditioneel Marokkaans berbergewaad. In de loop der jaren heeft ze aan diverse talentenshows meegedaan waarbij ze ook een aantal keren de eerste plaats heeft weten te bemachtigen.

Na het behalen van haar diploma voor de opleiding voor Managementassistent is zij voor een bank op kantoor gaan werken. Maar al na drie maanden werd haar duidelijk dat dat niet was wat ze wilde. Ze besloot om haar baan op te zeggen en zich volledig te gaan richten op een carrière in de media en entertainment wereld. Ze schreef zich in bij tal van modellen- en castingbureaus. Dat resulteerde in een aantal figuratierollen in o.a. ONM en een bijrolletje in AlexFm. Verder deed ze een aantal fotoshoots voor een gezondheidsblad en een sportmerk.

In 2004 deed ze mee met het spraakmakende programma Idols. Van de meer dan 18.000 kandidaten eindigde zij bij de laatste 40. Ook deed ze mee met de audities voor Top of the Pops. Hier eindigde ze van de 3100 kandidaten bij de laatste 10.

In 2006 schreef Nabila zich in voor de eerste Miss Marokko Nederland verkiezing. Op 9 juni 2006 won zij die verkiezing en werd zij gekroond tot de eerste Miss Marokko Nederland. Dit resulteerde ook in een benoeming tot ambassadrice van de Stichting Nederland Positief.

Er zijn 57 reacties

  1. leo
    23 september 2006 om 12:28 uur.

    Ben je geen Nederlander als je in Nederland geboren bent?
    Wel Nederlander willen zijn voor alle profiteerbare faciliteiten,
    Geen nederlander willen zijn voor je zogenaamde trots en afkomst.

  2. boekie
    23 september 2006 om 04:32 uur.

    Ik vraag me af of deze meid behalve marokkaans ook ISLAMITISCH is.
    Mijn eerste indruk is dat zij een verkeerde opvoeding heeft gehad, want ze weet heel goed dat dit soort dingen niet in de ISLAM past.

    ALLES VOOR GELD ZEKER!!!

    Er zijn dingen die belangrijker lieverd.

  3. SAMADIE
    23 september 2006 om 04:43 uur.

    leo je wordt niet als nederlander gezien ook al ben je hier geboren. aleen als je goed kan voetbal of zodan wel. does ik snap niet waarover jij druk maakt, MO b is tenslote ook geen NL tog

  4. hamzahamza
    23 september 2006 om 04:45 uur.

    je bent nederlander als je goed doet en je bent marokkaan als je iets verkeerd doet.

    Mohammed B is ook in nederland geboren. waarom is hij marokkaan en geen nederlander?

    leo vergeet dat wij nederlanders worden. marokkaan blijft een marokkaan.

    wij hebben wel gevoel voor nederland dat wel.

  5. khalid
    23 september 2006 om 05:48 uur.

    Zielige Haters….

    Willen jullie niet haten en trots zijn op wat deze dame heeft berijkt!!!

    Wees blij en wees trots onze schoonheid!! en intelligente…doorzettings vermogen van haar… want het is zeker niet makkelijk

    salaam a halikom!!

  6. susu
    23 september 2006 om 07:34 uur.

    Beste mensen

    nou ik ben harstikke blij dat, miss marokko nederland de kids top 20 gaat presenteren. Het werd is tijd dat er meer marokkanen bekend worden. Eerst hebben we Ali B en nu hebben we Nabilaa Marhaben. Nou mensen dit noem ik nou iets positiefs, zo hopelijk horen we in de toekomst alleen maar meer goed nieuws over de marokkanen.

    DAHD OE MAT HASAD.

  7. khalid
    23 september 2006 om 07:38 uur.

    Beste Boekie.

    Als jij zelf een goede moslim was ..meskien dat je bent…Dan zou je weten dat me Alfal ( kinderen) werken niet beters als dat is

    Ga je huiswerk doen

    SALAAM A HELIKOM

  8. Samira
    23 september 2006 om 08:10 uur.

    Leo, doe alsjeblieft niet zo dom. Alle derde generatie Marokkanen zijn Nederlander maar ook Marokkaan. We hebben een dubbele nationaliteit en dat maakt ons wie we zijn. We zijn geen Nederlander om te profiteren maar omdat we hier geboren zijn, wellicht, net als jij. En waarom mag iemand zijn eigen identiteit niet behouden als zijn roots elders liggen?

