MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

‘Geen hennep, geen bloed, geen dna, niets’

29 maart 2007 | in Maatschappij | 52 Reacties

Marokkanen VenrayDe 23-jarige Fouad Bendella en de 19-jarige Karim Fourkour lijken, sinds de nacht van hun inbraak van 10 op 11 mei 2006 in een hennepkwekerij, in rook te zijn opgegaan. Justitie zegt dat ze dood zijn, maar hun lichamen zijn nooit teruggevonden. Drie mannen zijn opgepakt, maar inmiddels weer op vrije voeten. Het onderzoek lijkt hopeloos vastgelopen. Wat er die bewuste nacht is gebeurd tussen de wietplanten, blijft gissen.

Het feit dat er veel bloed gevonden is in de loods, wijst erop dat de twee vermoord zijn. Maar verder lijkt het voor de rechercheurs tasten in het duister. Volgens de advocaten van de drie verdachten heeft het openbaar ministerie weinig concreets in handen. “Geen hennep, geen bloed, geen dna, niets” , zegt de advocaat van hoofdverdachte Lau G., mr. Heuvelmans. En ook bij twee huiszoekingen in Arcen en het Duitse Bracht, waar Lau G. woont, is niets gevonden. “Lau G. houdt varkens. Het verhaal ging dat hij de lijken wel eens aan de varkens gevoerd zou kunnen hebben. De hele gierkelder is leeggezogen, in de hoop een stukje van de lijken te vinden. En dat allemaal op basis van indianenverhalen,” zegt de advocaat in De Telegraaf.

Volgens de advocaten is het nog maar de vraag of Fouad en Karim wel echt dood zijn, te meer omdat hun lichamen nooit zijn gevonden. “Bovendien is van één van hen de dagen na hun verdwijning de telefoon nog gebruikt”, zegt Van Dijk, die advocaat is van de twee andere verdachten. “De conciërge van de school van een van hen weet zeker dat hij hem nog aan telefoon heeft gehad. En een vriend op de sportschool zegt een oproep gemist te hebben van het mobieltje van een van de jongens. Wij hebben slechts een deel van het dossier, maar daarin zien we nergens staan dat ze echt dood zijn.”

Bij de familie van het nu al tien maanden vermiste tweetal loopt de frustratie in ieder geval wel op. De moeder van de 19-jarige Karim vraagt zich vertwijfeld af: “Al die maanden werk met zo veel rechercheurs en dan staan ze nog met lege handen… Hoe kan dat nou?”

Er zijn 52 reacties

  1. rotterdam
    29 maart 2007 om 06:47 uur.

    als je het haram leven kiest dan kan je dit overkomen k heb in ieder geval geen medelijden met ze wel met de ouders

  2. ainzora
    29 maart 2007 om 09:54 uur.

    he rotterdam wat ben jij tog een sufferd zeg hoe kan je nou zo praten.
    er is tog nog niks zeker ,dat lees je tog .
    niemand weet iets van hun,en dan ga jij gelijk zoiets schrijven.
    een beetje nadenken jochie,eerst zeker weten en dan spreken.

  3. Karim
    30 maart 2007 om 01:00 uur.

    he Ainzora, wou je zeggen dat inbreken niet harem is? Waar slaat dan eerst zeker weten en dan spreken, meid?

  4. rotterdam
    30 maart 2007 om 08:57 uur.

    ainzora mij hoef je niks wijs te maken jij en ik weten precies hoe laat het is en mochten ze onschuldig zijn dan is er maar 1 die dat kan weten en diegene ben jij zker niet in ieder geval i salute you

  5. rechtvaardigheid
    31 maart 2007 om 12:40 uur.

    Rotterdammer

    “Geen hennep, geen bloed, geen dna, niets”
    Er is niets gevonden dus wie zegt dat ze die bewuste dag daar zijn geweest.
    Dat je zo een uitspraak durft te doen schaam je.

    groeten

  6. henky penky
    13 april 2007 om 07:51 uur.

    wat die jongens ook gedaan hebben met die twee.
    mijn zegen hebben ze want de rechter maakt er toch een potje van.
    gewoon jatte thuis van andermans spullen.
    anders slachten die die hap.

