MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Van Hanegem kreeg telefoontje van Marokko

15 mei 2007 | in Sport | 34 Reacties

Van HanegemWillem van Hanegem is een kandidaat om bondscoach van Marokko te worden. De oefenmeester liet in het tv-programma Voetbal Insite weten dat hij een telefoontje gehad heeft van vertegenwoordigers van de Marokkaanse voetbalbond.

Of dit ene telefoontje een vervolg krijgt, weet Van Hanegem nog niet. De voormalig bondscoach liet verder in het midden of hij heil ziet in een Marokkaans avontuur.

Wel liet Van Hanegem er nogmaals geen onduidelijkheid over bestaan dat hij graag hoofdtrainer van Feyenoord zou worden, schrijft FCUpdate.nl.

Eerder deed het gerucht de ronde dat Marokko de Duitser Winfried Schäfer wil aanstellen als bondscoach. De voormalige bondscoach van Kameroen zou de onder druk staande Mohammed Fakhir moeten vervangen.

Geef je mening hierover op onze poll pagina

Er zijn 34 reacties

  1. zva
    15 mei 2007 om 07:43 uur.

    1 woord.

    TOP

  2. Youssef
    15 mei 2007 om 10:10 uur.

    Ik hoop het graag dat hij ons bondscoach wordt, eindelijk een goede vervanger van die TOBBA Fakhir.

  3. Abdess
    15 mei 2007 om 10:52 uur.

    Ik hoop dat willem trainer wordt voor marokko hij vertel bijna altijd positefs over marokkaanse voetballers

  4. mhamed
    15 mei 2007 om 11:46 uur.

    willem heeft altijd goede banden met marokkaanse speler hier in nederland.
    het wordt tijd dat marokko eens gaat nadenken over voetbal in plaats van coruptie.
    willem jij blijft voor mij een top vent met goede hart richting het marokkaanse.

  5. Abdess
    15 mei 2007 om 11:46 uur.

    Zeker top ik hoop dat hij een grote schoonmaak gaat doen op dit moment heb je bassir mahdoufi kadouri boukhari boussoufa chamakh die het goed doen in marokko de rest mag vanpart weggaan

  6. Ayman
    15 mei 2007 om 12:17 uur.

    3ala 7assada hadal holandiyyin
    Nederlanders zijn jaloers op Marokko vanwege Willem,omdat ze zelf (de beunhaas) v Basten hebben.
    Ik hoor alleen maar negatieve Hollandse berichten.
    Wat een afgunstig volk zeg!
    Ze weten dat Willem er een topteam van gaat maken wat zelfs Brazilie afmaakt.
    Ik verlang nu al naar Maroc-Oranje.

  7. Abdess
    15 mei 2007 om 12:26 uur.

    inshallah maar brazielie is wel te hoog gegrepen nederland oke of ivoorkust en eidelijk winnen van tunesie

  8. abdel
    15 mei 2007 om 04:11 uur.

    insalah wordt willem van hanegem de trainner voor marokko insallah hij zegt alleen maar pocittieffe dingen over de marokaanse elftal daar ben ik blij ik ben trots op willem van hanegem hij zou voor marokko een goeie trainner worden insallah.ik wildat fakir weg gaat bij marokko willen van hanegem is beter dan hem

  9. real
    15 mei 2007 om 04:13 uur.

    hou op

    voor tunesie hebben ze geen nieuwe coach nodig.
    tunesie won elke keer gelukkig.
    wat ze tegen tunesie nodig hebben is een ander keeper, die van jong maroc misschien

  10. Hafid
    15 mei 2007 om 04:45 uur.

    Eindelijk kan die clown (fahkir) weer terug naar het circus
    ze missen hem daar wel

  11. ali
    17 mei 2007 om 03:21 uur.

    ja is echt is voor marocco dan Fakhir hij weet niet eens wat voetbal is

  12. nordin
    17 mei 2007 om 05:38 uur.

    eindellijk goeie nieuws hanegem woord mischien trainer beter worden alleen maar goede spelers geselecteerd geen uit Qatar .
    Hmdlilah

  13. Khalid Damous
    18 mei 2007 om 01:30 uur.

    Best,Willem
    Ik was heel positief over het nieuws ,dat je bent in de beeld van Marokko als bonds coach ,en heb ik eerder via voetbalinsite de vraag gesteld aan jou hoe denk je er over .
    Maar willem de taak is niet makkelik ,marokkaan voetbal heeft een complex probleem,en heeft een revolutie nodig ,Marokko is een land waar voetbal is heel populair vol met talent en mensen zijn gek er op maar wij hebben geen organisatie geen goed bestuur geen goede media geen personeel wie
    verstand heeft in het spel ,dat is een wereld verschil met de K.N.V.B ,en media park,
    plus marokkaan speler mis het karakter en de mentaliteit daar hebben wij een structureel verandering noidig,een visie wie gaat met ons stijl van denken goed opleiding van jeugd
    trainers maar jammer genoeg ziten veel mensen
    zonder kenis van zaken en gaat puur om geld of
    macht,Maar willem een ding is zeker je krijgt
    jou salaris op tijd en je wordt goed behandelt en beleefd een mooi moment,er zijn prachtige golfbanen en de Marokkanen zijn hele vrije gasten.

