MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Goumri eerste op 10 km Silvesterloop

02 januari 2007 | in Sport | 15 Reacties

Abderrahim Goumri.jpgDe Marokkaanse hardloper Abderrahim Goumri heeft op oudejaarsdag de sterk bezette 10 km Silvesterloop van Bolzano (Italië) gewonnen. Goumri finishte in de traditionele Boclassic als eerste in 28.34 minuten. In een lange eindsprint was hij beide Ethiopische rivalen Salhe Betona Warge en Habtamu Awash Fikadu te snel af, zo meldt hardloopnieuws.nl.

Bij de dames eindigden geen Marokkaanse atletes in de toptien.

Uitslagen
Heren
1. 9 Goumri Abderrahim 72 Marokko 28:34.0
2. 6 Betona Warge Salhe 84 Ethiopië 28:34.6
3. 5 Awash Fikadu Habtamu 88 Ethiopië 28:35.9
Dames
1. 5 Kalovics Aniko 77 Hongarije 15:44.6
2. 2 Ngetich Jepleting Prisca 80 Kenia 15:52.5
3. 12 Weissteiner Silvia 79 Italië 16:03.9

Er zijn 15 reacties

  1. Ayman
    02 januari 2007 om 11:05 uur.

    Waarom zijn Marokkanen altijd goed in hard wegrennen,oh sorry ik bedoel hardlopen?

  2. mhamed
    02 januari 2007 om 11:15 uur.

    heel mooi jongen ga zo door.

  3. brother
    02 januari 2007 om 12:41 uur.

    @Ayman

    De Sajtan zit achter ze aan zoals bij alle mensen. Aangezien wij (Marokkanen) deze wezen haten en een vijand van ons is, rennen wij Marokkanen hard weg. Jij mag blijven staan hoor, en in je oor door hem laten influisteren.

    Voor de atleet: GOOD JOB

  4. skery
    02 januari 2007 om 01:40 uur.

    ayman je hebt ook bacjspace of heb je dat niet ik denk eerder express hebt gedaan marokkaanen zwart te maken je bedoelt dat hij dief ofzo dat hij kan hardlopen wegrennnen kloozak

  5. Ayman
    03 januari 2007 om 02:50 uur.

    Aan ieder die zich aangesproken voelt.

    Wat een agressievelingen hier op dit forum.Stelletje woestijngeiten.
    Leer s te reageren met kennis en wijsheid in plaats van wilde emotie.

  6. brother
    03 januari 2007 om 11:20 uur.

    Ayman, heeft Skery een gevoelige snaar geraakt. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

    Jammer dat je zo opvliegerig reageert. Btw, het is “woestijnratten” 🙂

  7. mhamed
    03 januari 2007 om 02:33 uur.

    oke!!!!

  8. larrie
    03 januari 2007 om 02:54 uur.

    hahahah ayman is knock out gegaan

  9. skery
    03 januari 2007 om 04:46 uur.

    ayman jij bent vervloekt oja jij bent hersens gespoelt door nederlanders alle marokkanen zijn dieven of niet

  10. Ayman
    04 januari 2007 om 10:21 uur.

    Hahaha, wat een loosers .
    Hollanders hebben echt gelijk.Bij jullie is een discussie altijd gedoemd te escaleren.
    Jullie komen nooit met argumenten .Het is alleen maar agressie en een hoop gevloek .Vooral jij Skery.
    Praat geen poep en gebruik je hersens of wat daar nog van over is.
    …………………ik bereid me alvast voor op de volgende scheldkannonade.

  11. mhamed
    04 januari 2007 om 01:42 uur.

    ayman,en de rest van mensen hier waar hebben we het er over!!!!!!!
    blijf bij de onderwerpen en heb respect voor elkaar dat is onze plicht als moslims zijnde.

  12. omar
    04 januari 2007 om 03:58 uur.

    Ayman bedoelde het als grap. Maar nee hoor geen enkel debiel hier op dit forum die hem begrijpt. Zou die klotre najim amhali het maken, dan valt elke bounty marokkaan op dit forum diep in het lach. daarom respect jongen (ayman)

  13. skery
    04 januari 2007 om 07:18 uur.

    mhamed juist ikheb geen woord aan toevoegen

  14. Ayman
    05 januari 2007 om 01:17 uur.

    Omar,met mensen als jij gloort er toch nog hoop voor de Marokkanen……………een beetje overdreven maar gelukkig zie jij de humor er wel van in.
    Eindelijk iemand die snapt hoe het moet. Tbarkellah 3alik.
    Moge er nog meerdere volgen.

  15. skery
    05 januari 2007 om 04:28 uur.

    ayman volg niemaand had je gedacht ja misschien in je dormen