MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

“Michael Jackson bekeert tot islam”

26 februari 2007 | in Geloof, Muziek | 102 Reacties

Michael JacksonMichael Jackson is zeer geïnteresseerd in de islam en heeft zich in het geloof verdiept. Dat zegt zijn broer Jermaine Jackson in een interview met de Britse krant The Muslim News. De 52-jarige Jermaine Jackson woont in Bahrein, waar ook Michael sinds enige tijd woont.

“Toen ik terugkwam uit Mekka heb ik hem een heleboel boeken gegeven en hij heeft me een heleboel over mijn geloof gevraagd en ik hem verteld dat het vreedzaam en prachtig is”, aldus Jermaine die zelf sinds 1989 moslim is.

Er zijn 102 reacties

  1. Hamid
    26 februari 2007 om 10:58 uur.

    soubhana Alah

  2. Saida
    26 februari 2007 om 11:46 uur.

    Volgens mij heb ik 15 jaar geleden ook al zoiets gelezen.

  3. redbull
    26 februari 2007 om 11:57 uur.

    jacko wako als dat echt is dan is het te danken aan zn broer jermain
    want die is al een tijd moslim geworden
    wat ik niet begrijp jaarlijks worden duizenden christenen & joden keeren zich
    tot islaam maar zn veel meer van onze BROTHERS SISTERS dwaalen juist er
    van af .

  4. klaas
    26 februari 2007 om 01:04 uur.

    hij is een beetje heel erg in de war en verder is het wel fijn dat pedofilie is toegestaan door de grote profeet

  5. brother
    26 februari 2007 om 01:21 uur.

    Hoewel ik dit bericht wantrouw, geldt ook voor Mickey: HIJ leidt wie HIJ wil.

  6. MO
    26 februari 2007 om 01:25 uur.

    Die MIETJE WIL GEWOON DIE MISBRUIK IN DE DOOFPOT STOPPEN
    IK GELOOF ER GEEN BAL VAN.

    IK KAN NIET GELOVEN DAT DIE JERMAINE MOSLIM IS

  7. Rachid
    26 februari 2007 om 01:47 uur.

    Hey klaas,

    De grootste misbruik van kleine kinderen vindt nog altijd plaats in het christelijk geloof. Denk maar eens aan de berichten uit Amerika waar pastoren en andere mannen, die hoge functies binnen de christelijke kerk bekleden, kleine jongetjes misbruiken. EN DAT IS MAAR HET TOPJE VAN DE IJSBERG.

    Als al die pastoren en Michael Jackson moslim worden dan ga je zien dat ze dat soort dingen niet meer gaan doen.

    analyse Michael jackson:

    Voordat hij moslim werd: (waarschijnlijk) misbruik van kleine kinderen en allerlei slechte dingen deed hij

    Nadat hij (waarschijnlijk) moslim wordt: Geen misbruik van kleine kinderen maar een goed gelovige man die veel respect zal krijgen alleen al om de persoon die hij is geworden.

    Nu mijn eigen reactie:
    Michel Jackson, welkom in de islam broeder. Insha Allah komt het nu helemaal goed met jou

    groetjes,
    Rachid

  8. klaas
    26 februari 2007 om 02:41 uur.

    heij Rachid,

    in moslim culturen is het uithuwelijken van minderjarige meisjes nog steeds zeer normaal. in het westen vindt ook misbruik plaats van minderjarige meisjes maar dat wordt strafrechtelijk vervolgd indien justitie er achter komt.

  9. ziko
    26 februari 2007 om 03:02 uur.

    hey klaas
    je hebt gelijk

  10. Rachid
    26 februari 2007 om 03:09 uur.

    hoi klaas,

    In Moslimculturen is het uithuwelijken van minderjarige meisjes nog steeds niet zeer normaal. dat is helemaal niet waar. Als ik het goed heb dan zijn je bronnen: islamhaters, mensen met een IQ van een kanarie in coma of van mensen die allerlei vooroordelen hebben. ik hoop dat jij bij die laatsten hoort.

    in ieder geval het is wel zo dat uithuwelijken nog steeds bestaat en dat in moslimculturen vrouwen/meisjes al op jonge leeftijd trouwen. dan kun je denken aan 17, 18, 19 jaar enz. Maar het gaat dna nog steeds om TROUWEN. Dat is nog altijd beter dan misbruikt worden op jonge leeftijd (9, 10, 11, 122 jaar) door een westers of christelijk man, waardoor je je hele levenlang een trauma gaat overhouden.

    om mijn standpunten kracht bij te zetten hoef ik alleen maar de pedofielenpartij in Nederland te noemen. Dat is een democratische partij, bestaande uit echte Westerse Hollanders, die net een stapje verder willen dan die Amerikaanse pastoren die een kind alleen willen misbruiken in een kerk.

  11. comite rif nador
    26 februari 2007 om 03:32 uur.

    dit heb ik vaak gehoord wat maak het uit of hij moslim wil worden of niet
    aals hij dat doet is wel voor eigen belang.

  12. klaas
    26 februari 2007 om 03:44 uur.

    kort geleden nog stond in het nieuws dat een 13(!) jarig marokkaans meisje is uitgehuwelijkt aan een oudere marokkaanse man . het meisje zag er ouder uit.
    deze dingen gebeuren aan de lopende band in moslim landen en zelfs in westerse landen.

  13. !!!!!
    26 februari 2007 om 04:05 uur.

    klaas jou bron is de media.
    ik vraag me af of je wel ooit met een moslim hebt gesproken?

  14. Marokino
    26 februari 2007 om 04:12 uur.

    Klaas je praat poep

  15. Rachid
    26 februari 2007 om 04:30 uur.

    Die dingen gebeuren niet aan de lopende band, komen incidenteel wel voor. ik betreur dat en vin het jammer. Maar dat zijn niet dingen die normaal zijn in moslimculturen. dus zet je vooroordelen aan de kant en bekijk de wereld vanuit een ander perspectief.

    Je zult ook wel niet ontkennen dat de westerse cultuur niet een volmaakte cultuur is. Dagelijks lees je in het nieuws artikelen waarbij oudere Nederlandse mannen kinderen hebben misbruikt. Zo ok laatst. Een Nederlandse man die in thailand een kinder tehuis begon voor de straatkinderen. Wat blijks is dat die man vaker die kinderen heeft misbruikt en beeldmateriaal van hen op zijn computer had.

    En dat is maar een voorbeeld.

    Het nieuws over Nederlandse pedofilie en andere soort van misbruik blijft ons op een of andere manier niet bij. Maar een incidenteel nieuwsbericht waarbij een klein meisje in een moslimland wordt uitgehuwelijks blijft ons jarenlang bij en beinvloed onze kijk op de islam.
    Ergens klopt het niet he.

