MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Nabila Marhaben krijgt hoofdrol in film

11 mei 2007 | in Film, Marokko | 25 Reacties

Miss Marokko Nederland - Nabila MarhabenMiss Marokko Nederland 2006 Nabila Marhaben speelt een hoofdrol in de Telefilm ‘Hitte/Harara’. Dat maakte producent Motel Films donderdag bekend. De andere hoofdrol in de televisieproductie wordt vervuld door Bracha van Doesburgh, bekend van onder meer de film Vet Hard! en het toneelstuk Closer.

De opnames van de film van Lodewijk Crijns zijn deze week begonnen. In het voorjaar van 2008 komt de film op tv.

De film gaat over Nancy (Van Doesburgh) en Raja (Marhaben) die met de auto naar Marokko gaan om spullen te kopen voor hun nieuwe henna- en nagelstudio. In Marokko ontmoeten ze iemand die een beroep op hen doet, iets wat grote gevolgen heeft voor hun vriendschap. Volgens sentimento.nl zijn ook acteurs Fehd el Ouali (Rimon), Abdullah el Baoudi (Habib) en Walid Benmbarek (Rachid) te zien in de film.

Er zijn 25 reacties

  1. PEACE
    11 mei 2007 om 08:49 uur.

    WAUWWWW ik dacht al ik zie der niet meer in de kidstop 20, nou weet ik waarom ze heeft een hoofdrol, tabarkalah ala NABILAA, je maakt ons trots meid, ga zo door

    Dat is nou iets positiefs.

  2. brother
    11 mei 2007 om 11:33 uur.

    Helemaal niets om trots op te zijn hoor.

  3. soumia
    11 mei 2007 om 04:17 uur.

    ahw wat leuk man.
    nieuwe film
    marokkaan in de hoofdrol verheug me der op!!! lijkt me leuk

  4. marijnt
    11 mei 2007 om 06:23 uur.

    Gefeliciteerd nabila met jou mooi rol

  5. hassanhasson
    11 mei 2007 om 07:43 uur.

    ik krijg kots neigingen van deze soort films!!!!!!

  6. thunder
    11 mei 2007 om 08:17 uur.

    Nou wie weet win je de goude kalf nabilaaaaaaaaaaa
    inshallah
    volgende stop Hollywood babyyyyy 🙂

  7. Trab
    11 mei 2007 om 08:26 uur.

    Marokkaanse meiden zijn niet zo mooi als vroeger………Veel te veel make-up!!!

  8. doggie dolls
    11 mei 2007 om 08:27 uur.

    (*)Nou ik moet je eerlijk zeggen dat is toch goed dat je dat voor mekaar kan krijgen, een hoofdrol is nie makkelijk,het betekent dat ze echt goed is , je zal wel veel haters hebben maar dat maakt nie uit dat betekent alleen maar dat je echt bekent aan het worden;)

    congratulations nabilaaaaaaaa

  9. Saida
    12 mei 2007 om 11:38 uur.

    Op zich een leuk idee.
    Maar ik heb niet zo’n hoge pet van de Nederlandse cinema.
    Ik moet eerst zien of het niet de zoveelste hoeveel-vooroordelen-kan-ik-kwijt?

  10. mhamed
    14 mei 2007 om 03:17 uur.

    ik had haar liever graag gezien als iemand die een rol zal spelen in de ISLAM.

  11. Trab
    14 mei 2007 om 10:28 uur.

    Dat gebeurt niet Mhamed. De meeste Marokkaanse Islamitiche vrouwen zijn verloren……….

  12. Sihem
    15 mei 2007 om 02:58 uur.

    Leuk voor haar!
    Niet per sé iets waar iedereen trots op moet zijn, maar ik kan me voorstellen dat zij er wel trots op is!

    @ TRAB Als de meeste Marokkaanse Islamitische vrouwen verloren zijn, dan zijn de meeste Marokkaanse mannen dat ook!

    En dit zeg ik niet alleen omdat ik een vrouw ben, maar omdat na een actie, onvermijdelijk een reactie volgt!

