MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

‘De politie had gelijk’

13 maart 2007 | in Column | 47 Reacties

'De politie had gelijk'Met die tekst vloog een vliegtuigje bijna 4 jaar geleden over Amsterdam tijdens de demonstratie van een groep Marokkanen ‘tegen zinloos politiegeweld’ in Amsterdam. De Marokkanen demonstreerden, omdat zij vonden, dat Driss Arbib ten onrechte was neergeschoten, nadat hij met een mes op de politie afliep.

Eén van de agenten voelde zich bedreigd en schoot Arbib neer, die aan zijn verwonding overleed. Het vliegtuigje was betaald door de toen 24 jarige student Tarno B., die heel wat complimenten kreeg voor z’n aktie.

Afgelopen weekend werd de Hollandse Rinie Mulder (54) door een motoragent doodgeschoten. Volgens het NOS Journaal voelde de agent zich bedreigd nadat Mulder met een mes op hem afliep. De avond daarop braken in de ‘witte’ volkswijk naar aanleiding van zijn dood relletjes uit, waar met name autochtone jongeren aan meededen.

Als ik dit zo lees en met elkaar vergelijk dan vraag ik me af wie dit keer het vliegtuigje gaat betalen, die met de tekst ‘De politie had gelijk’, overvliegt tijdens de stille tocht die vandaag wordt georganiseerd. Of heeft de politie in DIT geval toch maar geen gelijk meer? Tarno, laat nu ook wat van je horen.

Inayat

Er zijn 47 reacties

  1. brother
    13 maart 2007 om 01:53 uur.

    Inayat, goed gedaan. Zou je dit aan de Metro willen verzenden?

  2. brother
    13 maart 2007 om 01:56 uur.

    Hier is het email adres: redactie@metronieuws.nl

  3. monador
    13 maart 2007 om 02:26 uur.

    injat je hebt gelijk goed gedaan

  4. karim
    13 maart 2007 om 02:42 uur.

    die is zeker goed.. dit moet zeker in de krant komen..

  5. piet
    13 maart 2007 om 04:38 uur.

    de oorzaak lag inderdaad weer bij een groep marokkaanse etterbakken die de buurt al lange tijd terriseerden!!

  6. inayat
    13 maart 2007 om 04:49 uur.

    Ik zat te wachten op die typische domme en achterbakse reactie dat het weer de schuld van een ander is. Ja Piet, die Marokkaanse etterbakken hebben het mes in de handen van Mulder gezet, die hebben vervolgens de politie gevraagd om hem neer te schieten.

  7. samadie
    13 maart 2007 om 06:33 uur.

    ik las het AD er werd met geen woord geript over de politie het woord allochtoon was in de aanbieding.

  8. piet
    13 maart 2007 om 07:27 uur.

    het bleken inderdaad weer eens marokkanen te zijn die de buurt terroriseerden. hetzelfde geldt voor kanaleneiland, de laffe overheid heeft de man neergeschoten die voor een normaal leven opkwam, waar hij recht op had. de commentaren van de marokkanen samadie en inayat zijn niet eens te begrijpen omdat het geen nederlands is wat ze schrijven. ze tonen alleen maar aan dat vele marokkanen nog steeds dom zijn!!

  9. marijnt
    13 maart 2007 om 07:38 uur.

    Ik vind ook dat dit de oorzaak is van een klein groepje kutmarokanen. De man werd helemaal gek van die gasten. De politie heeft veel te laks opgetreden tegen die klerelijers.

  10. domme kaasjes
    13 maart 2007 om 08:26 uur.

    haha Piet, “de man die voor een normaal leven opkwam”? Met een groot mes op de politie afgaan. Ja zo kom je voor een normaal leven op, he. Eigen schuld dikke bult. En MarijnT: ik heb nieuws voor je. In dit geval was het een KUT HOLLANDER die met een mes zat te zwaaien.

  11. samra
    13 maart 2007 om 10:05 uur.