  16. tzzzz
    26 februari 2007 om 04:46 uur.

    klaas is een zielig figuurtje (typisch iets voor een nederlander)die anderen zogenaamd bekritiseert, om zich goed te voelen in zn eigen kutcultuurtje. nederlanders zijn heel goed in het bekritiseren van anderen..vaak niet eens gebaseerd op feiten maar dat kan ze niets schelen zolang zij zich maar goed voelen…….DAT is de zielig. Wie gaat er nou helemaal naar Thailand om een meisjes van 12 13 14 jaar te trouwen?????????????????????

  17. Studente
    26 februari 2007 om 05:19 uur.

    Klaas: Volgens mij haal je cultuur en religie en aparte gevallen door elkaar.
    Wat jij doet.. is een aanval op een religie. terwijl het de mens is die dit doet en niet de religie.

    Rachid: Mijn complimenten.. ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

    Mijn mening: Toch zegt mijn gevoel dat hij die kinderen misbruikt heeft.. en wat betreft de bekering.,. ik geloof er niet echt in.. volgens mij is dit een publiciteits stunt. en andere zou ik zeggen.. Goed zo!

  18. klaas
    26 februari 2007 om 05:37 uur.
  19. Rachid
    26 februari 2007 om 05:56 uur.

    Hier heb je een actuele link (nieuwsbericht van vandaag) van een Westerse persoon (Nederlandse Man, waarschijnlijk christelijk maar dat wordt er niet bij vermeld).

    ps. de man was niet een tehuis voor kinderen in Thailand maar in nepal begonnen. Daar misbruikte hij de kinderen in het tehuis.

    hier is de link
    http://www.nu.nl/news/989620/24/Nieuwe_naam_voor_kindertehuis_verdachte_Nederlander.html

  20. !!!!!
    26 februari 2007 om 06:07 uur.

    hahah vindt je het gek dat klaas zo denkt lees dat artikel eens van de website die hij gaf. en vooral de regel

    “In Bahrein staan islamitische geestelijken – conform de uitspraken van Ayatollah Khomeini – sex met kinderen toe.” ?????????????????

    ik vraag me echt af waar ze dat vandaan halen. of is dit zo neergezet om MJ en de Islam zwart te maken.

  21. Tanger
    26 februari 2007 om 08:47 uur.

    KLAAS JIJ PRAAT POEP!!!!!

    WEET JE WAT voor straf pedofielen krijgen in de arabische of islamitische werled ? ze worden opgehangen!!!!!!!!!!!!

    hoe kom jij daar nou bij dat de islam!!!!!!! pedofilie toestaat!!!!

    Rachid Mijn complimenten,

    is toch alleen maar goed dat ie zich bekeert?
    voor zich zelf en de islam zijn miljoenen fans gaan zich afvragen waarom islam? en geloof mij er zullen heel wat fans tot de islam bekeren.

  22. Ryan
    26 februari 2007 om 10:40 uur.

    wat bemoeien jullie er eigenlijk mee? als die gast wilt bekeren tot de islam moet ie zelf weten toch? wat hebben jullie eigenlijk te maken met zijn verleden.
    dat zijn dingen tussen god en hem!!

  23. Toth
    26 februari 2007 om 10:48 uur.

    Die website heeft het niet uit hun 2 bronvermeldingen. Daarover staat niets over wat Khomeini al dan niet gezegd zou hebben, me dunkt overigens dat er over Khomeini ook nog wel serieuze aanklachten te formuleren zijn.

    Voor als iemand zich nog voor de feiten interesseert de sexuele zeden en praktijk in Bahrein zijn, net als alle andere landen uiteraard bestudeerd o.a. http://www2.hu-berlin.de/sexology/IES/bahrain.html
    De bevindingen van de makers van nieuwreligieuspeil, wat me verder wel een nuttige site lijkt overigens, even afgezien van de potsierlijke Khomeini flauwekul (de man overleed in 1989) berusten nergens op behalve misschien fantasie. Bahrein is daarbij ook nog eens verre van een cultureel, religieus of etnisch uniforme samenleving.

    Daarentegen is mij helaas wel het een en ander bekend van de praktijken van zowel psychologisch als sexueel misbruik binnen de gesloten gemeenschappen van Jehova’s Getuigen http://www.watchtowerinformationservice.org/childabuse.htm of zouden die in plaats van Bahreini’s nu de orders krijgen van Ayatallah Khomeini?

  24. Marouan26
    26 februari 2007 om 11:28 uur.

    Salaam wa aleikom wa rahmatollah wa barakatoh adjma3een…

    Ik ga in op dit nieuwsbericht als volgt:

    Dat deze meneer tot de islam overgaat is nog altijd een zaak tussen hem en God. De moslim hoort er niet wakker van te liggen. Hij hoort over zijn eigen tekortkomingen wakker te liggen. Men dient niet veel het nieuws na te volgen aangezien dit een tijdsverkwisting is.
    Over het uithuwelijken van jonge meisjes zoals dat genoemd word daar wil ik het volgende over kwijt:
    Iedereen weet dat een meisje sneller vrouw word dan de jongen een man word. De volwassenheid is zoals god bepaald heeft sneller bij de vrouw dan bij de man. Dat verschilt per leeftijd ook. Het jong trouwen heeft in de islam een voorkeur om niet in bepaalde zondes te vallen zoals verkrachting, homosexualiteit enz. Dat de man ouder kan zijn dan de vrouw is normaal net als andersom. Zo weet ik te vertellen dat de eerste vrouw van de profeet ouder was dan hem en dit scheelde niet een paar jaar.
    God heeft ons als vrouw en man geschapen om te trouwen wanneer we de behoefte daartoe voelen. Dit is niet aan leeftijd gebonden.En ja hij kan er maximaal 4 nemen onder strenge voorwaarden. Zo heeft de profeet ook aangekondigd dat er een tijd zal komen dat er op elke man 50 vrouwen zullen zijn. Ook dit is de wijsheid van God.

    Ik hoop dat u mijn artikel begrijpt.

  25. JEBLI
    27 februari 2007 om 12:39 uur.

    Klass: je bent gewoon een zielig ventje!Islam kent geen pedofelie, in tegesteling tot christendom! waar pedofelie en homofelie helemaal ingeburgerd!

  26. Toth
    27 februari 2007 om 07:40 uur.

    Marouan26, jij weet best dat de praktijk van het uithuwelijken niets te maken heeft met puberteitskwesties (het lichamelijk “volwassen” worden is overigens nog iets totaal anders dan het geestelijk volwassen worden.)

