MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokko speelt gelijk tegen Zimbabwe

27 maart 2007 | in Sport | 26 Reacties

Het marokkaans elftalDe Marokkaanse nationale ploeg heeft het zondag opgenomen tegen het arme Zimbabwe. In Harare eindigde de wedstrijd, die gespeeld werd in het kader van de kwalificaties voor Africa Cup 2008, in een teleurstellende 1-1.

De Marokkanen begonnen nog sterk aan de wedstrijd en werden daarvoor snel beloond. Youssef Hadji kopte in de 7de minuut een voorzet van Bouchaib Lembarki achter de doelman van Zimbabwe. Na het doelpunt en gedurende de eerste helft werd het matig voetballen voor beide partijen.

In het tweede bedrijf was het niveau eveneens laag. De Atlas Leeuwen leken de drie punten binnen te halen en gingen meer op hun eigen helft spelen. Zimbabwe creëerde daardoor toch nog enkele gevaarlijke kansen. In de 81ste minuut kwam de thuisploeg op gelijke hoogte na een benutte vrije trap.

Dit resultaat houdt Marokko op de eerste plaats in de groep met 4 punten.

Het doelpunt van Youssef Hadji is te zien op de volgende link: Marokko vs Zimbabwe.

Er zijn 26 reacties

  1. Arradi
    27 maart 2007 om 12:46 uur.

    Wat een ploeg?
    stelletjes amateurs gewoon.
    Weken lang verlang je naar de wedstrijd en wat krijg je te zien een zieke Marokko met een zieke tv beeld nog.
    Walgelijk voor woorden.

  2. Noureddin
    27 maart 2007 om 11:52 uur.

    wat een schande
    die trainer moet gwn op zouten man
    marokko wint altijd 5-0 of zooo
    wat ee nschande

  3. abdess
    27 maart 2007 om 12:40 uur.

    demm wat een wedstijd faghir moet echt gewoon weg wat een dooie traine hij kan liever terug gaan far rabat

  4. samad
    27 maart 2007 om 02:09 uur.

    ik denk dat hij pas ontslagen wordt als geen speler meer wil spelen onderhem die lijst is alleen maar groter aan het worden.

  5. Marok_kaan
    27 maart 2007 om 02:26 uur.

    wat een balhaar die trainer
    kan iemand de koning bellen en vragen of hij die kneus wil ontslaan

    al had ie marokkanen geregeld uit europa had ie met 10 – 0
    van het veld kunnen lopen.

    maarja………zucht………zijn wij nou de enige die dat zien???
    is die vent nou dan echt helemaal achterlijk???

  6. monador
    27 maart 2007 om 02:39 uur.

    wat een grote schande die trainer moet echt weg sinds hij trainer is van marokko gaat het heel slecht met de ploeg ze hebben met hem alleen maar verloren zie de vorige afrika cup

  7. ikram
    27 maart 2007 om 04:04 uur.

    weet je wat hij moet doen hij moet ze billen gaan vegen met een cactus
    tfoe 3la schande maker
    hij is een schande voor de gehele marokkaanse bevolking

    wallah ik werd gewoon uitgelachen door turken gisteren en ik kon niks terug zeggen

  8. mourad
    27 maart 2007 om 04:06 uur.

    weg met die kk zemel kk bolle ga marmita eten ofzo wat kom je een team coachen

  9. kano
    27 maart 2007 om 07:32 uur.

    logisch dat boularouz en afelay voor de nederlandse elftal hebben gekozen

  10. farid
    27 maart 2007 om 08:53 uur.

    kan me iemand zeggen waar zairi is. want die zien we niet meer. en over de match valt niet te spreken. de camerascherm zegt het al neri neri 2007

  11. omar
    27 maart 2007 om 11:56 uur.

    ja jaja ik weet het niet meer???????????????

  12. aisatti kiest voor marokko
    28 maart 2007 om 08:51 uur.

    tegen zimbabwe erger kan het niet gedraag je normaal ghana verliest met 1-0 tegen brazilie zonder apiah en essien en wij sgande sgande sgande

  13. maghrabi
    28 maart 2007 om 03:59 uur.

    ahhaahhahahaah..wallah marokko liet me lachen man egt schandalig gewoon kijk naar turkije wat een prachtige voetbal team van griekenland met 1-4 gewonnen en kijk naar marokko 1-1 tege boomstammen hschoemaa man die trainer moet gewoon een leve gaan zoeken misschien ergens int hoekje vind hij er een tazzzz

  14. SoussY
    28 maart 2007 om 08:24 uur.

    Wollah is echte schande hoe marokko speelde
    Fakhir moet ons ff kwalificeren en dan moet hij ontslagen worden !!

    enn.. Marokko is in uitwedstrijden een stuk slechter dan thuis

  15. aisatti kiest voor marokko
    29 maart 2007 om 09:27 uur.