    Eey pietje bell en Marijntje het gaat om het moraal van het verhaal….vier jaar terug heeft een politieagent iemand neegechoten omdat deze zich bedreigd voelde…..dit jaar heeft een politieagent weer iemand neergechoten omdat ook deze zich bedreigd voelde alleen dit keer is het een Hollander en geen Marokkaan……kortom wie zal dit keer t vliegtuigje huren!!!!!!! en aub doe niet zo achterlijk met je marokkanen hebben het weer gedaan….een mensleven is een mensleven

  12. piet
    14 maart 2007 om 12:13 uur.

    samra heeft waarschijnlijk nog niet eens het vmbo succesvol afgerond. het is werkelijk verbijsterend te moeten constateren dat zelfs 3e generatie marokkanen nog steeds zo slecht nederlands beheersen.!! ik kan ook geen serieuze discussie met dit soort mensen aangaan. er zijn talloze voorbeelden van intelligentere bevolkingsgroepen die binnen enkele jaren het nederlands beter beheersen dan marokkanen in generaties doen!!!

  13. samir B
    14 maart 2007 om 12:31 uur.

    de politie had gelijk. want het zijn altijd die kut holanders die alles verdraaien. maar laten we eerlijk blijven niet alle holanders zijn crimineel en bedrijgen de politie. politie goed gedaan hoor.

  14. Guantanamo Bay
    14 maart 2007 om 01:00 uur.

    Piet & Marijn,
    Hoe triest kun je zijn, om de Marokkanen hiervan de schuld te geven. Het probleem Piet is dat jij gewoon heel graag wilt dat Marokkanen hiervan de schuld krijgen. Jammer genoeg, voor jou, zal dat niet lukken. Het enige wat ik nog wil zeggen is: laten we hopen dat er meerdere hollanders zijn met een verstand van een mongool(zoals piet;)) en een mes in hun handen de politie te lijf gaan. Pietje dit kan je en zal je niet winnen;)

    Guantanamo Bay

  15. Toth
    14 maart 2007 om 07:59 uur.

    @Piet. In het Nederlands beginnen we zinnen met een hoofdletter. Eigennamen schrijven we ook met een hoofdletter en een punt voor een uitroepteken laten we achterwege.

    Maar jouw (eveneens typisch) azijnzuur geklep over andermans taalgebruik is niet hetgeen in eerste instantie zo hypocriet aan jou is. Als je het argument inhoudelijk had begrepen had je dat ook kunnen inzien, maar je had het niet begrepen. Ik denk dat er weinig reden is om te twijfelen dat je het ook zou kunnen begrijpen, mocht je dat uberhaupt willen. Niet dus!

    Alhoewel je niet in staat bent dit te volgen schrijf ik het in korte, bondige zinnen toch voor je uit. Het gaat niet eens precies om hetgeen gebeurd is in Utrecht zelf. (Dat weten wij namelijk niet exact.) Laat staan dat aanleiding daartoe er toe doet. Laat staan wie precies die hangjongeren zouden zijn waar deze man uiteindelijk met een mes achteraan zou zijn gegaan er iets toe doet, alsof dat iets zou uitmaken. Het gaat om de typische en o zo voorspelbare omkering van de reakties van lieden zoals jouzelf met als enig verschil de etniciteit van het slachtoffer.

    Het zoeken naar verschillen om jouw verschillende reakties te legitimeren (zoek het maar op in het woordenboek) is ook al zo doorzichtig als wat.

    Jouw voorspelbaarheid ligt dusdanig vast, dat valt morgen weer een Marokkaanse Nederlander in soortgelijke omstandigheden, keert jouw reaktie weer om en ben je beste vrienden met de politie en is de overheid opeens ook niet meer laf.

    Je hebt waarschijnlijk ook nog steeds niet door dat je het nu drie keer hebt bevestigd.

  16. samson
    14 maart 2007 om 08:22 uur.

    deze keer is een geert wilders aanhanger hij heeft het verdient de politie heeft goed gehandeld pietje.

  17. hassanhasson
    14 maart 2007 om 08:25 uur.

    Politie heeft het goed gemanagt!
    input-verwerking-output; ik zie een mes- het is onveilig- het schietwapen ter hand nemen en afschieten.

  18. brother
    14 maart 2007 om 09:40 uur.

    Geweldig Inayat! En voor PIet, zijn je woorden op mbt het onderwerp?

