MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Eid Moubarak toegwenst door Maghreb.NL

30 december 2006 | in Geloof | 9 Reacties

De redactie en andere medewerkers van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wensen alle lezers en overige moslims in Nederland: Eid Moubarak! Een mooi en gezellig offerfeest toegewenst. Op onze site is het mogelijk om gratis een Eid felicitatie SMS te versturen.

Er zijn 9 reacties

  1. mhamed
    30 december 2006 om 11:11 uur.

    ied mobarak voor alle mensen , wasalaam alaykoem.

  2. Nador
    30 december 2006 om 12:28 uur.

    gid moebark iedereen
    ik doe doea voor al mij moslims broeders die het moeilijk hebben in de wereld
    en ischallah komt het goed met deze moslims broeders.
    salam oeilikom

  3. wegpiraat
    30 december 2006 om 06:41 uur.

    mash allah

  4. Ikkuh
    30 december 2006 om 07:40 uur.

    Moge het een fijne dag worden!

  5. khalid
    30 december 2006 om 11:48 uur.

    eid moebar en gelukkig nieuwejaar voor iedreen

  6. wegpiraat
    31 december 2006 om 02:35 uur.

    khalid gelukkig nieuwjaar????????? islam doen niet mee aan 1 jan zeg maar tegen christelijk ect niet tegen moslims zeggen

  7. Yasmine
    03 januari 2007 om 01:51 uur.

    Khalid mag Gelukkig Nieuwjaar zeggen tegen iedereen! Wat is dat nou weer voor onzin……..je mag het niet tegen moslims zeggen?

    Sommige mensen (so called moslims) beginnen echt rare gedachten te kweken hier in Nederland. Dat je iemand Gelukkig Nieuwjaar wenst (of je dat nou een moslim wenst of een niet-moslim), maakt je niet minder moslim!

    Zo heb je bijvoorbeeld ook ouders die hun kinderen vertellen dat vuurwerk afsteken HARAM is. En als je die ouders vraagt waarom ze dat die kinderen vertellen, dan zeggen ze dat ze het hebben gezegd omdat ze het eigenlijk geldverspilling vinden, en dat ze dat maar als reden geven omdat de kinderen daar dan niet verder over zullen zeuren. Misbruik van het GELOOF noem ik zoiets!

    Zelfs imams doen er aan mee. Een paar jaar terug…………..toen met die FLIPPO rage. Een imam in de moskee vertelde de leerlingen dat het HARAM is om met FLIPPO’s te spelen!! Waarom?? Omdat hij vond dat ze ipv spelen op straat beter thuis koranversen uit hun hoofd konden gaan leren! Tegenwoordig is het zo makkelijk om bij alles HARAM te roepen!

    Ga wat interessante boeken lezen en houd je bezig met jezelf. Ga niet andere mensen de les lezen als je zelf niet eens weet wat je uitkraamt!!

    MVG
    Yasmine

    PS…………3ied Mabrouk en een GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

  8. brother
    03 januari 2007 om 08:43 uur.

    Weet niet of vuurwerk steken haraam is, maar zit wel een logica in als je, je bedenkt dat er miljoenen mensen honger lijden en wij hier 70 miljoen euro de fik in steken.

  9. Yasmine
    04 januari 2007 om 12:40 uur.

    Ouders horen dan hun kinderen uit te leggen dat ze het liever niet willen omdat ze het geld beter kunnen uitgeven aan arme kindertjes in Afrika ofzo. Maar ga niet roepen dat het HARAM is omdat het jou toevallig uitkomt!!