  7. sjaakie
    13 april 2007 om 10:14 uur.

    zo zie je maar weer er zijn ook grenzen.

  8. mocro 4life
    29 augustus 2007 om 12:51 uur.

    wollah ik heb respecht voor die boys en ik hoop dat ze nog leven wat er gebeurt is gebeurt maar ik hoopdat ze leven laatste tijd te veel racisten tfoee ik moet iets aan doen

  9. youssef
    16 december 2007 om 04:53 uur.

    tfoeeeee vieze mens vuile rotterdam.
    iedereen maakt wel eens fouten.

  10. y&m
    20 december 2007 om 07:07 uur.

    he rotterdam niet zo praten over mijn oom en kennis je moet respect tonen groetjes mocro majid

  11. yasmine fourkour
    19 januari 2008 om 07:04 uur.

    he vieze rotterdam weetje wel niet over wie je het hebt over mijn beste broer karim jongen nog een woord over hem en ik shmek jou en hij had dit nooit gedaan als hij niet mee was genomen door zijn zehma vriend dus wat kom jij poep pratenover mijn broer jij kent hem niet eens en als je echt kenden had jij dit never nooit geschreven a zemmer dus dat wou ik eff duidelijk maken als je weet wat dat woord betekent tfoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo kheshshshshsh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  12. tarabaz
    30 januari 2008 om 11:25 uur.

    je moet kweken met koevoet naar binne gaan en moet 180 cc voor de deur staan ihikidddddddddddddddd

  13. Maria
    04 juli 2008 om 02:49 uur.

    Ik vind het heel erg voor wat de jongens op die vervloekte dag hebben meegemaakt en het is helemaal erg voor de familie. Ik hoop dat ze toch nog in leven zijn, alhoewel ik dit wel betwijfel. Het raakt je heel erg als je zoiets hoort, omdat het iedereen kan overkomen. Bovendien is het pijnlijk om te beseffen dat het leven heel kort kan duren en dat je zo snel de mensen waar je heel veel omgeeft kwijt kan raken. Wat de jongens gedaan ook hebben gedaan ze hebben absoluut niet deze einde verdient. Ik denk dat iedereen zijn eigen keuzes maakt en niemand heeft het recht om te oordelen of het goed of fout was wat zij hebben gedaan. Bovendien moet je eerst naar jezelf kijken voordat je commentaar gaat leveren op iemand. Ik denk dat niemand perfect is en dat iedereen wel eens verkeerde dingen heeft gedaan.

  14. hamzahamza
    06 juli 2008 om 12:50 uur.

    wie is jouw oom? ik ken zijn broer said heel goed. die jongen zat met me opschool. hij heeft wel moeilijk. hij mist zijn broertje karim. dat kan ik wel begrijpen. want ik heb ook 1 jaar me broetje gemist. hij was ook vermist en gelukkig was niks met hem gebeurt. hij was ook met verkeerd vrienden bezig. iedreen maakt fouten. gelukkig nu me broertje bidt.

    als wij iemand verkeerd bezig zien wij zeggen niet gaat naar de heel maar wij zeggen allah yahdik.

  15. XxX
    27 juli 2008 om 10:35 uur.

    Ja heb je gehoort wat lau G weer had gedaan,er kwam een marrokaan ruzie maken bij zijn zonne studio, hij dreigde de zwangere vrouw van lau de baby uit de buik te snijden, lau heeft die marokaan letterlijk in coma geslagen en hij is met de trauma helicopter afgevoerd!!!! ook hiet geld dan eigen schuld dikke bult.lau is een rustige man, maar bere sterk ,en voor niemand bang!! dus marokanen blijf leiver uit zijn buurt

  16. lau g
    29 juli 2008 om 02:04 uur.

