MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Medewerkers Wilders in elkaar geslagen

28 oktober 2006 | in Maatschappij, Politiek | 29 Reacties

Geert WildersTwee Medewerkers van Groep Wilders zijn vrijdagavond in Den Haag mishandeld, dat meldt een politiewoordvoerder. De twee waren in de binnenstad verkiezingsposters van Tweede kamerlid Geert Wilders aan het plakken, toen ze werden lastig gevallen door een groep van vijf of zes mannen. De groep, is volgens Wilders zelf, van Marokkaanse afkomst. De posterplakkers werden lastig gevallen en na een achtervolging op het Carnegieplein kregen beide medewerkers klappen.

De politie meldt dat de posterplakkers gewond zijn, maar dat het “naar omstandigheden goed met ze gaat”. Nadat er aangifte is gedaan van geweldpleging, is de recherche een onderzoek gestart om de identiteit van de daders te achterhalen.

De burgemeester van Den Haag Wim Deetman vond de geweldpleging “onaanvaardbaar”. Geert Wilders zelf heeft verontwaardigd gereageerd op het voorval. Hij noemde het bovendien onbegrijpelijk dat niemand aanvankelijk meedeelde dat het om Marokkanen ging, aldus Elsevier.

Er zijn 29 reacties

  1. Karim M.
    28 oktober 2006 om 08:47 uur.

    normaal vind ik dit niet goed….

    maaaaar dit keer heb ik maar 1 ding te zeggen…

    LEKKER VOOR ZE!

  2. yassin
    28 oktober 2006 om 10:55 uur.

    kijk dit is weer een slechte voorbeeld van slechte marokkanen die niet goed zijn geintegreerd, zoiets mag nooit gebeuren in een beschaafde samenleving als nederland…………………………..

    kenke man denk je echt dat ik dat meen fuckze net goed ik hopp voor meer voor ze. jammer dat ze hem niet een paar stoten hebben verkocht!!!

  3. henk oosterink
    28 oktober 2006 om 11:00 uur.

    Goed zo webmaster, laat dit soort uitlatingen er maar gewoon opstaan.Kunnen we weer eens zien hoe we het met jullie als “medelanders” getroffen hebben.
    Vuilnisman, kunnen deze zakken ook nog mee?

  4. inayat
    28 oktober 2006 om 11:22 uur.

    ja Henkie, WEN er maar aan. Vuilnisman, kan deze klootzak Henk Oosterink ook nog mee??
    http://images.google.nl/images?hl=nl&q=henk%20oosterink&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi

  5. 100% ARABICA
    28 oktober 2006 om 11:54 uur.

    De xenofobe tsunami is op zijn Marokkaans aangepakt! Deze straatracisten hebben straatjustitie gekregen!!!!!
    hahahahaha: wie de bal kaatst kan het terug verwachten!

    Allah, El Watan, El Watan

  6. Choukri
    29 oktober 2006 om 01:15 uur.

    Dit is echt niet nodig. Die mensen zullen nooit zoveel stemmen krijgen om iets te zeggen hebben in het parlement. Door zulke acties van een paar IDIOTEN help je ze juist.
    ZOOOOOOOOOOOOOO DOM MEER KAN IK NIET ZEGGEN
    HET IS ECHT NERGENS VOOR NODIG

  7. hamid
    29 oktober 2006 om 01:41 uur.

    Ik ben het 100% met je eens 100 % Arabica,

  8. Youssef Ain Asserdoune
    29 oktober 2006 om 03:58 uur.

    Door deze stomme actie zal Wilders die idioten heel erg dankbaar zijn, weer iets slechts over Marokkanen.
    Maar ik vraag me toch af of het echt om marokkanen gaat of is het maar een politieke spel waarme de doel is goed bereikt! het kan zijn dat die medewrkers niet zijn geslagen en alles is maar verzonnen !

  9. Toth
    29 oktober 2006 om 09:38 uur.

    Juist Youssef Ain Asserdoune, eerst afwachten wat precies de toedracht is.

    De posterplakkers van Wilders hebben al bewezen er geen fatsoenlijke etiquette op na te houden o.a. door een partijkantoor van de PvdA met hun troep onder te smeren. Ik acht het niet beneden hun om zoiets voor de publiciteit in scene te zetten (waar anders zouden ze mee moeten scoren, Wilders bij Lingo?) of proberen uit te lokken, maar we moeten eerst afwachten wat er precies gebeurd is.