  9. newstyle f
    23 september 2006 om 09:57 uur.

    als ik mij eigen thuis voel mogen ze mijn morokaanse papiertje wel houden
    ben ik een nederlandse moslim ook goed

  10. Peter
    24 september 2006 om 12:51 uur.

    Samira, Je hebt gelijk. (Samira vind ik overigens een mooie naam) Ik heb jouw reactie gelezen. Inderdaad waarom zou je geen trots mogen uitspreken over het land waar je ouders geboren zijn. Feit is dat steeds meer mensen met talent ook van Marokkaanse afkomst zijn. Miss Marokko heeft talent en daar mag je best tros op zijn dit is een verijking voor de representatieve omroep.

    Prima dat ook Marokkaanse mensen met talent steeds meer aan bod komen.

    Diversiteit waarbij je ook kunt zoeken naar de overeenkomsten in plaats van de verschillen. Ik denk dat dit bevordelijk is voor de aansluiting in de samenleving.

    Mensen die nu zo onsportief op dergelijke talentvolle mensen reageren hebben geen fatsoen en lijken geheel niet vatbaar voor de overeenkomsten die wij mensen hebben in welke vorm en kleur dan ook.

    Gr. Peter.

  11. hassanhasson
    24 september 2006 om 04:41 uur.

    schijt toch lekker uit met je nerderlands zijn!

    ik ben een medelander!!!!

  12. khalid
    24 september 2006 om 05:53 uur.

    Talentvol! Representatief! Goed gebekt!

    WOW en een kanjer ook nog!!

    Met haar zal ik en moet ik trouwennnnnnnnnnnn

    lang leven EL HOCEIMA!!!!!!!!!!!!!!!! MLAH MRA

  13. YASSINE
    25 september 2006 om 12:01 uur.

    JA ZE IS ZEKER ISLAMITISCH !!!!!!!!!!!!!!

    YASSINE

  14. sami
    25 september 2006 om 10:16 uur.

    jij die over islam praat,ga eerst naar je zelf kijken wat je allemaal doet en dan mag je praten.

  15. Ouarda
    25 september 2006 om 10:18 uur.

    Beste Khalid,

    Het is hartstikke fijn als je iets voor de kinderen doet, maar dan moet je het ook goed doen. Dus niet muziek voor ze presenteren en je voorstellen als een model, zangeres en een danseres. Een beetje goed wetende moslim weet dat dit haram is. Maar natuurlijk is dit voor de “ras-echte” Nederlander een goed uitgestroomde integratie. Hebben ze er weer een zover gekregen.

  16. Hola
    25 september 2006 om 01:53 uur.

    Ik vraag me echt af wat het probleem is van Leo! Doen alsof je weet waar je ’t over hebt en niet eens doorhebben wat je allemaal voor onzin uitkraamt! Dat is pas knap! Je moet es een keer echt nadenken, voordat je iets roept! En dat geldt trouwens voor iedereen!

  17. Samira
    25 september 2006 om 05:12 uur.

    Helemaal mee eens! Het lijkt erop alsof je als Marokkaan niet meer succesvol mag zijn want dan ben je een verrader! Laten we trots zijn op onze afkomst en onze (voor)ouders eren met hun keuze die ze ooit gemaakt hebben door hierheen te komen om ons een goede toekomst te schenken. Ze hebben hard gewerkt en wat hebben ze bereikt? In mijn geval veel, want ik sta er goed voor en ze zijn trots op mij. Ik ben een zelfstandige en onfahankelijke vrouw met een afgeronde studie en een goede ban met goede carrièremogelijkheden. Dat heb ik te danken aan mijn ouders en grootouders! Wees trots op wie je bent en laat je zien op een positieve manier! Pas dan verdien je en krijg je het respect wat je nu denkt te verkrijgen middels het aannemen van een negatieve houden ten aanzien van de gemeenschap om je heen!

