MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Esmaa Alariachi wint Nationale IQ Test

18 januari 2007 | in Maatschappij, TV | 18 Reacties

Esmaa AlariachiDe Nationale IQ Test van BNN is woensdagavond bij de BN’ers gewonnen door Esmaa Alariachi, bekend van ‘de Meiden van Halal’. Met een IQ van 123 won de Marokkaanse moslima van andere bekende Nederlanders waaronder Bonnie St. Claire (52) Viola Holt (89), Don Diablo (117), Hugo Metsers III (117), Armin van Buuren (119), Chris Tates (119) en Bert van Leeuwen (121).

In het vak van de corpsballen werd gemiddeld de hoogste score bereikt (gemiddeld IQ van 126). De ‘test der testen’ bestond uit 60 vragen over onderdelen als verbale intelligentie (woordenschat en verbaal redeneren), technische en visuele intelligentie (ruimtelijk inzicht en visueel redeneren) plus geheugen en numerieke intelligentie (cijfermatig inzicht en numeriek redeneren).

Er zijn 18 reacties

  1. hammie
    18 januari 2007 om 02:37 uur.

    fijn voor de marokkanen dat ze ook eens een keer iets gewonnen hebben. gefeliciteerd!!!!

  2. skery
    18 januari 2007 om 02:40 uur.

    is gewoon door gestoken kaart

  3. Abdel Nur Malik
    18 januari 2007 om 08:37 uur.

    doorgestoken schrijf je aan elkaar vast Skerry. Asma heeft gewonnen, niet de Marokkanen. En ik ben blij voor d’r

  4. Noureddine
    18 januari 2007 om 08:41 uur.

    Subhan allah

    Zo zien de hollanders dat wij moslims niet achterlijk zijn.
    Wij zijn diegenen die het wiel hebben uitgevonden!!!

  5. ahmed
    18 januari 2007 om 08:56 uur.

    Veel mannen willen trouwen met zo een moslima ook niet moslim mannen.

  6. bas
    18 januari 2007 om 09:31 uur.

    skery!!!
    jij bent gewoon doorgestoken

    het is een slimme meid klaar
    punt uit

  7. samadie
    18 januari 2007 om 09:41 uur.

    skery

    heb je zolaag gescoord dan ?

  8. goodfellow
    19 januari 2007 om 09:58 uur.

    Kijk eens wat Marokkanen hebben bereikt:

    Boularouz, door zijn sterke WK een transfer verdient naar Chelsea
    Assaiti, tot de beste middenvelder gekozen op het EK (-20)
    Bousaffa, wint Goudenschoen in Belgie
    Maryam Hassouni, wint een Emmy Award
    Een Marokkaanse chef-kok wint een Michelin-ster in Nederland (naam weet ik niet)
    Asmaa Alarchi, wint nat. IQ test
    Najib Amhali wint… etc..

    Ik kan wel doorblijven gaan, maar ik moet nu stoppen, want ik heb wat beters te doen 🙂

    Durft iemand nu te zeggen dat Marokkanen niet willen participeren?

  9. fatas_lococs
    19 januari 2007 om 10:03 uur.

    skery is jaloers op esmaa skery je moet er maar mee leren leven zwakbegaafde aap wuahahah

  10. Abdel
    19 januari 2007 om 12:19 uur.

    selam

    vrijheid van mening!
    skery mag zijn mening geven stomme ezels , al vind ik dat hij zich wat positiefer op moet stellen .
    en wat betreft de iq test heb ik niet gezien maar ik denk dat als zij de echte iq test zou doen dat ze op 1% uitkomt.

  11. Abdel Kelaa Mgouna
    19 januari 2007 om 01:49 uur.

    leuk voor haar

  12. sarah
    19 januari 2007 om 06:15 uur.

    hoezo zou ze op 1% uitkomen kan het niet gewoon zo zijn dat er wel een paar slimme mocros op deze aardbol rond lopen
    dat is nou het probleem marokkaanen denken zelf zo laag over zich zelf maar die hollanders zijn geen haar beter

  13. baron
    19 januari 2007 om 10:34 uur.

    wat hebben jullie tegen skery ????

  14. ewwa
    20 januari 2007 om 12:38 uur.

    ewa zo zie je maar weer dat zelfs die zelfs n meisje met hoofdoek slimmer is dan bijna de meeste nederlanders hahahha leer hier wat van want nu blijkt dat die nederlanders nog dommer zijn dan allochtonen wel leuk hahahha want er wordt beweerd dat wij allochtonen dom zijn verklaar dit maar eens dan kaaskoppen

  15. Realist
    20 januari 2007 om 02:44 uur.

    Ik ben geen fan van Esma, dat programma meiden van Hallal mag, als het aan mij ligt, van de buis, Maar ze heeft gewoon gewonen klaar. Ze heeft die Hollandse BNN-ers zwaar weggeveegd. En onzin opmerkingen als het is doorgestoken kaart zegt al meer over die persoon zelf dan Esmaa. Jaloezie speelt hierbij een rol

  16. MORO
    21 januari 2007 om 03:13 uur.

    wie ooit aan zijn kunnen twijfelt, twijfelt aan zijn bestaan, mensen zijn gemaakt om vooruitgang te boeken.
    je hoeft niet naar iemand zijn beeld te leven, anders leef je niet.
    ga voor de top, want de bodem is je start.

  17. melissa
    12 maart 2007 om 08:33 uur.

    hoi je bent egt een lekker ing wil je is een keer met me uit(k)
    en ik ben verlievd op je heel erg en me vrindinnen ook
    en je krijgt de groetje wn kusjes van elke een oke (k)(k)(k)(k)(k)

  18. maghribi
    24 maart 2007 om 01:28 uur.

    SKERY JIJ MOET NIET TE VEEL GAAN DRINKEN!