    Met vriendlik groet

    KHALID,DAMOUS

    K.Damous@hotmail.com

  14. el ma3rib
    18 mei 2007 om 01:52 uur.

    deze boy ga aub eerst normaal nederlands leren spreken en kom dan pas stoer doen
    als of van hanegem hier op maghrebmagazine.nl jou brief aan hem komt lezen ga je kont geven ofzo

  15. iliass
    18 mei 2007 om 01:55 uur.

    Natuurlijk heeft marokko goede voetballers, probleem ligt niet bij de trainer wel bij de marokkaanse voorzitter ,zij bepalen wie speelt en wie niet .de voorkeur ligt bij de spelers uit westen casa en rabat.

  16. rebekka damous
    18 mei 2007 om 05:56 uur.

    hey elma3ib

    ga jij zelf even je kont geven dit is namelijk mijn man khalid damous
    en heeft al 3 diploma´s bij de knvb domme turk
    hij heeft

    JVC diploma (jeugdvoetbaltrainer)
    TCIII
    TCII
    en gaat nu voor betaald coach verder
    oke beetje dom dat hij dacht dat van hanegem dit ook leest
    maar volgens mij ben jij alleen maar goed in schapen tellen en hun kont neuken
    dus als je volgende keer weer wat te zeggen heb geef dan wat meer in houd

    of ga terug naar de bergen of ga verder met daelen daar ben jij denk ik beter in

    rebekka
    reageer maar terug geef altijd antwoord.

  17. ikram
    18 mei 2007 om 08:17 uur.

    jah die damous spreekt echt gebrekkig nederlands

  18. dennis
    18 mei 2007 om 10:37 uur.

    he,als jullie nou van basten nemen(die mooie clown)oke hij was 1 groot voetballer,dan nemen wij van hanegem als bondscoach.die heeft meer verstand van voetballen,dan die van basten.en moet toegeven,dat jullie team inderdaad aant opkomen is(de talenten zijn er in iedergeval)tis nog geen turks eftal of nederlands elftal(wat bij mij op t moment ook de tranen in t ogen schiet)maar in iedergeval succes

  19. rebekka damous
    18 mei 2007 om 11:08 uur.

    jullie weten niks beters te zeggen dan alleen maar over de taal maar verstand van voet bal hebben jullie net zo weinig als die dikke kleine trainer van marokko
    maar jij komt waarschijnelijk omdat jullie van die stomme rif mensen zijn die niks beter weten dan de b9oel hier verkloten stelletje stomme BERBERS
    BEN BLIJ DAT WIJ ARABIEREN ZIJN STOMME SLOEBERS

  20. kano
    19 mei 2007 om 02:28 uur.

    van hanegem gaat er ook niets van maken want hij is een afgekeurde trainer en wanneer is hij trainer geweest en welke ervaring heeft hij al opgebouwd als trainer, als hij een goeie was dan had hij alang een functie als trainer en an een goede club.

  21. azrou
    19 mei 2007 om 09:43 uur.

    He DAMOUS …. je mag blij zijn dat je een RACIST arabier bent, maar laat de Berbers met rust …….

  22. rebekka damous
    20 mei 2007 om 07:53 uur.

    Nee ik schreef dit zijn vrouw
    ben zelf niet eens een marokaan maar zie het verschil te erg
    nou snap ik waarom koning hassan jullie er uit flikkerde
    omdat jullie niks konden en hele domme mensen waren en die moest hij niet
    hij wou liever de arabieren in marokko
    die naar school gingen en een opleiding deed ipv achter jullie vee aan rennen

    stomme sukkel volgende keer tegen rebekka praten me man heeft hier niks mee te maken
    kom anders een keer naar hilversum
    kan je zien wat ik ga doen turk

  23. Chef Chorry
    20 mei 2007 om 07:35 uur.

    HAHAH
    REBEKKA, WAT BEN JIJ EEN DOMME KOE ZEG. NOG NOOIT IEMAND MEEGEMAAKT DIE ZO GEFRUSTREERD IS. EN VERGEET NIET. HET MEESTE GELD WORDT IN HET NOORDEN VAN MAROKKO VERDIEND.

    DOMME HOLLANDER

  24. Musz
    23 mei 2007 om 11:51 uur.

    rebekka & co , vinden jullie je zelf nou niet belachelijk?
    eerst beginnen te zeveren over de coach en dan opeens gaat het over de economie
    door de soort mensen als jou rebekka moet ik mij schamen
    ik ben zelf arabier dus niet denken, het is weer een kankerberber ofzo dus doe maar normaal
    we hebben het over HET NATIONAAL TEAM VAN MAROKKO en niet van arabieren of berbers of rif,
    we zijn allemaal 1 en ik ben er trots op.
    waar ik niet trots op ben is op soorten mensen als jou die de eenheid van marokko wil verneuken.
    soort mensen als jou moeten ze van deze forum verbannen
    en trouwens, als jij niet marokkaans bent, want je heet REBEKKA (wat ik eigelijk nog nooit ben tege gekomen, alleen namen als REBECCA met eenC..
    mohim)waarom ben je dan nou zo aan het kankeren van ik ben arabier dit dat?
    stop met die spelletjes eh sehbi,, waarom dat gezever khaled Damous,, je laat je zelf kennen als een zielige mongool die zich voordoet als iemand met diplomas…ziekeling , je doet je zelf voor als je vrouw
    ahahahahaha een man om trots op te zijn behdaa..
    mohim stop aub met je gekanker, en…
    Van Hanegem aan de top!! 😀

