MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokkanen willen Wilders knuffelen

10 december 2006 | in Maatschappij, Politiek | 14 Reacties

Geert Wilders en z'n ijsjeTegen mensen als Verdonk en Wilders moet je niet gaan schreeuwen of agressief worden. Je moet ze ‘knuffelen’, dan komen ze vanzelf tot bezinning. Dat was de boodschap van Abkader Chrifi van de Marokkaans-Nederlandse organisatie Trendy Maroc Star.

Hij sprak op een bijeenkomst zondag in Venray met vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschappen uit Venlo en Venray. Trendy Maroc Star probeert de Marokkaanse gemeenschap met overheidssteun een mentaliteitsomslag te laten maken.

Marokkanen zouden moeten leren hun schouders op te halen over discriminatie en zelf te vechten voor een goede positie in de samenleving. De Marokkaanse organisaties riepen de gemeenten op om hen in dit streven te steunen.

Er zijn 14 reacties

  1. Miss_N
    10 december 2006 om 02:43 uur.

    knuffelen? hmm als je doodknuffelen bedoeld, valt het in overweging te nemen;)

  2. khalid
    10 december 2006 om 02:46 uur.

    hij zou het mmm vinden om geknuffelt worden door een marokkaan maar ik ben bang dat hij zou meer vragen dan alleen knuffel ….

  3. zehma@hotmail.com
    10 december 2006 om 03:41 uur.

    ach n knuffel kan best wel hoor maar wilders is zo bang dat ie waarschijnlijk in zn broek doet want al zn beschuldigingen jegens marokanen en de islam komen allen door angst ,kortom wilders is n schijterd en als ie geknuffeld wordt waar hij bang voor is moet ie eerst pampers aan doen

  4. Saida
    10 december 2006 om 07:56 uur.

    Schouders ophalen over discriminatie. MEt andere woorden wuif je burgerrechten weg en vecht voor gunsten.

  5. MO
    11 december 2006 om 01:14 uur.

    ik wil sharikra knuffelen! wat dacht je daarvan 🙂

  6. studente
    11 december 2006 om 10:04 uur.

    Marokkanen zouden moeten leren hun schouders op te halen over discriminatie en zelf te vechten voor een goede positie in de samenleving.

    Hier ben ik het wel mee eens! Maar natuurlijken kampen de meeste marokkanen met discriminatie.. das algemeen bekend! Daarnaast moeten hoogopgeleide marokkanen meer in dialoog gaan.. en niet een stelletje randdebielen die steeds op tv komen..

  7. mhamed
    11 december 2006 om 03:09 uur.

    wij moeten ons stem zeker laten horen als het om aanvallen gaat vooral wat betreft hun ons in een hoekje plaatsen……….

  8. skery
    11 december 2006 om 07:44 uur.

    bah mensenknuffelen weer zo’n marokkaanse slaaf

  9. Nadir
    11 december 2006 om 10:23 uur.

    Ik vind deze onderstaande uitspraak mooi:

    “Marokkanen zouden moeten leren hun schouders op te halen over discriminatie en zelf te vechten voor een goede positie in de samenleving”

    gr,

  10. brother
    12 december 2006 om 08:22 uur.

    Zal ze binnenkort uitnodigen voor een lekkere maaltijd kouskous gekruid met polonium 210.

  11. hassan
    12 december 2006 om 02:18 uur.

    Nederlandse Politici willen allemaal de Marokkaanse jongeren knuffelen en…….

  12. arnhemer hanad
    13 december 2006 om 05:56 uur.

    ik wil alib knuffelen

  13. marokkino
    13 december 2006 om 07:06 uur.

    hahahhah

    En nu serieus!

    Waarom altijd zo’n naïf houding?
    We moeten juist die idioten keihard aanpakken met allerlei acties en demonstraties en debatten en discussies.

    Knuffelen tazzz 3la hmar.

    zulke idioten durven niet op te komen voor Marokkanen.

  14. SOUSSY
    27 januari 2007 om 07:05 uur.

    EN WIE KNUFFELT MIJ?

    trouwens doodknuffelen heeft geen zin ga met zo een persoon in debat en maak hem af met je woorden. dat is niet moeilijk toch? wat die gast zegt kun je makkelijk onderuithalen met argumenten.
    ik hou van discussies en ga ze ook altijd aan met onwetende mensen en wat blijkt dan 9 van de 10 keer zeggen ze “ooh zit dat zoo” of “dat wist ik niet” of “ik heb gehoord van” en de ene die niet begrijpt wat ik zeg of uitleg dat is dan een rascist of een apart geval maar ik krijg wel 9 van de 10 op mijn hand die eerst slecht dachten over islam/marokanen.

    feit blijft dat mocro’s meer voor zich zelf moeten opkomen en actief deelnemen aan debatten/discussies