    Uithuwelijken is een kwestie van macht. De vrouw is bij machte om zich voor te planten, maar niet om zichzelf, laat staan haar kind te onderhouden. Zij is door haar absolute afhankelijkheid dan eveneens absoluut onderworpen. Nou hoeft dit niet de vorm aan te nemen van misbruik etc. maar de positie van de vrouw is er dan een van inherente ondergeschiktheid.

    Ware zij ouder geweest en had ze een opleiding gehad dan had zij de man niet nodig voor haar bestaansvoorzieining en was er een positie van gelijkwaardigheid ontstaan. Dat is in beginsel de reden voor jong uithuwelijken en niets anders. Die redenen worden uiteraard overdekt met een verzinsels over traditie en godsdienst.

    Wie ooit een biologieles heeft gevolgd en het woord chromosomen ooit gehoord heeft weet dat 50 vrouwen op één man, weliswaar een ietwat perverse sexuele wensdroom kan zijn, maar verder geen realiteitswaarde heeft.

    Polygamie in islam heeft praktische redenen gehad en heeft te maken met het laten zien aan de wereld hoe rijk je bent door het aantal vrouwen dat je kunt voeden en kleden, kortom onderhouden. Het bestond daarvoor al, maar er zijn in islam voorwaarden aan verbonden. Zoals men weet is polygamie tevens een Bijbelse traditie, waar o.a. de Mormonen ook hard aan vast blijven houden.

    Polygamie komt in praktijk het meest voor in de meest achterlijke gebieden, waar de strijd om de schaarse middelen automatisch een cultuur kweekt van het recht van de sterkste en tradities heilig zijn waaraan niet wordt getwijfeld, laat staan getornd en men heeft geen opleiding gehad, dus nooit een alternatief idee en men analfabeet is, dus ook niet hoeft te vrezen voor een nieuw idee en men niet al teveel moeite hoeft te doen om de vroege bronstijd voor te stellen, daar vindt het feministische gedachtengoed weinig weerklank.

    M.a.w. polygamie is een symptoom van achterlijkheid.

    In het christendom, zoals ook in islam is o.a. pedofilie, homofilie en bestialiteit streng verboden. Dat de praktijk anders is heeft te maken met het feit dat religieen door mensen worden uitgeoefend en ook bedacht, maar dat is een zaak die ik beter uitgebreid kan beargumenteren door het gebrek aan historiciteit van de Bijbelse traditie aan te tonen, waarmee ook de grond onder islam komt te vervallen. Er bestaan evenmin goden als er kabouters in fietsbellen wonen.

  27. comite rif nador
    27 februari 2007 om 11:09 uur.

    hoi klaas,
    jou moeder is getrouwd met jou vader toen zij 12 jaar was, wist je dat of niet wat weet jij over de islam amafkees

  28. fouad
    27 februari 2007 om 11:28 uur.

    Het kan best zijn dat hij moslim is geworden.Het kan zijn dat hij die kinderen heeft misbruikt maar in ieder geval iedereen verdient een tweede kans.
    En allah s.w.t. weet of hij het echt meent of niet. Duz passen jullie maar gewoon op jullie zelf.

    😉

  29. anti_klaas
    27 februari 2007 om 11:40 uur.

    Klaas je bent gewoon jaloers dat je niet als een moslim bent geboren maar het is nooit te laat je weet toch je kan altijd instromen geloof staat altijd open ten minste het islamitische geloof dan ma ik weet niet hoe het met jouw geloof zit zekker geen ………..

  30. abdel
    27 februari 2007 om 12:32 uur.

    selam

    Mensen negeer hem toch die klaas, het ging hier over het tot de islam treden van die gekke Amerikaan.
    Als je dit soort nieuws verneemt, zeg dan niet meteen hieperdepiep hoera.
    De broer van Michael is ook moslim zegt hij, ja hij is van de nation of islam, en dat is heel iets anders dan de drie metgezellen van de profeet Mohammed(vzmh)hebben verkondigt.

    Het lijkt wel een opkomende hype, dat mensen van meestal katholieke en christelijke godsdienst toetreden tot de islam.
    De joden daar zullen nooit tot de islam toetreden, zij sterven liever dan hen geloof opgeven.
    Mensen vergeet niet dat de islam een groot aanhang heeft en dat , de westerse wereld heel goed ziet dat wij potentieele klanten zijn voor hen product.
    Wie weet wil Michael op een dag ook albums gaan maken met Arabische teksten, om aan ons te slijten zoals sommige hebben gedaan.
    Michael heeft niets meer , geen geld ,geen neus geen trots,geen pretpark ,alleen nog maar rechtzaken.

    Vriendelijke groet

  31. Wendy
    27 februari 2007 om 12:38 uur.

    Hey Klaas
    HOud effe je mond dicht.

    michael welkom in de ISLAM.
    Islam is de mooiste wat er is.
    Elhamdullilah ben ik er ook een van en blijf ik tot mijn dood een moslima.
    Er moeten meer mensen zich bekeren tot de islam.

  32. Tarik
    27 februari 2007 om 12:50 uur.

    Rachid,Mijn complimenten , Klaas you just got owned by Rachid ^^, en toth, polygamie is er zodat mannen niet vreemdgaan met andere vrouwen en hij moet toesteming vragen van zijn eerste vrouw voordat hij trouwt dat is iets wat veel mensen niet weten

  33. mhamed
    27 februari 2007 om 03:30 uur.

    er wordt hier van alles gezegd over iets waar klaas zeer zeker geen verstand van heeft,sterker nog we hebben met een moslim hater te maken, ik heb een woord voor je klaas, ISLAM.

  34. Henk-Rotterdam
    27 februari 2007 om 03:52 uur.

    Hier staat weer zo’n voorbeeld van ongenuanceerde berichtgeving.
    Ik heb NERGENS en dan ook NERGENS gelezen dat het ging om een Marokkaans meisje dat is uitgehuwelijkt in de betreffende zaak in Belgie
    Hoe komt dit dan in de wereld?
    Waar komt dit vandaan?
    Of is dit nu weer zo’n voorbeeld van stemmingmakkerij en haatzaaierij.
    Dit is net zo krom voorbeeld als dat in de nacht er een overvalplaats vondt en men drie mannen met bivakmutsen ziet wegrennen en dan toch weet te vertellen dat het Marokkanen zijn ,ik vindt dat verdomme knap of is het toch weer………….?

  35. abdel
    27 februari 2007 om 08:56 uur.

    oelala nu pas !!!:@

  36. nordin
    27 februari 2007 om 10:15 uur.

    rachid respect wallah en klaasje je hebt egt verloren ga je maar eerst verdiepen voor je met je vieze niks betekende woordjes hier komt schrijven en weet je ooit wat de islam is,jij bent gewoon zo eentje die klappen krijgt van zn meisje en zn mond dichthoud en zo ook met de waarheid van de islam,je ziet alles om je heen dat het verderf en haatzaaierij is en islam is een felle licht in het duisternis maar omdat je onder druk staat van dat vriendinnetje ga je dingen uitkramen schrijf als je kan schrijven lukt het niet dan adviseer k je gewoon te zwijgen ( dus niks te schrijven) dan ben je helemaal gehoorzaam aan dat vriendinnetje rustig aan broeders

  37. skery-VANUIT_MAROCCO
    27 februari 2007 om 11:59 uur.