  18. khalid
    25 september 2006 om 11:27 uur.

    Beste Ouarda,

    Ga a.u.b leren lezen..meid!!! en hoe bedoel je hebben ze er weer een zover gekregen.. ze doet niets verkeerds..

    Carriere meid dat heeft ze….als jij in je hokje wilt blijven moet je dat ook vooral doen.. en niet andere de schuld geven die lekker bezig zijn in hun leven…

    Wie ben jij …god oordeelt en niet jij …

    Sallaam a helikom

  19. Ouarda
    26 september 2006 om 09:19 uur.

    Khalid, Khalid toch voel je niet aangevallen.

    ik durf haast niet te zeggen dat het een feit is dat de dingen die Nabila doet haram zijn, ik wil niet aanvallend overkomen, maar denk goed na niet als een man niet als een carriere makend iemand maar als Moslim. je kan Carriere maken maar ook aan Islam denken. wat betreft of ik kan lezen voor mij een weet voor jou een vraag (even slim zijn dan is het ook voor jou een weet) oh was bijna vergeten over het hokje dat je bedoeld neem maar van mij aan dat ik ook om half 7 opsta en het nodige doe voor een goed toekomst.

    semhej ejoeme

  20. khalid
    26 september 2006 om 08:25 uur.

    Ouarda Ouarda!!

    beste meid .. ik voel me nooit aangevallen…

    Om Lang verhaal kort te maken… het feit dat jij denkt dat Nabila fout zit in haar keuze kan jij en mag jij niet bepalen..

    met alle respect WIE BEN JIJ.. nogmaals god oordeeld en niet jij..

    Dat jij opstaat om de te gaan werken is jouw keuze .. de keuze die nabila maakt om Carriere te gaan maken ..ook ook goed…

    Sorry maar meiden zijn zo scheinheilig afgelopen tijd..dat ik me hier voor schaam..zei is leuk..intelligent…moslima…( misschien ) nog wel beter dan andere meiden die ik ken!!

    Dat zij met kinderen gaat werken en daarbij moslim is en daarbij een goed voorbeeld is voor velen….. dat gaat jouw zeker te boven!

    Ik denk maar altijd ..stel dat jij zo een programma mocht doen en zou leven hoe zij leeft …DAT JIJ DAN DE ALLEREERSTE BENT DIE IN DE RIJ ZAL STAAN VOOR EEN AUDITIE.

    zulke meiden daar moet ik niet eens op reageren.. succes met jouw werk

    Salaam a helikom

  21. susu
    27 september 2006 om 09:55 uur.

    YA ALLAH

    ik kan het echt niet geloven, dat onze eigen marokkaans gemeenschap niet voor elkaar op komt.

    komop zeg, wakker worden!!!

    alleen deze week al, zijn er 2 marokkanen gedood, dat is echt niet waar we trots op moeten zijn, en nou is er iets goeds over een marokaans meisje die goed doet, hebben we weer iets negatiefs over te zeggen.

    OUARDA wist je dat een goed moslim meisje maar 2 keer van haar leven het huis uit mag????
    nr 1: ze gaat trouwen en ze gaat naar de huis van haar man
    nr2: ze gaat doodt en gaat naar de begrafinis

    dit is echt niet om jouw belachelijk te laten lijken. Maar alleen om jouw te laten zien dat niemand perfeckt is want jij staat op, om half 7 om naar je werk te gaan, waar zeker weten ook mannen bij zijn. Die niet jouw vader, oom, broer of je man zijn zo dat is ook haram. En zeker weten ga jij ook wel eens gezellig met je vriendienen naar een cafeetje om wat te gaan drinken meschien wel een capacino of een colaatje, waar absolute geen alchol in zit, maar dat zelfde cafeetje waar jij zit serveert ook alcohol zo dat is ook haram, en dit geldt ook voor de marokkaanse gentlemens, het betekent niet dat je een man bent dat alles dan mag en halal is, zelfde regels wat voor vrouwen gelden geldt ook voor de mannen.

