MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Rapper Appa is weer terug

20 juni 2007 | in Muziek | 23 Reacties

Rapper Appa is weer terugMet zijn uitstekend ontvangen en vele tienduizenden keer gedownloade mixtape “De Meest Onderschatte” liet rapper Appa uit Amsterdam-Noord een mooi visitekaartje achter. Voordat zijn officiële debuut “Straatfilosoof” na de zomer zal verschijnen, besloot Appa zijn fans tevreden te houden middels zijn tweede mixtape: “TBS (Ter Beschikking v/d Straat)”.

De nieuwe mixtape bevat veertien tracks, allen geproduceerd door producers van eigen bodem. Zowel nieuw talent als jongedame Neenah tot bekendere namen als Soulsearchin’ en Dopaganda leveren producties. Gastbijdragen komen van de hand van Regga, Mr. Probz, de Tuigcommissie, Kareemineel en Sjaakie.

TBS is vanaf vrijdag 22 Juni gratis te downloaden op de nieuwe website Appamusic.nl en zal binnenkort ook fysiek te verkrijgen zijn tijdens optredens.

Er zijn 23 reacties

  1. Saloua
    20 juni 2007 om 02:49 uur.

    APPAAAAAAAA jij bent echt goed. Wollah je teksten raken me echt diep. Ik ga deze mixtape zeker luisteren, maar ik kan niet wachten op je album Straatfilosoof. I love you, Saloua

  2. Cash-Mo
    20 juni 2007 om 12:40 uur.

    Appaman is en blijft de shit.!

  3. jouhri
    21 juni 2007 om 09:10 uur.

    hij stelt niks voor die mietje

  4. galek
    22 juni 2007 om 12:25 uur.

    ewa appa.. ga zo door a sahbi!!
    tenminste nog 1 die denkt aan de “politieke gerechtheid”…..

  5. Monta
    24 juni 2007 om 05:27 uur.

    yoo . appa je bent een gruwlijke rapper je liedje ”gezinsmoordenaar en saddam” raken me hard ooit op een dag wil ik net als jou worden

  6. Good Girls
    25 juni 2007 om 11:14 uur.

    vraagje ik heb net het clip gezien van salah din is hij maroc???? hij zingt je vrouw is een bitch,en de rest kan ik geen eens verstaan nou heb respect for je naam weet je wel wat salah din betekent en je lijkt net een matawah een man die koran leest met dat baard van je geen respect voor de islam zeg,
    ik ben een moslim en ik ben in de war wat moeten de andere mensen denken,

    Salah din islamistish naam je lijkt op een moslim met dat baard van je en dan zit je in een kroeg je vrouw is een bitch te rappen, nou ik begrijp het niet kan iemand me dat uitleggen,

    verander je naam naar pimp of stupid (better te vatten)

  7. Good Girls
    25 juni 2007 om 12:05 uur.

    een vraagje voor alle macro’s, ik woon al 15jr niet in nederland ik ga wel een op vakantie maar dan heb ik alleen maar fun met de kids, ik zag net een clip van appa over geert wilders kan iemand me meer over deze persoon vertellen want ik drink hier koffie met nederlandse cummunity en ze hadden het over stemmen zo ik zeg op wie heb jullie gestemd ze zeiden meteen nou dat zeggen we niet en giechelent, nou mij chatan zegt zeker geert wilders die moslims haat denk ik???

    ik wil het graag weten want ik ben de enige maroc tussen 15/20 nederlandse dames en de ambasadeur die gedraagt zich ook heel raar maar hij probeert het niet te laten zien, welke organisaties meer die buitenladers haten

    zodat ik toch me mondje klaar kan hebben

    SHOKRAN

  8. Pieter
    10 augustus 2007 om 01:44 uur.

    Appa is een zielig mannetje! Ga werken in plaats van woordjes rijmen dat je niet eens kan!

  9. Johan
    10 augustus 2007 om 06:03 uur.

    Wilders heeft domme uitspraken gedaan, een Koran verbieden is natuurlijk onzin! Maar ook over de uitspraken van deze rapper ben ik niet te spreken! ‘Wilders een kogel door het heeft’ is een rechtstreekse oproep tot moord en radicalisatie. Erg dom en een beetje jammer!

  10. j.j
    10 augustus 2007 om 07:40 uur.

    Appa nu je deze domme oproep hebt gedaan kun je beter ogen in je rug hebben.want dit land zit vol met gekken.

