MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokko is in bij Nederlandse toeristen

25 februari 2007 | in Marokko, Toerisme | 14 Reacties

Toerisme in MarokkoMarokko is dé nieuwe vakantie-bestemming. Nederlanders gaan graag voor een weekje zon naar Marokko. En steeds meer. De meeste Nederlandse toeristen weten in eerste instantie niet wat ze moeten verwachten, maar eenmaal daar zijn ze meteen verkocht.

Vorig jaar gingen bijna 300.000 Nederlanders in Marokko op vakantie. Het merendeel gaat naar de stad Marrakech. RTL Nieuws reisde achter hen aan en maakte de reportage: Marokko dé nieuwe vakantie-bestemming.

Er zijn 14 reacties

  1. Saida
    26 februari 2007 om 11:47 uur.

    Ik merk het Jetair is binnen de korste keren uitverkocht

  2. tzzzz
    26 februari 2007 om 04:36 uur.

    sinds die sex schandalen wil iedereen graag naar marokko, vooral nederlanders pedofielen volk…we gaan nog veel vaker van dit soort zaken horen,…zo vaak dat op een gegeven moment marokkanen geen hond meer waard zijn…waardoor we in plaats van opheven hoofd, maar met onze ogen naar de grond buiten lopen..

  3. Studente
    26 februari 2007 om 05:29 uur.

    Het gaat erg goed met Marokko. Een boost voor de economie..

  4. adil
    26 februari 2007 om 06:30 uur.

    jetair ,thomas cook, tay interbational alles bij elkaar 12 vluchten van brussel naaar agadir/marrakech zitten ruim van te voren vol !
    gek genoeg niet vanuit amsterdam!
    vanuit duitsland nog meer vluchten voornamelijk naar agadir altijd vol!!
    van uit amsterdam zijn er maar 2 vluchten naar deze steden en vaak niet vol geboekt en man zegt dat er meer nederlanders naar marokko gaan! vreemd als je dat verglijkt met de buurlanden!!!

  5. momi
    26 februari 2007 om 09:09 uur.

    300.000 nederlanders ??? is dat inclusief de nederlandse marokkanenen ?

  6. Saida
    27 februari 2007 om 12:35 uur.

    Ik ga toch ook als Nederlander via Brussel?
    Tis goedkoper

  7. abdel
    27 februari 2007 om 12:50 uur.

    selam

    behalve bagage neemt de nederlandse toerist ook de duivel mee , maar neemt hem niet mee terug als hij naar nederland komt , maar laat hem achter .

  8. ali
    27 februari 2007 om 03:07 uur.

    300 000 met de de marokkaanse touristen

    2006 zijn 150 000 belgen op vakantie geweest in marokko. exc de marokkanen

    in 2006 hebben 6,4 miljoen toeristen marokko bezocht

    3,6 miljoen waren touristen van marokkaanse afkomst.

  9. iliass
    27 februari 2007 om 10:34 uur.

    Marokko scoort nog steeds lager dan de rest ,de enige toeristische steden zijn agadir en morakech waar zijn de rest b.v het noorden .Ik denk dat marokko nooit 10milj.zou halen in 2010 .kijk naar tunesie ,egypte ,turkije ,kenya allemaal prachtige landen en goed koper.

  10. adil
    28 februari 2007 om 12:57 uur.

    marokko doet zijn best ,zeker voor het noorden kijk wat er alemaal gebeurd in het nooreden bijvoorbeeld tanger er word vol op geinvesteerd maar ook in tetouan al hociem die hotel school kregen kijk naar sidia waar heel veel hotels gebouwd zijn/ worden
    vliegvelden van het noorden kun je nu rechtstreks aan vliegen van uit noord europa en spanje en ook frankrijk
    enz enz elhamdoulillah het gaat steeds beter!!

  11. amazigh
    01 maart 2007 om 03:05 uur.

    de meeste nederlanders gaan naar maroc voor de sex met kinderen niet voor de zon in andere zuid amerikaanse landen zijn de regels streng de laatste jaren .wij mocros krijgen zelfs geen stage plaats en toets uitslaggen op de lagere school vertellen ze onze kinderen dat ze slechte cijfers hebben terwijl dat niet zo is.en jullie denken dat ze op vakantie gaan naar maroc voor de zon .het zijn pedofillen .zijn ze altijd geweest en dat blijven ze .ze neuken zelfs hun eigen kinderen.

  12. adil
    01 maart 2007 om 06:14 uur.

    amazigh…..?
    hechoma 3lik
    niet iedereen is hetzelfde
    niet ieder nederland is eeb pedo,weet wat je zegt
    kijk vooral naar de ontwiklingen in noord marokko er wordt vol op geinvesteerd in de toerisme , scholen,badplatsen vliegvelden ……enz
    noord marokko wordt mooier dan europa wat klaag je nou!

  13. andy
    08 maart 2007 om 09:16 uur.

    hee iliass wat heeft NL dan????

  14. amazigh
    19 maart 2007 om 03:17 uur.

    adil geloof me ik woon hier 40 jaar.ook al ben je een dokter.als een hollander of een pedo je op straat ziet lopen dan ben je geen dokter voor hem.maar een kut mocro of moro