    (www.AtlasLions.eu) Olympic team coach Fathi Jamal has selected 35 players, from which 15 are pros, for a training camp ahead of the third and final round of the Beijing 2008 qualifiers.

    The third and final round will kick off in June and there will be three groups of four teams each and only the group winners will advance to the olympic games, that means Africa will be represented by three teams. Morocco, Nigera and Cameroon are seeded.

    Here’s the squad list:
    1 – Chihi Adil, FC Cologne Germany
    2 – Tiberkanine Rachid, Bayer Leverkusen Germany
    3 – El Zhar Nabil, FC Liverpool England
    4 – Taarabt Adil, Tottenham England
    5 – Sbai Salaheddine, FC Tubize Belgium
    6 – Dirar Nabil, Westerlo Belgium
    7 – Benjelloun Abdessalam, Hibernian Edinburg Scotland
    8 – Benzouien Sofian, Racing Santander Spain
    9 – Hamdani Rachid, AS Nancy France
    10 – Hermach Adil, RC Lens France
    11 – El Bounadi Hakim, FC Sochaux France
    12 – Ait Fana Karim, Montpelier France
    13 – El Ahmadi Karim, FC Twente Holland
    14 – Aoudia Karim, Sparta Sarpsborg Norway
    15 – El Younoussi Tarik, Fredrikstad Norway
    16 – Rabeh Youssef, FAR
    17 – Atta Mourad, WAC
    18 – Benzoukane Chakib, KACM
    19 – Bourkadi Mohamed Amine, MAS Fez
    20 – Mssassi Abderrahmane, MAS Fez
    21 – El Amrani Hicham, KACM
    22 – Najdi Omar, HUSA
    23 – Iajour Mouhssine, RCA
    24 – Chakhsi Abdelouahed, RCA
    25 – Sbai Khalid, RCA
    26 – Berrabeh Mohamed, MCO
    27 – El Bahri Brahim, FAR
    28 – Zniti Anas, MAS Fez
    29 – Fawzi Abdelghani, WAC
    30 – Adoua Issam, WAC
    31 – Barakat Mohamed, WAC
    32 – Jaouhari Zakaria, RCA
    33 – Fattah Said, RCA
    34 – Iraqui Yahia, WAC
    35 – Lghrib Oussama, IRT

    heerlijke opstelling met taarabt iajour el ahmadi hermach tiberkaine rabeh bourkadi kijk dit is teminste een bondscoach die er wel verstand van heeft

  16. samson
    29 maart 2007 om 11:41 uur.

    ik raad alle marokkaanse voetballers om nederlandse elftal te kiezen in plaats van marokko.

  17. hind
    29 maart 2007 om 03:16 uur.

    niet zo negatief mensen even rustig aan. niemand van jullie kan tegen verlies. ik vind het geen probleem de vrouwen hebben zaterdag gewonnen en ik vind het prima zo
    toch jongens.

  18. aisatti kiest voor marokko
    29 maart 2007 om 06:07 uur.

    INDERDAAD KIES MAAR LEKKER VOOR MAROKKO MET HET OOG OP DE VOLGENDE GENERATIE EN ALS KABOUL VOOR MAROKKO KIEST KOMT HET WEL GOED
    DAN BINNENKORT ZO SPELEN

    BOURKADI
    BASSER RABEH KABOUL EL KADOURI
    AISSATTI TIBERKAINE BOUSSOUFFA BOUKHARI
    IAJOUR ELZHAR

  19. Redouan
    29 maart 2007 om 07:47 uur.

    DraMa VoetBal ::S Die dikke moet ontslagen worden,,,

  20. iliass
    30 maart 2007 om 11:21 uur.

    Ik wist dat met zulke ploeg en trainer niets wordt, zaki of een franse/nederlandse trainer moet komen .

  21. MarOkKaAntjj__
    30 maart 2007 om 04:49 uur.

    WEG MET FAKHIR !!

  22. rachid
    01 juni 2007 om 09:12 uur.

    echt schande ze verliezen altijd maar voor wie echt verschut is affelay die voor nederland heeft gekozen tfoe zemer flikker

  23. rachid