  11. Emre Turkish Maffia
    16 augustus 2007 om 03:56 uur.

    vallah jij de beste die rap ik heb schijt aan de overheid is goed man

  12. monta
    04 september 2007 om 03:58 uur.

    yoo eey app, ik heb sgijt, aan de overheid. goettso en fuck die kanker geert wilders!! moslims for the win!!

  13. Esna
    11 september 2007 om 10:49 uur.

    Appa voor jou heb ik respect.
    Hehe eindelijk iemand die met harde feiten komt aanzetten,en verteld waar het op staat.eindelijk de waarheid.
    Je raps hebben een duidelijke boodschappen,maar kennelijk snappen sommige mensen dat niet.
    JJ hij hoeft geen ogen in zn rug.
    Want wie aan appa komt ,komt ook aan ons.
    Tenminste ik sta volledig achter hem.Inderdaad wilders had beter zn mondje dicht moeten houden,die vent kraamt alleen maar onzin uit.en dan nog eens onschuldig doen en vragen waarom die wordt bedreigt,als je bang bent waarom neem je de risico dan.mensen stemmen wel op je,maar denk maar niet dat ze een kogel voor je vangen ,ze zijn je zo weer vergeten netals die andere zogenaamde meningsuiters.!
    En mensen denk maar niet dat we naief zijn.
    wie ons onrecht doet,zal der spijt van krijgen ook.
    Het is maar hoe je deze zin opvat he 😉
    Niet dat dadelijk mensen zich bedreigt gaan voelen.want immers een marokkaan zegt t

  14. LAdy_maroc
    13 oktober 2007 om 11:56 uur.

    Wollah zo hoort het Appa.
    Gwn schijt hbben aan de overheid.

    En wollah jonge die Geert wilders kan de kanker krijgen.
    Gwn je ding doen Appa.. Fock die maatschappij.

  15. SULAIMAN - MAFFIA
    05 november 2007 om 08:48 uur.

    HEEY a shabi appa je ben gewoon de beste en de lijpste ik vindt dat een goeie woorden hebt. dat uitspraak van wilders wat je hebt gezegt is juist goed jonge FUCK WILDERS HIJ KAN ME DE TERING KRIJGEN VAN MIJ

  16. meryem
    17 december 2007 om 05:01 uur.

    ik ben 12 jaar
    ik ben de beste rapper van de hele school en ik wil natuurlijk ontdekt worden en appa je bent de BOM

    ik heb al een chillen rap

    laterzzzzzzzzzzzzzzzz

  17. rachid
    01 januari 2008 om 01:11 uur.

    lijpe track a brada
    aleen te veel over poletiek maar het blijft de shit (je weet ik heb schijt )

  18. zehouania
    08 januari 2008 om 09:14 uur.

    fainn appa je bent egt Goed man weloh ga zo door
    gewoon je ding doen niet naar die scheiterd luister want ze scheiten hun broek weloh ga Zoo door man kk goede rap
    a matie thalla..

  19. AzizA Lotfia
    14 januari 2008 om 09:50 uur.

    Salaam brada, je doet het onwijs goed! In het verleden met THC vond ik je niets aan egt waar!!! Je album “Straatfilosoof” is gruwlijk masallah 4al de tracks: ik weerleg m’n ziel, armoede, zoekende en revolutionair raken mijn diep wallah! Much prupzz keep going!

    ps. ik zou het onwijs dope vinden als jij weer x kwam optreden in DEN HAAG!! geen ASTA ofzo maar ergens anders!! Salaam be with YOU yo sister

  20. samir
    24 januari 2008 om 07:22 uur.

    Appa in da house..

    Goed nummer met veel inhoud en feiten !
    Al met al een exclusief nummer die veel mensen zullen gaan beluisteren.

    top ga zo door !

    jan

  21. samir
    24 januari 2008 om 07:23 uur.

    oops het moest samir zijn i.p.v. Jan haha

  22. mr sjaak
    17 november 2008 om 07:02 uur.

    Appa gooi die shit. de mensen kom naar Arnhem Presikhaaf matie je bent tog me vriend kom iedreen wint je tof kom iedreen is aanwezig

  23. laila
    18 januari 2009 om 07:48 uur.

    zou iemand mij kunnen helpen aan een mail van appa of via iemand die hem goed kent. is dringend ik organiseer iets en zou hem er graag bij willen hebben.

    ghair inchallah