    Ik hoop toch echt dat dit boodschap een beetje doordringt en niet te gauw zeggen, dit is haram, want bijna bijna doet iedereen wel iets fouts.

    Ik hoop dat de marokkaanse gemeenschap meer voor elkaar op komt en blij zijn voor elkaar, en elkaar het beste gunt, want als wij dat niet voor elkaar kunnen doen, hoe kunnen we het verwachten van de buitenlanders??????????

  22. Riffia
    28 september 2006 om 04:41 uur.

    Leo .. Je bent ook geen nederlander wanneer je slechte capaciteiten hebt.. maar bent pas nederlands als je alleen de goeie hebt … heb je die niet dan ben je gewoon marokkaan voor nederland… dus waarom dit keer niet het omgekeerde

  23. Riffia
    28 september 2006 om 04:45 uur.

    Khalid… dat je op haar valt betekent niet dat zij een praktiserend moslima is (een goed of slecht moslim mag alleen Allah bepalen) dus de argumenten dat ze met kinderen werkt en dat het haar een “goede moslima maakt”is islamitisch gezien zeer zwak… En dat het leuk voor haar is ben ik absoluut met je eens… succes meid

  24. Riffia
    28 september 2006 om 04:51 uur.

    Susu… een moslim meisje mag 2 keer haar huis uit….? wat deed de vrouw van onze profeet dan zo vaak uit huis…??? Ga niet cultuur met geloof verwarren…
    En voor ieder: ga niet geloof er meteen betrekken, iedereen bepaalt zelf wat hij in zijn leven wel of niet wilt doen..

  25. susu
    28 september 2006 om 07:56 uur.

    RIFFIA

    Nou je zegt het zelf de vrouw van de Profijt, ze is getrouwd en haar man die keurt het goed, dan mag je elke dag weg gaan, maar dit opmerking was voor ouarda bedoeld, aub lees het goed, maar ik ben het wel met je eens dat ieder voor zich. Dit was een voorbeeld om te laten zien dat bijna niemand perfect is.

    en het gaat je goed, onze trotse marokaanse meid NABILA MARHABEN

  26. Faatje!
    28 september 2006 om 09:39 uur.

    Beste Riffia,

    Ik ben heel blij dat jij zo positief bent, maaaar wil je goed hetgene lezen wat SUSU schrijft????

    Zij geeft antwoord op men die commentaar op Nabila hebben.. zij is ook blij voor haar…

    We zijn trots op haar!!

    Salaam a helikom

  27. Peet
    28 september 2006 om 10:23 uur.

    Hier een speciaal bericht voor Nabila:

    Ik ben net het bericht gelezen op deze site. Ik ben vol verbazig…………
    Het liefste wil ik het 10000 keer tegen je zeggen, maar ik ben echt heel erg trots op je dat je dit allemaal heb mogen bereiken. Ik hoop dat er in de toekomst nog veel meer mooie en vooral leuke dingen op je pad komen. Uit de grond van mijn hart wil ik je zeggen, dat ik onwijs trots op je ben.

    Heel veel succes,

    Liefs,

    Peet

  28. Riffia
    29 september 2006 om 01:24 uur.

    Sorry Susu.. had idd niet geod gelezen, we zijn het in ieder geval eens met elkaar.. en faatje niet meteen zo aanvallend het was positief bedoeld…

  29. Ouarda
    29 september 2006 om 02:46 uur.

    beste Susu, ik zei niet dat ik werk, ik zit nog op school.

    en nee Khalid je hebt helemaal gelijk ik en niemand met mij mag een ander oordelen maar ik blijf het zeggen het is een feit want we hebben van allah gekregen wat verkeerd is en wat niet. Ik zeg niet dat ik perfect ben, maar al zeg ik het van mezelf ik probeer zo goed mogelijk een praktiserend moslima te zijn.

    en Susu ik denk niet dat je het zult geloven, (allah gelooft me dat is genoeg) maar ik ben nog nooit naar een cafe geweest met vrienden, wat ik met vrienden doe (vriendinnen uitsluitend) is even naar de stad en voor 5 uur thuis zijn. Ik vind het veel belangrijker om mijn moeder te helpen thuis (wat vaak gebeurd hamdoelilah) dan gaan rondzwerven met “vrienden”. trouwens met 4 broers zal dat toch niet lukken, niet dat ik dat wil

    tot slot wil ik zeggen dat als iemand mij verkeerd heeft begrepen. dat ik het in ieder geval niet kwetsend bedoel. het is tenslotte Arandan