    Bij deze wil ik voor de eerste maal reageren op jullie website ik durf met n gerust hart te zeggen dat ik niets met die verdwijning van die twee jongens te maken heb.
    Wat er in venray gebeurt is weet ik niet maar ik zou maar es binnen jullie eigen gelederen kijken als ik jullie was.
    Maar wat ik wel wil zeggen is dat ik geen marokanen hater ben ik heb alleen iets tegen marokanen die mijn zwangere vrouw de baby uit de buik willensnijden en daarna het kind in brand willen steken en dit in de naam van allah nou dan ken ik de koran beter als zo een idioot deze man uite zijn bedreiging en kwam binnen een uur weer terug om de kas van de zaak te stelen en om zijn bedreiging waar te maken, wat zouden jullie doen deze man viel mij aan en ik heb mij verdedigd.
    ik heb niets te verbergen ik wou zelfs met de ouders van die twee jongens gaan praten ik wilde hun in hun gezicht zeggen dat ik hier niets mee te maken heb maar justitie heefd dit tegengehouden.
    wat is nu het geval justitie bewijsd eigenlijk zelf dat ik dat niet geweest kan zijn
    maar w illens en wetens dat ik het niet was mij toch als dader bestempelen alleen maar om op papier te scoren .
    Dernk aan die twee mannen uit putten 8 jaar onschuldig vastgezeten door verdraaien van bewijzen door de politie.
    Is dit dan wat iedereen wil een onschuldige die moet boeten , dat kan ik mij niet voorstellen de politie die wil aleen scoren die maakt niet uit wie zit als er maar iemand zit mooi land hier he !

  17. kenner
    14 augustus 2008 om 08:05 uur.

    Iedereen weet dat Lau G geen lieverdje is. Hij is een keiharde crimi.
    Het probleem is dat zijn advocaatje M. Heuvelmans een ex agent is en samen zijn zij tot nu toe de Justitie te slim af geweest. Het is wel toevallig dat Lau er altijd bij betrokken is. Hij zegt dat hij in venray alleen de hok heeft gebouwd voor iemand anders. Maar voor wie wil hij niet kwijt. Want hij is zogenaamd bang om dat op te biechten. Dus hij houdt informatie achter over de mogelijke daders. Je zou toch zeggen dat dit ook strafbaar moet zijn.
    De advocaten van de verdachten zeggen dat er na de verdwijning van de jongens is gebeld met een mobieltje. Dat is een grote leugen om ze vrij te kunnen pleiten.
    Lau G is zelf slim genoeg om met het mobieltje van een van de jongens naar een willekeurig nummer te bellen, zodat hij zelf en zijn zoon buiten schot blijven.
    Dat is zeer slim. Hij en zijn zoon hebben de lichamen van de jongens weg gewerkt zodat ze nooit meer gevonden kunnen worden.
    Hij is degene die op de nacht van 10 op 11 mei in de wiet loods is geweest met zijn zoon samen. Zei zijn degene die hen als laatste in leven hebben gezien en zeer zeker ook om het leven hebben gebracht. Lau G is geen marrokanen hater nee dat niet. Maar hij is wel iemand die graag alle sporen uit wist. Sporen zoals de restanten van de overgebleven wiet de apperatuur en de 2 Lichamen. en vervolgens kontakt op neemt met zijn advocaat om verdere raad te vragen. Deze heeft hem tot nu toe perfect geholpen. Let wel tot nu toe want in dit wereldje loopt iedereen een keer tegen de lamp aan.
    Het probleem is des te langer het duurt des te meer slachtoffers deze man maakt. Ik weet zeker dat ooit de beurt aan hem komt want bij iedere slachtoffer
    krijgt hij meer vijanden. Al ben je nog zo groot, gevaarlijk of sterk er is altijd iemand die hem ook in de gaten houdt.