    De marokkaanse man heeft de marokkaanse vrouw bedrogen in alle opzichten, maar men verwacht wel dat zij blijft geloven (in de man!)

    Ik ken meiden die in zwijmel vielen voor een man, maar toch kuis bleven, ze dachten dat ‘hun’ man zich wel aan eldien zou houden…..maar wat bleek ze hielden er allemaal scharrels op na en zouden nooit met hen trouwen!

    Tja, helaas hebben die meiden nu een attitude ‘geen marokkaan voor mij!’ Stom, maar wel begrijpelijk….

  13. Najoua
    15 mei 2007 om 04:20 uur.

    Heey Trab…. De marokkaanse mannen zijn cker heilig en volgen het geloof goed!!! JE kent Nabila niet eens!!! omy god….Waar jullie goed in zijn is dealen en hoeren bezoeken en je vrouwtjes thuis opsluiten !!! dus praat niet…

  14. Trab
    15 mei 2007 om 06:55 uur.

    Helemaal waar Sihem!!!! Maar wat je vergeet is: “Naïve vrouwen vallen op foute mannen.” Dus eigenlijk eigen schuld dikke bult. Bovendien worden de meeste vrouwen door hun eigen ouders nog gewaarschuwd, maar ze luisteren niet en ze zijn doof!

  15. Good Girls
    17 mei 2007 om 02:57 uur.

    Leuk voor je nabilaa, nou ik ben nieuwsgierig wordt het nou ook in marroko gefilmd??? Weet iemand dat

  16. mhamed
    18 mei 2007 om 04:34 uur.

    wat een gezeik zeg.
    of wat zij doet nou zo uniek is!!!!!!

  17. Good Girls
    19 mei 2007 om 03:48 uur.

    mhamed wat doe jij eigelijk ????? in iederegeval nabilaa doet iets leuks voor haar, en zehma jij bent een goede moslim die over de andere voordeelt.

  18. Sakina
    24 mei 2007 om 02:41 uur.

    pff waar jullie zich om druk maken seg iedern zijn leven en ieder zijn eigen graf !!! dus maak je niet druk om iemand anders leven 😉

  19. mhamed
    24 mei 2007 om 04:43 uur.

    good girls.
    ik zeg hoe ik het zie en oordeel niet
    of je een goede moslim bent of niet wordt door jou goede daden bepaald……
    aangezien jij voor haar opkomt zegd mij weer genoeg over jou manier van DE ISLAM beleven.
    nogmaals zo zie ik het…

  20. Jong-marokko hooligang
    24 mei 2007 om 11:12 uur.

    kijk waar jullie over in discussie gaan jullie doen alsof jullie die hoofdrol hebben

  21. loubna
    29 mei 2007 om 12:09 uur.

    Die Fehd is toch die vriend van Froukje de Both…! hij is kapot lekker zeg!!

  22. Mo
    29 mei 2007 om 07:04 uur.

    Gefeliciteerd nabila …. wat leuk wanneer de film uit is ga ik zeker kijken maar dan moet jij wel mee gaan;-)

    groetjes en xxxjes uit spanje Mo

  23. Ferhat
    04 september 2007 om 08:32 uur.

    Nabilaaatjuhhhhh….go girl..:))
    Ik ben in ieder geval trots op je…tot snel. F.

  24. Ahmet acikel
    26 januari 2009 om 12:28 uur.

    Deze meid Nabila kwam ik vandaag tegen in de film festival in Rotterdam
    zo lief was ze en erg aardig. meeste acterende dames doen net of ze heel hoog en iets zijn. maar deze dame bleef dood normaal net ofze niet bekend was en heeft haar eigen ook niet bekend gemaakt. je bent top meid veels succes in je vervolg carriere.
    ohja ook groten aan laila
    xxx Beveiliging

  25. diewertje
    07 oktober 2009 om 04:08 uur.

    die hoofdrolspeler Fehd zag ik samen in Londen met Doutze Kroes hand in hand zoenen enz. dus ik denk dat die 2 nu samen daten