MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Nourdin Boukhari naar AZ

29 januari 2007 | in Sport | 14 Reacties

boukhari NantesAZ heeft de transfer van Nourdin Boukhari afgerond. De 26-jarige middenvelder doorstond zaterdag de medische keuring en is tot het einde van het seizoen op huurbasis overgenomen van het Franse FC Nantes. In het contract is er ook een optie tot koop opgenomen. Maandag kan AZ-trainer Louis van Gaal al direct over de Marokkaans international beschikken.

Boukhari kwam vorige zomer over van Ajax, maar wist bij Nantes de trainer niet te overtuigen. De Marokkaan mocht vier keer in de basis starten en kwam vijf keer als invaller binnen de lijnen, aldus soccernews.nl. Hij wist twee keer het net te vinden.

Er zijn 14 reacties

  1. trab
    29 januari 2007 om 11:46 uur.

    Dit zegt al genoeg over het niveau van de meeste Marokkaanse voetballers. Kort avontuurtje buitenland, de rest van het leven bij 2e garnituur clubs!!!

  2. Mo0tjuh
    29 januari 2007 om 02:31 uur.

    ik wens hem veel geluk, inshallah in de basis

  3. mhamed
    29 januari 2007 om 03:36 uur.

    nou nou!!!!!!
    het is niet waar makker!
    ik wens alle marokkaanse spe;ers het beste.

  4. abdel
    29 januari 2007 om 05:48 uur.

    IK HOOP DAT HIJ WEEL IN DE BASSIS STAAT IK HOOP DAT HIJ WEEL SCOORT MAAR OOK GOED GAAT SPELEN NET ALS DE ANDERRE MAROKKAANSE PROF VOETBALLERS IK WENS HEM VEEL SUCCES KOM OP NORDIN LAAT WAT ZIN VAN JE SPEL

  5. trab
    29 januari 2007 om 07:12 uur.

    Ik hoop dat mijn opmerking Marokkaanse voetballers motiveert en stimuleert om wat te laten zien. Ik heb helemaal géén talent en natuurlijk hoop ik dan ook dat mijn bovenstaande opmerking niet kloppend is! Jongens veel suc6!!!

  6. maghrabi
    30 januari 2007 om 05:32 uur.

    succes agouya

  7. Abdel Kelaa Mgouna
    31 januari 2007 om 01:31 uur.

    hij gaat AZ beter maken, let maar op.

  8. marco sma
    07 februari 2007 om 12:32 uur.

    zet hem op nourdin je kan het en voor alle marokkaans prof ik wens jullie veel geluk en succes kusjessssssssssssssssssssssssssssssssssss

  9. hakim