    O ja over de verklaring van Lau G op internet in zijn zonnestudio van de vechtpartij wil ik het volgende kwijt.
    Ten eerste degene die op in het filmpje voorkomt is niet Lau G zelf.
    Lau verklaart dat deze 30 jarige jongen van marrokaanse afkomst de zonnestudio binnen kwam en meteen zijn vriendin bedreigde en zelfs om de inhoudt van de kassa vroeg. Jammer genoeg heeft hij de jongen zo hard geslagen dat hij het zelf niet kan vertellen. Alweer slim bekeken van Lau.
    Ik denk dat Lau G wiet heeft gekweet bij deze jongen en hem hiervoor geen geld heeft gegeven. Iedereen weet toch dat er niks valt te halen in een zonnestudio. Max. 300 euro.
    Deze jongen is naar zijn zonnestudio gegaan om zijn geld te vragen het kan niet anders. Na een paar woordenwisselingen heeft zijn vriendin die achter de kassa stond Lau gebeld met de mededeling dat er iemand om hem vroeg voor geld te innen. De jongen is hierop uit de zonnestudio gelopen omdat hij weet dat je met Lau niet moet kutten. Lau verklaart dat hij zijn zoon heeft gebeld die met zijn werkbusje naar de zaak is gereden en hijzelf met de scooter uit venlo naar tegelen is gereden. daar aangekomen was de marrokaanse jongen er niet meer en is Lau met zijn zoon in het busje de jongen gaan zoeken omdat de bedreiging zogenaamd te groot was. De jongen heeft geluk dat ze hem niet met het busje zijn tegen gekomen want anders was hij net als de twee venraynaren als rook opgegaan. Die zouden ze dus nooit meer terug vinden.
    En tuurlijk heeft Lau genoeg bewijzen om zijn verhaal te bevestigen want anders weten ze waar hij en zijn zoon toe in staat zijn.
    Ik vindt het belachelijk dat het slachtoffer is aangehouden in het ziekenhuis puur op verklaring van Lau en zijn zogenaamde getuigen.(kontekruipers)
    Ik ga een eind maken aan mijn reactie. Dit wou ik effe kwijt.

    Ik wens alle familie leden, vrienden en kennissen van alle slachtoffers van Lau veel sterkte toe. Geef de moed nooit op.
    en tegen de rechters die deze levensgevaarlijke KILLER iedere keer maar weer vrij spreken op basis van onvoldoende bewijs wil ik het volgende zeggen.
    Vragen jullie jezelf eens af hoe het kan dat Lau G diegene is die er altijd weer wat mee te maken heeft. Jullie Rechters zouden het toch wel beter moeten weten. Dankzij jullie vrijspraak in de zaak van de 2 verdwenen venraynaren is er nu weer een derde slachtoffer en wie weet hoelang het duurt voor de volgende weer aan de beurt is.
    In ieder hoop ik dat de rechters hun hoofd bij de les houden en deze man voor
    heel lange tijd op vakantie sturen. Lau zelf zou niet praten maar zij zoon is de sleutel in allebei de zaken.

    De jongens die verdwenen zijn Worden nooit meer terug gevonden. Ik weet dat ze in de hemel zijn en dat we hen nooit zullen vergeten.
    En voor de Killers die dit gedaan hebben Wil ik maar een ding zeggen.

    Jullie verdwalen in je eigen leugen totdat je een doodlopend straatje ingaat.

  18. zomaar
    25 november 2008 om 09:29 uur.

    Misschien dat er zondag bij Peter R. de Vries meer duidelijk wordt, laten we het hopen.

    Je zult niet vergeten worden kleine kfje..
    Met je zachte stemmetje 😉
    Heb een leuke tijd met je gehad, was te kort!

    Vrienden en Familie,
    heel veel sterkte!

