MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Riagg overweegt Wilders aan te klagen

25 mei 2007 | in Maatschappij | 15 Reacties

anti-islam politicus Geert WildersPVV-fractievoorzitter Geert Wilders moet ophouden met het uiten van valse beschuldigingen over het Riagg, anders overweegt de instelling voor geestelijke gezondheidszorg een rechtszaak. Dat maakte directeur Jos Lamé van de locatie Riagg Rijnmond donderdag bekend. In een reclame spotje voor de PVV zou Wilders hebben gezegd dat het Riagg miljoenen heeft verspild met projecten in Marokko.

Volgens Lamé is daar niets van waar. “Sinds twee jaar sturen we twee medewerkers voor zes weken naar Marokkaanse ziekenhuizen. Daar leren ze hoe ze in die cultuur met bepaalde problemen omgaan en zij leren wat van ons. Als onze medewerkers terugkomen, delen zij hun ervaringen weer met de medewerkers hier.” Het project kost volgens de directeur dertigduizend euro per jaar. “Dat is iets heel anders dan de miljoenen waar Wilders het over heeft.”

Het Riagg heeft een brief aan Wilders gestuurd met het verzoek te stoppen met de valse beschuldigingen. “Anders overwegen wij een gang naar de rechter,” zegt de directeur op nieuws.nl.

Er zijn 15 reacties

  1. brother
    25 mei 2007 om 09:16 uur.

    Ze kunnen hem en zijn kornuiten beter een behandeling aanbieden.

  2. Norlaila
    25 mei 2007 om 10:45 uur.

    Misschien kan de Riagg Geert wilders helpen…door een gratis behandeling te bieden. Want als er een Riagg Patient is ,dan is het wel GEERT WILDERS!

  3. Studente
    25 mei 2007 om 11:19 uur.

    Ha ha funny!

  4. sel
    25 mei 2007 om 12:43 uur.

    niet zo over Geert hij behoort nog wel tot het beschermende diersoort van nederland…..

  5. Henk -Rotterdam
    25 mei 2007 om 03:39 uur.

    Beschermde diersoorten horen te worden opgesloten zo dat ze niet met de buitenwereld in aanraking komen om uitsterven te voorkomen,dus graag een keuze maken.
    Bijvoorbeeld met een hek om het Rembrandtpark in Amsterdam,kan je hem bekijken en hij kan geen kwaad meer doen,wel goede beveiliging tegen ontsnappen en niet in zijn ogen kijken, en kan hij gratis zwemles krijgen in een vijver van 1 meter diep.

  6. mhamed
    26 mei 2007 om 12:10 uur.

    henk rotterdam ….
    is het wel mogelijk je te ontmoeten want ik ben wel vaak met je eens .
    we zitten op zelfde golflengte.
    tot horens

  7. hassanhasson
    26 mei 2007 om 01:57 uur.

    Ik wens Riagg medewerkers veel succes in Marokko! ze moeten vooral de gehanteerde werkwijze in de KORTOBIES naar Nederland meenemen?
    ipv zich voor te bereiden op toekomst door zich te concentreren op pseudo- nederlanders (marokkanen) hier in NL ,gaan zij ter orientatie naar Marokkaanse kortobies.
    een ijdel actie!

  8. moximo
    26 mei 2007 om 04:08 uur.

    Dan neem ik een doos bananen mee voor geertje, maar dan gooi ik de hele dood in 1 keer richting geert.

  9. Henk -Rotterdam
    26 mei 2007 om 04:35 uur.

    Mhamed,
    Zeg maar hoe ik je kan bereiken,ik vind het prima.
    groeten en ik hoor of zie het wel
    Henk

  10. mo
    26 mei 2007 om 05:13 uur.

    ik weet niet wie je bent Henk! maar volgens mij ben je een allochtoon
    want ik kan niet voorstellen dat je Nederlander bent.

  11. Henk-Rotterdam
    26 mei 2007 om 07:48 uur.

    Mo ,
    waarom niet.en geloof me ik ben een rasechte Hollander,geboren en getogen in Rotterdam.
    Misschien wat aparte opvattingen voor een Hollander ?
    Maar ik ben het echt.

  12. Henk-Rotterdam
    26 mei 2007 om 07:52 uur.

    Mhamed.
    je kan mij bereiken op
    opperbob@live .nl
    groeten

  13. Henk-Rotterdam
    26 mei 2007 om 07:53 uur.

    Mhamed
    Sorry het moet zijn
    opperbob2@live.nl
    Ik hoor wel van je

  14. mhamed
    29 mei 2007 om 01:35 uur.

    bedankt henk,
    ik heb je toegevoegd en hoor je snel.

  15. nafisa
    31 mei 2007 om 03:19 uur.

    Ach joh. Wilders wilt zo graag naar Marokko met de RIAG denk ik. Waarom betalen ze hem geen retourtje naar Marokko. Wilders we blijven lekker hier in dit land. We schijten hier jij kan daar niks aan doen. hoe moelijk nederland het ook wil maken voor de buitenlanders want dat is ook de bedoeling hier blijven we lekker en marokko wordt daar alleen maar rijk van. Werken voor ons vaderland dat is toch wat je wilt horen ja lekker worden voor mijn vaderland. En het leuke is dat marokko helemaal niet zal meewerken met nederland helaas voor nederland dit is al de zoveelste keer dat jullie verwchten dat de koning gek is en jullie in het land laat komen om te onderzoeken wie een huis of villa heeft en hier een uitkering heeft. Nee..koning hasan was slim en Mohamed is nog slimmer..Dubbelen nationaliteit. Nederland denkt dat marokko de systeem op zijn kop zal gooien voor Nederland kikkerland wahahhahaha. dacht eht niet wij zijn zijn kinderen en geen landveraders zoals turkije die in elkaar verraden om alleen in die van europese unie te komen fuck die unie daar zal ook nog wel de hel uitbreken turkije als islamitisch land in de europese unie..Marokko is niet zo zielig om alles uit te zoeken voor Nederland fuck jullie problemen zegt marokko zoek het lekker in je land uit..Dus wilders wahhahaha…zieke mens hoor..misschien geeft wilders een teken omdat hij behandeld moet worden bij de RIAG.. Ik begrijp uberhaupt niet waar je die lelijke kop vandaan heb. waarschijnlijk ben je zo kwaad op jezelf omdat je zo lelijk bent dat je je frustratie uit op de islamieten. 1e klasse racist!!

    Groetjes de Noordafrikaanse meid naf