  19. Henk -Rotterdam
    14 maart 2007 om 10:31 uur.

    De Wilders en cs roeren zich weer,grijpen dit weer aan om de Marokkanen in de verdomhoek te zetten en met hun werkeloze vingers te wijzen naar mensen die de schuld krijgen van hun eigen maatschappelijk mislukte bestaan.
    Ik hoor deze figuren niet als er bekend wordt dat 73% van de bewoners van de TBS inrichtingen gewone blanke autochtone zijn die er allemaal zitten wegens sexuele,geweld en brandmisdrijven en dat 24% in het algemeen niet meer maatschappelijk inzetbaar zijn,dus in de long stay verblijven.
    Nu wordt er weer gedaan of de bedoelde wijk in Utrecht alleen maar bewoond wordt door Nederlanders en Marokkanen en dat dit de oorzaak is van alle problemen.
    Dat er iemand met een mes op een agent afliep is schijnbaar niet belangrijk meer.
    Maar laten we nu eerst eens het onderzoek afwachten en dan pas oordelen.
    Ook op de TV gezien dat gisterenavond na het overtreden van de wijkverboden de Nederlanders uit de wijk tezamen met de Marokkanen tezamen lachend opgepakt werden,dus ik vermoed dat het wel mee valt met de overlast en dat de media en een zooitje reltrappers er weer goed garen bij spinnen om zo de ranzige politiek van de PVV in de kaart te spelen en zo de hetze te blijven ondersteunen.
    Volgende week dinsdag zullen ze wel weer vragen stellen aan de Minister in de kamer tijdens het vragen uurtje met de TV erbij,want zo maken ze “reclame “voor zich zelf.
    En v.w.b. de verschijning van sommige Hollanders op deze site met hun laag bij de grondse opmerkingen,het zou mij niet vreemd voorkomen dat zij behoren tot die 73% die opgesloten zitten.

  20. mhamed
    14 maart 2007 om 10:36 uur.

    toth jij zegt nou wat ik denk.
    PIET jij bent zo een vieze zielige ziel.
    je haalt alles door elkaar om een indruk te maken dat jij gewoon een rasict bent
    dat hoef je niet te doen,nog even dan rot je maar op naar zweden of zo hahahahahahahahahahaahhsukkel piet.

  21. abdel
    14 maart 2007 om 10:43 uur.

    selam

    even voor de duidelijkheid , de agent was een turk dus geen hollander !!

  22. Anti kaas
    14 maart 2007 om 04:14 uur.

    Stinkende kut Hollanders de hanggroepjongeren waren Turken en die hollander heeft gewoon gezwaaid met die mes. Dus die kaaskop zat fout.

  23. kano
    14 maart 2007 om 04:50 uur.

    in elke drama zijn de marokkaantjes de hoofdrolspelers wat een dramavolk zijn wij eigenlijk

  24. Naaznien
    14 maart 2007 om 08:01 uur.

    egt goeie krantenartikel!
    mijn complimenten!
    dit is de waarheid, maar blijkbaar willen de kaaskoppen hier de waarheid niet onder ogen zien. het is nooit hun schuld, altijd ie van de allochtonen! :@
    k maak me hier zo kwaad om weet je dat.

  25. abdel
    14 maart 2007 om 09:43 uur.

    Inayat,

    Jouw statement is wat mij betreft DE STATEMENT van het jaar en afgelopen jaren!!!
    Maar het heeft geen zin….Het moet inmiddels duidelijk zijn uit alle FEITEN om ons heen….Nederlanders zijn rascistisch van origine en dat zullen ze altijd blijven…
    Een faantal feiten op rij: heb je GEEN werk dan ben je lui, heb je WEL werk dan pik je “hun” baantje in. Doet je niet mee aan de samenleving dan ben je NIET geintergreerd, doe je WEL mee aan de samenleving, dan ben je ineens NIET loyaal,enz enz enz …Accepteer : eens een rascist altijd een rascist NO Mather what.

  26. samra
    14 maart 2007 om 10:10 uur.

    Serieus, ik vind het uiterst zielig dat er mensen onder ons zijn die een ander maar altijd naar beneden proberen te halen!!!! En Piet….voor alle duidelijkheid nou en of ik mijn vmbo heb afgemaakt en nog meer dan dat maar goed…mensen zoals jij zijn soms de moeite niet waard maar ja als ik zo reageer dan ben ik geen haar beter, dus ik houd er maar op dat je even slim wilde doen.

  27. Henk -Rotterdam
    15 maart 2007 om 11:35 uur.

    Abdel ,wat is loyaal zijn?
    Ik ben niet loyaal tegen over de regering want die verandert elke 4jaar
    Ik ben niet loyaal tegenover de grondwet want daar moet je gewoon gevolg aan geven
    Ik ben niet loyaal tegen over de vlag want dat is een symbool van ons land
    Ik ben niet loyaal tegen over Hare majsteit de Koningin want zij heeft geen invloed op ons leven.
    Ik respecteer ze allemaal wel omdat ze een een gevolg zijn van onze democratische waarden en dat zal ik blijven doen.
    Maar een rasist is heel iets anders en niet alle Nederlanders zijn dat,en de schendig van die waarde geschied door infantiele klootzakken zoals hier sommige op de site verschijnen en weer verdwijnen als het te heet wordt voor ze.