    PS. Khalid, ik zou het misschien leuk vinden om een programma op tv te presenteren, maar nooit een programma dat te maken heeft met muziek, dans. zal ook een beetje raar staan met mijn kledij (hoofdoek en bedekte kleren) en ook zal het raar zijn als ik dan bijvoorbeeld na mijn koran les gelijk muziek ga presenteren. nee doe mij maar mijn koran.

  30. Ouarda
    29 september 2006 om 02:50 uur.

    semheji Khalid was even vergeten, ik weet niet hoe de meisjes zijn die jij kent, maar een ding is zeker zo iemand ben ik niet, want in princiepe kennen twee mensen mij erg goed (moeder, vader) en Allah. verder kennen mijn broers en zussen mij ook best goed. voor de buiten wereld ben ik een gesloten boek.

  31. susu
    29 september 2006 om 03:51 uur.

    salem halikoum RIFFIA

    Ik vind jouw nou een goede marokkaanse meid, niet iedereen kan excuses aanbieden,

    excussen geaccepteerd

    HOPELIJK IS DIT EEN GOED VOOORBEEELD

    voor ons allemaal

  32. susu
    30 september 2006 om 08:23 uur.

    Wie heeft er kids top 20 gekeken vandaag????

    Nou dat noem ik nou talent, nabila deed het goed voor het eerste keer, heel profesionel. {TABARKALAH OE SALI HALA NABI}

    NOU MEID IK WENS JE HET BESTE

  33. Mohammed
    30 september 2006 om 10:55 uur.

    Lieve Nabila,

    Mabrouk met je nieuwe baan, ik heb vandaag net als menig kleuter peuter puber en tiener die nog kidsTV mogen kijken heerlijk genoten van je presentatie. Je hebt het toppie gedaan ik kan niets anders zeggen ..
    Al mn aandacht werdt ingenomen door die adembenemende smile van je.

    ik kan haast niet wachten op die single ik ben erg benieuwd ..”miss stacy orico” 😉 “miss een klein beetje + knipoogje” hahah ahhhh zo leuk die eerste auditie van je bij idols. zit nog zo vers op mn oogvlies.

    Nooit gedacht dat dit allemaal zou gebeuren, nadat ik je tegen kwam in Tanger Maroc ! wel altijd gedacht dat je het in je had en dat je het met style zou kunnen, een echt leuke surprise ! kan je nagaan sinterklaas is vroeg dit jaar 😉
    ewa Ik kan je met alle eerlijkheid zeggen dat ik heel erg trots op je ben
    alsof ik het zelf allemaal heb gedaan 😉 i wish .. nee ik ben trots op jou.

    Allah ey 3ounek, Allah ey 7dek, Allah ey ghallik, nogmaals 3wacher mabrouka
    en wens ik je het beste in alles wat je doet. tot gauw

    Liefs,

    Mohammed

  34. MOUNIER
    03 oktober 2006 om 10:05 uur.

    LEUKE MEID!! SUCCES MET JE CARRIERE

  35. Choukri
    04 oktober 2006 om 01:41 uur.

    Ouarda heeft helemaal gelijk. en mensen als Khalid en Susu hebben het helemaal mis.
    Ik kan nooit trots zijn op iemand die z’n brood verdient met muziek en dans.

  36. MOUNIER
    04 oktober 2006 om 06:10 uur.

    CHOUKRI!

    Voordat je jouw mening geeft moet je goed lezen…En niet zomaar oordelen over hetgene wat een ander doet..

    Heb je het programma gezien???????????? nou …. dan hou je mond..

    Zij werkt met de kids en presenteert de show aan elkaar!

    En ik ben benieuwd wat voor een vrouw jij gaat krijgen …”met je niet trots”’pffffffffffffffffffff ga aub zelf iemand zoeken die iets positiefs doet!