    Henk-Rotterdam

    precies wat je net zei

    wat ben ik gelukkig toch dat ik nu in marocco woon werk (siesta)

    MAROKKANEN PAK JULLIE KOFFERS(GELD) COME BACK TO MAROC

  38. maghrabi
    28 februari 2007 om 12:09 uur.

    hahahahahhahahahahahahhaha mickeal gataaar ahahahahhahahaha ik zie het al voor me hahahahaha

  39. karima
    01 maart 2007 om 12:16 uur.

    Rachid, je bent de beruchte incestzaak uit Epe van jaren terug vergeten te vermelden ; )

    En Tarik, polygamie is ook ontstaan ten tijde van de oorlogen waarbij vele mannen sneuvelden en vrouwen alleen kwamen te staan….

  40. Henk -Rotterdam
    01 maart 2007 om 01:21 uur.

    Ha die Skerry,
    Hoe is het daar ?
    Niet met zijn allen weggaan hier want dan wordt het te stil hier en gaat de boel echt naar de klote.
    Als het niet lukt daar gewoon weer hier heen.

  41. Corado del Mar
    01 maart 2007 om 03:11 uur.

    Jacko komt er ten minste vooruit dat hij iets slechts doet, en is niet schijnheilig net als Guus Hiddink. de grote held van de koreanen.. nee zo werkt dat niet.. jacko verdient een eerlijke kans.. Hij kan tenminste zeggen : I’M BAD!!

  42. fouad
    01 maart 2007 om 04:08 uur.

    je bent nu best stil he klaaas

  43. skery-VANUIT_MAROCCO
    01 maart 2007 om 05:02 uur.

    henk-rotterdam

    het kan beter geduld is schonezaak
    ik heb het naar me zin in marocco
    ik kom nooit meer terug naar nederland want ik heb het gehad in nederland

  44. ISLAM
    01 maart 2007 om 10:17 uur.
  45. samira
    01 maart 2007 om 10:38 uur.

    WAT EEN SUKKEL!

  46. Marouan26
    02 maart 2007 om 09:02 uur.

    Ik vraag me af waarom juist degene die niet in een god gelooft op mijn bericht reageert. Ik vraag me dan ook af wat deze persoon zoekt bij de berichten over geloofskwesties.

    Voor de rest ga ik niet in op de inhoud van het artikel van deze persoon aangezien ik niet discusier over geloof. En al zeker niet met een ongelovige. Deze hoort eerst te begrijpen wat geloven in iets inhoud.

    Assalaam wa aleikom wa rahmatollahi wa barakatoh.

  47. lavendel
    02 maart 2007 om 09:47 uur.

    wat doet een fuckingggg kaas op deze site!! daar zou je maar eens aan moeten denken kaas of hoe je ook mag heten tzz ga je vingers likken..

  48. Trab
    03 maart 2007 om 12:27 uur.

    Sommige reactie zijn zeer schandalig te noemen. Ok, Klaas is onwetend wat betreft het geloof Islam. Ik moet alleen zeggen dat die mensen aan de andere kant nog een schepje erbovenop doen! Met klare onzintaal!!!! Als jullie een voorbeeld willen geven, moeten jullie vooral zulke voorbeelden geven. Het is echter wel een feit dat Arabische moslims in het Midden-Oosten mekaar afmaken. Dat vind ik absoluut schandalig!!! Voor de rest of Michael nou moslims is of niet…een beetje respect is op zijn plaats!!!

  49. Toth
    03 maart 2007 om 11:08 uur.

    Daar wil ik wel antwoord op geven Marouan26. Onder atheisten en agnosten interesseren zich net zoveel mensen voor geloofskwesties als onder mensen die zich aan het een of ander geloof hebben gecommitteerd en misschien nog wel meer. Maar je hebt eigenlijk wel gelijk dat dit het platform niet is voor een discussie.

  50. HaJar
    05 maart 2007 om 10:08 uur.

    Ayatollah en hezbollah zijn de eningste die stop zeggen teggen amerikaa en de Joden dus geen probleeem..toch..??

    wa aleikum asalaam hajar

  51. Samuel
    06 maart 2007 om 03:26 uur.

    Michael die zich bekeerd tot de Islam……this is Thriller!!!

  52. Samuel
    06 maart 2007 om 03:47 uur.

    P.S.: wellicht dat Sheikh Michaelamad bin Jacksonizad denkt dat er wellicht wat zieltjes in islamitische landen te winnen zijn voor zijn muziek.

    Denk dat hij vergeten is dat ze daar ook aan downloaden doen en is hij verder vergeten dat er genoeg landen in het Midden-Oosten zijn waar muziek van Amerikaanse artiesten gezien wordt als vergif van de grote Satan? Of gaat hij het eerste exemplaar van zijn volgende cd uitreiken aan die mafketel van een Ahmedinejad van Iran?

    Hoewel…ik zou er niet raar van opkijken.

  53. Mounia
    07 maart 2007 om 09:45 uur.

    Marouan26!!!! ECHT TBARKELLAH 3LIEK!!!! goede woordgebruik, precies wat die debiele KLAAS nodig heeft! Met jou kan ik praten……..
    De woorden die Allah (swt) insha allah goed zal keuren………

    Allah jehefdek

  54. Yassine
    08 maart 2007 om 10:34 uur.

    Lieve Klaaas…
    waar ben je mee bezig..kan je dan niet tegen dat M.Jackson een moslim is geworden??!! zo lijkt het hoor.
    LUister…M.jackson is moslim geworden,, klaar,,,geen descusie
    je kan het niet terug draaien..dus verzin iets anders
    SMile.ciao

  55. Zaka
    08 maart 2007 om 10:53 uur.

    Zoals eerder vermeld was op nieuws,

    Dit is Bullshit!! Bullshit!!

  56. bibi
    14 maart 2007 om 10:59 uur.

    Wat voor geloof hij ook heeft en of het nou een waar media verhaal is of niet ik vind het een rare man die Michael. Iedereen die met kinderen knoeit moeten ze afmaken. Of hij dat ook heeft gedaan weet ik niet ik was er niet bij. Maar alleen al als je je kop zo verminkt dan is er toch een steekje los!

