MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

FC Utrecht neemt Boussaboun niet over

29 mei 2007 | in Sport | 9 Reacties

BoussabounAli Boussaboun zal volgend seizoen noodgedwongen moeten terugkeren bij Feyenoord. FC Utrecht, wat de spits het afgelopen jaar huurde, heeft besloten geen gebruik te maken van de koopoptie in het huurcontract meldt VoetbalPrimeur.nl.

Boussaboun werd in Utrecht gepresenteerd als opvolger van de vertrokken Marc-Antoine Fortuné. De Marokkaanse aanvaller wist echter de verwachtingen nooit waar te maken. Tot een doelpunt voor zijn tijdelijke werkgever kwam hij niet.

Er zijn 9 reacties

  1. yassin
    29 mei 2007 om 12:15 uur.

    kijk die Ali Boussaboun kan betere clubs krijgen als die dat wil maar feyenoord heeft hem helemaal kapot gemaakt j vindt j ehet dan gek dat die niet bij fc utrecht meer mag spelen …!!!!

  2. batata
    29 mei 2007 om 07:08 uur.

    hij is gewoon slecht

  3. kano
    29 mei 2007 om 10:57 uur.

    die jongen kan niet meer voetballen hij is de kluts kwijt, bij NAC breda was hij top nu niks meer.

  4. Soumia
    30 mei 2007 om 12:26 uur.

    Ik zeg jullie die gast weet niet wat hij wil in het leven.!!!

    Het is een schele eerste klass zieligert TFOEEE DAT SOORT GASTEN.

  5. Hassan
    30 mei 2007 om 02:13 uur.

    Hij is inderdaad afgegleden naar een bedenkelijk niveau. Hij werkt hard maar zijn arrogantie irriteert mij mateloos. “Ik wil in Engeland voetballen” en “ik snap niet waarom de bondscoach van Marokko mij niet laat spelen”. Met zulk spel hebben je geen recht van spreken Ali. Menig talent (marokkaans) loopt er in de eredivisie rond die stukken beter zijn dan hem. Misschien dat hij bij NAc weer enigzins tot bloei komt anders voorzie ik voor hem een carriere bij een eerste divisionist.

  6. Trab
    30 mei 2007 om 06:27 uur.

    Nou nou soumia!! Op basis van zijn uiterlijk hoef je hem ook toch niet af te kraken. Ik zeg toch ook niet dat je als meisje je baard moet afscheren…kom op zeg!!

    Wel op z’n kwaliteiten! Ik vind t jammer dat hij zo’n hoge dunk van hemzelf heeft met voetballen. Het is een sub-topper net als Boukhari niets meer misschien minder!!!

  7. Khalid
    03 juni 2007 om 03:19 uur.

    Die ali heeft echt een te grote ego!!! Bij FC utrecht is hij niet eens tot scoren gekomen, waar haalt hij het lef vandaan om dan nog zo arrogant te blijven. Hij wordt eigenlijk alleen voor zijn arrogantie nog goed betaald ipv goed te voetballen. Door zijn vele praatjes vergeet hij hoe het is om goed te voetballen. Misschien kan hij het gewoon niet accepteren dat hij afgeschreven is.

  8. Aziz
    03 juni 2007 om 09:02 uur.

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????

  9. sidiberkane
    16 juni 2007 om 11:46 uur.

    ali moet trug naar nacbreda dat is het beste voor hem