MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Ali Elkhattabi stopt met voetballen

27 september 2006 | in Sport | 13 Reacties

Ali ElkhattabiAli Elkhattabi heeft een punt achter zijn carrière gezet. De 29-jarige aanvaller houdt het voor gezien, omdat hij geen nieuwe club wist te vinden schrijft het Algemeen Dagblad. De laatste club waar hij voor uitkwam, was RBC Roosendaal. Daar speelde de Marokkaan vorig seizoen negentien duels en scoorde eenmaal.

De aanvaller ging na zijn verblijf in Roosendaal op zoek naar een nieuwe werkgever, maar alleen NAC Breda toonde interesse. Dit paste echter financieel niet in het plaatje van Elkhattabi, waardoor hij nu heeft besloten per direct te stoppen. Naast RBC was Elkhattabi o.a. actief voor Sparta, SC Heerenveen en AZ. Hij speelde 238 competitieduels en vond daarin 81 keer het net.

Er zijn 13 reacties

  1. Khalid
    27 september 2006 om 04:24 uur.

    jammer van zijn vliegangst, want hij het ver kunnen schoppen.

    het gaat je goed jongen.

  2. Ouarda
    28 september 2006 om 08:46 uur.

    zonde, hij is of was een goede speler en ook nog eens een goede concurent van Perez bij AZ (nu AJAX). nummer 7 van AZ blijft voor mij elkhattabi.

  3. kali
    29 september 2006 om 12:02 uur.

    Jammer, dat er geen clubs interesse tonen terwijl hij bekend staat als een goeie speler met veel teamwork.

  4. Abdilah Akzaz
    29 september 2006 om 01:22 uur.

    Wallah respect voor hem. Een van de beste marokkaanse voetballer in nederland. Inschallah komt hij terug
    Als het niet zo is hoop ik dat hij iets gaat beteken voor Marokko zoals yassin en younes die in Marokko een acedemie hebben voor sporters

  5. Ouarda
    29 september 2006 om 03:02 uur.

    kan iemand mij vertellen waar Youssef Chippo nu speelt, ik heb hem een keer denk ik zien spelen in eredevisie van Maroc

    (gewoon even weten of ik gelijk had toen)

    choekran

  6. aziz
    29 september 2006 om 11:44 uur.

    Hey Ouarda als je wilt informatie weten over Chippo? die speelt nu nog steeds in Qatar. Maar bijna de hele carrière van hem was in golf bslama

  7. Maghreb Magazine » Ali Elkhattabi toch nog aan de slag?
    01 oktober 2006 om 12:27 uur.

    […] Elkhattabi zou de Tilburgse club uit de brand kunnen helpen. Vier dagen geleden schreef het Algemeen Dagblad nog dat Ali Elkhattabi een punt achter zijn carrière zou hebben gezet. De 29-jarige aanvaller zou het voor gezien houden, omdat hij geen nieuwe club wist te vinden schrijft. Mischien dat zien we deze topvoetballer toch nog terug op het veld. […]

  8. diba