  57. klaas
    21 maart 2007 om 03:20 uur.

    laatste tijd niet veel meer gehoord over onze nieuwe moslim aanwinst. ik ben bang dat M.J. het alweer vergeten is. jammer voor onze moslimbroeders. hadden ze eindelijk eens een “”goede “” musicant gehad.

  58. datbedoelik
    24 maart 2007 om 10:43 uur.

    Beste Klaas,

    Je ziet hoeveel opgehitse antwoorden je krijgt, ja de moslims zijn gauw op hun teentjes getrapt! Hoe zou dat nou komen, dat ze zo snel op hun teentjes getrapt zijn, net als kleine kinderen die wat ontkennen.

    Hoe oud was Aisha die met de profeet Mohammed trouwde? 6jaar of 9 jaar tog? Daarom mogen ze in arabische landen ook met zulke jonge meiden trouwen, ze moeten de voorbeeld van de profeet volgen. Zolang je maar trouw dan is het normaal, al ben je een vent van 50 jaar en je trouwt met een 9 jarige vrouwtje, dan is het oke! Maar als je niet trouwt en je hebt seks met een 9 jarige dan val je onder ‘pedofiel’. Vroeger bestond het woord pedofiel niet!(1500 a 2000 jaar geleden)

    In westerse/VS landen wordt het bekend gemaakt als een kind misbruikt is. Wat denken jullie dat in arabische landen geen kinderen misbruikt worden? Daar wordt het niet bekend gemaakt, vooral als zo’n vieze vent een meisje heeft verkracht, gaat dat meisje niks zeggen, het gaat om de schande en als die meisjes niet oppast wordt ze ook nogeens verstoten!!! In arabische landen zijn er veel leed, stille leed! Dus hoezo christelijke priesters en christenen die kinderen alleen misbruiken, er zijn zat moslims die dat doen, en ja ook in arabische landen! Meestal is het een familielid die dat doet (misbruikt) en dan durf je als moslima niet bekend te maken> je bent geen maagd en schande voor de familie> wat doe je> je mond dichthouden!

  59. datbedoelik
    24 maart 2007 om 10:47 uur.

    Profeet Mohammed 40+ had geslachtgemeenschap met zijn 9 jarige vrouw!!

    Voor deze tijd is dat niet normaal, maar toendertijd was het gewoon

  60. Rachid
    24 maart 2007 om 11:01 uur.

    Zo blijkt maar weer, Nederlanders zijn echt goed in generaliseren en mensen over één kam scheren. Ik kan me voorstellen dat moslims zich op hun teentjes getrapt voelen door dat soort generalisatie.

    Vroeger bestond pedofilie niet, maar vroeger trouwden mensen ook heel vroeg, overal ter wereld was dat. De gemiddelde leeftijd waarop mensen stierven lag misschien in de buurt van de 30 of 40. Dus mensen die trouwden, deden dat ook heel vroeg.

    Aisha was geen 9 of 8. Ze was misschien wel 15 of 16 of iets in die richting. Dat ze toen trouwde met de profeet, is voor haar een eer, en daar heeft ze nooit spijt van gekregen. Dus ga het niet over pedofilie hebben, klaas. Lees maar eens je geschiedenisboeken en zoek eens op wat de gemiddelde sterfeleeftijd was en op welke leeftijd mensen trouwden.

    Dat moslims tegenwoordig met kleine meisjes trouwen. Dat is sterk overdreven en er zit heel veel generalisatie in. Het komt voor 15 jarigen, 16 jarigen trouwen met de wat oudere mannen, maar dat is dan nog altijd trouwen.

    Beter dan het dagelijkse misbruik door Hollandse mannen van kleine kinderen over de hele Wereld.

    En als je het wil hebben over verkrachting door christenen, dan kan ik het volgende zeggen.
    Verkrachting en misbruik van kleine kinderen in kerken is jarenlang en misschien wel tientallenjaren verzwegen. Pas laatst is dat naar buiten gekomen.
    Het blijkt dat de paus er van af wist, dat de leidinggevenden in de kerk er vanaf wisten en meerdere mensen. Ze hebben het het jaren lang en misschien tientallen jaren in de doofpot gestopt.
    En dat is maar het topje van de ijsberg!
    Buiten de christelijke kerk gebeurd ook veel in de maatschappij wat betreft pedofilie in de westerse maatschappij.
    In de westerse landen lijkt pedofilie iets heel normaals te worden, net als homofilie.

    groetjes

  61. iliass
    25 maart 2007 om 12:47 uur.

    hey Klaas

    ik snap eignelijk niet dat jij de moslims probeert zwart te maken, maar ik geef rachid gelijk want volgens mij weet hij een hoop over de islam en jij weet volgens mij helemaal niks over de islam en zeker ook niets over je eigen geloof(of je hebt er geen) maar klaasje ga een andere hobby zoeken zou ik zegge.

    en als je verde gaat kijken dan kleine kinderen en over gaat naar amerikaanse professors die vroeger al hun ideenen uit de quraan haalde en meerendeels van die professoren zijn ook die islam gaan bestuderen en zelf ook islamitisch geworden…. over zulke dingen hebben ze he nooit ove want, ze laten alleen maar de negatiefe dingen zien over de islam.

  62. datbedoelik
    25 maart 2007 om 02:23 uur.

    Hallo Racid,

    Ik ben Klaas niet! Ik ben een allochtoon. Zo raar dat je direct suggereert dat ik een autochtone hollander ben. Zo zie je maar.

    Aisha was wel 9 toen ze met profeet Mohammed trouwde! Oh en profeet Mohammed was zelf 54 jaar oud. Naar deze maatstaven en 21ste eeuw heet het pedofiel. Maar was in die tijd waarschijnlijk wel normaal, omdat de 9jarige getrouwd was.

    Mensen trouwden vroeger inderdaad vroeg, maar een 9 jarige met 50+ dat is een ander verhaal(ik heb van mijn oma gehoord dat 8(of jonger) jarige werden uitgehuwelijkt aan 12 jarige jongen en zodra de meisje ongesteld werd, ging ze naar haar schoonouders.Dat was nog je eigen leeftijdsgenoot!
    Ik hoef de geschiedenisboekjes niet door te lezen, ik weet dat mensen vroeger idd vroeg trouwde. Maar gaat het om de leeftijdsverschil!

    Ik begrijp dat het een eer is wanneer je met met een profeet trouwt.

    Hoezo is het overdreven dat moslims met kleine meisjes trouwen?? Het komt nog steeds voor in arabische landen!

    ‘Beter dat Hollandse mensen die misbruik maken ‘…..

    Ben jij geen Hollandse (Moslim), je ziet jezelf niet als een Nederlander, hoe kun je verwachten dat de autochone hollanders jou als landgenoot gaat behandelen, als jezelf eens niet als een Hollander ziet?