  19. Maghreb.NL » Blog Archive » Peter R. de Vries laat flyers verspreiden in Venray
    28 november 2008 om 12:13 uur.

    […] destijds 19- en 23-jarige mannen van Marokkaanse afkomst werden vermoedelijk in de nacht van 10 op 11 mei 2006 betrapt toen ze een […]

  20. rechtvaardig
    01 december 2008 om 12:16 uur.

    als ik me gang zou gaan heb ik die flikkers binnen een week ma ga me leven niet verpesten ik wil alleen ma kwijt dat die lau geluk heeft dat ie nog loopt! hij weet dat is meer dan genoeg

  21. Peterrrrrrr
    01 december 2008 om 10:37 uur.

    Lau verdient een lintje!

  22. chino
    02 december 2008 om 01:12 uur.

    en nog een ding altijd als er en wiet hok word leeg geplukt ga dan niet met ze 2
    dat is dom en neem en en afgezaagde met je mee
    en als die twee familie van mij waren had ik gaten kaas vandie twee wiet kwekers gemaakt rotop ripper en knipers horen der bij dan maar niet kweken gewoon die handel leeg halen .

  23. Palestina
    02 december 2008 om 01:14 uur.

    Allereerst wil ik KENNER bedanken voor zijn goede uitleg en het benoemen van de feiten!

    Jullie denken toch niet dat de Recherche en wij het hierbij laten, doe normaal.
    Rechtvaardigheid komt op nr 1!!!
    Hebben jullie die uitzending van Peter R. de Vries gezien op 30 november?
    Genoeg bewijs!!! De telefoon die naar het plaats delict ging (sms alarm).
    De signalementen van de verdachten zijn overduidelijk, deze zijn door de getuigen naar buiten gebracht. De reconstructie beelden zijn goed gemaakt.

    De 3 verdachten moeten niet groot gaan doen.
    Ik ken genoeg Zwaar Gestoorde Marokkanen die zin hebben in deze zaak!!!

    Wordt Vervolgd…

  24. Swa
    02 december 2008 om 01:25 uur.

    die lau is een doorgewinterde crimineel, ik ken hem.

    Oke die 2 mocro’s hadden niet moeten inbreken, maar de dood die verdient niemand en peter, je bent een sukkel

  25. denk eerst na!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    03 december 2008 om 05:00 uur.

    lau g en ze zoon moet je in de muur stopen en dan dicht metselen levend graag of niet lau g je bent er lang niet mee weg ..Het blijft je je hele leven lang volgen van wat er tusen je henep planten in mei gebeurde .en nog een ding als je niet had gemoord had je die kwekerij nog .maar ja je wou het anders aanpaken nu zie ik je liever als en looser je gaat zo ver dat je in je eigen val loopt als en zwijn MOCHTEN WE HOPEN DAT JIJ MIJ OOK NIET HAALT MET DAT MOORD ZOONTJE VAN JE.?

  26. SenseLess
    05 december 2008 om 01:38 uur.

    Pwnd
    Dit was zeker een hok van 100.000€ dus je weet wat je kan verwachten het is geld het is brood je kan niet verwachten dat ze zeggen nou nou jongens dat mag niet kom hopla eruit lol
    Ze hebben der straf verdient enige wat ze doen is stelen en bedriegen van werken hebben ze nog nooit gehoord 😉
    Respect for the polish
    They all Work 😉

  27. SupRemE
    05 december 2008 om 09:58 uur.

    karim en fouad worden nooit vergeten…ook de gezichten van die moordenaars niet,…heel venray weet wie ze zijn, en als die reaktie hierboven echt van Lau G. is dan wil ik het volgende zeggen aangezien hij dit dan ook leest,…dat hok in venray zal je nog lang heugen, dat hok in venray zal je ondergang worden…

    ik hoop dat de kogel naar je terugkomt….nadat die kogel eerst je hele bloedlijn uitroeide,…als het mijn broertje was liep je niet meer…..

    venray is 1….

