MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Royal Air Maroc breidt bestemmingen uit

23 november 2006 | in Economie, Toerisme | 15 Reacties

Reis naar MarokkoDe Marokkaanse luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc (RAM) breidt momenteel het aantal bestemmingen in Afrika met drie uit: Accra, Brazzaville en Malabo. De vluchten vanuit Amsterdam met een overstap in Casablanca, worden gemaakt met de nieuwe generatie vliegtuigen van de maatschappij. Het totale aantal bestemmingen van Royal Air Maroc in Afrika vanuit Casablanca komt hiermee op 14.

Naar Accra in Ghana vliegt RAM met ingang van 1 november met een tussenstop in Abidjan in Ivoorkust. Met ingang van dezelfde datum is Royal Air Maroc op Brazzaville in Congo gaan vliegen met een tussenstop in Douala in Kameroen. De vluchten worden uitgevoerd op maandag, woensdag en vrijdag. Naar Malabo in Equatoriaal Guinea gaat Royal Air Maroc met ingang van december vliegen met een tussenstop in Libreville in Gabon. Deze vluchten worden tweemaal per week uitgevoerd op maandag en vrijdag met een overstap in Casablanca.

Er zijn 15 reacties

  1. Gangsterberber
    23 november 2006 om 11:59 uur.

    De Emiraten zijn de toekomst. Dubai -airport gaat heersen. Als Marokko daarbij een rol kan spelen zou dat gunstig zijn.
    Nador aiport heeft zeer grote mogelijkheden. Ra ra waarom krijgt het geen kans??…

  2. abdel
    23 november 2006 om 01:41 uur.

    hallo ganster
    waarom niet ?

  3. popo
    23 november 2006 om 01:46 uur.

    hahahaha nador airport laat me niet lachen je komt zeker uit nador en denkt dat nador vliegveld niet krijgt omdat ariffien zijn klopt niet !! nador is geen bestemmingsplaats voor mensen die naar marokko gaan reizen want het ligt ver in het noord-oosten van marokko en een vliegveld moet altijd in een stad zijn waar het de belangrijkste toeristische steden snel en gemakkelijk kan bereiken. En nador is nog niet toe aan toeristen !!! ewaa jaa marokko is nu eenmaal zo oneerlijk dat wel maar voor shab nador is het wel gunstig een mooi vliegveld hoeven ze niet ver te reizen enzo !!

  4. alpha
    23 november 2006 om 02:46 uur.

    hey popo

    nador geen belangrijke toeristen stad?
    weet je wel wat je zegt jongen!
    de meeste toeristen die jaarlijks naar marokko gaan,
    die gaan naar deze omgeving.

    alpha….

  5. shemharosh
    23 november 2006 om 07:47 uur.

    en wanneer mogen we naar Casa voor 199€

  6. shemharosh
    23 november 2006 om 08:00 uur.

    De Emiraten zijn de toekomst. Dubai -airport gaat heersen. Als Marokko daarbij een rol kan spelen zou dat gunstig zijn.
    Nador aiport heeft zeer grote mogelijkheden. Ra ra waarom krijgt het geen kans??…

    hahhahha….laat me niet lachen….die mensen die daar wonen kunnen niet eens een hotel vullen met zijn allen

  7. Choukri
    23 november 2006 om 10:57 uur.

    Wat zijn dat nou voor flutnieuws. Kan mij het nou wat schelen of RAM.
    Ik ben geinteresseerd in vluchten van andere maatschappijen dan RAM naar MArokko. en het moet goedkoper worden

  8. ab
    24 november 2006 om 10:52 uur.

    boycoten die handel en mensen die naar nador gaan best via malaga of almeria laat ram maar ramallen,

  9. popo
    25 november 2006 om 02:44 uur.

    joo alpha ik weet precies wat ik zeg tjappie ! nador is goed voor shaab hollanda weet je. Want hier komen de meeste mensen uit noorden zeblien of ruaffa. Maar je moeten niet vergeten berbers uit midden atlas, sousa uit hoge atlasgebergte, en nog arabieren ewaa hoe wil je dat oplossen als vliegveld in nador ligt terwijl hun heel ander kant heen moeten !!

  10. popo
    25 november 2006 om 02:45 uur.

    vliegveld bedoel ik mee die nieuwe project zogenaamd nieuwe airport die vele bestemmingen heeft.

  11. rif
    25 november 2006 om 06:54 uur.

    Wij marokkaantjes zeggen dat Geert Wilders discrimineert.
    een beter mileu begint bij je zelf.

  12. mohamed
    28 november 2006 om 04:01 uur.

    jullie zijn zielig mensen waar zijn jullie mee bezig je eigen land kraken kom op zeg altijd die gedoe tussen ik ben berber ik ben arabier wij zijn marokkaanen dus wij zijn 1 natie 1 volk en we zijn moslims

  13. Fousje
    05 maart 2007 om 08:09 uur.

    Allemaal BulSh*t Praatjes..!!!

  14. 100%nador
    06 april 2007 om 12:31 uur.

    Kowed e jezaaaaa!!
    De meeste mocro’s komen uit de rif dusjah
    Als ze nou in nador landen
    kunnen ze makkelijk een taxi pakken naar,
    Oujda,alhoceima,tetouan,tanger en als ze uit nador komen
    kunnen ze er blijven sow what??!!
    moehim ik ben weer loesoeeeee
    thalla

  15. Arifi
    15 augustus 2013 om 04:12 uur.

    De meeste inwoners van Thamzgha (marokko) zijn Imazighen. Zo een 85%. Dus aub geen woestijverhalen graag.