    Klopt, het is door kerken(katholieken) jarenlang verzwegen en is gelukkig aan het licht gekomen, helaas gebeurt het nog steeds ergens dat nog niet aan de licht is gekomen…..

    Wat zou door de moskeeen verborgen zijn??? Weet je dat er moskeeen zijn die jonge kinderen tot geweld aanzetten… Deze jonge kinderen worden opgeleid tot moorden notabene in de naam van God!!! En als excuus, dus om goed te praten mogen ze de Jihad gebruiken. Helaas gebeurt dit wereldwijd….
    Geen moslims(of weinig) die tegen deze praktijken demonstreert, maar om een spotprent gaan ze hun dak uit!dat bedoel ik nou!
    Of wil je zeggen dat jonge kinderen tot geweld aanzetten minder erg is dan seksueel misbruiking? Die jonge kinderen hebben geen leven, hun enigste taak is zich laten ontploffen en om zoveel (on)schuldige zielen mee te nemen, in de hoop dat ze in de paradijs komen…. Ze hebben niks aan hun aardse leven, behalve haat en geweld en hiernamaals hebben zo nog minder, arme arme kindertjes!

    Wie zegt dat imams geen kinderen seksueel misbruikt? Hij is ook een mens, het is geen heilige persoon! In westerse/VS landen is het bekend van de misbruiking, zoals je weet loopt de arabische landen achter, over 100 jaarr hoor je ook dat er imams zijn die kinderen seksueel hebben misbruikt. Net als de verschillende stromingen binnen de christendom die ontstaan, daar hebben de moslim ook een voorbeeld aangenomen; soennieten en sjieten…Middeleeuw waren er kerkoorlogen, vochten ze om de verschillen, en wat doen de moslims nu onder elkaar?Als ze niet met VS/EU vechten dan vechten ze wel met elkaar om de verschillen!!!Dat bedoel ik met achter lopen!
    Moslims nemen voorbeeld van christenen aan.. De christenen hebben die tijd doorstaan en moslims huppelen bewust of onbewust achteraan.
    Dit is het topje van het ijsberg!

    Pedofiele dingen gebeurt niet alleen in het westen, maar net zo goed in arabische wereld, daar kan het zelfs erkend worden, mits je trouwt! Maar in het westen niet!
    Maar pedofiel hoeft niet perse een verkeerde woord te zijn, als het je vrouwtje is, ben je verplicht om je voort te planten, tog, het is geen misbruiking?

    Of alleen mensen van christenen komaf verkrachten! Die Europeanen kunnen vrij naar de hoeren en de vrouwen in Europa zijn wat vrijer wat betreft in omgang met mannen. Dus hoezo verkrachten, volgens mij zijn er minder verkrachtingen in de EU/VS dan in arabische landen. In arabische landen hebben je geen vrije hoeren markt en als je geen geld hebt kun je moeilijk trouwen,omdat je als moslim verplicht bent om een bruidsschat te geven en je vrouw te onderhouden, je moet als man tog aan je trekken komen, en aangezien de vrouw daar minder recht heeft en minder wordt gehoord, houden de vrouwen hun mond wel dicht na een verkrachting!!! Dat gaat nog steeds in een doofpot in tegenstelling met de EU/VS.

    en zo kan ik nog doorgaan
    Voordat je gaat beweren dat ik een jood ben, dat ben ik ook niet!

  63. Mr. Ned
    26 maart 2007 om 12:02 uur.

    Rachid, “Hollandse mannen” Hoezo generaliseren?

    Verder zou ik zeggen (allen) kijk niet alleen naar het verleden maar naar een toekomst waarin we samen moet leven. Iedereen maakt fouten, dit is cliche, maar waar als een koe! En fouten zullen altijd gemaakt worden ongeacht cultuur of religie. Feit blijft dat een normaal dekend mens pedofilie verafschuwd, en dat de mannen die dit doen (christen of moslim) wat mij betreft aan de hoogste boom mogen worden opgehangen en daarmee ook de voorstanders er van (?) zoals die zgn politieke partij. Waar overigens iedereen (behalve zijzelf) een tegenstander van is.

    V.w.b. Michael J. wat een gast. Wat maken jullie je uberhaupt druk of hij Moslim wordt/is? Was hij Christen dan? Ik word er niet koud of warm van. Lekker laten in z’n eigen waarde en geen aandacht aan geven. Daar gaat het waarschijnlijk alleen maar om. “…..with the Stars”.

    Mazzel.

    PS. ik kwam hier omdat ik op zoek was naar dat artikel over een vonnis van een Duitse rechter die met een beroep op de koran weigerde om een mishandelde vrouw vroegtijdig te laten scheiden van haar Marokkaanse man.
    Ook zoiets: mannen en vrouwen moeten gelijke rechten hebben! We hebben het hier tenslotte over MENSENrechten.

  64. hammie
    27 maart 2007 om 05:48 uur.

    heeft iemand MJ al een moskee zien binnengaan?? ik niet!!
    ik ben bang dat klaas gelijk heeft , Mj is helemaal geen moslim geworden en jullie waren apetrots dat iemand al MJ moslim werd. zielig!!

  65. $amirAA
    18 april 2007 om 01:37 uur.

    GELOOF JE HET ZELF!!!!!!!!!!!

    Hij heeft geen leven meer man dat mens is bijna dood:d

  66. Omer
    09 mei 2007 om 03:16 uur.

    Laat ik ook maar is reageren. Ik heb het ook gehoord dat Onze Jackson bekeerd is tot moslim, als dat zo is steun ik heb daarin. Iedereen heeft het er wel over dat hij een pedofiel is, maar wat wel toevallig is dat deze rechtzaken allemaal geopend zijn nadat hij de islam is gaan onderzoeken want hij is hier al veel langer mee bezig. en dan nog iets steLLLLL!!!! stel he dat wij minderjarige uithuwelijken wat wij gwn niet meer gebeurd… alles is beter dan een meisje van 13 dat zich laat neuken voor een breezertje waarop de ouders alleen maar reageren wel veilig doen he.. mensen togg al die vooroordelen … als je ergens over wilt oorderelen moet je het togg eerst onderzoeken ik stel voor dat jullie allemaal is wat lezen over de islam voordat jullie met julie verhaaltjes komen

  67. MUSTAFA
    10 mei 2007 om 09:15 uur.

    heey klaas

    ik ben een beetje laat maar ik had het net gezien je zegt dat het in de moslimcultuur van minderjarige meisjes uitgehuwelijken dat is neit een MOSLIMSCULTUUR maar van de land waar die is van gekome dat heeft niks mee temaken met islam;)

  68. MUSTAFA
    10 mei 2007 om 09:29 uur.

    Heey

    nou volgens mij is mj wel moslim want hij heeft een liedje:Give Thanks to Allah

  69. Owais
    15 mei 2007 om 02:28 uur.

    Alhamdoelillah..!

