MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Afellay mogelijk niet in actie tegen Liverpool

03 april 2007 | in Sport | 14 Reacties

afellayHet is onzeker of Ibrahim Afellay vanavond zal spelen in de Chamions League-wedstrijd tussen PSV en Liverpool. De 21-jarige middenvelder heeft last van zijn hamstring en trainde maandag op de laatste oefensessie voor het duel apart van de groep. Maandagmiddag is er een MRI-scan gemaakt om de ernst van de blessure te bepalen.

“Onze enige twijfel is Afellay”, aldus Koeman op de persconferentie in het Philips Stadion. Verder kan Koeman beschikken over de gehele selectie, op de geblesseerden Arouna Koné en Alex na.

“Dat zijn moeilijke blessures en in deze fase kun je geen risico lopen. Vanmiddag wordt er nog een MRI gemaakt, we hopen dat er niks kapot is. Morgen zullen we de risicofactor inschatten”, zei Koeman gisteren, doelend op de hamstringblessure van de kersverse Oranje-international.

Er zijn 14 reacties

  1. Choukri
    03 april 2007 om 12:49 uur.

    PSV zit zwaar in de sh*t. Ik hoop echt niet dat AJAX kampioen wordt.

  2. abdess
    03 april 2007 om 09:50 uur.

    lekker voor hem moest ie maar voor marokko kiezen

  3. ikram
    03 april 2007 om 06:38 uur.

    hij mag tenminste spelen bij nederland
    als hij voor marokko had gekozen zou hij nooit mogen spelen

  4. fatima
    03 april 2007 om 07:47 uur.

    Jammer voor hem, tegenover hem ben ik een nietsgunner geworden..

  5. Choukri
    04 april 2007 om 01:20 uur.

    Fatima en heel veel andere mensen
    We gunnen elkaar helemaal niks. Ik weet zeker dat als je die kans krijgt dat je dan precies hetzelfde zou doen. Hoeveel spelers hebben voor marokko gekozen en hebben uiteindelijk nooit gespeeld
    Ik ben echt trots op deze marokkaanse voetballers. Die hebben tenminste iets bereikt in hun leven.

  6. maghrabi
    05 april 2007 om 01:36 uur.

    lekkerrrrr voor jou ouwe..als je voor maroc had gekozen was je gewoon net een ijzer vriendddd yallah z kaas

  7. ikram
    05 april 2007 om 02:04 uur.

    helemaal mee eens choukri

  8. MAsteR Piet
    06 april 2007 om 08:13 uur.

    AFELLAY AFELLAY is de best krijg de pest, want wie commentaar heeft op deze man hak ik in de pan, zijn keuze staat vast, dus je kan zeuren dat je barst, respect voor HEM of zet je KLEM

  9. MarOkKaAntjj__
    08 april 2007 om 04:45 uur.

    Affelay The Best !!

  10. Sarah
    08 april 2007 om 09:47 uur.

    AFELLAY IS SOOOOOO HOT!

    FOCK WAT ALLE HATEERSSSSSSSSS SEGGE!

    T WAS TOG SIJN KEUZE?
    DN FOCK WAT JULLIE ALLEMAAL DENKE!!

    IBRAHIM IS THE BEST!

    -X- SARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !! [L]

  11. achraf
    08 april 2007 om 10:14 uur.

    affelay is en kloot hhahahahaha
    leker voor hem…….moet alhalof niet voor marokko gekooze

  12. mocrogirl
    16 april 2007 om 11:11 uur.

    Waarom maken jullie je zo druk om ZIJN keuze?! wat gaat jullie t aan dat hij voor Nederland heeft gekoze.Pers0onlijk vind ik zijn keuze de beste want als hij naar marokko ging dan had je kans dat hij nie eens zou spelen dus denk eerst na voordat je onzin sgrijft

  13. Abdel
    26 april 2007 om 02:58 uur.

    Mensen mensen waar zijn we helemaal mee bezig laat die jonge met rust.
    Doe hem dat maar eens na !!!
    Hij heeft het Top bereikt van zijn carriere!! en heeft de juiste keuze gemaakt!

    Waarom werken we in Nederland? Omdat het onze keuze is , anders pak je een vliegtuig naar marokko en ga je daar werken!!

    Nogmaals laat hem met rustig , en incha allah hersteld hij snel.

  14. ImAnE
    22 mei 2007 om 12:02 uur.

    Wahahahaha da heb je egt goed gezegd abdel……………….. maja tog kijk hij kon daar gwn spelen voor een tijdje en dan komt hij trug op zijn oude plaats mmmaaarr de mensen die trug naar marok. gaan kunne nie meer zo snel trug komen en als ze trug komen zellu ze nie meer zo snel werk krijgen he…dus jah