  28. autochtoon
    15 maart 2007 om 11:43 uur.

    Raar dat iedereen zonder feitelijk te weten wat er gaande was een mening heeft.

    Feit, Mulder verdedigde een zwangere vrouw die werd lastig gevallen door een allochtoon.
    Feit, Mulder heeft het mes van deze allochtoon afgepakt
    Feit, de schietgrage agente kwam op voor haar mede “gelovige” en was van allochtone afkomst.
    Feit, Mulder is dood omdat een stel onopgevoede allochtonen het enige doen wat ze kunnen, namelijk vrouwen lastig vallen, en zich beroepen op allah.

    Feit, Nederlanders zijn geen racisten, echter wel realistisch.
    Feit, de allochtonen zullen zich altijd blijven verschuilen achter het “onrecht” dat hen wordt aangedaan door autochtonen. Geen toekomst, geen geld, geen goeie banen.. bla bla bla
    Feit, geen van de autochtoon zal de hand hiervoor in eigen boezem steken

    http://littlegreenfootballs.com/weblog/

  29. domme kaasjes
    15 maart 2007 om 12:45 uur.

    Leuk om het woord FEIT voor je stelling te plaatsen, maar vooralsnog zie ik geen keiharde bronnen die jouw zogenaamde \’feiten\’ ondersteunen. Alleen een of ander weblogje wat door elke willekeurige persoon opgezet kan worden. Overigens meldt het AD dat het in de wijk Ondiep gaat om overlast van Turkse jongeren, blijkbaar zit het in je systeem om voor het gemak maar Marokkanen en Turken onder 1 noemer te vatten namelijk \’geloofsgenoten\’. Dat zegt al genoeg over jou.

  30. Riffia
    15 maart 2007 om 01:16 uur.

    Zeg, Pietje geef nou eens opmerking op de reactie van Toth… Of is dat de generatie allochtonen te hoog gegrepen voor jou? Maar wel grappig waar Pietje zich allemaal wel niet druk over maakt. En Toth, je reactie was exact wat ik dacht

  31. inayat
    15 maart 2007 om 04:01 uur.

    Voor die domme AUTOCHTOON hierboven die loopt te liegen: “De politie heeft woensdag expliciet ontkend dat de betrokken agent van Turkse of Marokkaanse afkomst is. Volgens de wijkagenten zijn geruchten van die strekking ‘absoluut niet waar'” (Elsevier) . Daar gaan je feiten makker.

  32. Toth
    15 maart 2007 om 05:05 uur.

    Iemand die littlegreenfootballs aanprijst kan niet serieus worden genomen. Als zo iemand ook nog het woord “feit” in de mond neemt, is de enige correcte reaktie zo iemand keihard in z’n gezicht uit te lachen en inderdaad desnoods uit Elsevier te citeren.

    Hemeltjelief, zelfs Elsevier,die het anders toch niet zo nauw neemt met de feiten wanneer een verhaal het anti-immigratie en het rechts-conservatieve gedachtengoed van pas komt, keert zich tegen de littlegreenbullshit.

  33. hassanhasson
    15 maart 2007 om 08:17 uur.

    Ook al was de betrokken agent van Turkse of Marokkaanse afkomst deze heeft uit noodweer goed gemanagt.
    Meneer Mulder is uiteindelijk mede door zijn actie de pijp uit!
    ondanks groot afkeer van de politie verdient deze een pluim.

  34. Toth
    15 maart 2007 om 09:12 uur.

    Het maakt niet uit van welke afkomst de politie-agent is of welke degene die het slachtoffer wordt. Het is allemaal diep, diep tragisch. Wie nu zegt dat “de politie gelijk heeft,” had het ook moeten zeggen in het geval van Driss A. Wie het toen niet zei moet het nu ook niet zeggen, en dat laatste lijkt me, gezien ook de afwezigheid, net als bij Driss A. overigens, van de exacte omstandigheden, de juiste houding.

    Alhoewel van wat er toen en in zoverre nu bekend is lijken de directe aanleidingen van de voorvallen die hier vergeleken worden inderdaad grote overeenkomsten te hebben.

