MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Uitstel Ryanair vluchten naar Marokko

23 oktober 2006 | in Marokko, Toerisme | 16 Reacties

Ryanair vluchten naar MarokkoRyanair stelt de start van de nieuwe routes van Marseille en Frankfurt Hahn naar Marokko uit. Dat schrijft Luchtvaartnieuws.nl. De reden is dat alle EU-lidstaten een geüpdate open skies overeenkomst voor de European Common Aviation Area moeten tekenen, waarin ook Marokko is opgenomen. Dit had eigenlijk begin oktober moeten gebeuren, maar wordt nu pas op 17 november verwacht.

De start van de routes vanuit Marseille naar Fez, Marrakech en Oujda, en van Frankfurt Hahn naar Fez en Marrakesh stond gepland voor eind deze maand. Nu worden pas op 1 december de eerste Ryanair-vluchten vanuit Frankrijk en Duitsland naar het noord-Afrikaanse land uitgevoerd. De start van vluchten van Londen Luton naar Marokko gaat vanaf begin november gewoon door, omdat de Britse en Marokkaanse autoriteiten al toestemming hebben verleend schrijft de site.

Er zijn 16 reacties

  1. Youssef Ain Asserdoune
    23 oktober 2006 om 07:49 uur.

    Atlas Blue, Jet 4 You en nu RyanAir. Alhamdoulillah Marokko scoort steeds goed. Allah izid kter !

  2. Aziz
    23 oktober 2006 om 08:07 uur.

    Marokko wordt dus een grote hoeren- en pedofielenparadijs.

  3. Saida
    23 oktober 2006 om 09:18 uur.

    @ Aziz

    correctie nog groter hoeren- en pedofielenparadijs.

  4. Hamid
    23 oktober 2006 om 10:44 uur.

    Beste Aziz, Wat moeten wij met z’n negatieve instelling?!! helemaal niks,0

  5. Youssef Ain Asserdoune
    24 oktober 2006 om 03:02 uur.

    Aziz, Saida en Hamid,
    Iedereen klacht over de duren prijzen van vliegtickets naar Marokko, nu dat het probleem wordt opgelost, dat het steeds goed wordt zodat iedereen voor een lage prijs naar Marokko kan vliegen, nu begin je weer van die stomme geluiden te horen?!!!!
    Wij Marokkanen vinden niks goed, het is nooit goed!!
    NA3LOU SHITAN !!

  6. Abdel
    24 oktober 2006 om 04:19 uur.

    Als de kwaliteit hier niet de dupe van wordt vindt ik het best.

    @ Aziz: We zijn bezig om ons land economisch sterk te maken, daar passen zulke negatieve opmerkingen niet thuis. Uiteraard moet het land (Marokko) hier niet achteruit op gaan.

  7. Yasmine
    24 oktober 2006 om 05:07 uur.

    Hahahahahahahaha!

  8. adil
    25 oktober 2006 om 12:30 uur.

    mooi zo nu alleen nog naar de betere steden
    zoals agadir en essaouira en tanger
    oujd en fes met alle respect wat moet je daar doen?
    ze moeten naar casa , agadir , tanger en essaouira gaan vliegen en niet naar de steden waar niks te bleven is!!

  9. Bouchiba
    25 oktober 2006 om 07:23 uur.

    Hey Adil wat beloel je met “naar de steden waar niks te bleven is”?? Merci

  10. skery
    26 oktober 2006 om 07:05 uur.

    Youssef Ain Asserdoune Aziz, Saida zeggen gewoon waarheid europeanen gaan naar marokko voor en ding dat is kinderen pakken van achter voor 1 dirham

    je kan niet tegen de waarheid waarheid doet pijn

  11. mostapha
    26 oktober 2006 om 10:28 uur.

    geen hoeren en pedofielen!hou je poten van mijn thuisland af!!
    er is genoeg te beleven in onze prachtige marokko.jongens
    we moeten ons wapenen tegen zulke dingen.

  12. skery
    27 oktober 2006 om 04:42 uur.

    ja zeker mostapha jij kan heel goed na denken niet als Youssef Ain Asserdoune

  13. adil
    28 oktober 2006 om 12:37 uur.

    bouchiba, wat ik bedoel is dat de steden in het oosten van ons land niet toeristisch zijn en ook nog niet goed ontwikelt zijn!i i.v.m casa,agadir ,marrakech en tanger!
    jongens die negatief zijn over toerisme in marokko hebben het fout,toerisme is voor marokko heel erg belangrijk zeker voor het zuiden!
    kijk hoe agadir,marrakech en tanger zich ontwinkkelen!binnen kort is het daar beter dan hier!!!!

  14. leifhain
    19 november 2006 om 12:40 uur.

    Wij reizen (net zoals vele andere Europeanen) al jaren in het zuiden van Marokko. Zowel de natuur, de cultuur als de mensen zijn er fantastisch. Steeds meer mensen interesseren zich voor jullie land. Wat zitten jullie toch onder elkaar te bekvechten? Natuurlijk moet je kritisch blijven ten opzichte van het groeiend toerisme (schade aan cultuur en natuur), maar aub blijf constructief, creatief en vooral positief!

  15. Hbiboe
    23 mei 2007 om 06:25 uur.

    whahahahahahah

    leuk leuk maar niet leuk genoeg
    ik wacht tot de rusische luchtvaartmaatschappij een lijn opent tussen Amsterdan en Kasita in marokko al is er een tekort aan landingsbanen wees niet bang de russen landen geregelt naast de landingsbaan

    fijne vlucht toegewenst
    P.S. Yasmine voor jou alvast een gratis heen vlucht

  16. Hbiboe
    23 mei 2007 om 06:28 uur.

    nog iets Yasmine

    een retourtje zul je niet nodig hebben.