MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Sinouh in opspraak wegens bedreiging

10 april 2007 | in Sport | 8 Reacties

Khalid SinouhKhalid Sinouh heeft dinsdag een journalist van een landelijk dagblad bedreigd. De doelman van AZ was woedend over een artikel in de krant van dinsdag over de wedstrijd Jong AZ – Jong Vitesse (0-1). De doelman ging volgens de krant maandag in de fout bij de treffer.

Sinouh haalde dinsdag na de ochtendtraining verhaal. Hij nam een intimiderende houding aan door in de persruimte minutenlang met zijn hoofd tegen het hoofd van de journalist te gaan staan. ,,Als ik je op straat tegenkom, heb je een probleem”, was één van de dingen die Sinouh zei. Clubmensen en medespelers haalden de keeper uiteindelijk weg.

Er zijn 8 reacties

  1. studente
    10 april 2007 om 07:41 uur.

    Echt onprofessioneel zeg!!!

  2. Hafid
    10 april 2007 om 09:36 uur.

    Kijk Bitches zo hoort het SChijt Aan hun *** moeder

    Dit is pas mocro met marokkaanse bloed

  3. apie
    10 april 2007 om 11:07 uur.

    ik begrijp sinouh wel hij krijgt zoveel negatieve reacties over zich heen, dat hij het wel zat is.
    voetbal is een teamspel je speelt het met 11 spelers, dat hij eentje heeft doorgelaten betekent het dat de andere 10 verzuimd hebben om 2 te scoren om een goed resultaat te halen.

  4. Henk-Rotterdam
    11 april 2007 om 10:55 uur.

    Ik ben in mijn vrije tijd 13 jaar trainer geweest, en leerde mijn spelers altijd,dat als de keeper een bal door laat er 10 man in het veld hebben staan slapen.
    Als er dan zo’n klootzak van een journalist hem “even afbrandt” in de pers mag hij best reageren door hem even “diep in de ogen te kijken”.
    Wat hij zei over het op straat tegen komen en problemen krijgen dat kan een journalist die dit soort zaken schrijft verwachten van een ieder over wie hij schrijft.
    We zullen maar zeggen risico van het vak.
    En als het echt erg is als men beweerd dat hadden ze wel aangifte gedaan, dus het zal wel weer met de bekende media overdrijving zijn geschreven

  5. Hassan
    11 april 2007 om 12:40 uur.

    Wat een trieste reacties. Sinouh zit in dit geval helemaal verkeerd. Als je een “bekende” nl-er bent dan dien je redelijkerwijs met dit soort situaties rekening te houden. Om dan die journalist verwensingen naar het hoofd te smijten getuigt enkel van een zwakke geest aan de kant van Khalid. Hij heeft al vaak blunders gemaakt en de media speelt hier natuurlijk op in. Khalid weet dat hij ook niet goed genoeg is voor AZ en dat frustreert naar alle waarschijnlijkheid. Jammer Khalid, ik had je niet zo laag ingeschat. Toch wens ik je verder heel veel succes en laat je broer nu een club voor je kiezen waar je wel het niveau aan kan.

  6. marocain
    11 april 2007 om 01:49 uur.

    Hafid
    HEt bloed>>>dus Marokkaans bloed) . Verbaal agressief, maar hersens…….????

  7. G ada
    12 april 2007 om 01:38 uur.

    het is echt een zwerver dat schade voor marokko

  8. maroko op naar wk 2010