  10. Hichamx
    29 oktober 2006 om 10:35 uur.

    Zijn er bewijzen dat dit echt is gebeurd? Ik heb dit bericht nergens anders gezien. De bron is Elsevier wat mij alleen maar meer doet laten vermoeden dat het niet klopt. En als het dan toch echt gebeurd is hoe weet men of het Marokkanen zijn? Dat vraag ik me altijd toch wel af met al die nationaliteiten dat men toch weer met zekerheid kan zeggen dat het marokkanen zijn zonder ook maar 1 indentiteit bewijs te hebben gezien. De gemiddelde atutochtoon ziet verschil tussen een Turk en een Marokkaan niet eens laat staan dat ie met een blik de identiteit kan vaststellen.

    Dit lijkt me een wanhoops publiciteit stunt, we moeten hier echt niet in gaan trappen.

  11. Toth
    29 oktober 2006 om 11:04 uur.

    ANP heeft het verspreid, dus het staat overal van de landelijke dagbladen tot en met regionale en nieuwssites als nu.nl en aanverwante.

    Of degenen die het gedaan hebben, als het uberhaupt al zo is als ANP Wilders citeert, een Marokkaanse, Turkse, Antilliaanse of Poolse (dat blijkt ook te kunnen he? – althans wel in Belgie) achtergrond hebben of nakomelingen zijn van 15000 jaar geleden geimmigreerde Denen en Noren (al bestonden die woorden nog niet) lijkt moeilijk als relevant te kwalificeren.

    Daarbij moeten we ook nog de omstandigheden weten bijv. is er sprake van uitlokking of agressie etc. Niet dat dat alles zou goedmaken, maar zoals gezegd houden de posterplakkers van Wilders er een rare etiquette op na:

    http://www.nosheadlines.nl/forum.php/view_message/13067

  12. Henk -Rotterdam
    29 oktober 2006 om 11:44 uur.

    Zullen we eerste even het onderzoek afwachten en dan pas gaan vertellen wie het is of was of zijn.
    De haat bij Wilders en cs is zo groot tegen Marokanen dat ze geluijk zonder enig bewijs weer des chuld bij hun leggen.
    Eerst de daders en dan pas oordelen.

  13. hassanhasson
    29 oktober 2006 om 02:37 uur.

    misschien was Gekke Geert zelf die zijn eigen personeel sloeg om van meer aandacht te kunnen genieten.
    Henk Oosternik . was hij degene die de pedofielenpartij oprichtte anders lijkt hij verdoemd goed op die man

  14. karim
    29 oktober 2006 om 03:17 uur.

    tering het zijn weer die KUT MAROKKANEN,
    eeey maar ik ben wel trots dat ik een kut marokkaan ben. wij laten ons door die racistische gek, gek maken.
    ik zou zeggen vecht voor je recht mocro’s, maar doe het met verstand.

    thalla

  15. Marokino
    29 oktober 2006 om 07:43 uur.

    Toevallig worden er medewerkers van Gra Wilders mishandeld door ” door marokkanen” echt toevallig en dat vlak voor de verkiezingen.
    Gratis reclame maken doet hij tegenwoordig zo.

  16. arradi
    29 oktober 2006 om 11:13 uur.

    Waren het weer Marokkanen, dat meen je toch niet.
    Hebben wij niet van onze fouten geleerd, wat bezield men om gratis reclame te maken voor iemand als Wilders.
    Je weet elke kleine incident door Marokkanen in het land levert Wilders zetels, kijk alleen naar de peilingen na de moord op Theo van Gogh door Mohamed B
    hoeveel waren het weer meer dan twintig.
    Ik hou me hart vast, wat hij met zijn vrijheidspartij gaat scoren nu.

  17. ik
    29 oktober 2006 om 11:32 uur.

    Een mens met een beetje verstand, prikt zo door deze domme reclame. Met voorbedachten rade je eigen personeel in elkaar laten slaan tenminste als ze daadwerkelijk in elkaar zijn geslagen.