    Echter de omstandigheden in bredere zin, los van dit voorval, d.w.z. de overlast en de woonsituaties die in zulke wijken spelen en die zowat in alle steden voorkomen (en vaak ook in grotere dorpen) komen niet overeen, maar dat is een vraagstuk apart. En in het geval van deze wijk zijn ze daar ook al een fiks aantal jaren mee bezig.

    In ieder geval dat alles staat ook nog weer los van het inderdaad opmerkelijk verschil in reakties uit de bevolking, in beide gevallen op basis van summiere, oppervlakkige en voor het grootste gedeelte ontbrekende informatie. In het ene geval wordt een vreedzaam protest veroordeeld en wordt getracht het te verstoren en is er veel en enthousiaste bijval voor een provocerende stunt van een maffe student, bij wie hopelijk ooit ook nog eens een keer het verstand doorbreekt. En in het andere geval wordt voor de gelegenheid een compleet nieuw fenomeen uitgevonden, dat van het “reltoerisme” oftewel gewoon uit pure sensatiezucht rellen en de getroffen buurt nog eens een keer extra terroriseren, alsof dat al niet genoeg gebeurd was.
    En dan vervolgens alsof er al niet genoeg trammelant was moet er ook nog eens keer extra sensatie via de geruchtenmachine (veel contradictoire variaties gehoord al) in de mix worden gegooid, dat notabene zelfs door Elsevier moet worden tegengesproken. Kortom, we zijn goed bezig zo met mekaar.

  35. Schijt aan de wereld
    15 maart 2007 om 09:42 uur.

    Feit, ik heb schijt aan mensen die niet weten hoe het is om gediscrimineerd te worden. Feit, ik heb schijt aan mensen die niet weten hoe het is om met racisten te leven. Feit, ik heb schijt aan mensen die vanuit gaan dat het leven uit toeval is ontstaan. Feit, ik heb schijt aan mensen die niet open staan voor andere culturen. Feit ik heb schijt aan mensen die geen leven hebben. Feit, ik heb schijt aan mensen die alleen maar blijven klagen en met hun vinger wijzen van dat zijn ze. Feit, ik heb schijt aan feit, want die wordt toch door de media omgedraaid 🙂

  36. ariffie
    16 maart 2007 om 03:53 uur.

    hollanders moeten in actie komen tegen marokkanen,ik wil daar om lachen
    we blijven de sterkste.

  37. Peter
    16 maart 2007 om 02:46 uur.

    Beste mensen zal ik het dan maar uitleggen?

    Nederland is een democratie, waar iedereen volop gebruik kan maken van het recht op vrije meningsuiting. Ook over wat de politie moet doen of juist niet moet doen, hebben we allerlei opvattingen.

    Zo vindt de een dat de politie met teveel taken belast wordt, terwijl een ander de mening is toegedaan dat de politie juist veel meer zou moeten doen.

    Gelukkig ligt de waarheid niet alleen in het midden, maar zijn de taken en de bevoegdheden van de politie ook wettelijk geregeld, zoals in de Politiewet en het Wetboek van Strafrecht, Wetboek van Strafvordering, Bijzonder wetten. Wetten die zijn goedgekeurd door de Regering en de Volksvertegenwoordiging.

    Politie heeft tot taak in ondergeschiktheid aan het bevoegd gezag en in overeenstemming met de geldende rechtsregelen te zorgen voor de daadwerkelijke handhaving van de rechtsorde en het verlenen van hulp aan hen die deze behoeven.

    Daarbij kan en mag de politie geweld gebruiken als blijkt dat het doel niet op een andere wijze kan worden bereikt. Ingeval van onmiddellijke wederechtelijke aanranding van persoon of goed waarbij niet op andere wijze weerstand kan worden geboden is de politie wat mij betreft zelfs gehouden om passend geweld te gebruiken.

    Politiemensen bedreigen met een scherp voorwerp zoals oa een mes of een vuurwapen dan wel met gebruik van slagwapens of andere voorwerpen, of middelen die de dood dan wel zeer ernstig letsel tengevolge kunnen hebben is vragen om problemen!

    De Nederlandse Politie is dan wat mij betreft gehouden om daarbij geweld te gebruiken waarbij de levensgevaarlijke agressor wordt uitgeschakeld.

    Mijn complimenten voor de Nederlandse Politie!

  38. kano
    16 maart 2007 om 04:09 uur.