  28. ZAAK LAU GAY
    06 december 2008 om 04:59 uur.

    SENSELES hahahahahahah denk je dat je grapig bent zoals ik net las van suprame als die rectie echt van lau gay is heb je niks anders te doen ga leven zoeken binekort heb je die niet meer.HEBEN DEZE TWEE JONGENS GEEN FAMILIE OF ZO LEEG EN UZZY OP DEZE KIL ALS HET MIJ BROETJE WAS IK BEL ZO BIJ DIE KIL AAN ZONDER EN WOORD TE ZEGEN SCIET EM LEK VRIEND GEEN GRAPEN AUWE WAS DIT VOOR FAMILIE EN VRIENDEN VOOR DEDUIDELIJK HEID…………………….

  29. rechtvaardig
    08 december 2008 om 02:04 uur.

    senseless als je een man bent zeg je zo iets op tv of zet jezelf op youtube waar ik je gezicht kan zien waar zijn je ballen gebleven. jezelf verbergen achter anoniem ! trieste bange hollandertje als iemand mijn broertje zoiets aandoet weet ik waar mijn grenzen liggen jij zou dus zeggen net goed tegen je eigen broertje

  30. SupRemE
    08 december 2008 om 09:09 uur.

    zo is het…senseless…je naam doet je eer aan…

    je zei dat die jongens hun straf hebben verdient?….maak je kenbaar, toon je gezicht,…zeg je naam…en dan krijg jij ook je straf,….

    iedereen krijgt zn straf, ook die varken en zn zoon,…

  31. SupRemE
    08 december 2008 om 09:43 uur.

    ik hoop wel dat elke kweker nu beseft dat zn leven gevaar loopt,…want nu heeft elke inbreker geleerd dat je A.) nooit alleen moet gaan of met zn tweeen, minimaal met een man of 5, is dat hok ook sneller leeg, en 5 man leg je niet zo snel om,…

    b.) iedereeen die nu een wiethok binnengaat is bepakt met een pipa, dus als een kweker nu binnenkomt en de inbrekers betrapt, word ie gelijk voor zn kop geschoten omdat de inbrekers weten wat er met karim en fouad is gebeurt….

    dus kwekertjes,…is geen leuke handel meer he,…die Lau heeft jullie hele handel opgefokt,…door twee kinderen om te leggen…nu gaat er iets blijvend veranderen,…2 kinderen vermoord…niet schrikken als het terugkomt naar je eigen kids,….

  32. GURU
    08 december 2008 om 02:31 uur.

    Tja….

    Ik heb maar 1 ding te zeggen:

    – Laat ze elkaar maar lekker afmaken!! In een plaats van jatten hadden die twee ook gewoon opleiding en werk kunnen doen ,dan is dat niet nodig! dan krijg je namelijk “loon”…..en dat is eerlijk.

    en over die Lau, die moet ook gewoon gaan werken, hoeft ie geen wiet te verbouwen!

    Dat dit zo is afgelopen is erg spijtig, maar wraken heeft geen nut, want dan ben je zelf geen haar beter!

    Nogmaals, al die eikeltjes en crimineeltjes op een planeet zetten, gaat vanzelf die hele planeet eraan!!

    JUSTICE 4 ALL

  33. peter weet als beter
    09 december 2008 om 10:11 uur.

    aleen ik weet hoe je wiet huizen vind nu in deze tijd voor dat julie der achter komen ben ik al multi ik wil niet zegen hoe anders woord het leipe shit ouwe met die geke mocros ,toerkoes ,anties en die vaage nederlanders

  34. suriname
    09 december 2008 om 10:14 uur.

    fuck lau anders haden we meer wiet leker stoont auwe

  35. HUH !!!waar zijn me planten
    09 december 2008 om 12:05 uur.

    er waren ale soorten diefen ik denk dat ze nu echt bezig gaan houden met hoken leeg halen dus kwekers lopen gevaar als je toch steelt steel dan hok 1 het is snel verdienen 2 ze kunnen geen aangiften doen want kweken is verboden 3pas wel op anders loopt het af als karim en foud dus neem meer man mee en goed vastbinden die kweker en martelen natuurlijk mischien heeft inog en hok kan je weer aandeslag echt lol als ik wist waar eentje was pfff en lau heb je niet nog en hok die ik ken leeghalen ookal hebje alarm maar dit keer verdwijn jij tusen henep afval

