MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Vader van vermoorde kinderen in ziekenhuis

26 maart 2007 | in Maatschappij | 22 Reacties

familiedrama-nijvelBouchaib Moqadem, de vader van de vijf kinderen die op 28 februari werden gedood door hun moeder, is aan het eind van zijn krachten en werd opgenomen in het ziekenhuis. In verschillende media vertelt hij zaterdag en zondag over zijn zorgen, onder meer in zijn zoektocht naar een woning.

Hij keerde ongeveer een week geleden terug van Marokko en bracht ondertussen een bezoek aan zijn echtgenote in de gevangenis. “Ik zit er helemaal door”, zegt Moqadem. “Ik besef dat ik niets meer heb. Geen huis, geen kinderen, geen vrouw. Ik heb zelfs geen toekomst meer” schrijft Het Laatste Nieuws.

Er zijn 22 reacties

  1. kano
    26 maart 2007 om 02:09 uur.

    wat een titel zeg:

    VADER VERMOORDE KINDEREN IN ZIEKENHIS !!!!!!!!!!!!!!

  2. Studente
    26 maart 2007 om 09:51 uur.

    Ja inderdaad.. zo lijtk het wel alsof hij het gedaan heeft.

  3. Said
    26 maart 2007 om 10:00 uur.

    Ik begrijp wel hoe moeilijk het voor die arme man is. Als je 5 kinderen hebt verloren, dan is leven een hel op aarde.

  4. samadie
    26 maart 2007 om 12:14 uur.

    kano je hebt gelijk, toen iik het titel zag, dat ik vader heeft kinderen in ziekenhuis vermoord.

  5. abdel
    26 maart 2007 om 12:41 uur.

    selam

    ze hadden “van” moeten zetten tussen vader en vermoorde .

  6. hammie
    26 maart 2007 om 02:24 uur.

    maar nog wel een uitkering!!

  7. Marokino
    26 maart 2007 om 05:53 uur.

    Operator wakker worden
    titel aanpassen aub!!!!!!!!!

  8. ikram
    26 maart 2007 om 06:43 uur.

    echt zielig
    dat hij ze vrouw nog gaat opzoeken als ik hem was zou ik haar eerst laten lijden en dan vermoorden

  9. realist
    26 maart 2007 om 06:49 uur.

    Klote titel. Dat moet echt veranderd worden.

  10. brayan
    26 maart 2007 om 07:15 uur.

    wajawwwwwwwwww

  11. brayan
    26 maart 2007 om 07:16 uur.

    wollah erg wollah

  12. brayan
    26 maart 2007 om 07:16 uur.

    Ik begrijp wel hoe moeilijk het voor die arme man is. Als je 5 kinderen hebt verloren, dan is leven een hel op aarde ja ok dat weet allah ook

  13. kano
    26 maart 2007 om 08:30 uur.

    Gelukkig de titel is aangepast VAN is toegevoegd aan de titel

  14. abdel
    27 maart 2007 om 12:41 uur.

    Selam

    Het is niet leuk wat de vader overkomen is , maar welke vader gaat voor een maand naar Marokko (genieten), en laat een gestoorde vrouw achter met kinderen?.

  15. mourad
    27 maart 2007 om 04:09 uur.

    ja hij wist niet dat ze gestoord is hij d8 ik laat ze veilig 8er bij hun moeder en dan komt hij thuis meskien dan krijgt hij te horen dat ze allemaal dood zijn

  16. studente
    27 maart 2007 om 10:13 uur.

    Abdel.. ja daar geef ik je gelijk in.. maar ja mannen kennende zal hij vast achter de .. lopen in Marokko. triest! zeer triest..

  17. Riffia
    29 maart 2007 om 10:26 uur.

    Wie zegt dat hij is gaan genieten en wie zegt dat hij achter de …. is gaan lopen … Gaan we weer hoor met die vooroordelen… En wie zegt nou dat hij zijn vrouw eerst moet laten lijden en dan moet vermoorden… wat een rare reacties allemaal.. Lekker makkelijk praten met zn alle!

  18. abdel
    29 maart 2007 om 11:16 uur.

    selam

    ik bedoel genieten van de zon

  19. studente
    29 maart 2007 om 01:56 uur.

    Riffia.. ik denk het wel.. maar ja

  20. hind
    29 maart 2007 om 03:11 uur.

    moeder die haar kinderen vermoordt niet te geloven. volgens mij heeft ze geen hart. maar we weten niet wat er is gebeurt weten niet weten niet weten niet

  21. kano
    29 maart 2007 om 08:49 uur.

    je moet nooit iemand gaan beschuldigen van iets dat je niet zeker weet misschien ging hij naar marokko voor zaken of iets anders en we weten ook niet hoe hij is.(vooroordeling is niet goed)

  22. studente
    29 maart 2007 om 10:07 uur.

    Ja a person has to wonder toch..
    Maar hoe kan hij nou niet weten dat ze geestelijk niet in orde is..??????