    HE PIET wat de nederlande taal betreft is SAMARA veel beter dan jouw, en zal ik je wat zeggen jongen ik ben een marokkaan van de tweede generatie, en ik heb uw broeders HOLLANDERS geholpen met het invullen van formuliers

  39. Soussie
    16 maart 2007 om 05:39 uur.

    Komische samenleving……..haha

  40. Mia
    17 maart 2007 om 01:40 uur.

    Om nog even op de feitelijke discussie terug te komen: Waarom kwam er nu geen vliegtuigje overvliegen met de tekst:”De politie had gelijk”?

    Misschien omdat die Marokkaanse lamstralen van vier jaar geleden een tocht “tegen zinloos politiegeweld” hadden georganiseerd. De tocht voor Mulder waster nagedachtenis aan hem, en niet zozeer om de politie te kakken te zetten. (al hadden ze nu ook een of ander bullshit spandoek dat suggereert dat je vanaf 5 meter geen noodweer kan schieten)
    Dat was 4 jaar geleden wel de intentie. Dat is dus het verschil, meneer de columnist!

    De politie zou meer van dit soort idioten moeten afbonken, maar dat terzijde…

  41. thug life
    19 maart 2007 om 03:05 uur.

    die pedos willen weer dat wij mocros de schuld krijgen.geef ons kinderen stage plaats.geef ons kinderen werk laat ons kinderen bij een sport vereniging lid worden laat ons kinderen ook binnen in de discotheeken.die pedos dwingen ons kinderen gewoon om op straat te hangen.en maar klagen over mocros.het zijn zieke menssen die pedos

  42. Mia
    21 maart 2007 om 12:03 uur.

    Geef onze kinderen een cursus Nedelands…

  43. brother
    11 april 2007 om 11:03 uur.

    No need, ze beheersen de Tamazight zehr gut.

  44. appie
    08 mei 2007 om 11:56 uur.

    fuck nederland,
    als ik genoeg geld heb ga ik naar marokko

  45. moessie
    21 mei 2007 om 11:06 uur.

    Al die drukte om niets…. nog een paar jaar en we nemen dit land in zijn geheel over. Dus BAKRAS bij deze effe inhouden anders word je het land uitgestuurd.

  46. apie
    13 juni 2007 om 02:25 uur.

    even een reactie voor de blije hollanders met hun blije land.
    Nederland is het land van de drugs.
    Nederland is het land van de prostituee.
    Nederland is het land van oma verkrachters.
    Nederland is het land van homos.
    Nederland is het land van kinderneukers.
    Nederland is het land van belasting.
    Nederland is het land waar je een junk om een fiets ken vragen.

    90 procent van de genoemde onderwerpen worden gepleegd of gedaan door een NEDERLANDER.Maar er wordt in dit land alleen gekeken naar.

    Mocros die hangen
    Mocros met dure kleding
    Mocros met vette autos
    Mocros met dikke kettings
    Mocros die niet werken
    Mocros die pikken

    Wat ze vergeten is het verschil tussen de misdaden en
    \waar de echte Criminele vandaan komen.

    Maar hoe dan ook WIJ LEVEN BOMBA LAAT STAAN IN MAROKKO VAN JULLIE GELD SUKKELS.WELKE HOLLANDER HEEFT WAT IN MAROKKO BEREIKT BEHALVE GEVANGENISSTRAF EN DAAR WORDT NIET NAAR HUIDSKLEUR GEKEKEN.

  47. jeholl
    20 oktober 2009 om 12:26 uur.

    oh mijn god schokkend toch, dat nog steeds zoveel domme Hollanders discrimineren en zeg me niks hoor ben zelf ook half Nederlands, maar jullie met jullie domme achterhoofd hebben vroeger zelf alle buitenlanders hierheen gehaald om jullie rot klusjes op te knappen, lees ieder geschiedenis boek en dan kun je dat vinden, van ieder ras, geloof en iedere groep heb je domme, intelligente, noem maar op, mensen dus zit nou als je blieft niet 1 bepaalt ras zwart te maken, en waren het 10 jaar geleden niet de Surinamers & Antillianen die verkeerd waren en niet samen mochten hangen, en geef nou eerlijk toe dat de Hollanders worden voorgetrokken met alles, waar gaat dit heen, niet eens respect voor een ander geloof of ras. volgens mij zijn we toch echt met ze alle op 1 wereld gezet met allemaal een hart en rood bloed.