  70. fatih
    02 juni 2007 om 01:05 uur.

    Wat een ophef over die Jackson,
    ikzelf heb de islam de rug toegekeerd,
    en voel mij nu een gelukkig mens,geloof mij ,in de hemel worden wij allen hetzelfde behandeld,
    moslim of christen,broeders en zusters beken kleur!
    geloof wat je wil geloven en niet wat je vader en moeder je voorzeggen,

    Een gelukkig man,

  71. Ibn Muktar
    22 augustus 2007 om 06:25 uur.

    Beste klaas,

    Zou u mischien niet zo de islam beledigen als dat jou probeersel is , maar in ieder geval rachid Mash-Allah, goed getypt/praat.

    Barak Allah fiek RachiD

  72. Cabo Nigro
    26 augustus 2007 om 05:04 uur.

    Hey Klaas, hoe wil je dat verklaren van de Nederlande mensen die hun kinkderen misbruiken,ik ken zelf paar meisjes die zijn misbruikt door haar eingen VADER en het is bekend (Ziekelijk) en je komt over de islaamcultuur praten waar jij weinig van weet, de islam moet je kennen en zeker niet met jou weinig kennis.

  73. Cabo Nigro
    26 augustus 2007 om 05:16 uur.

    beste Fatih, wat je zegt is helemaal niet waar.
    is het paradys kom je echt niet in pas wanneer je echt een Moslim bent , en je zegt dat je zelf een moslim was DAT GELOOF IK NIET , want echt een Moslim kan noooooooit de islam de rug toe keren, misschien was je iemand die alleen de ALFATIHA kon en je weet niet eens wat dat betekend
    Michael Jakson WELKOM in de Islam zo als 100.000 anderen mensen Respect.

  74. hakan
    01 november 2007 om 12:45 uur.

    amai mijn reactie die ik vorige week had verzonden is ni toegevoegd op deze site schijnheilige mense want ik had het over ons christelijk geloof en e islam en als jullie da hadde gehoord ginge jullie ni meer in de islam geloven maja God weet wa ik had gezegd en diegene die da verwijdert had zal boete islammietje

  75. SIHAM
    16 november 2007 om 07:25 uur.

    HMDL BEN HEEL BLIJ DAT MJ IS BEKEERT HOE MEER MOSLIMS HOE BETER.

  76. Furkan
    12 januari 2008 om 02:00 uur.

    Mensen ik heb er twijfels over dat MJ moslim is geworden als die dat is ben ik wel blij
    maar die discussie ruzie wat kan je het noemen is fout de islam gaat over dat je goed bent enzo jullie weten het wel maar je moet ook respect hebben voor andere geloven en ik heb een meetje het gevoel dat dat hier fout gaat hoe meer ik blijf lezen hoe meer het christense geloof naar beneden word gehaald (vind ik) jullie moeten ook niet vergeten dat jezus ook een profeet is van de islam
    en dat wou ik dus even zegge je mag wel reageren maar kweet niet of ik het lees want kheb neit vaak tijd
    BB

  77. klaaskaaskop
    10 februari 2008 om 11:00 uur.

    Klaas,

    je met een hollandse lul!!
    Je weet niks van de islam af dus hou je bek!
    Dankzij jullie onwetendheid en bangheid voor de islam creeeren jullie vele problemen

    een belgische jongedame

  78. nicky
    17 februari 2008 om 03:17 uur.

    Die oliesjeiks zullen hem helpen zijn schulden te betalen.
    Volgens Nostradamus moet er nog een derde antichrist komen.
    Ik ben benieuwd wie dan de volgende gaat zijn.

  79. Sorakyuushi
    20 maart 2008 om 01:50 uur.

    heey ik heb een reactie op die klaas het is een tijdje geleden dat hij iets zij.
    dit komt uit een liedje luister zelf maar het nummer heet: all my best friends are metalheads. van de groep less than jack. dat stukje van de nummer gaat zo
    do you think it’s strange, that there’s a way, of how you look, how you act and how you think. pretend there not the same as you. Do you know about her strength in convictions
    or how she puts all her faith in religion.
    Did we take the time to really discover,
    how little we know about each other.
    zeg maar wat jullie ervan vinden

  80. Blij dat michael jackson bekeerd is tot de islam !!
    09 april 2008 om 08:04 uur.

    Fijn om te horen !!

    dit geeft gewoon aan dat michael jackson een goed persoon is en dat Allah hem zo een kans heeft gegeven dat hij gewoon voor zijn dood bekeert is tot onze mooie geloof islam.

    ik vind dat iedereen respect moet hebben aan de geloof van een ander.
    het zou erg fijn zijn als andere mensen die helemaal niks af weten van de islam hier geen onzin komen typen.
    als jullie het zo nodig willen doen ga dan eerst a.u.b informatie zoeken over hoe de islam nou eigenlijk echt in elkaar zit.

  81. ravinder
    10 april 2008 om 12:15 uur.

    het is natuurlijk niet zo dat hij pas nadat hij is bekeerd tot de islam een goed persoon is geworden. ben zelf een fan van hem en hoop dat hij een geweldige comeback gaat maken dit jaar!!!

  82. judge
    20 oktober 2008 om 03:13 uur.

    hey gasten,
    Volgens mij is de koran niet zo vredelievend, kijk bv. maar naar hoe de vrouw word afgeschildert(als een akker soera 2). ontken dat maar

  83. mhamed
    21 oktober 2008 om 01:32 uur.

    judge wat jij van akker verstaat wil niet zeggen dat jou manier van begrijpen van het woordt juist is!

  84. zain
    21 november 2008 om 06:05 uur.

    Ben al die negativiteit een beetje zat. Ik vind het echt heel laag dat mensen nu opmerkingen plaatsen zoals ”ja nu kan ie wel ongestoord pedofiel zijn”.
    Wees gewoon blij voor die man… als hij zich in de Islam kan vinden (net als miljoenen anderen) dan moet er wel iets goeds aan de hand zijn. Denk daar maar eens over na.

  85. Maghreb Magazine » ‘Bekering Michael Jackson is een feit’
    22 november 2008 om 12:06 uur.

    […] Al in 2007 bestonden er geruchten over de bekering van de zanger. […]

  86. hatice&demet
    18 februari 2009 om 05:28 uur.