    Oude nieuwsflits
    Kennen jullie de LPF voorman herinneren, die zich zelf dreigbrieven stuurde, om vervolgens Sinterklaar de schuld te geven, precieeees.

    Het is zeer aannamelijk (waarschijnlijk) dat we hier met hetzelfde te maken hebben.

    Gratis reclame maar wel een beetje onderdoordacht

  18. hmhamed
    30 oktober 2006 om 11:11 uur.

    waar hebben we het over mensen!!!
    tsunami zei hij toch,wie weet heeft hij gelijk!!!ik heb een voorstel voor je wilders plak die posters zelf!!!!!hahahahahahahahah.

  19. choukri
    30 oktober 2006 om 12:20 uur.

    Juist Karim
    Alles behalve gweld gebruiken, want dat lost echt niks op.
    Er si inderdaad niks geleerd van de moord op van Gogh.

  20. tommy
    30 oktober 2006 om 04:38 uur.

    http://www.groepwilders.nl/

    staat niks van op zijn site! wel een introductie filmpje.

  21. Studente
    31 oktober 2006 om 02:51 uur.

    Echt dom dat ze dit doen.. dit bevestigt alleen hun voordelen die ze al over ons( marokkaans volk) hebben.. In plaats van dat we in dialoog gaan, dus maw in de politiek bereik je meer.. en neit als een stelltje randdebielen mensen in elkaar timmeren..

  22. Ziezo
    31 oktober 2006 om 06:30 uur.

    Ik snap niet, dat die verfkwast van Wilders steeds weer opnieuw zoveel aandacht weet te ontlokken. Die Wilders krijgt véél te veel aandacht. Niet meer op reageren, totaal onbelangrijk.

  23. halamoen
    01 november 2006 om 01:01 uur.

    Oh wat zielig. Meneer wilders kan de pot op met zn zielige gedoe.Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten en hard ook.En degene die met hem samenwerken weten dat daar risico’s aan verbonden zijn. dus nu niet gaan huilen mensen. hahaha

  24. sirin
    01 november 2006 om 06:04 uur.

    wie zegt dat het marokkanen zijn? hebben ze hun ID gezien? voor hetzelfde geld is het een arabier van andere afkomst. zij zien toch niet het verschil. en als het aan wilders ligt wordt al het kwaad in NL aangericht door marokkanen.
    en trouwens, elsevier is heel racistisch en publiceerd veel bullshit over islam, allochtonen etc.
    dat jullie het weten!!!!

  25. WBlog
    06 november 2006 om 10:02 uur.

    […] Geert is de grote afwezige tijdens de verkiezingscampagne tot dusverre. Sinds er een clubje blonde plakkers op de neus getimmerd, hangen er zelfs geen blonde posters meer. Op straat kan Wilders zich niet vertonen, en de omroepen hebben geen oog voor zijn tsunami aan vernieuwende ideeën. Voert hij dan een woeste slimme campagne op internet? Of heeft hij zo’n briljant programma geschreven dat al die zetels hem aangewaaid komen? […]

  26. samir
    09 juli 2007 om 08:52 uur.

    wilders is nep mensen zo alshij zijn in politiek terecht gekomen omdat ze niks kunnen ;kont van een varken is nog mooier dan die rot kop van wilders;maar dat soort animals als wilders graven een eigen graf.

  27. nadia-vastgoed
    29 december 2007 om 08:47 uur.

    koop.huis……….huur.huis
    nadia-vastgoed
    voor meer info….
    003144398401

  28. nadia-vastgoed
    29 december 2007 om 08:49 uur.

    koop.huis………..
    huur.huis………

    nadia-vastgoed
    meer..info…..0031644398401

  29. ilias van molenwijk
    02 mei 2008 om 11:36 uur.

    ahlal shaab mocros en de rest !!!!!

    Als die boys imgrabijen zijn dan hikent wel

    Want ze verpesten het wel voor de rest.
    En alkal praat die kk tifus leijer weelders so wij moet een beter voorbeelt gefen Maare aan de ene kant is het KAPOOOOOOOOT LEKKAH DAT HUN KLAPPEN HEBBEN GEKREGEN ALEEN HOOP DAT HET GEEN MOCRO IS!!! WHAWWAWEWA WAT LUL IK WEENIE EENS WTF IK MOET SEGGE!