MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Oisterwijkse chauffeur in Marokkaanse cel

27 januari 2007 | in Marokko | 9 Reacties

Gevangenis MarokkoEen Oisterwijkse vrachtwagenchauffeur zit sinds 2 december vast in een Marokkaanse gevangenis. Hij wordt ervan verdacht 1300 kilo hasj te hebben gesmokkeld. De man zegt niet te weten hoe de drugs in zijn vrachtwagen terecht zijn gekomen.

De RVU besteedt maandag vanaf 19.25 uur op Nederland 2 aandacht aan de zaak in het programma Club van 100. De 32-jarige Oisterwijker zou zich in erbarmelijke omstandigheden bevinden. Hij stond op het punt van trouwen.

Er zijn 9 reacties

  1. samadie
    27 januari 2007 om 08:49 uur.

    Het blijft mij elke keer weer verbasen, dat deze mensen zich van kwaadbewust waren en de media gelooft ze en laat ze zien als onschuldige slachtoffers.

  2. Choukri
    28 januari 2007 om 01:16 uur.

    Als het nou een kilo was dan zou ik zeggen oke hij heeft het niet gezien, maar het is wel 1300 kilo en dat is nou niet een hoeveelheid wat ongezien blijft
    Samadie je hebt inderdaad gelijk. Nederlandse criminelen in buitenlandse gevangenissen worden inderdaad beschouwd als helden

    Laat hem daar maar zijn straf uitzetten .

  3. hassanhasson
    28 januari 2007 om 07:35 uur.

    Pech gehad! volgende keer moet je goed in je vrachtwagen kijken.

  4. karim
    28 januari 2007 om 11:57 uur.

    Het was zeker weer zo’n NL gierige persoon die alles voor zich zelf wou houden, als je nou wat aan die ambtenaren had gegeven hadden ze het door de vingers gezien. bereid je voor op de colafles van 2 L

  5. ariffie
    28 januari 2007 om 01:42 uur.

    deze man wou een vette trouwfeest orgganisiren
    maar nu helaas gaat niet door
    andere keer beter joh

  6. skery_vanuit_marocco
    28 januari 2007 om 04:22 uur.

    er is pas nedander gepakt in spanje met paar tonnen hash dat zegt al voldoende MAAR stond heel klein in de (rechtse)media

  7. skery_vanuit_marocco
    28 januari 2007 om 06:40 uur.

    nederlanders zijn echt wietkwekers daar staan ze bekend om hele wereld weet het coffeshop xct ect

    kijk maar in woordenboek NEDERWIET ja zelfs in woordenboek opgenomen

  8. Mohammed
    31 januari 2007 om 12:50 uur.

    Salam ou3alaikoum

    Lieve mokro’s en mokrina’s,

    Ik stel het zeer op prijs dat er commentaar geleverd wordt op het een en ander. Waar ik me aan erger is jullie spelling en zinsopbouw.
    Ik kan best begrijpen dat het een handicap is voor sommigen. Maar toch niet voor de 2e generatie morrokinos???????
    Wat mij wel opvalt is dat onze meiden beter met grammatica kunnen omgaan en ook goed scoren in alle sectoren.
    Solliciteren wordt er niet beter op als ik het zo mag zien, en begrijpelijk waarom een werkgever zonder aarzelen een geletterde mokrino aanneemt.
    Jongens, doe alstublieft iets aan jullie taal, zonder je niet af en laat je niet in een hoek drijven. De taal is de sleutel van ieder land, gebruik het dan ook.

    Wasalam ou 3alaikoum warahmato Allah

  9. tiznit oisterwijk
    18 maart 2009 om 03:54 uur.

    is toch goed wat die man doet 1300 kilo meenemen is goed voor de economie van maroc ik vind dat hij vrij moet komen doie oisterwijker is wel mijn dorp genoot de volgende keer gewoon meer meenemen