MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Fellaini kiest voor Belgisch elftal

11 februari 2007 | in Sport | 11 Reacties

Belgisch talent Marouane FellainiVolgens voetbalbelgie.be kiest Marouane Fellaini defintief voor de het Belgische nationale elftal. De middenvelder liet in een interview weten dat hij dan toch voor de Rode Duivels kiest. De 18-jarige Fellaini maakte afgelopen woensdag zijn debuut in de Belgische nationale ploeg.

Tot zijn 21e levensjaar mag hij ook nog voor Marokko kiezen, maar Fellaini wil bij de Rode Duivels blijven. “Ik heb genoten van de voorbije dagen. De groep is goed, met heel veel talentvolle jongeren. We hebben toekomst”, aldus de middenvelder.

Er zijn 11 reacties

  1. Youssef Ain Asserdoune
    11 februari 2007 om 03:03 uur.

    Met alle verdriet zal ik zeggen: je hebt gelijk om voor Belgie te kiezen boven Marokko. Ik was altijd zo een tegenstander geweest voor het idee dat een Marokkaan gewoon voor een andere land uit zal komen, maar nu verander ik totaal mijn mening daarover.
    Iedereen die naar Marokko-Tunisie keek, zal ook mee eens zijn dat die spelers beter voor een andere land kiezen dan Marokko, helaas!!! in zo een wedstrijd liet die domme coach zien van zijn achterlijke taktiek van spel, ik had het gevoel dat het maar een straatploeg is en geen prof elftal is. Veel spelers konden niet eens laten zien wat ze allemaal kunnen omdat die Fakhir met zijn spelschema alles heeft verpest, wallah ik had veel spijt dat ik op die dag naar Marokko zat te kijken. Hoe wil je nou die sterspelers trekken om voor Marokko uit te komen?! is Abboud te vergelijken met Afellay?!?!?!? is Ben Askar te vergelijken met Fellaini of Kaboul?!?!?!……. echt hshouma, door die Fakhir gaan wij al onze beste spelers voor andere landen spelen, omdat bij Marokko de kans is klein dat iets doen en dat ze beter worden.
    Zolang die Fakhir ons trainer is, raad ik alle Mocros te kiezen voor hun geboortelanden, je bent en je blijft in ons ogen toch een Marokkaan!!!

  2. karim
    11 februari 2007 om 01:04 uur.

    marokko is meer een amateur elftal. je gaat tog niet verliezen van fc utrecht? ja en als je alleen maar tegen landen als mali oefent, wordt je er niet beter van. speel dan tegen landen als spanje of engeland. daar wordt je pas beter van. maar aan de ene kant beter niet want met deze spelers zoals Ben Asker die in een laag niveau spelen worden ze wegespeeld door landen als engeland.
    van hanegem moet coach worden voor de 100e keer!!!!!!!!

  3. fakhir kawad a zamel
    11 februari 2007 om 01:06 uur.

    je hebt gelijk kies gewoon voor belgie is beter voor je ook al jah met ons owrd het niets die caoch moet opkk

  4. Mo0tjuh
    11 februari 2007 om 01:48 uur.

    hahaha niet dus, als je voor nederland zou kiezen in plaats van marokko dan zou ik zeggen ,, oke,, maar voor belgie ( rode duivels) hashaha echt kk dom, marokkmo is 2 keer zo beter dan belgie en belgie stelt niks voor , wahaahaha

  5. Mo
    11 februari 2007 om 03:06 uur.

    Gelijke heeft ie. END

  6. ayman
    11 februari 2007 om 05:05 uur.

    Ondanks de wens en de droom die veel voetballers hebben om Marokko als voetballand op de kaart te willen zetten,blijkt opnieuw hoe onverstandig het is om voor het huidige Marokko te kiezen .
    Alleen al ,als ik hoor en zie hoe de Marokkaanse bond met haar sporters omgaat dan vind ik het niet raar dat men ten gunste van haar carriere (en daar ging de migratie om) toch voor stabielere landen als NL,B of F te kiezen ondanks dat ze daar gediscrimineerd worden.
    Ik zag laatst een tv-programma op 2M ,een soort ‘vermist’ over een talentvolle bokser (weet zijn effe niet)die vermist wordt .
    De reden is dat ie na alle lof en talent en verwachtingen verrassend(om dubieuze redenen) buiten de selectie is gehouden voor de Olympische Spelen

    Boze tongen beweren dat ,anderen met veel minder talent maar met betere contacten bij de bond in zijn plaats zijn gegaan.
    Omdat ie dat niet kon verwerken is ie vertrokken dat zelfs zijn moeder al jaren niks van hem heeft gehoord..
    Ik bedoel………zo ga je toch niet om met je (mensen)sporters.

  7. maghrabi
    11 februari 2007 om 05:50 uur.

    volkomen gelijk

  8. kano
    11 februari 2007 om 10:56 uur.

    marokkanen die hier hun voetbalopleiding hebben genoten moeten gewoon voor die land uikomen vooral een europees land want die land heeft hun opleiding gefancieerd, je gaat toch niet voor zo n gare marokkaanse elftal kiezen want ze kiezen de kraalgestoomde voetballers ze zijn steletje profitanten plus je kunt je promotie vergeten, je komt niet ver.

  9. nadia
    12 februari 2007 om 09:22 uur.

    hahaha belgie is nu al uitgeschakeld voor het ek
    tazzz

  10. fakhir kawad a zamel