    Je bent zeker op zoek naar een meid die hele dag thuis blijft of in de stad rondhangt.. succes AL HAROBI

    P.S ZELF IN ARABISCHE LANDEN HEBBEN ZE MEIDEN DIE MET KIDS WERKEN EN MEEZINGEN VAN ( ENGELSTALIG MUZIEK)

  37. lidewij
    08 oktober 2006 om 01:06 uur.

    hallo,
    kan iemand mijn helpen???
    ik moet een werkstuk maken voor school over jeugdculturen!!! ik heb voor marrokaanse jongeren gekozen. ik wil graag met iemand mailen over dit onderwerp.
    wie wil mij helpen. ik ben erg positief over deze site.
    alvast bedankt.
    misspiggyottoland@hotmail.com

  38. Samira
    10 oktober 2006 om 02:56 uur.

    Had je wel willen helpen, wellicht, maar je emailadres klopt niet, Lidewij!

  39. hayat
    13 oktober 2006 om 01:38 uur.

    MUZIEK IS HARAMMMMMMMMMM

  40. mhamed
    14 oktober 2006 om 12:05 uur.

    weet jullie wat ik nou niet begrijp,
    er wordt hier van alles gezegd over nabila.

    nabila moet zelf weten wat zij doet das een.
    nabila is bezig met haar carriere das twee
    nabila weet wat ze doet das drie
    wat naaaaaabbbbbbiiiiiilllllllaaaaaaaa moet weten is waar ze mee bezig is haram,
    dan zeg ik wie zijn jullie om te zeggen je mag dat niet doen.
    maar een moslim is verplicht een andere moslim een raad te geven, en dat doen jullie wel .
    als nabila toch doorgaat met haar zonde’s
    allah zal haar behoeden van het kwade pad.
    en wij hebben ons plicht al gedaan punt uit.
    hier mee zijn wij nou klaar ok.

  41. Zakaria..oost
    14 oktober 2006 om 07:26 uur.

    nee nee beste jongen …De islam en moderniteit kan samen gaan.

    MAAR absoluut wel op een nette en gerespecteerde manier!!!!!

    Als jaloursie en haat een top sport was waren wij marokkanen Wereldkampioen…

    Nabilaaaaaaaaaaaaa you go a zininoeeeee …..

  42. chahida
    17 oktober 2006 om 06:24 uur.

    salaam.

    heyykes…..
    waarom maken jullie ruzie om iemand die zijn leven lijd of dat nu haram is of halal dat is iets tussen haar en Allah zijn het goede daden is goed voor HAAR slechte daden slecht voor HAAR dus mensen werk aan jullie eigen zorg dat jullie goede daden verichten en als ze slecht bezig is dan hoop ik dat Allah haar op het juiste pad lijd………..

    beslama&Thalla

  43. Bredaa
    25 oktober 2006 om 09:43 uur.

    Doekoes gaat deze chick verdienen

    sanggggg

  44. Rachid © Generaal
    29 oktober 2006 om 09:35 uur.

    Nou Tuut Tuut wat een ophef allemaal, hoogst uitzonderlijk en merkwaardig daar er geen rode draad schijnt te zijn in jullie redetwist.

    Enfin, er is een mevrouw die het “gemaakt ” lijkt te hebben en dat moet nu het onderwerp van discussie zijn als zij van goeden huize komt dan is zij op de hoogte van Haram&Halal en de do’s and dont’s indien zij het niet nauw neemt met de universele regels van de islam, dan is het niet aan een schepsel om daarover te oordelen laat staan te veroordelen, immers is het de almachtige de schepper die de scepter zwaait en alleen de heer der werelden straft of schenkt genade.

    Mensen jullie hoefen niet opnieuw het wiel uit te vinden, verdiep je eerst eens in de Religie alvorens je menig te verkondigen.

    Leer en ontwikkel jezelf, opdat jullie allen tot de vrome voorgangers mogen behoren.

    Men wordt hier werkelijk op een belachelijke vertoning getrakteerd.