    ((+

  87. hatice&demet
    18 februari 2009 om 05:30 uur.

    mense geen woord meer over koran
    heb respect yo
    YUDGE doe zoals een racist
    TIRKISHHHHHHHHHHHH
    (hatice)

  88. oow ja yudge
    22 februari 2009 om 09:47 uur.

    oow ja yudge met akker wordt niet bedoelt vrouwen maar ( edele deel) je weet wel welke

  89. anoniempje
    15 maart 2009 om 01:52 uur.

    alsjeblieft tatta’s BEMOEIII er NIETTTT MEEE!!! als hij moslim wilt worden laaat hem tog sjongejongejonge mensen hebben egt geen leven door andere zwart te maken TFOEEEEEEEEEEEEEE

  90. Leraar c
    27 april 2009 om 04:56 uur.

    MO
    Die MIETJE WIL GEWOON DIE MISBRUIK IN DE DOOFPOT STOPPEN
    IK GELOOF ER GEEN BAL VAN.

    IK KAN NIET GELOVEN DAT DIE JERMAINE MOSLIM IS

    februari 26th, 2007 om 1:25 pm
    a fock you a mo jij bent geboren als moslim maa je bent nie eens egt moslim Jermaine lay 3awinoe het gaat je niks aan wat hij is of niet als jij je leven maar leidt of nie

  91. hamid
    26 juni 2009 om 06:25 uur.

    En weg was klaasje weer eentje zijn lesje geleerd.

  92. Sura
    27 juni 2009 om 06:13 uur.

    Ook hij heeft gezien dat de islam de mooiste geloof is.

  93. BJ
    27 juni 2009 om 06:49 uur.

    Het zal wel in een vlaag van verstandsverbijstering gebeurt zijn. Niemand wordt toch vrijwillig moslim!

    Hoop dat uiteindelijk dat moslim gedoe niet geldt, en hij gewoon zijn Sprookjes begrafenis krijgt op Neverland, Peter Pan & Tinklebell zijn altijd nog geloofwaardiger dan dat mafkezen geloof!

    Rust zacht King Michael!

  94. To BJ
    28 juni 2009 om 11:09 uur.

    Er zijn er zat die vrijwillig moslim worden..BJ!

    En wat Micheal betreft, hoop dat uiteindelijk zijn moslimgedoe wel geldt, dan heeft hij eindelijk de geluk en respect die hij verdient in het echte leven.. want deze leven hebben niemand minder dan de niet-moslims verpest voor hem.

    En iedereen kan kletsen wat ie wil. maar dit is ook een feit: iedereen komt er uiteindelijk achter dat de Islam het enige geloof is, alleen zorg ervoor dat je niet te laat bent.
    MJ is er iig nu wel achter..

  95. Gino
    01 juli 2009 om 03:28 uur.

    waar stressen jullie om..
    Michael = Michael !

    maakt niet uit wat voor geloof hij had..
    hij was sws goed en heeft geen eens een jongetje misbruikt.
    fokkin’ onzin en das bewezen

    dus kom niet prate over hem

    r.i.p

  96. darr
    01 juli 2009 om 03:32 uur.

    pf moslim moslim…

    HIJ IS AFRO-AMERIKAAN

    DAAR MOETEN WE TROTS OP ZIJN

  97. majid
    08 juli 2009 om 11:00 uur.

    Hey

    Dit is voor alle mensen die denken anoniem alle onzin verhalen de wereld in kunnen, TRIEST.
    Wees een vent kom met de waarheid en hou die onzin voor jezelf, of ben je te gefrustreerd omdat de Islam de grootste wordt, STIK lekker in je frustratie.
    Dat jullie moeite hebben met de Islam is jullie probleem,
    het is niet voor niks de meest groeiende geloof, ook Nederlanders die een rein geheugen bekeren zich en echt niet voor niets(respect voor hen, moge Allah jullie belonen met het paradijs).

  98. Marleen
    10 juli 2009 om 07:31 uur.

    Dit bericht is voor KLAAS :

    Zielige zielige mens ! Ik ben als christen grootgebracht en het zijn die priesters die kinderen misbruiken !!!
    Wat weet jij over de Islam ? Kijk eerst eens naar jezelf ! De hel is dichter bij dan je denkt !
    LOOSER

  99. elma
    30 maart 2010 om 11:47 uur.

    Michael jackson heeeft nog nooit kinderen misbruikt dat is nooit echt bewezen,,maar dankzij de media ,maak er altijd van een mug een olifant van en als je nu alle media circus moet geloven waar blijf je dan?

    Ik ben een zeer grote michael jackson fan,en dat zal ik ook heel mij leven blijven ook,wat andere zeggen ervan dat intresseerd mij geen moer,er is altijd wel het een of andere op te merken,mensen moeten leren elkaars in de waarde te laten dan krijg niet zoveel problemen in de wereld,dat geld ook over relegie’s
    Ik kan ook mijn eigen geloof niet goed keuren zo als katholieken ,die hadden vroeger ook iets vreselijks gedaan
    en ook die pedofielen daar moet meer strenge straf op gelegd worden ,want voor die kinderen blijft het voor de rest van hun leven een litteken,ik moet het niet mee maken als ik ie,mand ziet die aan een jongeren kinderen zit,dat snij ik er alles af bij die dader ,dat zal hij het weten voor de rest van zijn leven ,want ik ben daar heel gevaarlijk in,en als ik een kind kan redden zou ik het doen!,ze moeten met hun rotpoten van kinderen afblijven!!!! die mensen zijn geestelijk gestoord als je zo iets met kleine kinderen doet,zo.n kind is de rest van zijn leven geruineerd,hun leven is kapot,als of ze door een hell zijn gegaan!
    wij moeten maar afwachten wat god met ons doet!hij weet veel meer dan wij met z’n allen op de wereld zijn,er is geen een enkele mens machtig in deze wereld,kijk bv als er een ramp gebeurd? als je zou worden getroffen daar door,dan moet ik zeggen dat god veel sterker dan wij met zijn allen,je moet ons zien als stof resten die op een kast liggen en als je met een stof doek afveegd ,kun je de vergelijking zien hoe het ook in de wereld kan gebeuren met ons! geen mens is hier machtig geen koning,geen president of wie dan ook mag zijn!god ken elk mens die hier op de aarde leeft.behandeld mensen zoals jij ook behandeld wilt worden! en leeft in vrede met elkaar!

  100. said
    31 maart 2010 om 05:32 uur.

    Elma jij bent maar een fan meer of hij kinderen heeft misbruikt weet jij toch niet meid

  101. said
    31 maart 2010 om 05:38 uur.

    Wat mooi is in de islam is dat ALLAH niet naar iemand kijkt hoe sterk hij is of rijk of hoe machtig die,ALLAH kijkt naar het hart.

  102. peace1987
    10 maart 2011 om 04:32 uur.

    klaas hou je bek man, jij bent echt achterlijk plus jaloers en jij weet weinig over ISLAM……
    LAAT MICHAEL JACKSON MET RUST….