  25. MEKNES
    23 mei 2007 om 12:14 uur.

    Zie jullie wel gisteren zijn we allemaal getuige geweest dat jullie allemaal achterlijke mensen zijn en jullie zijn gemaakt om alleen de sfeer te verpesten
    en de knvb wil niet tegen marokko spelen door jullie stomheid

    En dit soort dingen gebeuren in marokko niet en de echte marokkanen waren de voetballers maar op de tribune waren alleen maar dieren uit Jullie DORP:

    – ZEGHENGHEN
    – DRIOUCH
    – ZAYOU
    – ELAROUI
    – MEDART
    – BENSAID
    en daar sport en voetbal is niet populair.
    Nu minstens 5 jaar kan Marokko door jullie apen niet meer tegen Nederland spelen.

    SUKKELS.

  26. MEKNES
    23 mei 2007 om 01:43 uur.

    oke klopt allemaal wat je zegt maar ik praat niet over de economie ik praat over jullie gedrag
    of vind jij het leuk en gezellig wat er gister is gebeurt oke wees maar trots op jou eigen een heid met marokko dat moet je ook zeker doen en er zijn ook zoveel toffe marokanen dat weet ik echt ook wel maar de gene die het verkloten steeds weer vind ik gewoon slecht
    oke maar mijn excuus voor de beledigingen die zijn gezegd of geschreven.
    kunnen ook beter lekker bij sport houden ben er al druk genoeg mee ben bezig met me laatste diploma.
    maar hoop opprecht dat van hanegem de trainer van marokko word en oke
    we zijn
    ALLEMAAL MAROKAAN EN WE MOETEN DAAR OOK TROTS OP ZIJN .

    wat me wel leuk lijkt is om een keer een bijeenkomts te houden op een gezamelijk punt en dan lekker discuceren over voetbal met alle respect naar elkaar lijkt mij top.

  27. rebekka
    23 mei 2007 om 01:45 uur.

    hier bij ook mijn ecxuus voor de beledigingen was ook niet goed

  28. Sgoontje
    23 mei 2007 om 04:02 uur.

    Ben benieuwd. Doet ie ’t of doet ie ’t niet?!??!?!?!

  29. MUSZ
    23 mei 2007 om 06:15 uur.

    ok dat lijkt er al meer op 🙂
    laten we het over de toekomst van ons team hebben…

  30. rebekka
    23 mei 2007 om 09:31 uur.

    ja oke sorry echt ik meen het vind jullie ook echt goeie mensen
    ben alleen geen marokaans dat weet ik maar ben helemaal gek op jullie land
    ben nu al 6 jaar met mijn man getrouwd ben nog maar 26 en lijk misschien een kutwijf
    maar ik hou echt van jullie land wil ook daar begraven worden hoe dan ook
    ga ook heel vaak naar marokko mijn man blijft dan hier werkt veel
    maar soms baal ik gewoon aan de kleinste dingen b.v
    dat zoals gister de marokaanse vlag heel vaak in beeld was negatief
    en dat doet me zoveel zeer
    echt whakallah ik hou van jullie land maar het komt te vaak slect in het nieuws
    en echt ik weet heel veel doen hun best gaan naar school of werken maar degene die het verpesten vind ik gewoon niet cool

    heb zelf christelijke ouders ben geadopteerd maar voelde me nooit echt thuis tot op de dag als vandaag.
    ik zweer het ik heb te veel meegemaakt ben al met mijn 12 uit hisgeplaats was moeilijk opvoedbaar heb op mijn 19 khalid leren kennen en geloof me ik was echt compleet omgeslagen naar jullie cultuur ik ben er echt verliefd op geworden maargeloof me toen ik uiteindelijk met khalid trouwde voelde ik me goed
    ben nog geen moslim maar insallah ooit word ik dat als ik er hellemaal voor ga
    maar 1 ding jullie weten al te veel maar mijn land is en blijft

    MAROKKO MAROKKO MAROKKO XXXX REBEKKA

    NOGMAALS SORRY
    MAAR BAAL DAT MAROKKO ZO VAAK SLECHT IN HET NIEUWS IS

  31. Dennis
    24 mei 2007 om 12:47 uur.

    serieus rebekka, wat ben jij een slijmbal

    Je bent gewoon een hollander met een identiteitscrisis haha…. triest hoor

    Maar goed, ga maar snel een hoofddoekje kopen…en ohja als je man je slaat, dan is dat voor je eigen bestwil 😉

  32. musz