    Aldus de generaal met duidelijke taal…

  45. Majidsko
    03 november 2006 om 02:12 uur.

    Voor Nabila,

    Heel erg veel succes met waar je mee bezig bent..
    En voor degene die zich bezig houden met wel of geen moslim/ wel of niet harram!!!

    Ze weet wat ze doet ze is oud en wijs genoeg wie zegt dat jullie of ik wel niet iets verkeerds doen…

    Bijdees hou het voor je als het daar over gaat wens haar allemaal veel plezier ze is 1 van ons…

    Nabila doe waar je goed in bent en wens je veel succes groetjes
    Majid…..

  46. Ladymaroc
    07 november 2006 om 10:18 uur.

    susu,
    ik ben het helemaal met je eens. Wat ben ik blij dat er nog mensen zijn die ook vinden dat man en vrouw gelijk zijn.

    groetjes ladymaroc

  47. jojo
    19 november 2006 om 08:58 uur.

    Nabilaaaaa we love you!!!!!!!!!!!!

  48. the truth
    20 november 2006 om 05:30 uur.

    kijk naar http://www.kidstop20.nl

    en zie voor je zelf hoe goed ze is.

  49. thug life
    20 november 2006 om 06:46 uur.

    rita verdonk moet die zogenaamde miss mocro terug sturen naar marokko dan kunnen ze leren wat echte hallal meisjes zijn rita stuur ze terug ze zijn een slecht v.b voor mijn dochter

  50. sOwdOenOrmAalsEg
    21 november 2006 om 02:26 uur.

    sElFs hIer gAan se Om sEuren sJOw hEeJ mEnsEn nIets tE dOen hE

  51. tarrr
    21 november 2006 om 06:36 uur.

    THUG LIFE

    TARRR TUG LIFE JIJ BENT EEN SCHANDE VOOR DE MAROKKAANSE GEMEENTSCHAP EN JE ZIELIGE DOCHTER HAHAHAHAH

  52. RESPECT_ME*
    26 december 2006 om 08:02 uur.

    Yooo Watss Juliie problemm?? ]
    Julliie zijn Gewoonn Jarloerss Op Nabila Marhabenn Omdat ze Uitgekozen is voor miss Morokko NL Julliie moetenn Eigenlijk Allemaal blij zijnn !!:D,,
    Ze heeftt Iietss heel mooiis Berijktt ,, Ik ben egtt blij voorr der,,
    Ik Zelff Zou later Ook Wel een Progamma Willen presenterenn ,, Of in een filmm Spelen (H)

    Nouu DoeiiDOeii (K) hihiih
    NABILAA BEN TROTSS OPP JE HOWRR MEID(L)

  53. imen
    28 oktober 2007 om 03:00 uur.

    Het is allemaal 1 pot nat. Goed voorbeeld voor alle andere meisjes, als iedereen zo wordt als al die andere. en dan heb ik het niet alleen over haar. Waar zijn ze tegenwoordig met hun gedachte? Net als miss morokko bijv. zich voordoen als moslim net als haar hiero. Zeg eens eerlijk; hebben zij het recht om te zeggen dat ze moslim zijn? Al die zogenaamde sterren brengen alleen maar onheil in de wereld, verleiden mensen, wekken jalozie op, en laten andere zich minder voelen. Als je weet hoeveel meisjes erwel niet geobsedeerd raken door dit soort lui en je ziet tegenwoordig ook niks anders meer. waar is de echte schoonheid gebleven? besmillah

  54. imen
    28 oktober 2007 om 03:04 uur.

    ja dat is wel iets tussen haar en allah en het is ook haar keuze. Maar je moet niet vergeten dat dit soort mensen andere mensen slecht beinvloeden. haram dus.

  55. layla
    15 december 2007 om 08:08 uur.

    khalid ik […]

  56. hamid
    16 december 2007 om 12:10 uur.

    hihii Slaapt maghreb magazine of wat????
    hebben jullie nr 55 layla gezien wat ze schrijft
    grappig,

    grootste gedeelte zijn allemaal haters, ze speelt volgen mij ook in een film in de bioscoop, sucsess 🙂

  57. am
    16 december 2007 om 02:44 uur.

    layla doe je kleren aan want je bent lijlk alwas3aa