  36. GURU
    09 december 2008 om 07:02 uur.

    blijkt wel weer t niveau wat vaak op deze site zit……

  37. lees dit....
    10 december 2008 om 08:33 uur.

    yo bericht 35….

    ik snap dat je wiethokken moet leeghalen als je zo nederlands spreekt en schrijft,…

    ik kan je verzekeren dat fouad en karim echt niet zo dom waren als jij…
    maar door dat bericht van je krijgen de mensen wel die indruk,…dus spreek voor jezelf en hou de naam van die twee uit je mofo

  38. sam
    17 december 2008 om 07:34 uur.

    Tuurlijk waren die jongens daar! Er is immers teveel bloed van ze gevonden. Ik weet niet of ze daar aan t inbreken waren of dat ze daar vrijwillig waren toegelaten. Als ze aan t inbreken waren dan mag zo gezin die daar woont volgens de islamitische wet t woord van allah, zich verdedigen en de dader/daders doden daar is helemaal niks harams aan. Maar dit is in nederland gebeurd dus heeft men met nederlandse wetgevings te maken en dat werkt als volgt geen lichaam dus ook geen zaak die advocaat kan hoog of laag springen maar bereikt niks. Als dit met mijn familie leden gebeurd was zou ik eigenaar van die kweekrij ontvoeren en zou ik hem binnen half uurtje aan praat krijgen door de nagels met knijptang een voor een eruit te trekken vervolgens wanneer hij t toegeeft. Zou ik hem langzaam afslachten.

  39. omar
    17 december 2008 om 08:02 uur.

    Tuurlijk waren die jongens daar! Er is immers teveel bloed van ze gevonden. Ik weet niet of ze daar aan t inbreken waren of dat ze daar vrijwillig waren toegelaten. Als ze aan t inbreken waren dan mag zo gezin die daar woont volgens de islamitische wet t woord van allah, zich verdedigen en de dader/daders doden daar is helemaal niks harams aan. Maar dit is in nederland gebeurd dus heeft men met nederlandse wetgevings te maken en dat werkt als volgt geen lichaam dus ook geen zaak die advocaat kan hoog of laag springen maar bereikt niks. Als dit met mijn familie leden gebeurd was zou ik eigenaar van die kweekrij ontvoeren en zou ik hem binnen half uurtje aan praat krijgen door de nagels met knijptang een voor een eruit te trekken vervolgens wanneer hij t toegeeft. Zou ik hem langzaam afslachten.

  40. hassan
    17 december 2008 om 08:07 uur.

    voor stelen moet je hand eraf snijden niet doden.

    “As for the thief, both male and female, cut off their hands. (Qur’an 5:38, Pickthall) ”

    Als je thuis bent en je gezin bedreigd word door inbrekers mag je je zelf en je gezin verdedigen en tot uiterste gaan dus doden is dan ook halal.

  41. henke
    13 januari 2009 om 09:45 uur.

    eige schuld dikke buld moet je maar van andermans spulle afblijfe laat die mense tog lekker wiet plante

  42. lees dit....
    19 januari 2009 om 01:39 uur.

    henke aan je manier van schrijven te zien ben je ook zo’n kamper lul die net kan lezen en schrijven….ook zo’n blanke inteelt kind die nog te dom zijn om fatsoenlijk te schrijven…ik snap dat jullie SOORT ZO MOET DOEN (WIET KWEKEN) JULLIE KUNNEN NIKS ANDERS….ANDERS WAREN JULLIE GEWOON FLODDERS….en lau g. heb ook een zoon he…..die moet nou de rest van zn leven uitkijken, want er staat een prijs op zn hoofd….en anders moet lautje de hele marokaanse gemeenschap in venray om leggen, want ooit komt de kogel terug….lijkt me niet fijn als je hele tijd de rest van je leven om moet kijken omdat er vroeg of laat een marokaan voor je neus staat die dit nog niet is vergeten…ik wacht geduldig tot peter R. de vries met een programma komt over de vermissing van lau zn hele bloedlijn….

