MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Ali B rapt ook met volkszanger Frans Bauer

11 november 2006 | in Muziek | 16 Reacties

Ali B.De Marokkaanse rapper Ali B gaat een plaat opnemen met onder andere volkszanger Frans Bauer. Maar ook met de Rappers Lange Frans en Baas B. Met z’n vieren gaan ze de studio in op speciaal verzoek van jongerenzender 3FM. Baas B zorgt voor de beat en Ali B en Lange Frans voor de tekst.

Het nummer, waarvan de titel nog niet bekend is, zal vanaf 19 december tegen betaling te downloaden zijn vanaf de website van 3FM. De opbrengst gaat naar een goed doel: Hulp aan de slachtoffers van landmijnen, aldus BN/DeStem.

“Frans Bauer wilde graag eens iets doen met Ali B, omdat zijn kinderen daar fan van zijn”, legt radiodj Giel Beelen de keuze van Frans Bauer uit.

Er zijn 16 reacties

  1. mocro.S.A
    11 november 2006 om 04:11 uur.

    wie is ali zebi

  2. Mo
    11 november 2006 om 09:12 uur.

    wellah telkens als ik him zie, krijg ik maagzuur!

  3. laila
    11 november 2006 om 09:53 uur.

    MOCRO S.A

    Ten eerste wat een jaloezie straal je uit .
    En ten tweede je moet wat er aan doen aan je taalgebruik?

  4. Maghrebie
    12 november 2006 om 03:03 uur.

    Die jongen is tenminste lekker bezig met zijn ding te doen, en wat sommige doen is alleen maar zich aan het uithalen tegen hem. jaloezie ten topste…

  5. mhamed
    13 november 2006 om 10:37 uur.

    oordeel jezef , je zal beter van worden.

  6. abdel
    13 november 2006 om 11:18 uur.

    selam

    Frans Bauer wilde graag eens iets doen met Ali B

  7. mocro.S.A
    13 november 2006 om 01:58 uur.

    laila ik vond ali b vroeger best ok toen hij hardcor platen maakte.maar nu is hij een sissy

  8. Tanger
    13 november 2006 om 09:14 uur.

    HIJ WAS GOED, NU IS IE KAPOT!!!!!

  9. Mo
    13 november 2006 om 11:46 uur.

    Ali B: nee hij is niet sissy! ik vind him meer een clown!

  10. arradi
    15 november 2006 om 01:26 uur.

    Beste MO

    Indien jij hem een clown vindt, er zijn genoeg mensen die hem een arteist beschouwen.

    Persoonlijk ben ik geen fan van hem, maar als Marokkaan ben ik wel trots op hem, want hij heeft het tenminste gemaakt in zijn leven, Ik vind het heel knap van zo iemand die diep ontspoort en verdwaald was, een leven pakt en een vak kiest (muziek) en hij scoorde ook nog, hij verdient zijn brood er mee in plaats van te gaan stelen en dat is een prestatie waard.
    Het is geen schande om muziek te spelen hoor.
    En weet jij waar ik van baal man, als ik kijk naar opsporingverzocht met al die beelden over Marokkaanse jeugd. Marokkaanse jongens beroven een oude dame of ze mishandelen een andere medeburger, dat moeten we bestrijden en elkaar helpen en geen geroddel over elkaar want daar zijn we een van de besten in.

  11. mocro
    22 november 2006 om 01:07 uur.

    ali bouhali hahah hij is wel een goeie rappen aldus VROEGER nu met die hardcore tazzz schande maar wel RESPECT VOOR DIE JONGE

  12. ulbert
    01 december 2006 om 03:02 uur.

    haha

  13. nikki (meisje)
    04 december 2006 om 05:12 uur.

    hee jongen frans is koel

  14. skery