MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Vijfde Marokkaanse bestemming Jetairfly

26 oktober 2006 | in Marokko, Toerisme | 11 Reacties

JetairflyHet Belgische luchtvaartmaatschappij Jetairfly heeft een nieuwe en vijfde bestemming toegevoegd aan haar netwerk. Vanaf 24 oktober 2006 vliegt de TUI-dochter twee keer per week tussen Brussel en het Noord-Marokkaanse Nador. Op de route wordt gevlogen met een Fokker 100, die plaats biedt aan honderd passagiers.

Jetairfly vliegt al naar Marrakech, Agadir en Tanger. Eerder werd bekend dat Casablanca vanaf 1 november wordt aangevlogen vanaf Charleroi. Deze laatste route is in samenwerking met het Marokkaanse Jet4you, aldus zakennieuws.

Er zijn 11 reacties

  1. Choukri
    26 oktober 2006 om 10:41 uur.

    Nu nog andere aanbieders toelaten en we kunnen straks goedkoop naar Marokko vliegen.
    Ik denk dat het toelaten van meer aanbieders de economie van Marokko kan steunen. Straks bezoeken wij Marokko wat vaker dan nu het geval is.

  2. 100% ARABICA
    26 oktober 2006 om 11:17 uur.

    In plaats van stappen op het Leidseplein, nu voortaan stappen op Jama’a El Fna!!!!Biedt ook voor de zomervakantie, veel mogelijkheden voor jonge landgenoten!!

    Allah, El Watan, El Melik

  3. bobo
    26 oktober 2006 om 11:18 uur.

    ja is goed voor mesen van Nador en heel marokko natuurlijk, ik hoop in de toekomst ook naar al houciema vliegt

  4. zoon van alhoceima
    27 oktober 2006 om 11:12 uur.

    Stelletje dieven

    waar blijft al Hoceima!!!!

    de beste Melkkoe voor de dieven van RAM.
    vaste klanten hoog seizoen.
    heen en terug 1000,-

  5. fatima
    27 oktober 2006 om 02:19 uur.

    Zoon van alhoceima, Atlas Blue biedt weleens goedkope tickets naar Hoceima…

    Dit is echt toppie… Kunnen we wat vaker naar Marokkko 🙂

  6. skery
    27 oktober 2006 om 04:45 uur.

    nou ik denk daat meer mensen uit euopa naar marokko om kinderen van achter te pakken

  7. alpha
    27 oktober 2006 om 05:06 uur.

    Hey mensen

    het is inderdaad een vooruitgang, maar naar mijn insziens nog steeds te traag.
    ze moet meerdere maatschappijen de toegang verlenen tot hun luchtruim, hierdoor zullen niet alleen marokkanen vaker naar marokko reizen, maar ook andere mensen uit Europa.
    dit zal een economische impuls levereren voor de marokkaanse economie. en de tunnel onder de straat van gibralter moet prioriteit krijgen. voor dat er de eerste treinen door heen rijden ben ik al in de vijftig.!!
    dit kan niet mensen!!
    we moeten ons organiseren en mobilseren omdit af te dwingen,.

    Alpha centauri

  8. skery
    28 oktober 2006 om 02:03 uur.

    @alpha economische impuls levereren????/ je bedoelt paar dirhams geven en vloeistof inspuiten van achter aan kleine kinderen

  9. Choukri
    29 oktober 2006 om 01:26 uur.

    SKERY
    zeg wat nuttigs of zeg heemaal niks

  10. nourredine
    29 oktober 2006 om 03:50 uur.

    en nou nog wat vriedelijkere stewardessen en luchthaven personeel zien te vinden voor nador ,en dan zijn we al een heel eind

  11. skery
    29 oktober 2006 om 11:15 uur.

    @ Choukri luister is gewoon waarheid heb je niet gezien op rtl over mensen uit euopa naar marokko gaan zoals die spanjaard zei jeals kinderen gaan huilen gewoon door gaan geen medeleven mee hebben ?????? je vind dat zeker niet erg of ben je ook van dat soort die kleine kinderen pakt?