  43. tomb raider
    10 februari 2009 om 08:24 uur.

    achjah het zal allemaal wel waneer barst nu die nieuwe islam oorlog uit hahahaha wa geef ik nog om die leipe aarde

  44. Flavio
    16 september 2009 om 07:37 uur.

    hey jongens,

    Wiet en een marrokaan is het zelfde allebei onkruid,

    Gwn Van andermans spullen afblijven,

    Les voor de volgende,

    ciaobella

  45. venlooo
    28 maart 2010 om 03:22 uur.

    amateurs wie gaat er nou naar binnen zonder een pistool .eigen schuld dikke bult nu ziijn ze ook nog eens door de varkens opgegeten nou jah leuk vooral voor de ouders die zullen er blij mee zijn .goeie zoons heb je gemaakt mevrouw ik hoop dat je sterft

  46. roermond
    01 december 2010 om 04:31 uur.

    lau dan mag je nog so veel geld hebben en je zoon beschermen maar jij zult er niet altijd zijn ik denk aan jou vrouw die moet leven met een moordenaar een zoon die door zijn vader geen leven heeft en dat alleemaal om wiet ik hoop dat jij hetzelfde zal mee maken als deze jongens ik gun t jou en je zoon ook al ben een nederlander ik ken jou en jij bent egt een varken lau

  47. ali
    02 december 2010 om 12:59 uur.

    je weet de risicos wat er kan gebeuren maar respeckt voor die tori mensen afz je ,moet ballen heben afz

  48. dragon
    10 december 2010 om 07:02 uur.

    net goed ze hadden moeten afblijven van ander mans wiet, maar ja zo zijn meeste marokanen weer stelen van een ander goeie buit proberen binnen halen nou willen jullie snel geld maken ga dan ook zelf kweken maar stelen zit in jullie meeste bloed en dit zijn dan de resultaten en door zulke meeste dieven wordt alle marokanen turken vuil aangekeken.. vind het niet zielig.. alleen heel erg voor de ouders.. tja eigenschuld jongens.

  49. Mocrofriend
    25 mei 2011 om 11:42 uur.

    Ik denk dat die 2 mocro’s hun verdiende loon hebben gekregen. Ik zou graag willen weten wat menige Marokaan gedaan zou hebben als anderen hun hok in zouden sluipen om te rippen. Vooral als het om “life changing money” gaat. Die jongens hebben gekregen wat de risico van het dievenvak met zich mee brengt, niet zeuren. Wat denk je anders dat er gebeurt als die ettertjes denken dat ze Tony zelfe zijn zodra ze amper schaamhaar krijgen. Ik kan het je vertellen: ongelukken en dat werkt helaas niet alleen maar een kant op-richting de niet Marokkaan. Het gaat hier niet om een tasje die is gepikt. Maar om miljoenen. het is niet alleen die oogst wat verpest is maar ook gelijk de lokatie en alle andere toekomstige oogsten. Deze tori was gewoon “way out of their league” Ik hoop dat wij alleen wat geleerd hebben van deze stumpers. Verder gaat er niks gebeuren met die Lau. al die zogenaamde zieke mocro’s denken net als hollanders aan hun eigen.

  50. Gekke Henk
    25 maart 2012 om 02:16 uur.

    hahaha komt die marokaan:” ik sla jou en je wijf en ik snij die baby eruit en ik steek hem in brand, wordt hij zelf in COMA geslagen hahaha lekker voor ‘m ! Wie zich beestachtig gedraagt, wordt beestachtig behandeld hier in het zuiden 😉

  51. venlo