MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

“Spelen voor Marokko is een eer”

14 mei 2007 | in Sport | 11 Reacties

Mourad MaamarVandaag vind je exclusief bij Soccerplaza het interview dat zij mochten hebben met de 22-jarige in het Nederlandse Waalwijk geboren Marokkaanse middenvelder Mourad Maamar. Momenteel komt Maamar uit voor het Duitse Wuppertaler SV dat uitkomt in de Regionalliga Nord.

Mourad Maamar doorliep de jeugdopleiding van RKC Waalwijk. Met Jong RKC won Maamar het voorgaande seizoen de KNVB Beker voor belofte teams door in de finale af te rekenen met Jong AZ.

Maamar praat in het interview zeer uitgebreid over zijn mooie periode bij RKC Waalwijk en zijn nieuwe vereniging Wuppertaler SV. Natuurlijk wordt ook gesproken over de interlands die Mourad speelde en zijn keuze voor het Marokkaanse elftal. Klik hier voor het uitgebreide interview op SoccerPlaza.be.

Er zijn 11 reacties

  1. Youssef
    14 mei 2007 om 09:06 uur.

    Wie is hij nou deze speler?!?!?

  2. Trab
    14 mei 2007 om 10:25 uur.

    Idd waarom zo’n speler zoveel aandacht geven???? Ik bedoel kijk dan eerst eerst hier in NL bij de hoofdklassen amateurs!!!!

  3. Edwin
    14 mei 2007 om 10:44 uur.

    Even een reactie op de bovenstaande reactie’s. De geïnterviewde speler kwam vijf maal uit voor Jong Marokko en was een van de grote talenten bij RKC Waalwijk. Ik ben van mening dat deze speler zeker wel aandacht verdient. Tevens denk ik dat niet iedereen een goede voorstelling heeft van hetgeen de Regionallige inhoud. De thuiswedstrijden van Wuppertaler SV worden goed bezocht (al meerdere malen boven de 10.000 toeschouwers.) Volgens mij ligt het aantal toeschouwers in de Hoofdklasse amateurs toch wel wat lager.

  4. Hafid
    15 mei 2007 om 04:47 uur.

    ga slapen joh ze mogen mij ook interviewen ik heb zoveel wedstrijden bij knvb gespeeld alleen nooit gehaald 😀

  5. Trab
    15 mei 2007 om 06:45 uur.

    Dacht t niet Edwin! Bovendien doe je je naam eer aan hahahah. Kom maar hier eens kijken in Spakenburg dan zul je zien hoeveel mensen er wel niet zijn!!!!

  6. Edwin
    15 mei 2007 om 11:24 uur.

    Beste Trab;

    Laat ik nou wel eens in Spakenburg zijn geweest, maar 10.000 heb ik er nooit gezien hoor ! Er zijn er wel veel maar dat aantal gaat zelfs bij de derby tussen de IJsselmeervogels en Spakenburg niet lukken.

    Groeten van Edwin.

  7. Trab
    16 mei 2007 om 07:01 uur.

    Hahaha ok edwin, je hebt helemaal gelijk!!! Maar, dan nog vind ik niet dat hij alle aandacht moet krijgen. Alsof het een wereldvoetballer is. Ik denk dat de beste speler van Ijsselmeervogels of Spakenburg ook wel dat niveau aankan. Kom op…..

    Groeten uit Speakendrive

  8. adil
    11 juni 2007 om 04:14 uur.

    ahahahahaha jullie 😀

  9. adil
    11 juni 2007 om 04:14 uur.

    😛

  10. mocrogirl
    13 juni 2007 om 09:31 uur.

    ken m niet

  11. Fikri
    20 juli 2011 om 04:41 uur.

    Alleen al dat hij voor jong-marokko uitkomt is naar mijn mening noemenswaardig.
    Niet omdat hij mn neef is maar hij is gewoon n topper.

    Fikri Hamjik