MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Twee maanden de cel in voor inbraak

02 april 2007 | in Maatschappij | 10 Reacties

inbraakVier Nederlanders van Marokkaanse afkomst zijn tot twee maanden cel veroordeeld voor een inbraak in Dedemsvaart in de nacht van 6 september. De vier verdachten liepen die bewuste nacht tegen de lamp, omdat het in Ommen en Dedemsvaart nogal opviel dat de vier Marokkanen in een oude Opel rondreden. De getipte politie kon het kwartet op de snelweg oppakken.

Eerder gingen de mannen vrijuit van een inbraak bij een bakkerij in Ommen op dezelfde nacht. Er was te weinig bewijs om ze verantwoordelijk te houden voor die diefstal. Uit de bakkerij is er brood, gebak en drank gestolen, aldus De Stentor.

Er zijn 10 reacties

  1. Karim
    02 april 2007 om 01:02 uur.

    Schande, echt schande om brood, gebak en drank te stelen of wat het mag zijn. ik zou liever gaan bedelen dan stelen.

  2. abdel
    02 april 2007 om 09:53 uur.

    terug sturen naar marokko.daar gaan ze zand eten

  3. Krimo
    02 april 2007 om 10:54 uur.

    ewa heb medelijden met die jongens ze haden honger en dorst. En waar vind j een lekker stuk brood? precies bij de bakker. Die heeft altijd wel oud brood liggen na sluitingstijd ;-).

    2 maanden cel straaf maar? Geef die gasten 1 of 2 jaar cel straf en ze zullen voortaan werken voor hun brood! :-).

    Wordt een beetje misselijk van die kruimeldieven, voor Holleerder hebben Hollanders respect, maar kruimeldieven worden uitgekotst, maar ja dat snappen sommige leeghoofden niet. Als je het verkeerde pad op gaat doe het goed net als die hollanders turken yoegoes chinezen of doe het niet.

  4. Studente
    02 april 2007 om 11:14 uur.

    Waarom niet.. Get a job!!!!!!

  5. kano
    02 april 2007 om 08:14 uur.

    zulke mensen hebben het voor de rest verpest.het enige oplossing is de boel terug sturen naar marokko daar gaan ze het afleren want met een knuppel op je hoofd zal je het vast afleren het is een grote schande net of je geen brood thuis hebt zelfs in marokko doen ze zoiets niet. het houdt niet op en de media blijft over deze schandalige kruimeldieven schrijven die het voor de rest van de marokanen hebben verpest. als je een marokkaan bent en je bent serieus bezig dan kom je niet ver (geen baan,geen stageplaats geen toegang tot discotheken en sportscholen enz.).

  6. hayatii
    02 april 2007 om 10:16 uur.

    Sorry dit zijn nog mannen niet eens jongens… Jeetje man!!! schrijf je in bij een uitzendbureau als je geen geld hebt en je komt zo aan de bank.. hoe zilig kun je zijn om in te breken voor voedsel. Ga lekker thuis Mammita eten ofzo

  7. DON 9MM
    03 april 2007 om 12:30 uur.

    ze hebben gelijk swa ik ben latino half marokaan en geef ze gelijk steel van die conjo blanke swa want ze stelen ook van ons swa!

  8. Choukri
    03 april 2007 om 12:45 uur.

    Ik snap niks van deze bericht. er worden zovaak mensen opgepakt en in de cel gegeooid. wat is er nou zo bijzonder aan dat deze geval wel maghreb.nl haalt. Omdat het marokkanen zijn misschien???? ik weet het niet.
    Waarom moeten we hier nou over gaan discusseren. op deze manier doen we ook lekker mee.

  9. studente
    03 april 2007 om 07:45 uur.

    Ja ind! Maar volgens mij ging het meer om het feit dat ze bij de bakkerij inbreekten.

  10. Henk -Rotterdam
    03 april 2007 om 02:26 uur.

    Het is naar de normen inderdaad veel voor een gewone inbraak in een bakkerij.
    Maar het zou kunnen zijn dat de betrokkene eerder in aanraking zijn geweest met de justitie en dan vallen de straffen telkens hoger uit.